DESHIX: Que guai lo del Spa, em sembla que a aquestes alçades va molt bé una mica de relax!
RU: A mi també m'encanta l'Estartit, hi vam anar fa uns tres anys i ens ho vam passar genial.

Autor: Judy » dt. març 18, 2008 5:23 pm

Autor: ru » dt. març 18, 2008 5:33 pm

Autor: ANEROLA » dt. març 18, 2008 7:51 pm

Autor: annakaes » dt. març 18, 2008 8:37 pm

Autor: Judy » dt. març 18, 2008 8:41 pm

Autor: Judy » dt. març 18, 2008 8:44 pm
annakaes ha escrit:Hola noies!!!!!
En aquest foro tothom se'n va de vacances menys jo.....![]()
Espero que us ho passeu bé!
Anerola, veig que has fet molta feina! I com serà el recollit? T'ha fet alguna prova? Tens fotos??? coti-coti!!"!!!!!
Ru, carinyet...... queda menys de dos mesos!!!! Com et sents? Que guai anar a l'estartit! És molt maco! I tranquil en aquesta època!
J&B aprofita les vacances gratis!!! I l'anerola també les té gratis???
Bé de fet... jo també! Vaig de vacances en un bonic piset de 44 m2 amb vistes a un jardí! A 20 min de la platja i a 5 del riu, amb la companyia d'un atractiu home alt moreno i divertit! Tot això a....... Molins de Rei jajajajajajajajajja!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Autor: annakaes » dt. març 18, 2008 8:46 pm

Autor: annakaes » dt. març 18, 2008 8:47 pm
Judy ha escrit:annakaes ha escrit:Hola noies!!!!!
En aquest foro tothom se'n va de vacances menys jo.....![]()
Espero que us ho passeu bé!
Anerola, veig que has fet molta feina! I com serà el recollit? T'ha fet alguna prova? Tens fotos??? coti-coti!!"!!!!!
Ru, carinyet...... queda menys de dos mesos!!!! Com et sents? Que guai anar a l'estartit! És molt maco! I tranquil en aquesta època!
J&B aprofita les vacances gratis!!! I l'anerola també les té gratis???
Bé de fet... jo també! Vaig de vacances en un bonic piset de 44 m2 amb vistes a un jardí! A 20 min de la platja i a 5 del riu, amb la companyia d'un atractiu home alt moreno i divertit! Tot això a....... Molins de Rei jajajajajajajajajja!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hola annakaes, que tal? Jo estic de vacances de la feina, però tampoc vaig a cap lloc, que hi farem!

Autor: Judy » dt. març 18, 2008 8:51 pm
Autor: ANEROLA » dt. març 18, 2008 8:53 pm

Autor: annakaes » dt. març 18, 2008 8:58 pm
Judy ha escrit:El vestit si que el tinc, es de núvia d'art, es el model turquia. No tinc cap foto n'hi he trobat cap per internet, mira que em faria gràcia.
Soc mestra d'educació Infantil, tu ho deus ser de música,no? pel que he llegit fins ara.

Autor: Capdemar » dt. març 18, 2008 9:29 pm

Autor: ANEROLA » dt. març 18, 2008 10:20 pm

Autor: gonna » dt. març 18, 2008 10:38 pm
menys quest dissabte que faig pont per primera vegada, mai feia pont, (Marxem a Donosti) pq el dissabte obrim sempre la botiga i a mes jo el dilluns que es festa tambe havia d anar a sta coloma a obrir pq es mercat i cada dilluns s ha d obrir. pero aquest any si, ja veurem si obirira dilluns una de les dependentes o tancarem no se, ho potser hi v ael meu germa.
Autor: ANEROLA » dt. març 18, 2008 10:39 pm

Autor: gonna » dt. març 18, 2008 10:40 pm
Autor: gonna » dt. març 18, 2008 10:45 pm
Autor: ANEROLA » dt. març 18, 2008 11:32 pm

Autor: JB » dc. març 19, 2008 8:39 am
Autor: MOT » dc. març 19, 2008 9:21 am
m'he demanat festa demà i farem cosetes de les invis!!!