Fins ara!!!!

Autor: ru » dc. març 19, 2008 4:17 pm

Autor: MOT » dc. març 19, 2008 4:22 pm
J&B ha escrit:eeiii jo tambe em puc emporar el de la feina. El que pasa es que on vaig no hia conexio a internet aixi que el deixare a casa.
Autor: ru » dc. març 19, 2008 4:33 pm

Autor: NUMA » dc. març 19, 2008 4:39 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*anerola que vagi be.....

Autor: ru » dc. març 19, 2008 4:47 pm

Autor: ru » dc. març 19, 2008 4:54 pm

Autor: MOT » dc. març 19, 2008 4:59 pm
ru ha escrit:Vinga Anerola, explicans aquests pentinadets!!!![]()
Uops!!! Vale! ja he ficat la pota!!! Si és que abans d'escriure hauria de llegir tot!!! Mil perdons Anerola!!!!...
![]()
Anna, doncs a veure si feu alguna escapadeta!!! que no pot ser!!!![]()
Judy! I com és el traje del Pablo???!!! cuentacuenta!!!
Ei Mot!!! que és demà que anem cap a l'estartit!!! Ojalà ja fos avui!!! Però em temo molt que ens farà mals dies igual...![]()
Osties!!! que bo lo del bus!!!! et tenen ben controlada, eh??!!!![]()
Veig que a l'Abril, està ple de provetes de vestits!!! La JB el 5, La mot el 18 (oi?), i jo el 2... em deixo algú??? quin moviment de fotiquis que tindrem!!!
Anerola, tu me vas a volver loca!!! primer et foto la bronca per no fer fotos, llavors llegeixo que si que n'has fet, i ara arribo a l'últim missatge i veig que encara no estan penjades... A QUE T'ARREO!!!![]()
Doncs jo no tinc portàtil!!! Així que avui a les 9, em despediré de totes vosaltres fins, diumenge, dilluns o dimarts!!! déu!!! no ho podré aguantar!!!
Autor: ru » dc. març 19, 2008 5:02 pm

Autor: NUMA » dc. març 19, 2008 6:02 pm
ru ha escrit:Doncs amb ganetes de marxar ja!!! Porto molt agobio a sobre i tinc ganes de relax!!!! I qui no, oi??? jejeje!!!
Bueno, tu rai que ja ho has passat!!! com estaves a 5 dies del bodorrio???

Autor: MOT » dc. març 19, 2008 6:19 pm
ru ha escrit:El 26 de Març???!!!! Si això és ja!!!!!!![]()
![]()
![]()
Com no et deixi fer fotos, ens trukes i venim totes a liar-la!!!!![]()
![]()

Autor: MOT » dc. març 19, 2008 6:20 pm
Autor: LABANDA » dc. març 19, 2008 7:16 pm

Autor: ru » dc. març 19, 2008 8:29 pm
)
I comporteu-vos amb la xarrera que ens coneixem!!!!

Autor: Judy » dc. març 19, 2008 10:38 pm

Autor: Judy » dc. març 19, 2008 10:43 pm
ru ha escrit:Vinga Anerola, explicans aquests pentinadets!!!![]()
Uops!!! Vale! ja he ficat la pota!!! Si és que abans d'escriure hauria de llegir tot!!! Mil perdons Anerola!!!!...
![]()
Anna, doncs a veure si feu alguna escapadeta!!! que no pot ser!!!![]()
Judy! I com és el traje del Pablo???!!! cuentacuenta!!!
Ei Mot!!! que és demà que anem cap a l'estartit!!! Ojalà ja fos avui!!! Però em temo molt que ens farà mals dies igual...![]()
Osties!!! que bo lo del bus!!!! et tenen ben controlada, eh??!!!![]()
Veig que a l'Abril, està ple de provetes de vestits!!! La JB el 5, La mot el 18 (oi?), i jo el 2... em deixo algú??? quin moviment de fotiquis que tindrem!!!
Anerola, tu me vas a volver loca!!! primer et foto la bronca per no fer fotos, llavors llegeixo que si que n'has fet, i ara arribo a l'últim missatge i veig que encara no estan penjades... A QUE T'ARREO!!!![]()
Doncs jo no tinc portàtil!!! Així que avui a les 9, em despediré de totes vosaltres fins, diumenge, dilluns o dimarts!!! déu!!! no ho podré aguantar!!!

Autor: JB » dj. març 20, 2008 8:15 am
Autor: JB » dj. març 20, 2008 8:21 am