NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. març 10, 2008 10:07 pm

ei...mireu, he trobat la taula on hem dinat avui... jejejjejeje
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. març 10, 2008 10:45 pm

Ostràs Ceci... clar, quan vam reservar no ens va comentar gaire cosa, era jo que preguntava, però és normal, a any i mig....

Vaig veure la web del teu restaurant... ha de ser una passada! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. març 10, 2008 10:53 pm

Bones noies! Emhprsbona pel menu Ceci! M'ha fet gràcia perque crec que no em vaig deixar de fer ni una de les preguntes que has dit tu! A mi tambe em van dir lo de la musica entre plats, jo que la tenia triada i tot! Pero bueno ja la he recolocat!

tranquila Elena que encar aque el tema de les "fiambreres" sigui una mica raro, al final està bonissimm, encara que no sigui el mes apropiat per la ocasio, pero intentem mirar la part optimista. Està bonissim, aixi que encars serà mes bo el dia del casament. Per cert, jo tambe faig arres! La familia d'ell es catellana i crec que els hi faria ilusio!
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 11, 2008 12:47 pm

Ei.. Laucob... l'alfon m'ha dit que avui volia anar a mirar a Goumar, que va veure coses que li agradaven.... ja et diré que tal... però el teu marit anava molt elegant! Així no és molt cara aq botiga?

Mira a mi em sabia greu veure'l vestit abans,... però què hi farem...ell no hi vol anar sol... ni jo vull que hi vagi sol i si la mare suda... doncs ja ens espavilem nosaltres.

Glori, Elena... el menjar serà molt i molt bo,... no us preocupeu dones!!!!! Que si tothom en surt content... pq hauria de ser diferent el vostre cas???? Serà deliciós i super ben presentat!!!! a voreu!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dt. març 11, 2008 5:04 pm

Ola Noies,veig ke anem prosperant Ceci que guay el testet jo fins el 18 de Abril res,sembla que akesta setmana está tot una mica parat,estic entregant invitacions algunes per correu pero poca cosa mes,he llegit ke l´alfons li ha agradat el traje del Boira dons dir-te ke el meu home el Jesus,també l´ha comprat alli,no l´he vist pero crec ke es negre,eñ model no ho se el lloc si perque he vist el carrec a la Visa i els numeros els controlo jo,la veritat molt be de preu,li falta la camisa pero tot lo altre ja o te,crec ke no passa de 350Euros,no se si es de pignatteli o de ke,pero el Jesus no es de portar traje per tenir-lo al armari crec ke ja está be.Bueno noies vaig llegint tot alló ke exposeu.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: aneta » dt. març 11, 2008 6:20 pm

Vaya, vaya... que montón de adelantos! Felicidades Ceci, por el menú y por la comida romanticona en el restaurante...

Marjo, las bolsas son muy chulas, vaya manitas que estais hechas.

Glori, así que te dijeron que nada de música en la entrada de platos... ya contarás!! hoy voy a llamar a Xavi, a ver si quedamos pronto... que me pica ya la curiosidad todos los detalles del restaurante...

Mi novio, ya se ha comprado el traje!! fui a acompañarlo!! está muy guapo, bueno traje con chaleco, camisa, corbata, gemelos, cinturón, zapatos, calcetines y hasta los calzoncillos... se lo llevo todo!! Con lo pronto que empecé con el vestido y el me ha ganado en los detalles, aún tengo pendientes los zapatos, y algún detalle para el pelo...
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 11, 2008 8:47 pm

Nenes... quin merder!!!! aquesta tarda hem tornat a anar a veure tratges... crec q ja no queden més botigues a lleida!!!! jajajaja

Bueno, pues quan la cosa estava ja força clara que es quedava el tratge Burdeus a boira, (que per cert estava igual al Goumar!!!!)... passem per cavallers i s'enamora d'un tratge q no s'havia provat!!! Semblant al del Pignatelli, però aquest cop de Devota & Lomba. Bueno, la cosa estava molt clara... el que millor li quedava de tots amb una diferencia abismal!!! De veritat, impressionant. Però té un problema: val 899€.

Així que estem reflaxionant sobre el tema. jo li dic q no és problema, q a veure.. que poso jo la pasta si fa falta... però q si aquell es el q li agrada, aquell ha de ser!! Son quartos... però el meu també val diners, no?

Ai!!!! no sabem què fer!!!!

Què faríeu?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dc. març 12, 2008 7:06 pm

hola a totes,
No dono l'abast, però estic contenta que avanceu tant. Primer de tot, felicitats a les bosses, i als paisatges idíl.lics de la Seu d'Urgell! Sobre l'opnió del traje de l'Alfons, jo em compraria el car. Penso que s'ha d'aplicar la mateixa lògica que la núvia: t'hi has de sentir bé, i representa que només et cases una vegada i t'ha d'agradar. Són tres coses per a la núvia, doncs han de ser les mateixes per al nuvi, que els pobres se'ls ignora! Jo me'l compraria!
Els meus avanços són: també tenim traje de nuvi, i també l'he vist, el meu va dir que se m'emportava i que així no anàvem descompassats. Molt modern, carillo també, i se l'ha comprat al Juclà, del costat de Ricard Vinyes. Ell sempre s'ha comprat els trajes allí així que ho teníem clar. Gairebé tenim enllestides les invitacions, ja us ensenyaré la definitiva, i ja tinc hora a la perruqueria i a l'estesticient: la setmana que ve començo ja tractaments. Tema viatge també tancat... i em sembla que no hem avançat en res més! Ah sí! que ja hem fet curset prematrimonial! ole!!! dos dies, dues hores cada dia, gratuït i amb sopar inclòs! Va ser distret! A més, ja tinc pregàries i lectures! Si alguna li falten exemples... us els puc passar. I ja està, no us foto més el rotllo...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. març 12, 2008 9:02 pm

Wapis! M'he quedat alucinada amb els 1100 euros del Carlo Pignatelli..... No pensava pas que el traje del novio valgués tanta pasta, haurem de tornar a recalcular quan hem d'estalviar (i pensar com fer-ho) per pagar tot al final perquè cada cop se'ns dispara més del pressupost inicial.....

Qui va ser que va dir que al Justribo et feien el traje a mida per 300 euros??? Voleu dir que hi pot haver tanta diferencia entre uns llocs i uns altres..... Ara 300 euros ho trovo excessivament barato..... Enfin, millor que m'informeu perquè així poso al meu home al corrent tot i que a aquest ritme se'l comprarà a les rebaixes de Juliol.....

Ceci, molt xula la fotito del restaurant i les vistes increibles!!!!

Petonets!!! Demà xarrem!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. març 12, 2008 10:13 pm

Urgell.... nena quantes coses que heu tancat ja!!!!!!!!!!!!!!!! Ostres i després diu que no han fet gran cosa!!!! esto es pa verloooo!!!! jajajaja

Què tal el tema viatge? I per cert... jo vull les pregàries aquestes!!! Que jo tinc pendent anar a parlar amb el mossen ... i res... no ho fem mai, ens fa mandra!!!!

Elena, tranquila que hi ha preus de tot!!!! La majoria estan per 500-600 euros el tratge (que inclou: americana, pantalons, armilla i corbata), les camises em semblen caríssimes en relació al tratge!!!! A i després suma sabates, gemelos.....

Elena... ja saps que ell vol anar amb xandall.... jajaja mira.. si s'espera a les rebaixes igual troba ofertes!!! jajjajaja no dona... tu xinxa'l...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. març 13, 2008 2:42 pm

Hola nenes com estem? Fa dies que no escric pr es que n estava d'humor pr us anava seguint :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ara se m'ha acumulat la feina o sigui que intentaré escriure tot el que he anat pensant a mesura que anava llegint les novetats.

Ceci moltes felicitats pel menú. No se com estarà pr sona que alimenta >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: El lloc fabulós, ja t'he comentat alguna vegada que el cadí em te el cor robat i sempre que puc faig escapadetes a la Cerdanya a Bastanis o als llacs de Meranges :-)ok: :-)ok: :-)ok: Pel que al vestit del teu home soc de la mateixa opinió que Urgell. S'hauria de pensar igual en el vestit de la nuvia que en el del nuvi i pt ha el que es compri ha de ser "el seu vestit", el preu no es tan important i si ho compares amb el que val el de la nuvia tampoc es tant :-)) :-)) :-)) :-))

Urgell deu ni do tot el que tens adelantat. On vas de viatge? Quina sort lo del curset prematrimonial pq nosaltres van ser dos hores cada dissabte durant 4 dissabtes i vam haver de pagar el material i el sopar :-( :-( :-( :-( Per cert a mi també m'agradaria tenir les lectures :-)ok:

Be noies aquest cap de setmana es fira a Mollerussa i tinc els germans del meu xicot i la meva germana a dinar dissabte (som 9 en total) o sigui que m'he agafat dos dies de vacances i estic de neteja i cuinetes. Espero que tot surti be :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: XIPI » dj. març 13, 2008 6:37 pm

Felicitats pels avançaments!!!
Pel tema del traje, el meu novio va anar aquest dissabte a la prova alli a Mazaleon, es veu que son els que fan els trajes del corteingles! A mi no em van deixar anar, pero m'han dit que esta guapissim! Li queda que ni pintat! Encerten molt el tipus que et va be, i es fixen i arreglen el minim detall! I molt econòmic. Ell ja ho te tot!! No li cal cap prova mes!!
I es que ara tota la familia (son pare, son germà, mon pare, mon germà, mon padri i mon cosí) van a fer-se el tratje alli!! juuur!! Ja ens poden fer descompte!!! jajajajaja!!!
Si es que ells van mes ràpids que nosaltres!!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. març 13, 2008 8:11 pm

Nuvies de Lleida... això és una crida a la solidaritat!!!!:

On puc mirar de trobar una super mega fantàstica diadema/tiara que brilli moooolt???? I cosetes pel cabell en general???? Ai... no sé cap lloc i crec q a pronovias em demanaran molts quartus.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. març 13, 2008 9:12 pm

Ceci a ebay.com hi ha un munt de tiares a uns preus increibles. No deuen ser bones pr donen el pego. Si no et deixo aquesta pagina que també esta força be :-)ok:

http://www.capel-lo.com/esp/productos.a ... _cataleg=3
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dj. març 13, 2008 9:17 pm

Per cert jo estic donada d'alta a la web que t'he posat o sigui que si vols saber algun preu només tens que demanar-m'ho i t'ho miro :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. març 14, 2008 10:23 am

Gràcies guapes!!!!! A veure si hi puc fer un cop d'ull.. És que ara m'ha agafat per aquí... com una venada rara....jejeje Seré impacient!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. març 14, 2008 10:29 am

Ei.. per cert, i la Monht??? Algú en sap alguna cosa???? Es casa el 29 de març... i fa dies que no entra no????? Què tal deu estar aquesta dona?????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » dv. març 14, 2008 10:41 am

Hola,
El tema de les pregàries i lectures, us les passo aviat, és que ara no les tinc. També us puc dir coses que ens van dir per a fer la cerimònia una mica més personalitzada. La veritat és que va ser amè, i divertit a la vegada, sobretot perquè la gent és molt diferent i per tant... les respostes també eren diferents.
Sobre el tema de les tiares i detalls al cabell et puc donar dues referències o tres:
1. M'han dit que hi ha una botiga molt petita al carrer major, em sembla que davant del Zara, que és motl petita i que no en donaries un duro, em sembla que es deia Neus. I allí et fan detalls pel cabell a mida. La meva amiga hi va portar un tros de tela del vestit i li van fer una flor per aquell dia, i era preciosa, la veritat.
2. M'han comentat una merceria del portal de l'àngel de Barcelona, ja sé que és la capital, però si alguna hi va... es diu Merceria Santa Anna.
3. Poso un enllaç que també hi ha coses guais i modernes.
http://www.pina-novias.com/
No sé si és el que busques, Ceci!

La resta, bon cap de setmana... bona palma, fires de sant josep i altres festes...
Una abraçada!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. març 14, 2008 11:52 am

Merci, merci, merci!!! Miraré tots aquests puestos.. i no em fa res mirar a bcn... que a la capital i baixem sovint... jejejeje Però miraré també el lloc on li van fer a la teva amiga!!! Seria súper xaxi!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. març 14, 2008 7:34 pm

La botigueta aquesta petita està davant de la sitgetana, al costat d'una botida de xuxes veuràs un aparador que és literalment del tamany d'una columna...

Noies, quedem abans de que comencin les bodes? marxeu per setmana santa??Ho deia per mirar de quedar dissabte vinent...jo vindria amb idees fresques de boda ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants