ANEROLA ha escrit:Per cert Mot jo no trobo cap mail del Julio aquest per demanar els vanos, si tens la direcció me la passas i li envio un mail. A la web de solostocks no hi és la oferta d'aquests vanos.
Ho busco i te'l passo. No hi ha problema.
Autor: MOT » dc. març 19, 2008 9:24 am
ANEROLA ha escrit:Per cert Mot jo no trobo cap mail del Julio aquest per demanar els vanos, si tens la direcció me la passas i li envio un mail. A la web de solostocks no hi és la oferta d'aquests vanos.
Autor: JB » dc. març 19, 2008 10:39 am
Autor: Deshix » dc. març 19, 2008 10:54 am
hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, bon dia, que tal tot???????
Autor: NUMA » dc. març 19, 2008 1:17 pm
annakaes ha escrit:Hola noies!!!!!
En aquest foro tothom se'n va de vacances menys jo.....![]()
Espero que us ho passeu bé!
Anerola, veig que has fet molta feina! I com serà el recollit? T'ha fet alguna prova? Tens fotos??? coti-coti!!"!!!!!
Ru, carinyet...... queda menys de dos mesos!!!! Com et sents? Que guai anar a l'estartit! És molt maco! I tranquil en aquesta època!
J&B aprofita les vacances gratis!!! I l'anerola també les té gratis???
Bé de fet... jo també! Vaig de vacances en un bonic piset de 44 m2 amb vistes a un jardí! A 20 min de la platja i a 5 del riu, amb la companyia d'un atractiu home alt moreno i divertit! Tot això a....... Molins de Rei jajajajajajajajajja!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: MOT » dc. març 19, 2008 1:34 pm
J&B ha escrit:ostres MOT que casualidad, jajaja
Segur que fa una mica de bon temps per l'estartit.
JUDY yo me mire el mod. Reyes de Novia d'art. pero tampoco esta en internet![]()
.
Tengo que ir el 5 de abril otra veza mirar mas vestidos y a elegir uno ya!!!
Yo dema m'en vaig i fins dilluns al vespre no tornare aixi que no le deis mucho a las teclas!!!!
Autor: MOT » dc. març 19, 2008 1:41 pm
MOT ha escrit:ANEROLA ha escrit:Per cert Mot jo no trobo cap mail del Julio aquest per demanar els vanos, si tens la direcció me la passas i li envio un mail. A la web de solostocks no hi és la oferta d'aquests vanos.
Ho busco i te'l passo. No hi ha problema.
Autor: MOT » dc. març 19, 2008 1:42 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*jo tampoc estic de vacances, ehhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Autor: MOT » dc. març 19, 2008 2:11 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*si bastant lligat, jejejejejeje
Autor: Deshix » dc. març 19, 2008 2:20 pm
TRANQUILITAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PERO SI ESTIC QUE EM MORO DELS NERVISSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, VULL QUE ARRIVI EL DIA JA!!!!!!!!

Autor: MOT » dc. març 19, 2008 2:22 pm

Autor: ANEROLA » dc. març 19, 2008 3:06 pm

Autor: MOT » dc. març 19, 2008 3:45 pm
ANEROLA ha escrit:Gracies Deshix igualment!! I relaxa't molt.
Autor: JB » dc. març 19, 2008 4:00 pm
Autor: ru » dc. març 19, 2008 4:12 pm
ANEROLA ha escrit:
Per cert avui he anat al perruquer de la meva mare que serà el que em pentinarà per la boda, i el noi ja m'ha fet dos proves de pentinat i tot.