Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 10:36 am

Rachi que guay!! Que fareu al final?? Polinesia com nosaltreeeeeeeees!!!! Jo tinc unes ganes!!! Ho combineu amb EEUU o feu només Polinesia??
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. març 25, 2008 10:59 am

NO. NO... al final fem...

Peru
perú- los angeles (nomes dormir una nit)
los angeles-polinesia
polinesia- los angles amb 3 dies allà...

jejejejejje... es una mica palizon... pero es guay!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 11:09 am

Es superguaaaaay!!! M'agrada molt els amics q es van casar l'any passat al TNC van fer tambè Perú i van vindre encantats!!! Es super bonic jo tinc moltes ganes d'anar-hi.
Ja ens explicarás!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 25, 2008 11:11 am

Hola noietes!!!!

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixxxx... Han caigut 29... Un num bastant lleig, però q hi farem!! Jejeje... Doncs de regal, de moment només el dels meus cunyats, q m'han regalat unes arrecades molt mones i una cosa q és com un maniquí per tenir damunt de la calaixera per posar arrecades, collarets, etc (no sé si m'explico). Els meus pares em regalen un dia d'anar de compres, jejeje, q falta em farà pq d'akí res em quedo sense un duro pq dilluns q ve... SIGNEM EL PIS!!! Ueeee *.-o-o.* Ja tenim l'hora al notari i tot!

Ah! I ja hem donat también la paga i senyal del viatge, un 40%, amb lo q estic d'un sensible amb el tema diners... Però bueno, em fa un ilu boja!

I a part d'això, la setmana treballant, descansant una miqueta i treient caixes (ja hem aconseguit treure totes les d'una banda del garatge!)
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 11:22 am

rachiii que guay el viatge.... a mi peru también és un destí que em crida l'atenció xo ho deixarem x més endevant...
croketa... que poquet que et queda per firmar.... ja seras propietaria!!! jejeje
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 25, 2008 11:25 am

Calla, calla... El propietari serà el banc!!! Jejejeje...

Rachi!! M'encanta el viatge q heu escollit! Potser els avions seran una mica pal, però us ho passareu de conya!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dt. març 25, 2008 11:55 am

Rachi que guay Polinesia!!!!!!! Quants dies fareu????

Croketa que bé dilluns ja tindràs piset!!!

Nosaltres encara no tenim la data però espero que sigui el dia 1 com a molt tard!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 12:24 pm

RACHI jo lo dels avions no ho veig per tant.... jo tambè agafaré molts vols exactament 6 vols més els interns a la Polinesia per canviar de Illa però en 23 dies no es tant... bueno per mi no es important, el viatge més impresionant i m és bonic que he fet a la meva vida va ser Birmania (Myanmar) + Tailandia + Illa (Koh Samui) en total vaig agafar 10 vols y un viatge en tren de 13 hores... treient el tren q aixó si que va ser lo pitjor, els vols era un tramit com qui agafa el metro per anar-hi desde BDN a Maria Cristina y triga una horeta...
La veritat que va ser un viatge impresionant i dels vols ni m'enrecordo i a més el moment d'anar a l'aeroport no ho recordo com una cosa especialment aburrida ni res la veritat...
Ens ho pasarem genial!!!! >.-<:
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dt. març 25, 2008 12:52 pm

Holaaa!!!

Ja hi tornem a ser, eh??? Aquest mati gairebe ploro, jejejeje, no volia tornar a treballar!!! Aixss, he passat uns dies genials!! Al final no vaig pujar a la Cerdanya, i menos mal, pq sino m'hauria enganxat la nevada de ple!! Pero a la costa brava tot super be, l'hotel una monada, plenament recomenable per fer una escapadeta romàntica, jijiji..

Croketa felicitaaaaaats!!!! Pel cumple i pel pis, jejeje

Rachi, genial el viatge... I tranquil·la pel tema vols, suposo que quan estas de lluna de mel tot es suporta millor, no creus???

Jo ahir vaig mirar catàlegs d' Estats Units + Hawaii per anar-hi a l'estiu, pero buff, els hotels xulos pujen bastant, i m'ho estic repensant, em fa una mica de mal gastar-me tants diners ara.. potser espero a la lluna de mel...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 12:59 pm

rachiii jo también crec que els vols al final és lo de menys.... lo xulo és poder disfrutar del lloc i de la mútua companyia... és un viatge x recordar!!!! ahh que tal amb els de ASB??

ofcousre sort que no vas anr a la cerdanya... pq amb la nevada que va caure i el fred que feia!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dt. març 25, 2008 1:04 pm

Rachi pel tema vols ni et preocupis.
Doncs Ofcourse menys mal que no vas pujar-hi perquè la que va caure va ser tela!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 4:04 pm

Holis!!!! com va la tarda???

La meva mare ha anat aquest matí a Tot-hom i diu que s'ha provat uns vestits preciosos!!! Però el preu ja no li ha agradat tant, el més economic jaqueta+faldilla 3000€ i els que més li han agradat 5000€ el vestit més la jaqueteta 2000€ així que suposo que no se'l comprará allà bueno no sé, ara ha de mirar i desprès decidirà... pq es una bestiesa!!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. març 25, 2008 4:36 pm

ja... es passen un huevo... però que pilli la idea, i despres li poden fer a algun altre lloc, no??? Rollo maria cerezo, gratacos o una d´aquestes...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 4:40 pm

és una passada el que cobren.... més que el vestit de núvia jeje la meva mare l'altre dia va anar a bdn a una botiga hi es va emprovar un vestit que li quedava molt mono.... i s'ho esta pensant sn veu res més aquest té bastants num!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 4:42 pm

Si si pobreta pq s'ha quedat xafada pensaba que valdriem uns 2000€ però 5000 ja es massa... bueno jo ho trobo molt per un vestit que mai més a la vida es posará!
Ara miraré de buscar-li altres opcions pobreta pq estava molt ilusionada...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 4:46 pm

fiancee és que jo también ho trobo una passada.... la meva mare se l'ha mirat a la sabrina a bdn, et sona??? és una botiga de bastant de roba de vestir i sn también n'hi ha una altra que ara no m'enrecodo com es diu que también tenen moltes coses i sn t'ho fan.
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 4:51 pm

Mary la sabrina no em sona on està?? Jo conec La Vel que m'agrada molt i jo m'he fet molts vestits de festa allà potser la porto a veure si tenen alguna cosa per ella.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 4:52 pm

Ara he mirat a Pronovias pero o son molt de joveneta o massa de dona major no??? Que em dieu d'aquests??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 5:06 pm

no sé el nom del carrer on esta la sabrina xo és el carrer que fa contonada amb l'oficina de correus que esta davant del museu de bdn...és un carrer estret a davant crec que hi ha la botiga Miro d'electrodomèstics... on esta la Vel???

a mi aquests no m'acaben de fer el pes... potser el 1r...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 5:14 pm

Ja a mi tampoc m'agraden gaire es que le strobo molt quicos... pero lo que trobo o es aixó o vestits de superfesta....

La vel està, a veure qno em se tampoc el carrer... jijiji si agafes el carrer canonigo baranera desde el carrer del mar es un carrer que es creua et poso més o menys un plànol... al davant hi ha una esglesia petiteta...
Per mi tenen vestits preciosos i de nuvia también i a més si no t'agarda res et fan lo que tu vulguis a mida.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants