CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 2:52 pm

NUMA ha escrit:EN MI CURRO NECESITAN UNA PERSONA A MEDIA JORNADA ( 2 PRIMEROS MESES ) LUEGO CON OPCION SI SE DESEA A JORNADA COMPLETA

DE 9H A 13H -O DE 10H A 14H

CONTABILIDAD A NIVEL DE USUARIO

4H 450-500 EUR NETOS

SI SABEIS DE ALGUIEN......

Numa, jo sí que necessito informació perquè crec que a ma mare li podria interessar. On es troba l'empresa? quina és? què hi fan? tipus de contracte? edat límit? altres cosetes que hauriem de saber? quan hauria d'incorporar-se?

Passa-m'ho per privi si ho prefereixes. Ok?!

Gràcies!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 2:53 pm

Ei xatones, sento fer una entrada tan fugaç, però ara ja ho he de deixar, que he de tornar a la feina!! vinga, doncs, fins aquesta tarda!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dj. març 13, 2008 3:27 pm

Bona tarda a totes,
Mot ja ens diràs quin segon plat us ha agradat. I lo dels vanos llavors no són gran cosa? i això de que estan rallats? que no venen empaquetats? Bueno tu posa fotos i a veure com són...
J&B t'han fet uns regalets la mar de practics no? quina familia política més enrotllada que tens.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 3:51 pm

Anerola, després penjo fotos, a veure si tinc temps avui i ho poso. Estan bé, no t'imaginis coses que no són,però per exemple, el negre, es veu mal acabat... els millors, sota el meu punt de vista, són els de color fusta, més blanquets, però marronosos... estan la mar de bé.

M'he tornat a connectar, que estic treballant amb el Power Point i no va massa fi, triga molt, estic fent un storyboard la mar de complicat!! ja no hi trobo dinamisme per enlloc... ufff!!! que n'és de pesat això els dies que no estic inspirada!!!

Acabo de parlar amb el meu jefe i m'ha dit que l'empresa no em concedirà la possibilitat de fer vacances el dilluns dia 23 i la festa del dia 24/06, per començar a contar els 15 dies de lluna de mel el 25/06. Li he dit que sóc capaç de demanar-li a l'alcalde que ens casi el dia 24 o 25 de juny per tal de gaudir dels dies de festa... òbviament no ho faria, però si després ens demanen els papers, només caldria falsificar el 21 pel 24, per exemple... aix!!! quins cacaus!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dj. març 13, 2008 3:54 pm

Hola Mot,
pues espero les fotos dels vanos, estic impacient :-///:
Lo de les vacances és un caca...jo tinc 2 setmanetes només després de la boda, és lo que m'han deixat les meves "companyes" i perque ho tinc per conveni lo dels 15 dies que sinó... Així que serà tornar del viatge i a treballar!! que hi farem!!
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dj. març 13, 2008 4:15 pm

Bon dia a la vila canalzineraaaaa!!!! :-))

Amu a vé!

Judy, els gots són d'allà al "chupitum" (o algo així)? Són molt macos! :-)ok:
Anerola, que feu vosaltres de detalls??? Mai m'enrecordo!!! :-/

Mot!!! Així que dema`tindrem fotiquis!!! :-///: :-///: :-///:
Que proveu al final???

Kin tipus de bosa voleu per possar els porrons???

jaja!!! mot!!! que et diguin tonta a tu!!! neu:-D , ara! el teu jefe es podria enrotllar i deixar-t'ho fer així!!!! :o-o:

Anerola, jo per això no volia fer un viatge tan llarg, pk si no, quan arribés ja m'he de tornar a posar a currar... :--(
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: gonna » dj. març 13, 2008 4:21 pm

bones!!!!!!!!!!!!

em conecto un moment abans d anar a treballar vaig sperliada aquesta setmana.

per les que parleu de buscar esglesia, la que comentaveu de la tossa ,es molt maca, petitona per es molt maca i el lloc tambe es molt maco jo hi vaig de tant en tant a donar un voles dalt d un montanya es del segle x o xii es romanica.

mot lo de les bosses per el purronet al cataleg que li haig d ensenyar a la j b crec que tambe n hi ha ara t ho mirare quan vagi a la botiga

fins al vespre
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 4:35 pm

gonna ha escrit:bones!!!!!!!!!!!!

em conecto un moment abans d anar a treballar vaig sperliada aquesta setmana.

per les que parleu de buscar esglesia, la que comentaveu de la tossa ,es molt maca, petitona per es molt maca i el lloc tambe es molt maco jo hi vaig de tant en tant a donar un voles dalt d un montanya es del segle x o xii es romanica.

mot lo de les bosses per el purronet al cataleg que li haig d ensenyar a la j b crec que tambe n hi ha ara t ho mirare quan vagi a la botiga

fins al vespre

:-///: :-///: tu porta, porta el catàleg aquest, que sembla que té de tot!!!

Volia la bossa com si fos de paper, petita, però amb una base força ampla per tal que hi càpiga el porró. Pensavem de fer-la nosaltres, però realment caldrà invertir-hi molt de temps i serà millor dedicar aquest temps a altres coses, com ara preparar el love story o els àlbums hoffman pels pares... si és que els fem això finalment... que potser agafem un quadre d'aquells multifoto i fem allò altre... els faria il.lusió, mira, una altra cosa decidida! ja està! és que quan parlo amb vosaltres m'inspiro, je je je.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 4:39 pm

ru ha escrit:Bon dia a la vila canalzineraaaaa!!!! :-))

Amu a vé!

Judy, els gots són d'allà al "chupitum" (o algo així)? Són molt macos! :-)ok:
Anerola, que feu vosaltres de detalls??? Mai m'enrecordo!!! :-/

Mot!!! Així que dema`tindrem fotiquis!!! :-///: :-///: :-///:
Que proveu al final???

Kin tipus de bosa voleu per possar els porrons???

jaja!!! mot!!! que et diguin tonta a tu!!! neu:-D , ara! el teu jefe es podria enrotllar i deixar-t'ho fer així!!!! :o-o:

Anerola, jo per això no volia fer un viatge tan llarg, pk si no, quan arribés ja m'he de tornar a posar a currar... :--(

Provarem només els 2ns:
- Llom de cérvol a la llosa
- Medallons d'ibèric
- Braó de xai
(i perquè he fet tard amb el confit d'ànec, perquè sinó també l'hauriem provat)

També caldrà provar vins, uns quants, dos de blancs, dos de negres i un cava. Total que surtirem d'allà preparats per passar pel control d'alcoholèmia dels mossos!! je je je

Demà us explicaré què tal el tast.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dj. març 13, 2008 4:45 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* wolasssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!, quetal???????
osti he estat 1 dia sense con ectar-me i no vegis es com una biblia aixó....., jejejejejejejejejjejejejejejje, tema bohigas jo tinc una amiga que es va casar aqui però encara no era de cal ble i es maco no comparable amb ca n'alzina però maco.....
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 13, 2008 4:53 pm

huoles!!

estic feta una merdeta!!!! un costipat de cavall!!! i no he anat ni a treballar... l'excursió d'ahir em va matar,,,

i a casa avorrida sense ordinador.... m'he vingut a casa els meus pares perquè sinó em venia algo... snif!!

bé, MOT, les bosses pels porrons mira de comprar-les a comercial bolsera, no?
!
DESHIX, QUE TE QUEA UN SUSPIROOOOOOOOOO!!!

Dons nosaltres de detalls no tinc ni idea... em va agradar tant les corbates i les pashmines...

encara no he muntat el power amb els tasts, perquè espero les de la MARTA d0avui!!!!!ueueueueueueueueueueue, més més més!!! faré un book! i li diré al Bernat, que sel quedi i a sobre hi posi preus...jejejjeejjeje i que l'ensenyi a les visites..jejejeje

rieu-vos , però ara m'he enrecordat que a Can jubany ho fan i et quedes amb bon record... més que res per l'estil i la quantitat... cosa important!!!

no hi havia preus eh??

bé, vaig a pendre'm un eferalgan d'aquests.... es que estic... cao cao :star:: :: orrr::

ale wapes! fins la proxima vegada que pugui entrar...

mentres, vaig mirant ofertes per les vacances d'estiu... estic trobant que EGIPTE surt molt bé de preu... a vera que...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 5:24 pm

carai, nena, tu que pots, aprofita, que les vacancetes, aquest any les farem a casa...

Miraré si aquests que dius de les bosses tenen web.

Això que dius, jo ho vaig veure a un dels restaurants de Paradís, a un que estava a Vacarisses, crec. Està molt bé aquesta idea. Avui quan parli amb la Marta, li comentaré lo dels preus... a veure si en trec res...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dj. març 13, 2008 5:25 pm

oleole!!! corbates i pashmines!!! :-///: :-///: :-///: :-))

Labanda! nena!!! que m'havia marxat del cap que t'he d'acabar de passar les fotos del meu tast!!!! aixxx!!! si és que tinc una memòria de peix!!!! :--(

Deshix! Com va l'estres???? :-))

MOOOOOT!!!! Qui conduirà???? a veure si haurem de venir les canalzineres al rescate!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dj. març 13, 2008 5:42 pm

ostre,es que crec que encara no us he dit

moltes MOLTES GRÀCIES PER TOTES LES FOTOS DELS TASTS!!!!!!!!!!!!

LA VERITAT, NO LES HE OBERT TOTES PERO HE VIST QUE HEU FET ELS DEURES!!! GRÀCIES DE NOU!!! I SI ALGÚ EN TÉ MES... DONCS ALA... pa la saca!!! ejejjejeejejjeej
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NUMA » dj. març 13, 2008 6:29 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* wolasssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!, quetal???????
osti he estat 1 dia sense con ectar-me i no vegis es com una biblia aixó....., jejejejejejejejejjejejejejejje, tema bohigas jo tinc una amiga que es va casar aqui però encara no era de cal ble i es maco no comparable amb ca n'alzina però maco.....

nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

com van els nervis!!!!!
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dj. març 13, 2008 6:32 pm

LABANDA ha escrit:ostre,es que crec que encara no us he dit

LA VERITAT, NO LES HE OBERT TOTES PERO HE VIST QUE HEU FET ELS DEURES!!! GRÀCIES DE NOU!!! I SI ALGÚ EN TÉ MES... DONCS ALA... pa la saca!!! ejejjejeejejjeej

pero quines fotos???
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dj. març 13, 2008 6:34 pm

serveixen les del meu tast?? :-)) es que no se de que va el tema!!! neu:-D
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA

EntradaAutor: ru » dj. març 13, 2008 6:48 pm

Si Marian, li estem passant fotos dels nostres tasts!!! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 6:57 pm

IEP! hola nenes!!!

Tenia mono i m'he connectat ara!! ja surto de la feina, `però ara vaig cap a casa, a veure si tinc temps de fer les fotos als vanos i passar-vos-les, així qui en vulgui, només ho haurà de dir.

Fins després!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Judy » dj. març 13, 2008 8:28 pm

NUMA ha escrit:
LABANDA ha escrit:ostre,es que crec que encara no us he dit

Ei Labanda!!! si vols t'envio les del meu tast, està bé això de fer un recull de fotos. Ara m'hi poso. Per cert, espero que et recuperis aviadet!!!!!!!!!!!!! =0-0-)
Imatge
Judy

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants