NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. març 15, 2008 7:46 pm

Nenes... que se m'havia mort l'ordinador i avui he hagut d'anar a comprar una nova CPU... quina pua!!!! Una altra despesa imprevista!!!! buffff..... quina ràbia. Però bueno... ara tinc una santa màquina que fa por... encara que sense programes!!!! q trist!!!!

bueno a lo que iba: Nenes... que ahir vaig anar a provar-me el vestit amb el vel.... i fua.... és súper macu...!!!!!! Per aquí... ho poden corroborar!!!!! jejejeje

Apa... que jo també aposto per quedar un dia abans que comencin les bodes!!!!! Com ho teniu????
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dg. març 16, 2008 11:01 am

Poso la llista per anar recordant dates....

MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

ABRIL

05/04: Nurya: Surt de:
Cerimònia: ??h Alcarràs
Restaurant: Gran Palermo

05/04: Gloripage: Surt de:
Cerimònia: ??h Catedral
Restaurant: Bodegues de Raïmat

JUNY

14/06 -Raki32: Surt de Alguaire
Cerimònia:18h Alguaire
Restaurant:

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

07/06 - Urgell 2: Surt de Balaguer
Cerimónia: Balaguer
Restaurant: La Dida de Vallfogona

JULIOL

19/07 - Aneta: Surt de: ??
Cerimònia: Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Bodegues Raïmat

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

23/08 - Cecilia&Alfonso: Surt de Puigcerdà
Cerimònia: Convent de les Carmelites de Sant Josep - Tartera (Prats de Cerdanya)
Restaurant: Hotel el Castell (Castell Ciutat-La Seu d'Urgell)

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida
Restaurant: Palau de Margalef

SETEMBRE

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: 18h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català

OCTUBRE

11/10 - Ica: Surt de Mollerussa
Cerimónia: 17:30h Jardins Resquitx
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. març 16, 2008 2:39 pm

Ceci, si necessites material per l'ordinador, dis-nos i et passarem cosetes ::-)

Estava preciosa, amb el super vel, super llarg!!! :-)) :-)) :-))
Ara a per la tiara! :-)ok:

Jo hem vaig provar unes sabates, que hem van encantar! :-)

ufffff no puc amb els meus ossos..... tinc un resacón! :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 5:31 pm

Hola noies que tal el fin de? Nosaltres de fira. Hem estat mirant cotxes pq n'hem de comprar un si volem viure junts pq el meu xicot no en te (això si que es un altre gasto)

Ceci felicitats per fi t'has pogut provar el vel >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: I no t'has fet fotos? Nosaltres el voliem veure, jo :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Jo no vaig enlloc per setmana santa o sigui que si voleu quedar algun dia per mi perfecte. A mes el meu xicot treballa o sigui que estare super aborrida sense fer res. Key tens novetats, explica, explica :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dg. març 16, 2008 5:44 pm

No hi ha fotos.... :-( hem vaig deixar la càmara...... després vaig pensar que tenia el mòvil, però vaig caure tard....

Novetats?? en realitat no, vaig anar a veure unes sabates per probarmeles, perquè si hem van bé, me les deixarà una amiga :-)

La resta estava parat, entre que havia d'entregar un treball divendres, i l'ensurt del restaurant dels trons...doncs no hem mogut res.... a veure si ens fiquem ja a treure feina de les coses manuals....faré una prova de com presentar un dels detalls, i anar fent feina....

Uh, també he de fer més ninus... la gent se m'està emparellant més neujor:-) Ja veureu, de la nostra en sortirà unes quantes ... ara recordo que fa temps en el foro vaig llegir alguna cosa, que van ficar anells de plàstic i tal, i havia una zona per si s'animava la gent a prometre's neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 5:55 pm

Anells per si algú es volia declarar? Que bo :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Doncs nosaltres els tenim gairebé tots casats pr hi ha una ma de panxes increibles, clar que de moment totes pareixen abans de la boda pr a partir d'ara les noticies seran per despres de la boda o sigui que ja estem buscant alguna cosa per les embraçades :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Jo al final no vaig trobar cap sabates que m'agrades pr he anat a una sabateria que coneix ma tieta i me n'he triat un parell del cataleg i me les portaran per a que me les provi. No son exactament com volia pq son en punta i a mi m'agraden rodones pr veurem com queden

Key que et va passar al restaurant que no ho recordo?
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dg. març 16, 2008 6:12 pm

Per les embarassades et diria el que vam comentar el dia de la kedada, un "babero" amb el nom si ja el saben o amb les inicials dels pares, et surtirà millor que les figures de les cigonyes i fa patxoca...

Amb el restaurant?? que ens havien dit diversos coneguts que tancava! el fet es que ara el deixen per caps de setmana, sopars en grup i celebracions, i això va donar lloc a que pensessin que estava tancat.... però res, vam aconseguir parlar amb ells, i ens van dir que ara per tancar els temes de la boda, anessim a l'alarí, però que cap problema... suposo que després de setmana santa anirem a parlar per preguntar els dubtes que tenim... el tastet ens van dir que el fariem un mes abans...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 7:17 pm

Ah si ja ho vaig llegir lo de que et van dir que tancaven. Quin susto i quins nervis devieu passar :.0.-0.: Bueno ara ja esta tot arreglat.

Jo tinc unes ganes de començar a repartir invitacions icreibles. En principi haviem de fer dinar familiar a principis del mes vinent pr ara ho hem posposat fins a finals Abril principis de Maig (estic impacient :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: )
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dg. març 16, 2008 7:20 pm

Eiiii noies!!!

Ja em sap greu que sempre dic el mateix però es que no tinc temps ni de dormir! Encara que no pugui escriure... no deixo d'anar-vos llegint!!!! :-()-)

Bé, veig que totes aneu avançant feina... Ceci, ja t'has pogut probar el vel... quina ilusió! Kei, quin descans us deu haber quedat al saber que tot segueix en peu! Marjo, jolín... comprar un cotxe sí que es un gasto important, espero que hagueu trobat alguna bona oferta a la fira! Glori, ja no queda res... relaxa't i disfruta dels dies de soltera que et queden!

Si em deixo alguna coseta... perdoneu-me però com que fa tants dies que no escric es impossible fer comentaris de tot! :-)) :-))

Ahir em van donar una notícia que em fa molta il·lusió :-///: però que em suposa un problema... :-/ La meva perruquera (que es de la colla) està embarassada i surt de comptes un parell de setmanes abans de la boda!!!! Ara resulta que clar... no es vol comprometre a pentinar-me perquè si es retarda una mica la cosa o si encara no està recuperada o el que sigui..., no vol que em quedi penjada! Ja es casualitat, no?!?!? Ara resulta que hauré de buscar una altra perruquería a Mollerussa per a que em pentinin sols per la boda! Quin pal però quin remei em queda...

Pobreta, li savía un greu... No savía cóm dir-m'ho! I quan m'ho deia no li feia ni cas, només saltava de la il·lusió! *.-o-o.* *.-o-o.* jajajaja quin quadro!!! ::-)

Bueno, si alguna de vosaltres sap d'alguna pelu guai a Molle... passeu-me referències!!! Please... :-)ok:
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 7:34 pm

Hola Ica, he mirat a l'stand del Bon Dia a veure si et veia pr no hi havia ningú :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

De fet el cotxe no el comprarem fins al setembre pq ara no estem per gastos adicionals pr hem volgut mirar com estava tot. Estem entre el Touran i el Zafira pr tenim temps per pensar-ho

Peluqueries a Molle ni idea. Jo anava a Cebado i la veritat estava molt contenta pr clar picava una mica. Ara vaig a Bellpuig pq una noia que conec va obrir una pelu i com que li tinc confiança i m'agrada vaig alli, a part que esta força be de preu. Aquest dissabte hi vaig anar i vam quedar que el dia 25 hi aniria i parlariem de la boda i del que m'he de fer (i suposo que em donara preus)
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dg. març 16, 2008 8:15 pm

Eiiii, em sembla que no em devía explicar! Jo no treballo al Bon dia! Hi treballa la noia de Castellserà que et vaig dir. És amb el seu home que treballo.

En quant a les perruqueríes jo també vaig anar durant bastant temps a Cebado (al principi de viure a Molle) perquè el Luís, el perruquer que la portava era veí nostre (porta per porta) i era un noi molt agradable i molt bon perruquer, tot i que sí que picava una mica...
Quan ja tenía el tenía com a perruquer de capçalera es va posar malalt (càncer) i en un parell de mesos... no cal ni que us expliqui més! Vaja que no hi he anat més, no sé ni qui ho porta perquè llavors va venir aquesta noia de la colla i es va montar aquí a Mollerussa i no em va fer falta anar-hi i no saber de què parlar... sóc un desastre per aquestes coses, em sento tant incòmoda que me n'escapo si puc...

Potser no hauría d'haber explicat aquesta història tant trista però igual recordes aquest noi Marjo i potser no en savíes res...

Bé, demà trucaré un parell d'amigues que viuen per aquí als voltants a veure si alguna coneix alguna pelu de confiança i el dia 29 que vaig de bodes començo a probar...!
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dg. març 16, 2008 8:19 pm

Jo també vaig començar anar a Cebado quan vaig venir aqui a Molle i no recordo cap noi (fa uns 3 anys) hi havia una noia força jove (be comparada amb mi ::-) ) i era molt simpatica i amable i en tenia molta idea (em va fer un canvi de look impresionant que em va encantar)

Doncs jo em pensava que treballaves amb la Montse, anava confosa :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dg. març 16, 2008 8:36 pm

Ahhh es que potser ell ja no hi era... d'aixó ja en deu fer 5 o 6 d'anys (vull dir de que hi vaig començar a anar jo)! Ell crec que va morir al voltant de la primavera de 2005...
Imatge
ica

EntradaAutor: ise » dl. març 17, 2008 8:36 am

Hola noies! :-)) :-))

Ica de peluqueries a Mollerussa, et puc donar referències de dos. N'hi ha una a l'avinguda del canal que es diu Efectes Perruquers i he vist novies pentinades d'allí i...pentinats molt xulos. I l'altra, que es la que vaig jo, (es molt fort però ara no soc capaç de recordar el nom!), és davant de la ferreteria Eixample, i les vegades que m'he anat a pentinar allà per alguna boda m'han fet una pentinats espectaculars!!!

Si vols quan arribi a casa ja t'ho miraré i et diré el nom.
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: XIPI » dl. març 17, 2008 10:32 am

Bones!! que tal??
Primer que ot, enhorabona ceci per haver trobat el vel!!

Gloriapage, ja que has ficat la llista de les dates de les bode, jo surto de Lleida también i la boda es a les 12.30 (encara que hem ficat a les invitacions a les 12! Aixi tothom puntual!! jejeje)

Per cert, ens hem ficat a mirar detallets pels amics mes intims i hi han 4 amigues, de tota la vida dels dos, k no tenim ni idea de que regalar! Algun detallet, pero no sabem que! El meu xicot diu de fer alguna cosa a ma, ja que sabem k aixo ho valoraran moltissim, pk sempre ens hem fet regals mes simbòlics que una altra cosa, pero no sabem que els hi podriem regalar. Alguna idea?? ja se que es complicat, pero...?
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: ica » dl. març 17, 2008 7:51 pm

Merci ise, ja sé a quines perruqueríes et refereixes! Com que el dia 29 vaig a bodes, en probaré una a veure que tal!
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 17, 2008 9:16 pm

Ei.. què tal tot????? Merci pels ànims pel vel... jo sabia que quedaria xulo... però clar, sense provar-lo feia ràbia!!!!

El tema de les perruqueries és xungo xungo!!!! Jo que em pensava que era la única persona del món que no en tenia una de fixa... i em sembla que no sóc la única... jejejeje a veure si podeu trobar-ne alguna on us tractin molt bé, us facin un pentinat preciós.. i no es passin gaire de preu!!! Jo encara no he començat a mirar res.. però bueno, vaig força tranquila.

Una abraçada a totes!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. març 17, 2008 9:23 pm

Bona nit noies com va el dilluns? Estic morta. He fet la meva primera classe d'spinning i això es duríssim, No he fet ni una quarta part del que ha fet la resta de la classe i estic que no m'aguanto. Em sembla que avui a dormir aviat a veure si recupero forces ::snpy::
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 17, 2008 9:35 pm

ai marjo... és súper xungo l'spinning!!!!!!!!!! jo no aguanto més de 10 minuts... caic morta a terra!!!!!!!!!!!!!!! ja veuràs com dormiràs avui!!!!!!!!!!!!!!!! jejeje

com portes les manualitats???? ja tens totes les bosses fetes???
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dl. març 17, 2008 9:41 pm

Jeje, si que es xungo siiiiii

Les bossetes les tinc parades pq ens vam quedar sense paper i ara m'ha d'arribar, pr si triguen molt m'arribaré a Lleida a l'Abacus i el compraré allí el que passa es que tinc por que no sigui igual i es vegi.

I tu com portes les manualitats? Vaig llegint la post dels ninos i veig que causen furor >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ara m'estava esbarallant amb el photo shop pq he vist per aqui al foro que han fet un montatge amb el cartell del padrino i la cara del padrí de bodes i volia intertar-ho. A veure si me'n surto :-)ok:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants