Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dj. març 13, 2008 11:46 am

Ostres Fiancée!!! Vamos que et vas embalar i quan vas voler parar ja estava dit, no????? Jo t´entenc perquè com és una cosa que fa tantíssima il.lusió pues desborda. De fet menys mal que el meu no té nom perquè sino ja l´hagués cagat més d´un cop!!!!! Si no és de mirar-ho pensa això!!!!

A mi ahir el meu germà no es va poder estar i em va ensenyar el traje i les sabates que s´ha comprat. Es que al principi no volia ensenyar-m´ho i volia que fos sorpresa però es que a casa meva no ens podem aguantar les coses jijijiji.

Per cert, no podrem firmar la setmana vinent i ja és gairebé segur que firmem el dia 1 d´abril, joooooooooooooooooo tinc unes ganes de tenir el pis que fins i tot li he preguntat a la comercial si em deixaria una clau pels dies de setmana Santa!!!!!!!

Quan volgueu fem un altre vinachu!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 2:35 pm

Avui estic d´un happy happy!!!

Mary, no paro de mirar la fotocopia del vestit que em vas fer... :-))

G14... tranquila pel piset, relax, que quan te´l donin ja veuràs com t´entraran les ganes...

Vinet quan vulgueu... tambe en podem passar al whisky!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. març 13, 2008 3:21 pm

jajaja jo soc de wiskito per tant cap problema jejejej
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 3:30 pm

Jo whiskito no, però si se acepta martini, pos ala, quan vulgueu! Tot i q el vinete también em va bé!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 13, 2008 3:33 pm

Pero que vicio que tenemos!!!! jajajajaja.... Ja veig que quan quedem acabarem amb una taja important, jijiji
A vosaltres us aniria be quedar un divendres??? Es que yo ya estoy mayor, i si em passo una mica entre setmana després vaig que m'arrossego (jajajaja, cada vegada tardo mes en recuperar-me!)

Va, faig la primera proposta: 4 d'abril.

Fiancée, tranquila, si t'ha dit que no ho mira, segur que no ho fa (no com nosaltres, que no ens podriem resistir!)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 3:37 pm

Per mi un divendres también bé, q no tinc classe segur i així no arribaria a les 10... I el dia también em va bé! Jo a l'abril tret del 11 (despedida de soltera) i el 25 (me largo a Boston) puc qualsevol divendres
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. març 13, 2008 3:57 pm

Jo tambè soc chica Martini i per mi tambè quan dieu quedem, en principi no tinc problema però millor si poguès ser a partir del 14 d'abril, es que el 10 es el meu cumple i suposo que ho celebraré aquell cap de setmana.

El vestit res no crec que ho miri però bueno que hi farem...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dj. març 13, 2008 3:59 pm

fiancee tranki amb lo del vestit!!! si ell t'ha dit que no ho mira no pateixis... jo alguna vegada también he estat a punt de dir-ho, és que fa tanta il.lusió... xo ells són diferents que nosaltres... vaja jo si ho sapigues segur que ho mirava jejeje
que fuerte lo de la esteban, és que s'ho ha buscat ella... es posa ella sola en uns lios, tota la seva vida és un drama, així li va...

G14 ja queda poquet xl pis... quines ganes...

a mi también em va bé un divendres i el dia 4 perfecte... jo no sóc de whisky xo si de martini, ron... x aixó no hi haurà problem jejejej

rachii al final et quedes amb els de phlox?? jo encara no sé que fer... potser quedo un altre dia amb les noies del món de les flors pq ho vegi la meva mare a veure que diu...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 4:01 pm

Mary, ja et van passar el pressupost? Hi havia diferència de preu? Pq sinó, tant per tant, et quedes amb els altres, no?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. març 13, 2008 4:32 pm

croketa si que m'han passat el pressupost... i és una mica més econòmic... no se que fer pq aquestes noies también em van agradar bastant jejeej
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 4:37 pm

Doncs ja ens explicaràs q fas! Si t'agraden els dos per igual, doncs aleshores agafa els més econòmics (semblo el meu nen dient això, ejejje)

Per cert, sabeu d'algun hotel de NYC q estigui bé i q no sigui brutalment car??? Jejeje... Ja se q potser és massa demanar!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. març 13, 2008 5:07 pm

croketa jo vaig estar al Park Central Hotel, i crec que no era massa car...fa 3 anys que hi vaig ser... no m'enrecordo bé del preu xo estava ben situat i les habitacions estaven bé...
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 5:10 pm

Fiancée... no et preocupis pel vestit, segur que no s´enrrecorda ni de quin vestit es!!!!!! ni del nom ni res de res...

Mary, encara no mhe decidit... dilluns he quedat amb les noies de el mon de les flors per veure el book amb ma mare... i el 2 a phlox i ya me decido!!!!

A mi els divendres tambe em va bé... i aleshores podem fer vinets + copichuela del buenri!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 5:15 pm

LAs maquilladoras de MAKE UP STORE,tiene una oferta especial para novias que está muy bien

Te hacen un 15%dto y te gastas 49 € en productos,en esto está incluida la clase de una hora.

això ho he trobat pel foro... Ho diu la cloe, una noia que esta pel foro que es professional de la moda nupcial-

Alguna s´apunta i ve amb mi???? Mes que res, per a que mensenyin a retocar i despres a estremar una mica el maquillatge per la nit...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. març 13, 2008 5:22 pm

jo m'apunto jejej xo no conec aquesta marca de maquillatge... jo entre setmana puc als migdies o bé a partir de les 7:30!!!! pot ser molt divertit... és que a mi tot aixó m'encanta jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 5:29 pm

Eiiiiiiiiiiiii, q jo también m'apunto!!!!! No conec la marca tampoc, i no m'aniria gens malament q algú m'ensenyès a retocar-me...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 6:01 pm

Jo, quan vaig estar a chicago vaig coneixer la marca... a verue, no esta malament, no es mac ni bobbi brown, però bastant correcte. Es que per un gru diuen que es mes barato, 25 euros. Total et compras un colorete o sombra que sempre va be i que et fotin una mica de rollo, no???

Esta a via augusta amb diagonal... pregunto aquest cap de setmana????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 6:04 pm

Per mi ok!! Ja ens diràs q et diuen!

Jo marxo ja, q también tinc classe avui. És la última setmana q tinc classe els 4 dies! Menys mal! Pq començo a estar baldada! Fins demà!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. març 13, 2008 6:05 pm

siii lo millor és l'estona que et passes allà i t'expliquen coses... és el que dius tu al final un colorete és el que et costa 25 €.
Perfecte mirar a veure que et diuen...

alguna més s'apunta a la sesión de belleza??? jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dj. març 13, 2008 6:06 pm

25 euros per una hora de classe???? Està genial!! Si es així a mi m'encantaria, però aquest finde el tinc a tope!! Si reserveu per un altre dia (bueno, jejeje, per després de setmana santa) aviseu-me queq hi vaig.

Rachi, a tu el divendres 4 d'abril no et va be quedar????
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants