NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dg. març 23, 2008 11:11 am

ahhh doncs sí... que guai....! Així em faig una idea! Vosaltres també vau anar amb costa? Estem mirant costa o msc (es el que ens han aconsellat), inclús ens han dit que msc no té els baixells tant exageradament grans i casi que millor. Tot i així, triarem segons dates de sortida, recorregut i preu... clar!
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 11:20 am

Jo vaig mirar varies companyies i ens vam quedar amb Costa pq els vaixells de costa tenen un 75% de camarots amb balcó cosa qu significa que el camarot amb balcó es mes assequible que en altre companyies i de veritat que et recomano que el tingui pq es una passada poder sortir al teu balcó a contemplar el mar i les estrelles =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ica » dg. març 23, 2008 12:17 pm

I tant! Es una de les coses que tenim claríssimes! No anem a Argentina, però escullirem el millor camarot disponible i com a mínim ha de tenir balcó!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 4:56 pm

Ah Veronica mira-ho com mes aviat millor pq a mesura que es van cobrint les places el preu va pujant o sigui que els creuers son dels viatges que com més aviat contractis millor.

Si vols podem quedar la setmana vinent i parlem. Ja em diras algo
Imatge
marjo

EntradaAutor: TAKI » dg. març 23, 2008 6:48 pm

Bona tarda a totes!
Feia molts mesos que no llegia ni escribia i aquesta tarda m'he dit: "vaig a veure com estar el foro" i de repén he vist que parlaveu sobre la meva boda, m'ha fet molta gràcia i he trucat a l'Ica (que som amigues de tota la vida) per comentar-l'hi, hem rigut una estona... *.-o-o.*

Bé noies ja se m'acaba la vida de soltera!! Aquest dissabte em caso :-):-):-): i després de viatge a Suécia i Noruega.

Referent a lo de vindrem a veure, crec que no es necessari ja que es una boda bastant íntima.

Quan passi tot ja buscaré un moment per explicar-vos com anat.

Salutacions i fins aviat,

taki
TAKI l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 23, 2008 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 10:31 pm

Hola Taki et desitjo que tinguis un gran dia i ja ens donaras detalls. Pensa que si no ho fas tu extorsionarem a la Veronica fins que ho solti tot

MOLTES FELICITATS I QUE PASSIS EL MILLOR DIA DE LA TEVA VIDA

Ah i voldrem veure fotos a mils :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. març 23, 2008 10:33 pm

Bones a totes!!!!! Noies quina xarrera!!!!!!! Uooooooooooo!!!!!

Marjo... acabo d'entrar a la web de l'hotel... nenaaaaaaaa quina passada!!!! És genial!!!!! Jo també vullllllll.... jejejejejjeje

Key... ja he llegit la precrònica!!!! Sou genials!!!! Que guapes totes... i l'Eli.... quina cara de felicitat, eh!!!!! és boníssim el detall de la samarreta... ara ja teniu uniforme oficial!!!!!

Ica... jo també estic pensant en fer un creuer amb Costa... però no tenim res decidit, som un desastre..!!!!!!!

Res, aquesta setmana santa he estat ben desconnectada i ara ha hagut de llegir molt. jo no he avançat massa. he trobat un braçalet, d'swarowsky, o com s'escrigui... que és preciós!!!! I amb el què em va costar el conjunt d'arrecades i penjoll em va semblar tan econòmic... q me'l vaig comprar al moment... però és preciós!!! ja us posaré fotos.
I una osa que si que em fa ilu és que vaig trobar com de casualitat una cosa que em va fer tenir una idea genial. Vaig trobar arrecades de colorins molt mones i unes caixetes molt baratetes... doncs ho vaig comprar tot... i aquí teniu el resultat. És un detall per a les noies del comiat de soltera... que sé que s'ho estan currant molt i ja ho tenen tot preparat, reservat i amb timing i tot!!! I els hi farçe aq detallet, que és una tonteria.. però mira, crec q farà gràcia.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 10:43 pm

Ostras Ceci molt bona idea lo del detallet per la despedida i son molt xulos. Crec que et robaré la idea i també els faré alguna coseta al seu moment pq volia fer algo a les amigues i no sabia com i això es una idea genial :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Sort en tinc de l'ajuda de la gent del foro :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. març 23, 2008 10:51 pm

Doncs Marjo... mira els preus són de riure. Les arrecades, 18 parells em van costar 16€ i les caixetes 0,50 cadascuna. Així que tot plegat.... 32 € per a 18 noies!!!!!Ho vaig comprar tot a la claire's del Gran via 2.

Besitos!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 10:55 pm

Ostras doncs et va sortir super be de preu. Nosaltres quan anem a barna sempre donem un tomb pel gotic i hi ha un munt de botigues de bisuteria que estan super be de preu. De totes maneres m'apunto aquesta adreça pq realment esta molt be :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dg. març 23, 2008 11:36 pm

Ceci, has triunfat!!!! quina meravella!!

hi ha una cosa que hem té intrigada... com saps les noies que tens al comiat?? A nosaltres ens estan demanant les llistes ja, però clar, abans hem de donar les invitacions suposo no??? la cosa s'està descontrolant una mica..... i jo ara porto una baralla amb l'envoltori del ram de xupaxups que no vegis... és per veure'm! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 11:46 pm

Key jo crec que encara et falta molt per poder donar una llista per la despe pq es el que dius, encara no saps qui vindrà i qui no :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Sempre els pots donar una llista aproximada de les noies que invitaras (o de la gent que vulguis a la despe) i ja s'espavilaran. De fet si no volen venir a la boda també diran que no a la despe
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. març 23, 2008 11:54 pm

Doncs pel tema de qui vindrà.. jo vaig passar una llista de les meves amigues, les de girona, les de lleida, les de barna i les de puigcerdà. D'aquestes no en pot fallar cap a la boda... (a menys q passi algo) però el problema eren les cosines i tal. Bueno la història és que jo els vaig passar una llista provisional que era ampliable amb el temps amb mails, telèfons i tal. Doncs és genial pq elles han fet i desfet com han volgut... però clar... el llistat de noies q jo els vaig passar eren noies que tenia molt clar que convidaria. De fet els dubtes els he tingut amb la família, i els hi vaig donar el contacte de la cosina més propera.. i a mesura que hem anat fent la llista ella ha fet d'enllaç. Però ja us dic que el llistat de les amigues era molt clar des del principi, i com a molt s'ha anat ampliant, per exemple amb gent de la feina de l'alfon.. però no han hagut d'eliminar ningú...

El problema és que estan muntant una despe de dos dies i algunes noies no poden tenir tants dies de festa, o no tenen tanta pasta i ja m'estan avisant que no podran venir però que farem algo.

no poseu a la llista aningú q no tingueu molt clar q està convidada!!!! Despres sempre sona temps d'afegir algu.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dl. març 24, 2008 12:04 am

Uole noies!

Doncs parlant de despedides.... Aquest cap de setmana he tingut la meva! Bueno, bueno... M'han enganyat del tot.

Resulta que haviem quedat que la despedida la feiem les amigues de Lleida, perque era un lio juntar gent de tot arreu. I que pujava a Lleida per no moure tanta gent. Aixi que tema resolt. El problema es que ma germana li van posar torn aquest finde i no podia fer-se. Finalment vam quedar en fer-la despres de la boda, la cosa s'anava complicant i a mi tant em donava! Total fa 10 anys que anem de nuvis i 4 vivint junts! Els hi vaig jurar i perjurar que no m'importava no tenir despedida abans de la boda que ho veia una xorrada (de veritat). Aixi que vaig decidir passar la setmana santa tranquilament a Madrid, ja que la setmana que ve tinc qque anar a Lleida a la ultima prova del vestit.

Bueno...

Divendres el meu nuvi em diu que te un sopar d'empresa que el tinc que acompanyar per una inaguracio i tal. No es el primer cop, aixi que m'ho vaig creure del tot. Em feia un pal que te cagues... PErque es rollo formal i tal. Bueno, pues que queda amb els colegues mitja hora abans a un bar del poble.

Em ve a buscar al cotxe..... Entrem al bar... Baixem a la sala d'avall... I tot fosc.

Jo pensava, que gran es aixo.. Despres pensava.... aixo es que els colegues de la feina volen fer el tipic "Vivan los novios!"

Bueno pues de repent obren les llums i SORPRESA!!!! De veritat que n isabia qui hi havia!

TOTHOM! Genial! Madrid, Lleida, Burgos, Barcelona,.... Increible!

Depsres us conto amb mes detall pero ha sigut un cap de setmana increible, estid destrossada pero ho he passat genial. Me les estimo a totes un munt!
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 12:22 am

Ualaaaaaa que guay Gloriiii!!! ens has de cntar amb més detall!! que xuloooo!!!

Marjo, la llista de la despedida fa temps que me l'estan demanant, i ara comencen a despertar-se els amics, que són de colles molt diferents, entre això i que la farem conjunta és junta força gent amb lo que necessiten començar quan abans millor...

Faré el que dieu, passaré una llista dels segurs i imprescindibles, després ja ampliarem, perquè hi ha gent de la feina etc que no convidarem a la boda, perquè si no és dispara el número, però a alguns que hi ha més confiança, si que els diré si volen venir al comiat..ja veurem... és que s'apunta la familia i tot... al final hi haurà més gent que a la boda... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 12:24 am

Uoooooo!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.*

Glori!!!! Quina sorpresa més xula!!!! Que xaxiiiiiiiiiiiiii!!!!!! Quan et recuperis de la ressaca ens ho has d'explicar tot amb detall!!!!!

Quina emoció!!!!! Ja saps què vol dir no això????? Nena... que ja ho tens aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ueeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 12:26 am

ës que no li queda res!!

Quina emoció Glori, ara deus imaginar-te ja ben bé el dia de la boda, eh?? :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 12:32 am

i tu, gemma... ja t'has recuperat??????? i en jesús???? com ho porteu????

Què vol dir això de l'estrés??? Què us està passant?????? jejejejejejejje i a la famili els ho heu contagiat... o heu estat vosaltres????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. març 24, 2008 12:49 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) quantes preguntes!!

sip avui hem estat en plan tranquilitat a casa.... el estrés és pq fem comptes de tot el que ens falta i més quan vius una boda, com a que ho veus més encara....

La family doncs no se que dirte, pq fins ara semblava que no hi havia boda i ara de repent, una mà de preguntes, que si el banquet, que si passam telèfons, etc.... jejeje, weno, res, al menys ens hem ficat les piles, a veure quan ens dura...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 24, 2008 1:00 am

Doncs me'n alegro molt... que feia una temporadeta que estaveu com de bajoncillo .... i no pot ser!!!!! Això d'anar a bodes a de servir per reactivar-vos!!!! Que sempre queda feina per fer... i diria que teniu el tema ninus... com per a què quedem un dia, no???? jejejejjejeje

Apa... q m'encanta aquesta carregada de piles!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants