Autor: ru » dc. març 12, 2008 5:35 pm

Autor: Capdemar » dc. març 12, 2008 5:41 pm

Autor: ru » dc. març 12, 2008 5:46 pm

Autor: LABANDA » dc. març 12, 2008 5:48 pm

Autor: ru » dc. març 12, 2008 5:53 pm

Autor: LABANDA » dc. març 12, 2008 5:59 pm

Autor: NUMA » dc. març 12, 2008 6:00 pm
annakaes ha escrit:Hola guapes.....
m'està costant molt seguir-vos.....
fins que no estigui a casa no podré!
Bé, com sabeu ahir vam anar a les caves Bohigas! Anerola no sabia que ho havieu anat a veure, evidentment no té color com Ca n'Alzina, però també és molt maco! La sala la vaig trobar molt xul.la i em tornaré a repetir: l'estètica Ca'l Ble m'encanta!!! Odio les coses carregades i les cadires amb el llençol blanc..... crec que vam escollir Ca n'Alzina perquè les cadires eren tal qual!!! jejejejeje!
Bé, la nosatra actuació va ser normal: vam tocar mentre la gent sopava i l'única cosa que desitjavem era que menjéssin ràpid per poder arrivar aviat a casa (ja que encara hauriem de sopar), però....... sorpresa!!!! Teniem sopar allà!
Ens van donar de sopar després de tocar i vam menjar:
-carpaccio de rap amb vinagreta de festucs (delíciós)
-braó de xai (em va agradar molt el gust i que o hi havia òssos)
-Coulant de xoco....
-I per beure: vi blanc Bohigas (boníssim!!!), i un vi negre riojà que no recordo el nom!
Vaja, que vam menjar un menú de casament i no pagant, sinó cobrant!!! jajajajajajajajaja!!!!
Bromes a part,
el sopar que feien era dels de la fira d'Alimentaria i em va fer pensar que.... perquè aquesta gent hi vagin ho han de fer bé. I hi pot haver els problemes que siguin però.... el menjar és mooolt bo!
Dit això;
intentaré posar-me una mica al dia dels vostre comentaris!!!
Autor: ru » dc. març 12, 2008 6:04 pm

Autor: NUMA » dc. març 12, 2008 6:13 pm
Autor: Judy » dc. març 12, 2008 6:33 pm
Autor: Judy » dc. març 12, 2008 6:37 pm

Autor: ANEROLA » dc. març 12, 2008 6:59 pm

Autor: Judy » dc. març 12, 2008 8:00 pm
Autor: ANEROLA » dc. març 12, 2008 9:41 pm

Autor: maribeth » dj. març 13, 2008 12:12 am
Judy ha escrit:Hola guapes!
Veus Anerola, ja tens el teu preu de somnis, jejejeje![]()
![]()
![]()
Què bé ànec! A mi m'agrada molt, però tampoc el vam provar.
Anna, que guay això de les caves, no hi he estat mai, no sabia que era de Cal Ble.
Maribeth, jo sóc de bastan a propet, d'opcions d'esglèsies tens de diferents, però jo no hi he estat a cap dels poblets de la vora. Hi ha Calaf, Copons, Jorba...
Autor: JB » dj. març 13, 2008 11:53 am
Autor: JB » dj. març 13, 2008 11:57 am
Autor: MOT » dj. març 13, 2008 2:36 pm
J&B ha escrit:eeieii MOT que soc la J&B, diria que m'ho deies a mi no?? lo de la usica.
Autor: Hansen » dj. març 13, 2008 2:41 pm
maribeth ha escrit:Judy ha escrit:Hola guapes!
Veus Anerola, ja tens el teu preu de somnis, jejejeje![]()
![]()
![]()
Què bé ànec! A mi m'agrada molt, però tampoc el vam provar.
Anna, que guay això de les caves, no hi he estat mai, no sabia que era de Cal Ble.
Maribeth, jo sóc de bastan a propet, d'opcions d'esglèsies tens de diferents, però jo no hi he estat a cap dels poblets de la vora. Hi ha Calaf, Copons, Jorba...
Gràcies Judy
mirarem algunes esglèsies a prop. També m'han parlat de l'ermita de Tossa de Montbui, l'anirem a visitar a veure que tal. Però tampoc ens trencarem les banyes que una cerimònia civil a Ca n'Alzina ha de ser preciosa.
Per cert, molt originals els gots, on ho has fet?
Autor: MOT » dj. març 13, 2008 2:49 pm