CAN BALADIA 2008!!!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 1:16 pm

Desprès direc.ció San Boi per anar a veure el Rolls Royce que hem llogat per el dia del casament. Es un cotxe genial!! Es super gran per dins, els seients son de cuero beige, el tablero es de fusta. A més es super comodo (pq per anar de Pinedade Mar fins a Montserrat ja cal que sigui un cotxe comodo q sinó hauria sigue difícil la cosa). De fora té una forma super bonica i elegant…Bueno an Nicolas i a mi ens ha encantat. Els meus pares també estaben super contents…i esl pares den Nicolas flipant totalement…tenian una cara que era massa jejeje. A més que ens va costar una mica trobar el lloc (gruplimousines) i anaven dient : “segur que has lloguat un cotxe? Segur que no era un anganyifa? …”. Doncs quan ho vem trobar es van quedar amb una cara que feia riere…i es van ornar muts, no van dir ni una paraule, mira q extrany, no? Jejeje
Et je serai à toi pour toujours...
Toujours amoureuse de toi...

Imatge

http://www.nuvis.org/cristinainicolas2008/
Cris&Nico
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2132
Membre des de: dc. nov. 07, 2007 1:34 pm

Deprès varem anar cap a Barna. Jo vaig anar a la pelu q em pentinarà, maquillarà, etc. Vaig quedar encantada. Vem estar parlant una hora i em va explicar q és el q faria (manicura, pedicura, depilació, massatges fàcials, pentinat, maquillatge, …). Es una noia que s’occupa de l’assesorament d’imatge de les nùvies i tbé fa pasarle.les (la Gaudi, revistes de moda com Elle, …). El que m’ha agradat molt molt molt és que fà totes les probes de maquillatge ide pentinat que jo volgui per un preu ùnic. Vem estar parlant, vem decidir del tipo de pentinat que hem farà i del estil de maquillatge. Jo no hem maquillo massa i m’agraden les coses simples…per elle “meno es mas” aixi que vaig quedar super encantada. El dia 2 de maig tinc que anar a la tarda durant 3 o 4 hores per fer realment el pentinat “final” pq ecara no està clar. Si voleu, hos envio una foto per privi del tipo de pentinat que hem fare…

Imatge

Cris&Nico

Desprès vem anar tots 6 a passejar per el parc Güell, el passeig de Gràcia, Plaça Catalunya, El Maremagnun (allà vem menjar tapas), Montjuïc, la Plaça Espanta, … . I els pares den Nicolas amb uns ulls com dos taronjes…que fort, hos asseguro molt molt fort!!!!
Cap a les 18h vem anar cap al nostre pis de Pineda de Mar. Allà ens varem canviar i arreglar i vem anar a Can Baladia a les 19h30.
Quan els pares den Nicolas van arribar a Can Baladia van quedar flipant una vegada més…dels jardins, del lloc, de la piscina, del saló (Cava es el nostre).Van dir que era meravellos…quin remei tocaba, no?

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 1:17 pm

Tenia hora amb el florista per escollir els centres de taula per els invitats, el centre de la taula presidèncial, el centre per la barra lliure i el centre per les taules del aperitiu (aquets no estan inclusos dins del preu però és igual…un gasto més…). També he encarregat el meu ram, un centre de taula per casa meva, un centre per la casa den Nicolas (per fer les fotos abans d’anar a l’esglèsia) i flors per decorar el cotxe den Nicolas (el meu ja està decorat per gruplimousines).
El florista (Joan Ramon ) es encantador i els centres que propasa son super bonics. Jo i en Nicolas no sabiem que escollir. Com que es el migdia, no em escollit rés de espelmes…a part que al més d’agost fa calor i ficar espelmes com centres de taula no queda gaire bé al nostre gust…A més els centres amb espelmes els trobabem molt poca cosa…Aixi q hem decidit posar uns centres de taula amb flors. Hi han molt per escollir. Al tindre moltes taules, en Joan Ramon ens ha consellat posar centres força alts. Ens ha explicat que com q teniem miním 10 taules, els centres alts quedarien molt millor perque estilitzaran molt la sala. A part donaran la impressió que la sala és molt més gran. Com que en Nicolas i jo som els dos joves, ens ha proposat que escollissim un centre més modern…hi ha un que ens a encantan i l’hem escollit. Quan tingui fotos, si voleu ja hos les eviare per privi.
Bé doncs tema flors, ha quedat tot molt clar…Estem molt contents del que ens ha proposat, hi havia moltissim per escollir i estem super contents del que hem escollit !!!

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 1:17 pm

Bé, doncs ha arrivat l’hora del tast!!!!!

...Luego seguire...sino mi jefe me matara :-/ :-/ :-/ neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Espero que guste mi cronica...

:-()-) :-()-) :-()-)

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 4:14 pm

De primers vem tastar:
- 1 Bloc de foie d’ànec amb festucs i reducció de vinagreta de mòdena amb sal maldon,
- 2 Farcellets de salmó amb llagostins i cloïsses a la vinagreta d’herbes i oli de nous,
- 1 Amanida de ½ llamantol amb salsa tàrtara i el seu acompanyament
- 2 Amanida de llamàntol amb llit d’enciams a la vinagreta de mostassa antiga,
El llamantol ens va decepcionr motissim!!! Estaba super sos, no tenia guste de res! A mes la presentació molt malament...no teni cap mena de gràcia. Varem estar molt molt deceptionats erquè a nosaltres ens encanta el llamantol però aquest molt malament...més q rés pq no tenia cap gust...jejeje
Els farcellets de salmó estaven bonissims. Tenien un gust genial, el salmó estava deliciós...a més era un gust molt intens i a la vegada no era empalagós...ENS HA ENAMORAT.
El foie d’ànec igual, BONISSIM, super suau, un gust genial i gens empalagós.

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 4:15 pm

De segons:
- 2 Filet d’ibèric a la cervesa negra amb cabell d’àngel de ceba,
- 2 Rap al forn amb llagostins,
- 2 Sarsuela (es un plat de l’any passat però vem quedar que si voliem ho podiem tastar).
El rap al forn s’en va fer pessat...no perquè hi hagues massa sinó perquè la salsa tenia un gust dolç i el rap amb una salsa dolça s’ens ha fet molt i molt pessat. Total que no ho agafarem perquè a& la gent no l’hi agradaria...no ho disfrutarien gens...és una llàstima perquè la presentació era una meravella...genial!! Però el gust no pegava...llàstima.
El filet d’ibèric, a nosaltres ens va sortir molt tendre...i cada plat portava cuatre troços enormeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees....vaig demanar dos per probar i, ni la meva mare, ni el pare den Nicolas van poguerse accabar el plat. BONISSIM.
La sarsuela estava espectacular de bona...deliciosa. Hi havia moltissim. El suquet era un pecat...ENS VA ENAMORAR.
Posaré les fotos aquesta nit pq ara no les tinc aqui...

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 4:15 pm

De sorbets:
- Sorbet de llimona,
- Sorbet de poma verda,
- Sorbet de iogurt.
El maître ens va explicar que el sorbet era millor donar-ho entre el primer i el segon perque així ajuda a fer passar el primer i també treu el gust del primer cosa que permet fer passar el segon millor...a nosaltres ens sembla normal pq sempre que hem anat a un restaurant servien el sorbet entre el primer i el segon. El de iogurt estava bonissim pero una miqueta empalagos i una miqueta dolç per servir entre el primer i el segon...pensem que el més appropriat serà el de llimona. Classic però bò.
[/i]

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 4:16 pm

De postres:
- Selva negra (xocolata i nata),
- Sacher
- Mousse de tres xocolates,
- Milfulles de fruita.
Sense cap discussió la Mouse de tres xocoates va fer l’unanimitat. Estava bonísima….Tenia un gust super intens però al final no es feia gens pessada…perfecte!!!

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 4:16 pm

Resumin, tenim menú!!!
- Farcellets de salmó amb llagostins i cloïsses a la vinagreta d’herbes i oli de nous
- Sarsuela
- Sorbet de llimona (encara no està super decidit...)
- Mousse de tres xocolates,
Què hos sembla????

Menudo monologuo hos he metido.... :-( :-( :-(

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: esluna1 » dl. març 17, 2008 4:16 pm

genial, m'encanta la crónica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xulissima!!!!!

per cert, avui m'he decidit finalment pel vestit, ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja era hora, jejejejejejejejeje porto molt de temps amb una lluita entre dos vestits i avui ho he aconseguit!!! ja hem donat la paga i senyal. estava preocupada per lo del temps i resulta que en realitat es una tonteria tot això de les presses que ens foten per comprar el vestit, perquè m'han dit a tot arreu que es podia fer, que cap problema que no em preocupes, així que ja veieu... ens estressen per res.
Imatge

http://www.nuvis.org/fidelileticia2008
12 de julio del 2008 = CAN BALADIA + SANTA MARIA DEL MAR
esluna1
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 6:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 4:17 pm

quin es el teu vestit?

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Pumeta » dl. març 17, 2008 4:48 pm

Cris pero q pasada de crónica me encantaaaaaaa nena!!!

No está de más q te diga q quiero fotos de toooodo, del peinado, de los centros, sobre todo pq este tema me trae nervi...de los platos...muy buena elección los farcellets son mi primer plato, pero sólo mío claro jajaja, me encantaron!

El pastel ese yo no lo probé, pero las mousses nos encantan! lástima..
el filet de ibéric está claro q cada día hacen la comida de una manera pq el día q fui yo estaba seco y costaba de tragar...así q no entiendo... :-/

Tengo muchas ganas de ver tooodas las fotos nena ya te dijimos q les encantaría todito todo, el rest. la ciutat, Montserrat....si es q...lo q hay q oir! :o-o:

Esluna nena Felicidades por el vestido!!! >.-<: como es? cual es? tienes foto?

Q preguntona estoy hoy no..? neujor:-)
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 5:39 pm

jeje Meri!

Cuando llegue en casa pondre fotos pero tengo super poquitas (solo de los segundos) pq mi camara tenia el dia tonto :-( :-( :-(
Del peinado ya te enviare por privi el q me gusta, a ver q tal, ya me diras sincramente q piensas :-)) :-))
Los centros ya los pondre en cuanto ma los envie el florista.

Besos guapis :-()-) :-()-) :-()-)

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: crisfran » dl. març 17, 2008 6:28 pm

cris guapa, pedazo de cronica muy bien explicado! y ves tus suegros han quedado alucinados. yo tambien quiero ver esas fotos! que guay todo lo que explicas >.-<: >.-<: >.-<: y el menu muy bien escogido, sobretodo si os gusta el pescado. y el sorbete, probasteis el de limón y el de manzana mezclados? es que estaban de vicio juntos! tienes fotos de la tarta?

esluna1 felicidades por el vestido! como es? si en realidad en tres mese hay tiempo de sobras, mi prima se lo compro 3 meses antes y como estaba embarazada no se lo pudieron arreglar hasta 2 semanas antes, y le dio tiempo!
Imatge
crisfran
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 619
Membre des de: dl. gen. 01, 2007 8:39 pm

EntradaAutor: kasbah2 » dl. març 17, 2008 8:20 pm

Cris que chula la crónica!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) . Yo también quiero fotos de todo :-)) :-)) :-))

Esluna felicidades por el vestido!!! Cual es?

Hoy me han quitado el collarín y he empezado la rehabilitación con corrientes :-)ok:
kasbah2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1782
Membre des de: dj. març 08, 2007 7:35 pm

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 8:24 pm

M'alegro que ja vagis millor del coll Eila!
Recupera't bé eh!!!

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: Pumeta » dl. març 17, 2008 9:04 pm

Ostras Cris tengo unas ganas de ver los centros y el peinado nena!!!!

Eila guapi yo también hice rehabilitación con corrientes en las cervicales...luego masajes pero por desgracia me ha quedado de por vida, me dan mareos etc...
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: Cris&Nico » dl. març 17, 2008 9:23 pm

Meri, te he enviado un privi con el peinado...no lo has recibido???
En cuanto tenga fotos de los entros también te las envio q es q el florista aun no me las ha enviado..
Por cierto, si quieres puedo hacerte una transferencia por los muñicos, q no tengo ningun gasto añadido...bueno como quieras guapi...si quieres dame el n°IBAN i el codigo BIC y te lo hago.

:-()-) :-()-) :-()-)

Imatge

Cris&Nico

EntradaAutor: esluna1 » dl. març 17, 2008 9:33 pm

es el baccara de san patrick!!! no es por nada pero me gusta mas puesto que en la foto, jejejejejeejejeje ahh y voy a llevar velo >.-<: :-///: n ayyy no me lo puedo creer ya tengo vestido!!!!!!!!!!!! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

http://www.nuvis.org/fidelileticia2008
12 de julio del 2008 = CAN BALADIA + SANTA MARIA DEL MAR
esluna1

Entrades: 481
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat