Autor: LABANDA » dv. març 21, 2008 6:17 pm

Autor: annakaes » dv. març 21, 2008 6:29 pm

Autor: LABANDA » dv. març 21, 2008 6:51 pm

Autor: annakaes » dv. març 21, 2008 8:51 pm

Autor: MOT » dv. març 21, 2008 9:10 pm
annakaes ha escrit:Carai noia! 1er de tot: quina sort que us toqués un pis de protecció oficial! No se quants m2 té però sembla bastant gran! I quina sort que el teu pare us ajudés amb les obres (una gran sort)!
Tema decoració: ara ho entenc tot!!!! Nena, doncs pots estar contenta que t'ha sortit molt bé això! Si necessito algun consell.... ja et trucaré!sempre va bé això de conèixer algú que s'entengui en decoració!
I el tema del terreny.... ànims! Jo us animo tot i que estic una mica desmotivada per lo lent que arriba a ser tot plegat. 1er pensavem que al setembre ja podriem començar les obres i.... mira estem al març i encara res (només problemes amb els pressupostos que no ens arriben).
I saps? Al final hem dit: qui no ens hagi fet el pressupost ja.... no contem amb ell! és que si no es fa així.....
Autor: annakaes » ds. març 22, 2008 3:20 pm

Autor: MOT » ds. març 22, 2008 8:22 pm
annakaes ha escrit:Hola guapes!!!
Es nota que hi ha vacances eh.... almenys serveix per poder seguir el post sense problemes!!! jajajajaja!
MOT, ja teniu a punt les invitacions, no? Doncs ara ànims!!! A repartir i a esperar confirmacions!!! (això és el més dur)
I escolta una cosa, a vosaltres qui us fa el tema de paleta?? crec que ja t'ho havia preguntat, pe`ro no ho recordo? N'esteu contents? Potser els interessa que quan acabin de casa vostra vinguin a la nostra!![]()
Quin dia més tranquilet: he anat a comprar menjar i no he hagut de fer cua enlloc! Genial! I ara... a fer una mica de panxing!!
Autor: MOT » ds. març 22, 2008 8:24 pm
Autor: annakaes » ds. març 22, 2008 9:07 pm

Autor: Judy » ds. març 22, 2008 9:23 pm

Autor: MOT » ds. març 22, 2008 9:32 pm
annakaes ha escrit:MOT, si em pots passar el seu telf per privat... em faràs un favor!! Merci
I en quant al Love Story; els muntatges de fotos que jo faig, utilitzo l'Studio 9 a mi em va molt bé!
Que bé que s'hagin emocionat amb les invitacions.....
Apa.... a fer el sopar!
Demà anem a Lleida, a menjar la Mona a casa els meus avis!
Autor: MOT » ds. març 22, 2008 9:33 pm
Judy ha escrit:Hola noies!
Labanda, quin piset tan xulo!!! Nosaltres també vivim en un pis, però res a veure. El vam comprar moblat, a la llarga m'agradaria canviar tots els mobles i redecorar-lo, però no se si sabré tenir tan gust com tu.
Que tal totes? com va aquests dies?
Autor: MOT » ds. març 22, 2008 9:35 pm
annakaes ha escrit:MOT, si em pots passar el seu telf per privat... em faràs un favor!! Merci
I en quant al Love Story; els muntatges de fotos que jo faig, utilitzo l'Studio 9 a mi em va molt bé!
Apa.... a fer el sopar!
Autor: annakaes » dg. març 23, 2008 9:49 am
MOT ha escrit:annakaes ha escrit:MOT, si em pots passar el seu telf per privat... em faràs un favor!! Merci
Apa.... a fer el sopar!
Anna, l'Studio 9 és un programa de pagament, oi? vull dir, el puc trobar sense haver de pagar? ara ho miro, però... no sé si me'n surtiré.
Volem poder-hi escriure, que hi soni música i que les fotos facin algun tipus d'efecte en aparèixer.

Autor: MOT » dg. març 23, 2008 11:42 am
annakaes ha escrit:MOT ha escrit:annakaes ha escrit:MOT, si em pots passar el seu telf per privat... em faràs un favor!! Merci
Apa.... a fer el sopar!
Anna, l'Studio 9 és un programa de pagament, oi? vull dir, el puc trobar sense haver de pagar? ara ho miro, però... no sé si me'n surtiré.
Volem poder-hi escriure, que hi soni música i que les fotos facin algun tipus d'efecte en aparèixer.
Bon dia de Mona tingueu!!!![]()
Marta, l'Studio 9 fa tot això que demanes i més! Vull dir que és de nivell professional (vam anar a veure uns fotògrafs i quan vam veure el vídeo de mostra.... hi havia coses que ens sonaven... era l'Studio 9).
Nosaltres el tenim perquè ens el van grabar, no el vam haver de comprar, pe`ro no se si es pot baixar per internet!
De fet; recordes el vídeo de "Com arribar a Ca n'Alzina" que vam fer? el vam fer amb allò (també s'hi pot utilitzar imatges de vídeo, és super complet).
Tot i això se del cert que n'hi ha d'altres que també funcionen! Pregunta-ho en obert al foro, o mira al foro de l'any passat, crec que hi havia un post que en parlava.
Que vagi bé a Pallejà!
Judy! Per aquí de descans, ara marxarem cap a Lleida! I tu?
Autor: LABANDA » dg. març 23, 2008 11:54 am

Autor: ANEROLA » dg. març 23, 2008 1:58 pm

Autor: Judy » dg. març 23, 2008 7:17 pm