Esperem les fotos burrita!! jeje
Bueno noies, necessito desfogar-me amb vosaltres!!!

i explicar-vos-ho...aquí comença la història...
Avui tal com us vaig dir hem anat a mirar el tratje per al nuvi però jo no el vull veure fins el dia de la boda pq em fa ilu q sigui sorpresa (ell em va estar ensenyant catàlegs de tratjes i em va dir un q li agradava però jo no li vaig donar més importància pq vaig pensar q a la botiga n'hi ha molts més i q fins q no s'ho emprovés...i q com q no aniria a la prova no sabria quin es queda) , així q he anat amb ells pq anaven a Reus i vaig pensar q així jo marxaria de volta per les tendes fins q acabessin.
Llavors vam decidir q per no anar només ell sol amb els pares q ho diria a un molt amic seu per a q li pugués donar la seva opinió. Li vam dir i ens va dir q no sabia segur si podria venir, però ja li vam dir q no passava res si no venia i va dir q faria els possibles per venir.
Ahir a la nit vam anar a casa d'una de les meves germanes pq la seva gossa ha tingut gossets i encara no haviem anat a veure'ls. Estant allí li vam comentar q a l'endemà anavem a Reus a mirar tratjes i ella mateix va dir q si voliem vindrien ella, el seu marit i el nen pq així el meu cunyat podria ajudar-lo a triar i jo aniria amb la meva germana i el nen a donar una volta i jo no aniria sola. També va proposar de aprofitar per mirar tratjes per al nen (pq és el q ens porta els anells) i per ella a la tenda on m'he comprat el vestit. Total, q ens va semblar bé!
Doncs resulta, q marxem avui cap a Reus i al final ens truca l'amic dient q si q venen ell i la novia (amiga meva) per ajudar-lo. Fins aquí, perfecte!
Arribem a Reus els primers (Els pares del nuvi, el nuvi i jo) i com q ja arribàvem un poc tard ells han entrat a la tenda per començar a mirar. Als 20 minuts arriben els amics i el noi entra a la tenda i ens quedem la noia i jo esperant davant la tenda a la meva germana. Als 5 minuts arriba la meva germana, el meu cunyat i el nen.
Llavors la meva germana li ha donat al nen algo per menjar pq ha anat dormint tot el camí i no havia esmorzat. Acte seguit sento q el meu cunyat li diu al nen: tu ara et quedes amb la tia pq anem a veure el tratje del tio i el nen diu: jo també vinc! i el pare li diu: no, q sinò embrutaràs el tratje del tio...quedat aquí. Agafen i entren cap a dintre la meva germana i mun cunyat i ens queden la meva amiga i jo amb el nen amb un pam de nas!!! però quin morro!!!!
Ens em esperat un moment pq hem pensat, igual surt d'aquí un moment la meva germana... només ha entrat a saludar... i veiem q al rato... surt i li pregunta al nen si vol un Actimel i em mira a mi i em diu: quasi no hi ha res, hi ha el mateix q fa 8 anys quan s'el va comprar el meu marit...(pq ella si q va anar a escollir el tratje amb el nuvi) i torna a entrar! i m'he quedat... a quadres... a més q això no és veritat pq li han tret tota la col·lecció nova pq m'ho ha dit ell després quan n'em parlat a casa.
Així q hem anat a passejar... pq amb el nen no es pot entrar a cap lloc... fins q ens han trucat!
I això no és res pq ara ve el pitjor...quan han sortit, la meva sogra agafa i comença a parlar del tratje i jo ignorant-la i separant-me d'ella per no sentir-ho i la meva amiga dient-li q callés q estava jo... i ella dient: és q ja li he dit al meu fill q ella hagués pogut entrar... q no passa res per veure el tratje d'ell... i jo li he dit: és q no el vull veure fins el dia, q és el q no entén??vull q sigui sorpresa... Així q anem tirant cap a la tenda q em vaig comprar el vestit per mirar-se el vestit la meva germana, ma sogra i preguntar si en tenen de nens. Quan anavem caminant la meva sogra comença a dir: és q se la triat molt clàssic... (quan ella és clàssica!!!)... i jo ja em començo a preocupar i al final li pregunto a la meva germana si és clàssic i em diu q no, q és modern i q no em preocupi q se la triat ell! i jo ja més tranquil·la... i després salta i em diu: es veu q aquest tratje q s'ha triat ja l'havia vist al catàleg i ja anava amb la idea fixa i d'allí no l'hem tret, i això q li em fet fer mil combinacions. I li dic: gràcies!! ja m'has dit el tratje q s'ha escollit! i em diu: ai! no sé! això a comentat ell però jo no sé quins catàlegs a mirat a la tenda... i la meva sogra diu: no em mirat catàlegs a la tenda, li anaven treient tratjes... així q xof!!!!!!!! quasi els hi dono un carxot a cada una!!!

i ja per acabar de rematar, la meva sogra s'ha emprovat una faldilla llarga negra amb un top i jaqueta blanca amb dibuixos de flors en fil negres i li diu al seu fill: aquest no pq si tu vas negre i jo també no sé q semblarem...
Tota l'estona fent comentaris, q si se l'ha triat massa fosc, q a ella li agradava més l'altre... en fi! q m'ha donat una ràbia!!! si ho arribo a saber anem ell i jo sols i punt! i almenys li veig jo sense q m'ho haguin d'explicar!
Ho sento pel rotllo q us he donat però necessitava dir-ho a algú! estic molt rabiosa!!!!