Autor: JB » dl. març 17, 2008 9:09 am
Autor: MOT » dl. març 17, 2008 9:10 am
J&B ha escrit:BON DIA!!!!!!!!
A ver:
[color=indigo]LABANDA FELICIDADES!!!!!, madre mia 25, cuando yo tenia 25 mmmm, ya era madre tambien!!!. Socorro que joven.
MOT Les fotos de TAST increibles!!! La que más con diferencia por lo que hace a presentacion la LLOSA!! Me encanta!! Ahora que yo hasta que no los pruebe no sabre de gusto que tal.
Abanicos, pues no se que decirte, yo los pondria todos juntos en algun sitio chulo y que dada uno escogiera el que le guste.
ANEROLA Ahora entrare en la pagina que me comentas. Pero si dices que el que me interesa mas es el otro catalogo, pues si MOT tambien quiere verlo que ella decida cuando, yo no tengo prisa.
A las demás BUENOS DIAS a todas. A las que esten durmiendo porque tienen vacaciones, y a las que estamos currando.[/color]
(antes se me había olvidado)
Autor: Deshix » dl. març 17, 2008 9:58 am
wolas!!!!!!!, a les que em pregunteu pels nervis ho porto fatal......., encara tinc coses per enllastir pero bueno la setmana que be tinc bacances i ho acbaré d'enllastir tot a l'ultim moment....si es que ja no queda res, jejejejejejejeje
Autor: annakaes » dl. març 17, 2008 10:05 am

Autor: Deshix » dl. març 17, 2008 10:29 am
hola anna!!!!!!!!, dons si hauré de fer un pensament i relaxar-me per que si no em donará algo......., jejejejejejeje de moment la nit abans me voy de spa per calmar tots els nervis amb les meves amigues
Autor: MOT » dl. març 17, 2008 10:36 am

Autor: Deshix » dl. març 17, 2008 10:41 am
Hola mot!!!!, be es el que espero anar a la boda sense cap tipus d'estrés i disfrutar el dia per que será un dels millors dies de la meva vida, tot i que estic una mica preocupada pel tema calers com ja us vaig explicar pàgines enrera i no se com ho faré........
Autor: Deshix » dl. març 17, 2008 10:59 am
NUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, que fa molts dies que no coincidim.........., que tal tot??????, per cert!!!!, quan sápigues algo de lo de la boda ja saps!!!!!. Jo ja vaig avisar que hi hauría una parella que fins l'ultim moment no em dirien algo, no els hi vaig dir el nom, jejejejejejejejejejejeje per si fiquesin alguna pega jajajaajajajajajjaja.
Autor: NUMA » dl. març 17, 2008 11:17 am
Deshix ha escrit:*.-o-o.*NUMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, que fa molts dies que no coincidim.........., que tal tot??????, per cert!!!!, quan sápigues algo de lo de la boda ja saps!!!!!. Jo ja vaig avisar que hi hauría una parella que fins l'ultim moment no em dirien algo, no els hi vaig dir el nom, jejejejejejejejejejejeje per si fiquesin alguna pega jajajaajajajajajjaja.
Petons
Autor: annakaes » dl. març 17, 2008 11:21 am
Deshix ha escrit:*.-o-o.*hola anna!!!!!!!!, dons si hauré de fer un pensament i relaxar-me per que si no em donará algo......., jejejejejejeje de moment la nit abans me voy de spa per calmar tots els nervis amb les meves amigues
![]()
![]()

Autor: JB » dl. març 17, 2008 11:21 am
Autor: annakaes » dl. març 17, 2008 11:24 am
MOT ha escrit:Merci Anna per la teva observació, a això em referia... que no hi hagi algú que abassalli i altres que es quedin sense...
Deshix, molt ben pensat això de l'spa!!! carai, la tia, que bé que arribaràs a la boda!!! súper desestressada!!!

Autor: Deshix » dl. març 17, 2008 11:33 am
bueno marian no pasa res!!!!!, ja fiaré les fotos la setmana seguent de la boda que faré la crónica.......
Autor: NUMA » dl. març 17, 2008 12:05 pm
Autor: Deshix » dl. març 17, 2008 12:12 pm
okis cap problema!!!!!!, fa molts dies que no veig a la teva germana el sergio els va veure a cal joan el disabte que era la seva despe i anaba disfressat de majorrette, jajajajajajajaja, per partir-se, jajajajajajajajajajajaja
Autor: NUMA » dl. març 17, 2008 1:33 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*okis cap problema!!!!!!, fa molts dies que no veig a la teva germana el sergio els va veure a cal joan el disabte que era la seva despe i anaba disfressat de majorrette, jajajajajajajaja, per partir-se, jajajajajajajajajajajaja