Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 19, 2008 11:13 am

Aixxxxxx... Ànims guapes!!!! G14, no he llegit el q et va dir la teva cunyadeta, però segur q és pel tema "viatge"... Si us ha de crear tants problemes, jo también plantejaria el fer-ho per una altra banda... Menys disgustos i menys discusions!

Per cert, no vaig signar... Fins l'abril res de res... Jo vull el meu pis!!!!!!!!!! G, com veus estem igual, en el meu cas ahir havien de firmar els de la constructora i després començàvem nosaltres i l'ajuntament no va portar no sé quin paper i apa, todo retrasado otra vez!! I per colmo a casa avui ens han rebentat una canonada foradant per posar uns prestatges... Si es qqqqqqqqqqq... :-( Però bueno, paciència!! Ara, a ma mare de q no li dona algo... Està més nerviosa la pobre...

Jo crec q hauríem de fer alguna cura d'estrès o algo així!! Jejeje...
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dc. març 19, 2008 12:51 pm

aii guapes va panorma que tenim.... buenooo ens haurem de relaxar totes pq com diu la rachi les núvies hem d'estar ben guapes!!!!

sisi rachi compto amb tu x anar al BR jejeje
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dc. març 19, 2008 1:45 pm

Vaya si ens ho fessin fer per obligació al igual ho feiem!!!! Si es que som una mica masoquilles!!!!!!
Croketa quina rabia lo del pis, ho deuries tenir coll avall que ja firmaves i ara a esperar-te fins l´abril!!!!!

Es nota que arriba la primavera i que altera les hormones perquè estem com motos jejejeje si es que ric per no plorar!!!!

OFCOURSE deu estar per la Cerdanya, no????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dc. març 19, 2008 2:48 pm

Si em sembla que s'anava la cerdanya...
Jo avui he estat liadilla amb la feina i el pis pq avui venien a posar-me unes rajoles que m'havien trencat els de la osmosis...
No sé si podré conectar-me aquesta tarda sino fins dimarts!!!

Anims a totes i sigueu molt dolentas aquest finde llarg!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. març 19, 2008 3:08 pm

Eso eso a passar-ho benne i a relaxar-se. Bé jo demà encara estaré per aqui treballant una miqueta perquè no sigui dit que no hi ha qui manté el pais jijijijijiji.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. març 19, 2008 6:33 pm

rachi com ha anat a ASB??? ja diras....
a mi em queda menys de 1 horeta i cap a casona i festa fins dilluns!!! tinc unes ganes de tenir aquests 5 dies lliures... crec que necessito desconectar i relax!!!!

buenooo guapes que us ho passeu mb aquests 5 dies!!!!! i com diu la fiancee sigueu molt dolentes... jo ho intentaré :-))
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 20, 2008 8:49 am

Bon dia guapes!!
No se si ja esteu totes de vacances o encara hi ha algu treballant... Aquests dies he estat missing total, pero bueno estic súper contenta, pq en principi s'han acabat els viatges!!

Jo en teoria avui ja estic de vacances, però aprofito per enviar 4 emails que tinc pendents..

D'aqui un ratet marxem a begur fins dissabte i després anem a la Cerdanya... Quines ganes que tinc de desconnectar de tot!!!

Bueno guapetones, si no parlem, que passeu bones vacances, descanseu molt i parlem dimarts!!

Petonets!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. març 20, 2008 8:59 am

OOf courseeeeeeeeeeeeeee!!!

Jo encara treballo avui!!!! Al migdia plego per això... Oficialment tampoc es treballa, però com que tinc feineta, vinc i em trec uns quants bultus de sobre... jejejeje

Aprofita a la cerdanya... que alla s´esta de conyaaaaaaaa i a més... pensa que farà freddddddddddd... que iennnnnnnnnnnnn
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. març 20, 2008 9:09 am

Ofcourse i Rachi jo tambééééééééééééé´estic treballant!!!!!
Com la setmana vinent hauré d´agafar-me un dia per anar a Can Bonastre i segurament també m´hauré d´agafar el dia 1 d´abril que firmarem el pis doncs em feia no sé que fer festa!!!!!!

Estic contenteta perquè ahir vam quedar amb el nen i vam arreglar tot!!!!!
Vam dir que potser ens anavem a la selva a viure i així ningú ens tocaria els collons jejejeje no en serio molt bé!!!!!

Jo segurament que baixi un parell de dies a Sitges perquè no farem res i com ademés diuen que farà mal temps doncs ala!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 20, 2008 9:15 am

Eiii, que be esteu per aqui!!!

G14, vam trucar a Can Bonastre, pero resulta que la tieta del meu nen tbé hi va aquests dies, i al final hem anul·lat, pq aquests dies volem estar sols!! Jajajaja, i no era plan d'estar amb la tieta per allà rondant!
Ho hem canviat per Begur i després a Puigcerdà, ,que tinc la casa per mi sola, bieennn!!

Genial que ja ho tingueu tot clar amb el nen.. és passa malament quan discuteixes, i mes per culpa de tercers...
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. març 20, 2008 9:19 am

Ofcourse vacancetes deluxe Begur i la Cerdanya, que bé això si que és desconectar i més si esteu al vostre rollo!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 20, 2008 9:23 am

Doncs si, la veritat és que em ve molt de gust sortir una mica.... aquestes setmanes hem estat una mica "tensos" els dos... ens hem enganxat una mica per tonteries, i crec que ens anirà molt be sortir.. Si no, acabarem tirant-nos els trastos al cap, jejeje
ofcourse

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 20, 2008 9:42 am

Bueno guapes, marxo a fer les maletes, que d'aqui una estona ja sortim!!

Descanseu moolt!!

Petonets
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. març 20, 2008 10:02 am

Bon cap de setmana llarg!!!!! A agafar piles!!!!!
Ens parlem dimarts
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. març 25, 2008 9:17 am

Bon dia!!!!!
CROKETA, Encara que sigui un parell de dies tard MOLTES FELICITATS!!! Com va anar el cumple??????

Com us anat aquests dies???? Jo poqueta cosa dissabte vam baixar a Sitges i va fer un dia bastant dolent però bueno!!!! Ahir vam fer la mona i poqueta cosa més. He estat escanejant fotos de quan erem petits i demés perquè segurament farem lo del Lovestory, sabeu?? Ens ho montarem nosaltres ja que a Can Bonastre hi ha projector!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. març 25, 2008 9:18 am

Bon dia!!!!!
CROKETA, Encara que sigui un parell de dies tard MOLTES FELICITATS!!! Com va anar el cumple??????

Com us anat aquests dies???? Jo poqueta cosa dissabte vam baixar a Sitges i va fer un dia bastant dolent però bueno!!!! Ahir vam fer la mona i poqueta cosa més. He estat escanejant fotos de quan erem petits i demés perquè segurament farem lo del Lovestory, sabeu?? Ens ho montarem nosaltres ja que a Can Bonastre hi ha projector!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 9:37 am

bon dia guapes!!!!!

croketa moltíssimes felicitats!!!!! suposo que el dia va anar genial... molts regalets??? jeejej
nos también hem fet molt de relax i desconectar del tema boda, obres.... hem anat al cine, sopar amb els amics i fer una miqueta de netejar en el seu pis x començar a portar les meves coses.... no hem fet res en especial xo necessitavem aquest relax...

vosaltres com us ha anat????
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dt. març 25, 2008 10:07 am

bON DIA NOIES...

felicitats croketaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Jo m´ho he passat de conya!!!!! Per la rioja amb els amics, super bé!! Noietes... ja tinc el viatge, al final no anem a la illa del carib perque surt igual d preu que... le taha´a!!!!! i ens anem a la polinesia!!!! Biennnnnnnnnn biennnnnnnnnnnnnn... serà un rollo amb els avions, però em fa moltissima ilusió!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. març 25, 2008 10:10 am

rachi que bé!!!!! us ho passareu genial.... i a la polinesia fareu varies illes???? nena que et queden 4 mesos justos!!!!!! ahh com va anar amb els de ASB?????
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 25, 2008 10:17 am

Uolaaaaaaaaa!!!

Felicitats CROKETA!!! Quants han caigut que no m'enrecordo???

Jo aquests dies de relax, però no hem fet gaire cosa... divendres vam anar a veure el Palau Novella i els monjes budistas... tot un show!!! I desprès a dinar a Sitges!
G14 nosaltres potser tambè fem servir els proyectors de Sant Benet, he pensat posar imatges de la meva germana i meves quan li doni el ram i bueno algunes imatges més en l'entrega de regals etc...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants