No se si podremos ir... al coche le toca revision le viernes y no sabremos si lo tendremos el sabado.
Pero hay alguien que salga desde barcelona???
o desde algun sitio que tenga RENFE y me acoplo.jjeje
Autor: JB » dj. març 20, 2008 4:04 pm
Autor: JB » dj. març 20, 2008 4:08 pm
Autor: JB » dj. març 20, 2008 4:09 pm
Autor: JB » dj. març 20, 2008 4:19 pm
: ban :: ban :

Autor: ANEROLA » dj. març 20, 2008 8:17 pm

Autor: annakaes » dv. març 21, 2008 10:45 am

Autor: MOT » dv. març 21, 2008 11:03 am
annakaes ha escrit:MOT, acabo de veure la vostra cuina!
Quina passada!
Per cert? Poseu silestone, oi? Quina avantatges hi ha en front el marbre?
A mi m'agrada el silestone per la varietat de colors que ens pot donar però.... crec que el marbre és més resistent! No se què farem nosaltres!
Autor: MOT » dv. març 21, 2008 11:09 am
gonna ha escrit:BONA TARDA A TOTES !!!!!!!
ahir a l anit no hem vaig poder coenctar pero ja vei gque les vancance sja es comencen a notar ja no he hagut de lllegir molt . Bones vacances a totes !!!!!!!!! Jo tambe em desconecto fins dimecres que tornarem del pais basc, diuen que fara un fred.........aqui a Igualada el dimarts es el dia del st crist d igualda i tamb efem fest aixi ho podme allargar una mica mes. Be de fet no marxem fins dissabte de bon mati pero dema no se si em podre conectar anem a fer la mona amb la meva neboda de 2 anys, ja veurem com sortira, la base la farem amb ella a sobre li he comprat un pocoyo de xocolota que li agrada aquest ninot.
mot a caixa manresa per fer la conta de la boda alli em van fer 100 targes amb els nostres noms i el nº de conte gratuitament i em van regalar a mes una maleta i un necesser, be res d el altre mon pero millor aixo que res. lo de les targes esta be perque jo no vaig posar el nº de conte a l invitacio i l ameva familia si que volia nº de conte la familia del meu xicot son del que donen un sobre a la boda.
anerola si un altre dia vas a sta coloma ja avisaras i anem a fer un cafe, per les aliances millor mirar les a igualada, a sta es una botiga molt petita, n hi ha moltissimes mes a igualada.
deshix em faria molta ilusio venir pero no se que fer, poguer no puc haig de treballar el dissabte hi ha molta gent, pero siguent a les 17:00 es d hora per tant podria venir i quan t hagues vist arribar llavors ja aniria cap a igualada aixi abans de les 6 seria a la botiga, que faig???
be fins dema si puc i si no fins dimecres, que passeu molt bons dies!!!
Autor: MOT » dv. març 21, 2008 11:16 am
annakaes ha escrit:Bon dia a les que esteu per aquí!
Finalment ahir no vam poder anar en bici, se'ns va tirar el temps a sobre descongelant la nevera-congelador que estava...... quin pal fer aquesta feina! Tan de bo em pogués permetre una dona de fer feines per aquestes coses que odio: netejar nevera, campana estractora, rajoles de la cuina, finestres..... crec que seria molt feliç.......![]()
Però avui si que hi anirem: passarem pel riu i... fins on poguem que les bicis que tenim tampoc estan pa muchos trotes!!!! jejejje!! Però sobretot a mi em convé moure'm una mica perquè em dono compte de la vida sedentaria que porto i... déu ni do.
És clar, l'any passat amb el tema de la boda i la DIETA DE LA ALMEJA em vaig aprimar lo deu pe`ro.... aquest any........ no ho he pogut mantenir... així que.... a por esos Kg!!!!! I si la bici m'ajuda... doncs millor!!!
Anerola, i les fotos???? Encara no les tens???
Gonna, si: visc a Molins de rei, com et vas pensar que era de Manresa??????Et deuries fer un lio amb la Ru i jo!
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)
Autor: MOT » dv. març 21, 2008 11:20 am
ANEROLA ha escrit:Hola noietes,
heu xerrat bastant ehh!!! No sé ni per on contestar...haver-ha si m'enrecordo de tot.
Labanda volem veure ese peazo de Gabrielle, que segur que et quedarà molt bé.
Deshix faré tot lo possible per anar-hi però aquest dissabte em sembla que tenim un dinar amb la family del Jordi. Quins nervis noia 9 dies!!!
Mot, com et diu la Gonna, nosaltres vam obrir el compte a Caixa Terrassa i també et donen les targetes aquestes i la veritat que estan molt bé. Jo també les he posat a dins de la invitació.
Pues Gonna quan anem un altre dia ja t'ho diré i quedem, però anem de tant en tant.
Annakaes així m'agrada a fer esport. Jo també porto uns dies de caminatas...
Bueno noies se m'acaba la bateria del portatil aquest. Suposo que demà tornaré a entrar a veure que m'he deixat de contestar i que més heu escrit.
Autor: Deshix » dv. març 21, 2008 11:56 am
wolaaaassssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!, bon dia, que tal van les vacancetes??????', ostres jo estic super enganxada a 7 foro
jejejejejeje.
pasaré per la botiga a recollir les plumes el djous, que et veuré?????????
Autor: MOT » dv. març 21, 2008 11:59 am
Autor: Hansen » dv. març 21, 2008 12:06 pm
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)
Autor: annakaes » dv. març 21, 2008 12:51 pm
I ens podriem trobar! jejeje!

Autor: MOT » dv. març 21, 2008 2:41 pm
Autor: Deshix » dv. març 21, 2008 3:47 pm
puues els nervis.....fatal!!!!!!!!, jejejejeje, air vaig estar parlant amb la marta i ja em quedat per dijous portar totes les cosetes i enganxar el lletreros pel camí per que la llent no es perdi, jijijijijijijiijijijijijiijiiijijijijijij
HANSEN!!!!!!!!!, JA HO SE QUE TU VINDRAS SI O SI, JEJEJEJEJEJJJEJ
Autor: annakaes » dv. març 21, 2008 5:40 pm

Autor: LABANDA » dv. març 21, 2008 5:47 pm

Autor: LABANDA » dv. març 21, 2008 5:49 pm