RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dl. març 24, 2008 1:52 pm

Ei hola a tothom!! Com ha anat la setmana santa?? Jo vaig tornar ahir.
Rayma q beee, ja comences el compte enrere.... A mi em va fer una ilusió!!!
Ostres, com diu la Ninou, TIC TAC TIC TAC....Em kedaaaaa moooooooolt poket!!!! Buf!! :-)

Noies, no m'han contestat d Can Ribas encara. Akesta setmana trukarem. Ncara hem dparlar dalgunes cosetes...
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Lea » dt. març 25, 2008 12:49 am

Doncs molt be! Nosaltres vem anar al Montseny i ha nevat!! Ens va fer molta ilusió ^_^

Mimaaaa ja et queda molt poc!!!!!!!!!!!!!!!!! QUINS NERVIS WAPA!
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: rubgal » dt. març 25, 2008 9:59 am

Hola!! com va la tornada?? els dies de festa passant volant... ara que ja ens keda poc comencen els nervis...
Encara que estic mes nerviosa per l'entrega del pis, portem des de septembre esperan i sembla que mai arribi. Ens han dit que la primera setmana de maig pero ja veurem... espero que quan arribi el casament ja el tinguem.
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. març 25, 2008 12:24 pm

Hola guapes!!!!! Per fi ja tinc data pel tastet!!!! Bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn!!! Però k consti que he hagut de trucar jo!!!! I sort que he trucat pk en tot el mes d’Abril només els hi kedava lliure akest dia!!!!!!! I necessitem els planols per les invitacions!!!!

La setmana santa genial! Curteta però tocant la neu a Sant Joan de L’erm en plena natura! Com necessitàvem un break!!!!

Noies, comença la conta enrera i els casaments a Can Ribas 2008!!!!!! *.-o-o.*
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. març 25, 2008 12:31 pm

>.-<: =0-0-)
SoniaJordi

EntradaAutor: mima » dt. març 25, 2008 6:50 pm

Lea, ai siii quins nervis!! L'abril ja stà al caure, i un cop pasat... ja stà! Un meset de res...

Sonia, nena q beee!! Ja tens data dl tastet!! Quin dia d'abril hi aneu? Veus, una cosa menys! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dt. març 25, 2008 8:05 pm

Hola guapis!!!!

jo también acabo de tornar de fer unes mini vacances rurals... q fred xo com hem descansat.

com ho porteu??? Nosaltres hem tingut un petit problema amb les invitacions i encara no les tenim.

L'altre dia varem anar a mirar les aliances i crec q finalment no seran iguals donç la q em va agradar, q per cert no sembla una aliança, quedaria fatal per un noi pero es tan bonica q ens han dit q li poden fer una semblant (semblant en q sera rodona, ja,ja,ja) ....

Petonets.......
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dt. març 25, 2008 8:46 pm

SONIA18, jo també vaig tenir problemes amb les invitacions. A 3 mesos dl dia, la noia ens va dir q tenia molta feina i ens deixava tirats... Ja ens veus corrents buscant un altre lloc. Tot s'ha solucionat, i ja les tenim, xo ncara stem repartint algunes. I això q ja kda un mes i poc...
Sempre surten imprevistos d'ultima hora...

Ja teniu les aliances?? Nosaltres és un tema q el tenim al cap, xo q mai trobem el moment. Ns kda molt poc, i al final ja em veig q haurem d correr... No, aket divendres, si tot va be, anirem a mirar-les.

Ostres, ara mirant les croniques ja dl 2008, en concret la de la Liti, m'he emocionat i m'he posat super nerviosa d cop! M'han vingut al cap tot d coses q haig d fer i q ncara no he començat... i buuuff!! Kins nervis d cop!!
Això s'acostaaaaa!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dt. març 25, 2008 8:57 pm

mima, espavilaaaa amb les aliances!!!!! a nosaltres quan les vam anar a recollir, s'havien equivocat de data!!! i la segona vegada que vam anar-les a recollir, el meu marit se la va trobar encara massa gran!

Ara vaig a mirar la crònica de la Liti. Ja comencen a caure cròniques del 2008, eeeh! d'aquí res et tenim a tu, mima explicant el teu gran dia!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. març 25, 2008 9:27 pm

Doncs nosaltres tenim el tastet pel 13 d'Abril, diumenge!!!!

I les aliances ens les fa el sogre k es joier jubilat!!!! i ni idea de com agafar-les si les de tota la vida o amb algo especial! a vere kuan mirem el catàleg de mostres!!!!!!!

Nosaltres sort k les invitacions ens les fa el mateix fotograf i entra en el pack, pk ja veig k tot es fa una bojeria!!!!!
SoniaJordi

EntradaAutor: pilimili » dc. març 26, 2008 10:30 am

mima que la ninou té raó!!!! jo quan les vaig passar a buscar, me la miro i la data posava 14-07-2003!!! quan tenia que posar 2007!!!!! No et demoris gaire!!
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. març 26, 2008 2:07 pm

Ostres Pilar, Ninou, gracies x dir-ho. Jo també ho havia pensat això, xo sempre vas deixant pasar els dies... i mira...
Anirem aket divendres sens falta!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. març 26, 2008 10:21 pm

Holaaa guapis!! Al final he hagut d trukar jo a Can Ribas, xq això d contestar els mails sembla q no és lo seu! B, doncs no m'han solucionat res al moment, m'han dit q em trukarien ells o q m'ho enviarien x maaaaaiiil! jeje! Aviam si es veritat!

Apa noies, bona nit!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dc. març 26, 2008 10:39 pm

és veritat, ja sabem com son els de Can Ribas, però el dia del casament veuràs que haurà valgut la pena decidir-te per aquest lloc!
què és el que estàs esperant que t'enviin?

i les altres, què taaal? a vosaltres també us va quedant poquet! el temps passa volant, volant!!! >.-<:

Pilimili, com va la vida de casada? tu ja vivies amb el teu marit abans de casar-vos?

Imatge
ninou

EntradaAutor: pilimili » dj. març 27, 2008 10:55 am

Ninou, doncs no, no vivia amb el meu home abans. Portavem 5 anys junts i 3 de tenir el pis però no haviem viscut junts mai. Ell quasi un any abans del casament ja es va venir a viure sol al pis pq ell va voler!!!
La convivència mooolt bé, tenia por pq tothom deia que era mooolt difícil però mooolt bé, la veritat!!! I la casa la portem moolt bé, tan de diners com de feines de casa!! I mira que tothom deia que el primer any vas ofegat de diners i és difícil la convivència!!!! :-)ok: I tu que tal?
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dj. març 27, 2008 4:36 pm

Ninou, i tant, no marrepentiré d res d'haver triat aket lloc! Sempre hi ha petites coses q no agraden, xo no el canviaria x cap!! :-)
Estem esperant el presupost final dl menu.

Pilimili, a mi també m'ho deien això, xo la veritat es q ja portem 8 mesos vivint junts i stem encantats dla vida!!

Eeeei, qui serà la proxima a casar-se dps de mi???? Q ja va kdant menys...
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dj. març 27, 2008 10:22 pm

Hola a todas, que tal? Cómo va todo? ahora escribo muy poquito pq al cambiar de trabajo voy un poco liada, pero os voy leyendo.

BUFF!! habéis hablado de tantas cosas...

Mima que poquito te queda... yo tampoco me he mirado el tema anillos, pero claro está que me queda mucho todavia para casarme no como a ti. Mi hermana también se casa en mayo ella el día 23 a finales, pero ya le queda poquito.... y todavía también está repartiendo las invitaciones.

Rayma ya verás cómo pasa el tiempo volando.... yo recuerdo cuando entré en guia nupcial y leía las crónicas de las del 2007 y pensaba que me quedaba mucho todavía a mí y el tiempo pasa volando.

Que suerte habéis tenido todas de descansar unos días, mi chico trabaja siempre todos los festivos, me dais envidia sana... que lo disfruteis. Nosotros tenemos muchas ganas de que llegue nuestra boda para irnos de viaje por lo menos los 15 días que toca. >.-<: >.-<:

Y sobre lo que habláis de Can Ribas estoy de acuerdo que me encanta el sitio y que confío mucho en que el día de la boda lo tengan todo perfecto, pero son un desastre la verdad.... y muy olvidadizos, con lo que pagamos nos deberían de atender algo mejor. Yo de momento no tengo pegas, pero lo que si es cierto es que cuando vas a contratarlo te cuentan y te venden muchas cositas que luego te quieren cobrar.... como pejmplo: el tema de las bebidas tan monas que ponen en la bici del hombre que se pasea regalando los fuets nos digeron que era detalle de la casa y ahora Teresa comentaba que valen 1€ cada una y que había que pagarlo si lo queríamos.... nosotros alucinando, pero bueno. Y luego que no nos digeron nada que pasando unos determinados niños había que poner persona de guardería.... y nos dijo que era obligatorio pagar esto.... SI HOMBRE!!!!!!!!! por eso os digo que me encanta el sitio, pero llevan un descontrol tremendo, ósea que ojo!!! estar muy encima según se vayan acercando los días, sobretodo tú MIMA que te queda poquito.

Yo llevo vivendo con mi chico un añete y estamos encantados, creo que no sabríamos estar el uno sin el otro.

Bueno chicas que descanseis.... mañana más.
CHAO!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dv. març 28, 2008 1:31 pm

Eysuke, a tu també et kda molt poket ja!

Em van contestar els d Can Ribas, no m'ho creia!! jeje! Ja tenim el presupost final. Una cosa menys. Akesta tarda vaig a mirar les aliances...Aviam q tal.

Noies, q ja és divendreeeeees!!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dv. març 28, 2008 5:09 pm

eysuke, tienes toda la razón. Lo de los caramelos de fuet pensábamos que ya venía con toda la presentación....lo di por supuesto y el día de la boda no había caramelos ni bebidas pequeñitas.... Pero ni me di cuenta! Me vino un flash durante la luna de miel!!!! pero bueno, agua pasada! Pero es verdad que llevan un descontrol encima que no se entiende, con lo que pagamos!

Pero bueno, no os preocupéis, que el día de la boda parecen otros!!!!! Yo aluciné con el control que llevaba Álex.

mima, que vagi bé la tria de les aliances!!!!! :-)ok:

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dv. març 28, 2008 5:14 pm

pilimili, que m'oblidava de tu... Nosaltres també molt bé! El més dur per mi ha sigut marxar de casa.... però és llei de vida!
Tema diners també anar fent..tot i que encara portem pocs mesos i no controlem gaire les factures de llum/aigua/gas...

Teniu pensat anar pel bebesito aviat? que`se n'ha fet de la Xènia? Va entrar per dir que estava embarassada, li vaig enviar un privi o un missatge al post de Can Ribas 2007 (ara no recordo) però no ha contestat...Espero que tot vagi bé!
Carai, és que no entren les noies del 2007????? :--(

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants