NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dc. març 19, 2008 8:10 am

Sip Marjo, per això tranquila, que anem preparades :-)) *.-o-o.* jejejeje

Sip els rams els faré amb els pals aquells de floristeria, els vaig comprar fa temps, i unes blondes... tot i que les blondes no m'acabaven de convencer... això crec que el ficaré perquè doni més forma però per fora ficaré paper crepé com vas fer tu quan els vas fer....

Nu se, si vols mirar a floristeries segurament en trobaràs de bouquets d'aquests, i si no, fes-ho com l'altre cop, és que fer una comanda a la botigfa d'internet si has de demanar això només no surt a compte... jo vaig agafar a ull i si al final en faig més utilitzaré el que trobi :o-o:

El que ara ja tinc els xupaxups... ai´xí que ja puc probar....de la caixa de 100 unitats, hem sembla que hi ha si arriba molt a 6 sabors diferents... joooo
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. març 19, 2008 3:13 pm

wapes! Que li passa al foro que surten duplicats els missatges??? O sou vosaltres que esteu estressades i no pareu de donar-li al intro..... Quins nervis, això ja s'apropa cada cop més!!! Ja anem cap als -5 mesets!

Jo Oni no puedo quedar este finde! Nos vamos mañana a ver a la familia de Francia para llevarles las invitaciones.... Así que imposible aunque la semana que vienesi quereis por mi perfecto!

Avui com que és festa a Mollerussa he aprofitat a solucionar temes de la boda! Ja tenim hora per vacunar-nos el proper 2 de Juny! I també he encarregat a una casa de manualitats les bandejetes de les caixetes dels puros i del tabac! Aquesta tarda m'aniré a fer el passport i encara faré alguna coseta més!

Per cert noies, heu enmarcat alguna vegada algun cuadro?? Ho trobeu car 36euros el metro de marc??? Tinc 2 lienzos per enmarcar per penjar al recibidor i m'han demanat això però no tinc nidea de què costa normalment....

Gràcies wapis! I bona Semana Santa!

Ah Nani! Que fuerte lo de tu boda! Me has dejado alucinada! Suerte que vas con tiempo que si no vaya disgusto! Ya verás que prontito te lo solucionan! Ya te podían haber casado con algún famosillo y sacabas tajada....jejeje
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dc. març 19, 2008 8:13 pm

Elena, tranqui, otro sábado...el siguiente hay las primeras bodas de lleidatanas 2008!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ya nos contarás que tal en Francia con la family! :-))

Los marcos son carísimos, emmarcar una lamina a unos amigos, que creo que era 50x50 nos salió por casi 70€
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dc. març 19, 2008 8:41 pm

Buahhh Nani! Que fort! A veure si ho poden arreglar de seguida sinó es per enviar-li una carta al Vaticà i tot! Vivir para ver...!

Ostres noies, si quedeu el dissabte 29 tampoc podré venir! vaig a bodes d'una forera que fa molt temps que no escriu al forum!! Bueno, un altre dia serà, suposo que hi haurà altres quedades...
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dv. març 21, 2008 9:48 am

Ei nenes que esteu de setmana santa, o millor dit algunes ESTEU DE BODES FORERES >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Espero que us vagi tot molt be i que a la tornada poseu moltes fotos :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » ds. març 22, 2008 10:51 am

Eiii vas a veure a la Taki??? :-)) :-))
Espero que tot vagi genial!! donali records i moltes felicitats de part nostra!!

Jo li vaig transmetre pq li diguin a la Monht també.

Això ja comença!! *.-o-o.*

Ahir ho vam passar genial! els nuvis guapissims, els pares dels nuvis i la germana... i els amics, tots una canya de gent, va ser emotiva i divertida.... tenim meges i meges de fotos! ah! i un regal genial....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. març 22, 2008 12:07 pm

Que xules les samarretes spice =0-0-) =0-0-) =0-0-) La Liti es devia quedar parada quan us va veure amb l'uniforme >.-<: >.-<: >.-<:

Bueno de les 6 spice ja n'hi dos de casades, cada vegada en queda menys :-)ok: :-)ok: Veig que ja heu començat la crònica. Ara aniré a donar-hi un cop d'ull.

Tant la Taki com la Monht es casen el dissabte vinent. Jo hi aniria pr si hi he d'anar sola em fa tall o sigui que si voleu ens posem d'acord unes quantes i anem a saludar-les. D'on surt la Taki?

Be vaig a llegir la crònica :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. març 22, 2008 12:18 pm

No no, si va ser regal de la Liti per nosaltres, ella també es va fer una, aixi ja anem uniformades.... :-))

A mi sí que hem faria ilusió anar a veure-les però nu se si com no entren al forum gaire, si anem en plan sorpresa potser les talla... nu se.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » ds. març 22, 2008 12:36 pm

A la Taki no és que la vaigi a veure, es que som amigues des de petites, la colleta de nenes del poble que sempre havíem anat juntes. Vaig descobrir que era ella després d'uns díes d'entrar al foro.
Com sempre passa, hem passat una temporada més desconectades perquè unes festegen per aquí i les altres per allà.
Però des de l'any passat que es va casar la primera, s'ha reviscolat moltíssim la relació i aquest any que ens casem la meitat de la colla d'amigues ja us podeu imaginar... estem quedant cada dos per tres per preparar despedides i bodes! :: orrr:: :: orrr::
Estem totes molt contentes perque fa il·lusió veure que ja ens estem casant i que en general ens hem fet grans... jijij *.-o-o.* que extrany se'm fa dir-ho!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » ds. març 22, 2008 12:37 pm

Ho acabo de llegir a la crònica lo de les samarretes :-)ok: :-)ok: :-)ok: Quin detallàs, us devia fer molta il·lusió :-()-) :-()-) :-()-)

Jo també ho havía pensat que igual els feia tall, no se a veure si entren un dia d'aquests i els ho comentem. Sempre hi podriem anar discretament i segons veiem fem una cosa o una altra :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » ds. març 22, 2008 12:48 pm

Ica doncs així dissabte vinent vas de bodes al Resquitx. Pren nota de tots els detalls, musica, presentacions, temps que es passa menjant,... i m'ho expliques tot :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » ds. març 22, 2008 1:38 pm

jejejeje, ja Ica, quan has dit que anaves de boda, m'he imaginat que anaves com a convidada.

Ja tens modelet i tot?? fa molta il·lusió i pots pendre nota, la veritat és que vius les bodes d'una altra manera, a més de perquè emociona que una bona amiga es casi, tens les emocions més a flor de pell, a mi sempre hem passa el mateix ara, la plorina m'entra només veure la persona el dia de la seva boda....

A quina hora es casa la Taki?? si la veus aquesta setmana, si vols, pregunta-li si li faria gràcia que anessin a veurela les foreres, o si li fa tall.

Les samarretes Marjo, doncs sí, la veritat és que fa il·lusió, les va dissenyar el Jesús per donar-nos una sorpresa la Liti.... davant sortim una a cada una de les lletres i per darrera, surten les dates de les bodes, els noms, la població i el nick del foro...

Hem fa pena fins ficarme-la, perquè hem duri molt..... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » ds. març 22, 2008 2:23 pm

ahhh doncs ja li preguntaré... i us ho dic!

I en quant a lo del resquitx... vaig a dos bodes abans que a la meva!! Tindré oportunitat de tenir-ho tot supercontrolat! Ja et diré el què Marjo! El que passa que la segona es dos setmanes abans de la meva o sigui que no ens ajudarà de massa, en el meu cas es massa just i en el teu massa tard! :-)ok:

Aixó dels modelets ara ja ho tinc solucionat però no us penseu que per mí es un mal de cap terrible!! I tenint quatre bodes a més de la meva dos de les quals són a la mateixa colla, doncs em tenía super amoïnada! Per sort vaig encertar el lloc i el moment i en un dia ho vaig enllestir! No m'ho podía creure...! Trobar dos vestits supermonos per anar a les 4 bodes, a la mateixa botiga i a sobre bé de preu..., per mí increible!

Si la taki em deixa ja penjaré fotos...!
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » ds. març 22, 2008 2:25 pm

El detall de la samarreta el trobo superxulo! Ha de fer molta gràcia! I si a sobre hi posa la data, el nik i això encara més...
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » ds. març 22, 2008 8:48 pm

Ei nenes que ja tinc l'hotel de Buenos Aires >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Es superxulo (be a mi m'agrada molt i sobretot tenint en compte tot el que he anat veien) i a més he trobat una web que estava super be de preu. Mireu us poso la web i així el veieu :-)ok:

www.minehotel.com
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dg. març 23, 2008 9:08 am

Jolin Marjo, quina monada! Es veu petitet (per tant tranquil) i superacollidor... amb aquesta decoració tant cuidada...

Ja em dirás a quin preu et surt el viatge un cop ho tinguis tot... Saps que nosaltres també volíem anar a Argentina..., doncs hem desistit perquè val massa diners :-( :-(

De totes maneres, espero poder fer aquest viatge algun dia :-))

Finalment crec que farém un creuer pel mediterrani, triarem el de les illes gregues i croàcia... vosaltres també en vau fer un no? quin recorregut vau fer? mes que res perquè si vau fer aquest ja em pots explicar el que no ens hem de perdre... jijiji (d'excursions i tal) :-)ok:
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 9:51 am

Bon dia noies com va la Pascua. La meva molt aborrida, el meu xicot treballa a casa seva totes aquestes festes pq estan fent un garaig i clar jo tota soleta aquí a casa aborrida :-( :-( :-(

El hotelet de BA nomes te 20 habitacions pr ja m'agrada pq així es mes acollidor i tranquil i poden estar més per tu. El viatge ens surt força be de preu dins del que es aquest viatge. Marxem el dia 8 i tornem el 26 (per tant 18 dies i 16 nits pq marxes el 8 i arribes al 9 i marxes el 25 per arribar aquí el 26) amb excursions i hotels ens queda entre 5000-5200€ el dos :-)ok:

Verònica nosaltres vam fer el creuer pel mediterrani amb Costa Cruceros (em sembla que Laucob también ho va fer amb aquesta companyia) vem sortir de Venencia, Bari, Katakolon, Izmir, Istambul, Dubrovnik i tornem a Venecia. SI vols informació et puc explicar tot el que vulguis :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dg. març 23, 2008 10:09 am

Ahhh que bé... Es el recorregut que més o menys hem vist! Hi ha algun punt que canvía però fins que no l'haiguem contractat no ho sabré segur... Llavors ja us preguntaré (a tú i a la Laucob) a veure què vau anar a veure a cada lloc i així ja sabem alguna coseta més del que val la pena agafar i el que no!

Nena, doncs lo d'Argentina et surt prou bé de preu no? Has agafat mitges pensions o que? Es que jo vaig probar de mirar els preus dels vols (els interiors també) per fer el recorregut que ens agrada + els hotels a mitja pensió i algunes excursións bàsiques i passava dels 6000 €... :-(

De totes maneres he de dir que ho vaig fer així depressa i sense mirar-ho tot a la perfecció, només volía comparar el preu d'agència amb el preu d'anar per lliure... Bé, ara ja està, de qualsevol manera són masses diners per aquest any i ja mirarem de fer-lo més endavant!

La pasqua de moment tranquila, però d'aquí no massa estona a córrer... ha de venir el nevot de l'Albert a buscar la mona i després anem correns a Alguaire a dinar amb la família i fer intercanvi de mones! Mira si soc gran i encara ho fem... M'encanten els dinars a casa de ma padrina! Sóm tanta gent que sempre m'ho passo superbé! Es que sóm 6 cosines i com que soc la més gran... doncs em mantenen les tradicions igual que a les altres! jijijj! >.-<:
Imatge
ica

EntradaAutor: ica » dg. març 23, 2008 10:33 am

Ostres el passaport! merci! el tenim els dos caducat!!!!

Déu ni do quin regal la teva germana no? Ufff....la veritat es que costa de trobar la manera d'agraïr a aquests regals!

Í aixó de que et posen amb parelles com tú realment està bé, perquè els meus cunyats van anar a un circuit pels EEUU i es van passar el viatge anant amb dos parelles, uns que podíen ser els seus pares i uns altres que podíen ser els seus avis!!!!!! De totes maneres, he de dir que s'ho van passar molt bé i que encara es troben un cop a l'any! Tothom es pensava que eren una família sencera! Quina gràcia!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dg. març 23, 2008 10:40 am

T'assignen una taula per l'hora de sopar que comparteixes amb altra gent. Ells intenten que aquesta altra gent siguin mes o menys com tu. Nosaltres ens van posar amb una altra parella de Mallorca que eren mes o menys de la nostra edat i cada nit sopavem a la mateixa taula amb la mateixa gent i tenies els camares també assignats.

Nosaltres vam fer el creuer pel mediterani oriental pq el meu xicot ja havia estat a Mallorca, a Tunez i a Napols. A mes al sortir de Venecia vam aprofitar i vam visitar la ciutat. Per arribar allà vam anar-hi amb vueling i ens va sortir molt be de preu el vol.

Aquest dia vaig acabar l'album de fotos, si vols quedem un dia per Molle i te l'ensenyo i així et fas a la idea :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants