NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 17, 2008 9:47 pm

com el portes el photoshop???? El fas anar bé??? Si necessites ajuda diga-ho... okis????

Els ninus... bufff mira jo tinc un cacau q no vegis. En principi n'he d'entregar 17!!!! que són un munt... i per això vaig decidir fer-ho jo mateixa. Però resulta que m'estan sortint parelles amb les quals no comptava i estic desesperada!!!! Pq el tema era donar una parella de nuvis a cada parella, sense casar, clar... però per no fer cap distinció, ja que en principi ningú s'ha de casar en breu. Era com per animar-los a tots i fer algo xuli amb totes les parelles... però si em comença a sortir més gent... és q gairebé q quan els entregui hi haurà més gent de peu que asseguda. No sé pas què fer!!! I el pitjor de tot: no he començat a fer les plataformes... em fa mandra..!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. març 17, 2008 9:58 pm

neujor:-) neujor:-) a mi també hem surten parelles per arreu. hem comença a fer por ja el tema.... :o-o:

Ep, quedem dissabte?? qui s'anima?? *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. març 17, 2008 10:00 pm

Ostras deu ni do 17 i pujant. Nosaltres vam restringir moltíssim la llista. Jo nomes ho faig a dos cosines meves que es casen just despres de jo i una de la colla que s'havia de casar ara al Juny pr ha posposat la boda pq ha tingut un nen. Em feia gracia fer-ho a la gent amb parella estable pr es que es disparava un munt i clar si ho fas a una ho fas a totes. El meu xicot en canvi ho fa a tres amics que viuen amb la parella, pr es que ell els te a gairebé tots casats

Si necessites ajuda ja saps que nomes tens que dir-ho i vinc a donar-te un cop de ma :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. març 18, 2008 4:54 pm

Marjo t'acabo d'enviar un privi!

Ica, el meu home va a l'Alicia Riera de Molle, per lo vist hi ha un noi que et talla i et pentina el cabell de manera espectacular! A un home no se li aprecia gaire ja m'entens però tinc clientes a la feina que també els pentina el mateix noi i parlant parlant per lo vist és una passada! Per si et pot servir d'orientació! Em sembla que queda a propet de les piscines si no vaig confosa però ja li preguntaré l'adreça més exactament!

Os deixo que vaig a fer recaditos i després si puc em conecto!!

Besitos!!
Elena Set'08
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 18, 2008 4:58 pm

Key guapi... jo dissabte segurament o sóc a Lleida, marxo a Bcn i torno diumenge. Així que jo m'apunto a la propera.. que ja saps que jo m'avorreixo molt els findes...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: a28 » dt. març 18, 2008 4:58 pm

hola noies
jo soc una nuvia del 2006 i nomes entro per donarvos anims i de tant en tant us llegeixo!
ja s'ha casat alguna de vosaltres?? qui es la primera??????? :hmm::
sort wapes! :-///: :-///:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 18, 2008 5:46 pm

A28... del 2006!!!! Ostres... quina gràcia... i encara correu per aquí.. és que aquest fòrum enganxa!!!! jejejeje

Doncs mira... de moment encara no se n'ha casat cap del 2008... però ho tenim a punt de caramel!!!! El 29 d'aquest mes les primeres!!!!!

Merci pels ànims!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. març 18, 2008 5:58 pm

Ei lleidatanes com va el dia? Jo tampoc se si hi seré dissabte pq si fa bon temps igual anem a la platja :-/ :-/ :-/ :-/ I si quedessim divendres al matí per esmorçar? Aquest divendres es festa.
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dt. març 18, 2008 6:17 pm

Chicas buenas tardes, tengo unos problemas con la iglesia, que no veas, hace una semana fui a buscar la fe de bautismo a Terrasa, porque yo hasta los 18 años viví alli, pues cuando fui a hablar con el mosen me dijo que yo ya estaba casada, que no me la podia hacer, la cara que se me quedo fue de idiota perdida, resulta que ha habido un error de trascripción y ahora estoy casada con mi tio que fue mi padrino de confirmación... bueno pues jaleos, suerte que lo he echo con tiempo si no me ha dicho el mosen que no me puedo casar por la iglesia sin la fe de bautismo...... lo mal que lo he pasado y lo estoy pasando..... desde luego por un error de transcripción....es que.....
Bueno como llevais lo vuestro..... yo tengo que dar las invitaciones a mis amigos y la verdad no se como saldremos de esta, yo creo que me peleare con todos..... es que soy la mecachis, hace tiempo que no hablo con ellos...entono en voz alta el MEA CULPA... si no vienen a la boda me lo merezco por ser MALA Y MAS QUE MALA...... chicas tranquilas son malos rollos que tengo en mi cabeza y pensamientos en voz alta......
Buena semana santa, la mia la veo muy negra y fatal.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: feminacora » dt. març 18, 2008 6:18 pm

Chicas buenas tardes, tengo unos problemas con la iglesia, que no veas, hace una semana fui a buscar la fe de bautismo a Terrasa, porque yo hasta los 18 años viví alli, pues cuando fui a hablar con el mosen me dijo que yo ya estaba casada, que no me la podia hacer, la cara que se me quedo fue de idiota perdida, resulta que ha habido un error de trascripción y ahora estoy casada con mi tio que fue mi padrino de confirmación... bueno pues jaleos, suerte que lo he echo con tiempo si no me ha dicho el mosen que no me puedo casar por la iglesia sin la fe de bautismo...... lo mal que lo he pasado y lo estoy pasando..... desde luego por un error de transcripción....es que.....
Bueno como llevais lo vuestro..... yo tengo que dar las invitaciones a mis amigos y la verdad no se como saldremos de esta, yo creo que me peleare con todos..... es que soy la mecachis, hace tiempo que no hablo con ellos...entono en voz alta el MEA CULPA... si no vienen a la boda me lo merezco por ser MALA Y MAS QUE MALA...... chicas tranquilas son malos rollos que tengo en mi cabeza y pensamientos en voz alta......
Buena semana santa, la mia la veo muy negra y fatal..... ::bna// ::bna//
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: a28 » dt. març 18, 2008 7:58 pm

si que enganxa si aquest foro... encara xerrem algunes del 2006.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: marjo » dt. març 18, 2008 9:17 pm

Ferminacora quin marron amb l'esglesia, la veritat es que no havia sentit mai un cas com aquest :--( :--( :--( Que van posar que t'havies casat enlloc de confirmar-te? I com ho pensen arreglar pq suposo que faran l'impossible per arreglar-to. Deu ni do no m'estranya que estiguis nerviosa :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Pel que fa a les amigues, jo no em preocuparia en excés. Penso que no t'has de sentir culpable per haver perdut el contacte amb les teves amistats pq es algo que crec que es normal, la vida ja les te aquestes coses i com mes gran et fas mes ho veus. Jo penso que les veritables amigues son allí encara que no les vegis o no parlis amb elles tan sovint com abans :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bona setmana santa i no et preocupis que tot sortirà be :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. març 18, 2008 9:29 pm

Ares, reina! :-()-) jeje, les primeres lleidatanes es casen dissabte de la setmana vinent!

Nani, opino igual que Marjo, pel fet dels amics, es normal, cada un va fent la seva vida i es distancia, tampoc t'has de castigar per això, segur que et portes sorpreses d'amics que els hi fa més ilusió del que et pots imaginar!

Pel tema de l'esglèsia, deunidó, que estàs casada amb el teu tiet, té trons la cosa, però tranquila, tens temps i t'ho arreglaran....

Noies, doncs deixem el café per un altre cep de setmana menys festiu?? divendres a mi no hem va bé, marxo dijous cap a Bcn, de boda foril! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. març 18, 2008 9:40 pm

BODA FORIL ONI? A qui li toca aquest cap de setmana?
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 18, 2008 9:49 pm

Ostres Nani... si que debies fer cara de pasta de moniato!!!! Que fort!!!! Però ja ho tens solucionat???? Sort que hi has anat amb temps... buff...
Pels amics... penso el mateix que la marjo i la key... cada vegada més a un li toca fer la seva vida i es distancia de la gent... i si no mira'm a mi... que visc a Lleida, lluny de tothom... i encara que intento fer viatges amunt i avall no puc veure els amics tant com voldria.. i t'asseguro que tots s'han alegrat molt i estan molt il·lusionats amb la boda... així que tranquila, dona.. ja veuras.

Marjo... que van a la boda de la Liti!!!! Una altra boda Spice!!!!! Aquest any en tenen un bon feix!!!!! jejejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. març 18, 2008 10:42 pm

Calla calla, no vegis el que costa que entenguin o almenys respectin això del feix de bodes.... :o-o: tothom diu la seva sense que obrim boca...

Tu si que estàs al dia eh, Ceci??
Doncs marxem dijous a la tarda i haurem de tornar el divendres a l'acabar perquè el Jesus treballa... una llàstima, tinc moltes amigues que baixen aquell cap de setmana a bcn, i hi ha la expo de bodies que acaba ja però mira.... al menys fem alguna cosa per setmana santa....normalment ens quedem aqui (weno, l'any passat vam fer una escapadeta el dia de la mona i l'endemà)

Tinc el material per fer els rams de chups... a veure si m'arranco almenys amb això.... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. març 19, 2008 6:03 am

La Liti, just despres de preguntar ho vaig veure, si es que estic d'un despiste ultimament :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: Be espero que les spice feu una precronica tan o mes bona que la de la Gimena :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Sou els nostres ulls :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Lo del ram de chups ho fas amb els cacharets de galactiblum? Es que jo ho vaig fer una vegada amb una bola de porexpan i em va anar força be pr veig que tothom utilitza l'altre sistema i no se que fer :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Bueno ja ens ensenyaras el resultat
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dc. març 19, 2008 6:15 am

La Liti, just despres de preguntar-ho ho vaig veure. Si es que últimament estic a la lluna :hmm:: :hmm:: :hmm:: Be confiem amb les Spice per la precrònica com vau fer amb la Gimena :-)ok: :-)ok: Sou els nostres ulls :-()-) :-()-) :-()-)

Key els rams de chups els fas amb el cacharet de galactiblum? Es que jo ho vaig fer un cop amb una bola de porexpan i va anar força be pr veig que tothom ho fa amb l'altre sistema i ara no se que fer :-/ :-/ :-/ :-/ Be ja ficaras fotos de com han quedat els teus :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dc. març 19, 2008 6:15 am

La Liti, just despres de preguntar-ho ho vaig veure. Si es que últimament estic a la lluna :hmm:: :hmm:: :hmm:: Be confiem amb les Spice per la precrònica com vau fer amb la Gimena :-)ok: :-)ok: Sou els nostres ulls :-()-) :-()-) :-()-)

Key els rams de chups els fas amb el cacharet de galactiblum? Es que jo ho vaig fer un cop amb una bola de porexpan i va anar força be pr veig que tothom ho fa amb l'altre sistema i ara no se que fer :-/ :-/ :-/ :-/ Be ja ficaras fotos de com han quedat els teus :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. març 19, 2008 8:09 am

Sip Marjo, per això tranquila, que anem preparades :-)) *.-o-o.* jejejeje

Sip els rams els faré amb els pals aquells de floristeria, els vaig comprar fa temps, i unes blondes... tot i que les blondes no m'acabaven de convencer... això crec que el ficaré perquè doni més forma però per fora ficaré paper crepé com vas fer tu quan els vas fer....

Nu se, si vols mirar a floristeries segurament en trobaràs de bouquets d'aquests, i si no, fes-ho com l'altre cop, és que fer una comanda a la botigfa d'internet si has de demanar això només no surt a compte... jo vaig agafar a ull i si al final en faig més utilitzaré el que trobi :o-o:

El que ara ja tinc els xupaxups... ai´xí que ja puc probar....de la caixa de 100 unitats, hem sembla que hi ha si arriba molt a 6 sabors diferents... joooo
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants