Uoles xarraires!!!!
Primer de tot, gràcies per deixar-me aquests missatges tant macos al "meu post", quina ilu m'ha fet nenes!!!!
Ara, anem al tema!!!!
Mot, t'has portat mooooolt bé!!! Així m'agrada fotos posades i ben maques!!!!

A més, em sembla molt que faré servir la teva foto del cervol a la llosa per explicar el meu filet a la llosa!!!!

Us han parlat de preus ja????
i per vert, nosaltres a part de les verduretes i afegim el puré de castanyes del melós, ho dic pk podeu posar les patates del braó!!!
Lo de les invis, si que ens les regala la meva germana en principi, però a mi també em sap greu que es gasti tants calers, i estic intentant que ens deixi pagar una part...
Si voleu la meva opinió, potser tiraria més pels vanos que ha posat l'Anerola... no sé, potser m'agraden amb més roba...
Dir-vos també, que nosaltres les corbates ho vam fer amb el Julio aquest, i un 10, li vam demanar que no ens posés de color rosa, i fet, i llavors vam demanar-li que totes les caixes s'orissin igual, ens va dir que això ja no ho podia fer, però sorpresa! ens ho va fer!!! A part que ens va enviar dos regalets per cada un junt amb l'enviament!!! jo vaig quedar encantada!!!
Faig un altre missatge!!! Fins ara!!!!