AGOSTO 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Chili » dv. març 14, 2008 11:22 am

jajajajajaaaaa somos fotoadictas!
Chili
:: supernúvia

Entrades: 7312
Membre des de: dt. maig 22, 2007 10:41 pm

EntradaAutor: daphne » dv. març 14, 2008 11:28 am

ni que lo digas porque de cualquier cosita pedimos foto jajajajaja
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Chili » dv. març 14, 2008 11:31 am

si es verdad!!! jajajajajajaaaaaaaaaa
Chili

EntradaAutor: daphne » dv. març 14, 2008 11:38 am

raquel que nos vamos encontrando en todos los posts. Solo estamos nosotras ajajajajaja
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Àngels » dv. març 14, 2008 11:44 am

Bon dia de divendres guapes!!!!!
Ara estaré uns dies sense conectar-me pq demà va el meu nuvi a provar-se tratjes de nuvi i la setmana q ve anem 3 dies a les falles així q us desitjo q tingueu una bona setmana santa, a les q teniu festa q disfruteu i a les q no q us sigui lleu!
Ahir ja vaig demanar els detalls, m'arribaran després de setmana santa! ja tinc unes ganes! per poder començar a arreglar-los!!!!

Apa! burrita!!! q volem fotos quan tinguis les invitacions!!!!!
I love my live because my live are you.Imatge
Àngels
:: núvia de bronze

Entrades: 1519
Membre des de: dl. des. 19, 2005 4:12 pm
Ubicació: Tortosa (Tarragona)

EntradaAutor: Chili » dv. març 14, 2008 5:15 pm

QUE VAHI BÈ ANGELS!!!
Chili

EntradaAutor: daphne » dv. març 14, 2008 5:18 pm

Angels a disfrutar
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Burrita » ds. març 15, 2008 3:07 pm

ok ok esta noche tendreis FOTITOS !!!!!! Esta tarde voy a recoger las invis
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Burrita

Entrades: 1546
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: daphne » ds. març 15, 2008 6:27 pm

ESPERAREMOS ANSIOSAS
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Àngels » ds. març 15, 2008 7:11 pm

Esperem les fotos burrita!! jeje

Bueno noies, necessito desfogar-me amb vosaltres!!! :o-o: i explicar-vos-ho...aquí comença la història...

Avui tal com us vaig dir hem anat a mirar el tratje per al nuvi però jo no el vull veure fins el dia de la boda pq em fa ilu q sigui sorpresa (ell em va estar ensenyant catàlegs de tratjes i em va dir un q li agradava però jo no li vaig donar més importància pq vaig pensar q a la botiga n'hi ha molts més i q fins q no s'ho emprovés...i q com q no aniria a la prova no sabria quin es queda) , així q he anat amb ells pq anaven a Reus i vaig pensar q així jo marxaria de volta per les tendes fins q acabessin.

Llavors vam decidir q per no anar només ell sol amb els pares q ho diria a un molt amic seu per a q li pugués donar la seva opinió. Li vam dir i ens va dir q no sabia segur si podria venir, però ja li vam dir q no passava res si no venia i va dir q faria els possibles per venir.

Ahir a la nit vam anar a casa d'una de les meves germanes pq la seva gossa ha tingut gossets i encara no haviem anat a veure'ls. Estant allí li vam comentar q a l'endemà anavem a Reus a mirar tratjes i ella mateix va dir q si voliem vindrien ella, el seu marit i el nen pq així el meu cunyat podria ajudar-lo a triar i jo aniria amb la meva germana i el nen a donar una volta i jo no aniria sola. També va proposar de aprofitar per mirar tratjes per al nen (pq és el q ens porta els anells) i per ella a la tenda on m'he comprat el vestit. Total, q ens va semblar bé!

Doncs resulta, q marxem avui cap a Reus i al final ens truca l'amic dient q si q venen ell i la novia (amiga meva) per ajudar-lo. Fins aquí, perfecte!

Arribem a Reus els primers (Els pares del nuvi, el nuvi i jo) i com q ja arribàvem un poc tard ells han entrat a la tenda per començar a mirar. Als 20 minuts arriben els amics i el noi entra a la tenda i ens quedem la noia i jo esperant davant la tenda a la meva germana. Als 5 minuts arriba la meva germana, el meu cunyat i el nen.
Llavors la meva germana li ha donat al nen algo per menjar pq ha anat dormint tot el camí i no havia esmorzat. Acte seguit sento q el meu cunyat li diu al nen: tu ara et quedes amb la tia pq anem a veure el tratje del tio i el nen diu: jo també vinc! i el pare li diu: no, q sinò embrutaràs el tratje del tio...quedat aquí. Agafen i entren cap a dintre la meva germana i mun cunyat i ens queden la meva amiga i jo amb el nen amb un pam de nas!!! però quin morro!!!! ?:) ?:) : sgra :
Ens em esperat un moment pq hem pensat, igual surt d'aquí un moment la meva germana... només ha entrat a saludar... i veiem q al rato... surt i li pregunta al nen si vol un Actimel i em mira a mi i em diu: quasi no hi ha res, hi ha el mateix q fa 8 anys quan s'el va comprar el meu marit...(pq ella si q va anar a escollir el tratje amb el nuvi) i torna a entrar! i m'he quedat... a quadres... a més q això no és veritat pq li han tret tota la col·lecció nova pq m'ho ha dit ell després quan n'em parlat a casa.

Així q hem anat a passejar... pq amb el nen no es pot entrar a cap lloc... fins q ens han trucat!

I això no és res pq ara ve el pitjor...quan han sortit, la meva sogra agafa i comença a parlar del tratje i jo ignorant-la i separant-me d'ella per no sentir-ho i la meva amiga dient-li q callés q estava jo... i ella dient: és q ja li he dit al meu fill q ella hagués pogut entrar... q no passa res per veure el tratje d'ell... i jo li he dit: és q no el vull veure fins el dia, q és el q no entén??vull q sigui sorpresa... Així q anem tirant cap a la tenda q em vaig comprar el vestit per mirar-se el vestit la meva germana, ma sogra i preguntar si en tenen de nens. Quan anavem caminant la meva sogra comença a dir: és q se la triat molt clàssic... (quan ella és clàssica!!!)... i jo ja em començo a preocupar i al final li pregunto a la meva germana si és clàssic i em diu q no, q és modern i q no em preocupi q se la triat ell! i jo ja més tranquil·la... i després salta i em diu: es veu q aquest tratje q s'ha triat ja l'havia vist al catàleg i ja anava amb la idea fixa i d'allí no l'hem tret, i això q li em fet fer mil combinacions. I li dic: gràcies!! ja m'has dit el tratje q s'ha escollit! i em diu: ai! no sé! això a comentat ell però jo no sé quins catàlegs a mirat a la tenda... i la meva sogra diu: no em mirat catàlegs a la tenda, li anaven treient tratjes... així q xof!!!!!!!! quasi els hi dono un carxot a cada una!!! ::brr:: i ja per acabar de rematar, la meva sogra s'ha emprovat una faldilla llarga negra amb un top i jaqueta blanca amb dibuixos de flors en fil negres i li diu al seu fill: aquest no pq si tu vas negre i jo també no sé q semblarem...
Tota l'estona fent comentaris, q si se l'ha triat massa fosc, q a ella li agradava més l'altre... en fi! q m'ha donat una ràbia!!! si ho arribo a saber anem ell i jo sols i punt! i almenys li veig jo sense q m'ho haguin d'explicar!

Ho sento pel rotllo q us he donat però necessitava dir-ho a algú! estic molt rabiosa!!!! : sgra :
Àngels

EntradaAutor: Burrita » dg. març 16, 2008 9:28 am

ANGELS vaya història !!!!! La veritat és que jo tampoc hi anuré, vull que sigui una sorpresa. Pensa que tot el que et diu la teva sogra potser és per despistar-te més a tu no?????
tu tranquila intenta evitar parlar del traje del nuvi i ja està. Si tu vols que sigui una sorpresa ho serà i parla amb la teva parella perque intenti que a ningú se li escapi davant teu.
Pero el més important ??? Ha sortit content el nuvi de la compra ????? Felicitats pel traje del nuvi !!!!!

Ara si us penjo les FOTOS de les invitacions ok ???? Espero que us agadin !! Han quedat genial encara que a les fotos no es pot plasmar tant.
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Burrita

EntradaAutor: Burrita » dg. març 16, 2008 9:29 am

ANGELS vaya història !!!!! La veritat és que jo tampoc hi anuré, vull que sigui una sorpresa. Pensa que tot el que et diu la teva sogra potser és per despistar-te més a tu no?????
tu tranquila intenta evitar parlar del traje del nuvi i ja està. Si tu vols que sigui una sorpresa ho serà i parla amb la teva parella perque intenti que a ningú se li escapi davant teu.
Pero el més important ??? Ha sortit content el nuvi de la compra ????? Felicitats pel traje del nuvi !!!!!

Ara si us penjo les FOTOS de les invitacions ok ???? Espero que us agadin !! Han quedat genial encara que a les fotos no es pot plasmar tant.
Burrita

EntradaAutor: Burrita » dg. març 16, 2008 9:30 am

la invitació definitiva
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Burrita

EntradaAutor: Burrita » dg. març 16, 2008 9:31 am

portada
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Burrita

EntradaAutor: Burrita » dg. març 16, 2008 9:32 am

escrit interior de l' invitació
Burrita

EntradaAutor: Burrita » dg. març 16, 2008 9:34 am

No es veu molt bé l' escrit, però si cliqueu sobre l' escrit s' amplia i es pot llegir millor !!!!

Ara a partir del mes d' abril a repartir-les !!!!!
Burrita

EntradaAutor: Chili » dg. març 16, 2008 7:22 pm

Ostras angels q fort!!!
Quina falta de respecte i d'educació per part de la teva sogra!!!
Jo li hagués montat una.... perque es normal q passis una, dues, pero a la tercera ja saltava!!!
I vamos li hagués dit tot al mu xicot xq parlés amb ella!!!
Ho sento moltissim guapa, pero a veure si hi ha sort i té raó burrita i ho ha fet només per despistar i al final no té res a veure amb aquell q veu veure en el catàleg.
Per cert burrita les invitacions han quedat molt maques!!! molt xules!!!
Chili

EntradaAutor: Àngels » dg. març 16, 2008 8:33 pm

Si noies! és fortíssim! i no tindré la sort de q ho hagi fet per despistar, no... la meva sogra és així! no pot callar! quan vaig anar jo a mirar vestits el meu nuvi es va enperrar en q li digués a la seva mare si volia venir, total q va venir i després se li escapaven detalls dels vestits q m'havien agradat davant d'ell i em preguntava quin em quedaria al final...total, sense comentaris i menys mal q el q m'he quedat no l'ha vist q sinò...
Ahir només arribar a casa vaig parlar amb el meu nuvi, i tant!!! ara comenta q vol mirar més... a veure q decideix pq aquell li agrada però diu q es vol assegurar.Ell no li dirà res a la seva mare, ja ho sé. A mi em diu q tinc raó, q no es pot anar amb ella però res més. També diu q per això haguessim tingut q anar nosaltres dos i punt, q per a q m'ho diguin més val q el vegi jo i ningú més! en fi! de moment no l'ha comprat però té números de q sigui aquest! i em dóna una ràbia!!!!!!!!!!!!! ell també comenta q a la seva mare li agradava un altre q era vermell però q a ell li agrada més el negre i q per això no callava i deia q era massa fosc! però mira q té mala idea, eh? pq sap q jo no entro per no veure'l i em comença a inflar el cap!!! bufff!!!

Sento els rotllos q us estic donant!

Per cert, burrita! les invitacions han quedat genials!!!!! m'encanten!!!!!!enhorabona!!!!!
Àngels

EntradaAutor: daphne » dg. març 16, 2008 8:38 pm

Mare meva àngels com s'ha passat la teva sogra. Jo estaría uffff no vuig ni pensar-ho. M'ha deixat sense paraules.
Bueno mijor olvidar-lo
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: daphne » dg. març 16, 2008 8:39 pm

Burrita son super xules les teves invitacions :-)ok:
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any