Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 6:51 pm

tranki ke no et deixarem soleta... ben fet...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 6:56 pm

ara estava pensant que abans de que comenci el carrussel de bodes podriem tornar a fer quedada totes....
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 12, 2008 6:58 pm

SIIII!!!!!!!! Que l'altre vegada ens ho vam passar molt be!!!
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 7:04 pm

I tant amb el vineeeeeeeeet!!! Les meves amigue sun cachondeo el meu novio els hi vadir que tenia unes noves amigues i no vegis cada dissabte quan quedem vols vi?? Ah no que nomès veus amb les teves noves amigues... jajaja
La veritat que amb lo tancada q soc per fer amigues están super extranyades... son les meves amigues desde que anaven al colegi i la veritat q molt sociables no som, sempre hem sigut molt tancades a l'hora de coneixer nova gent... pero estic encantadaaaaaaaa amb les meves noves amigues foreres!!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 7:16 pm

fiancee t'he llegit en un altre post i t'he deixat missatget jeje
el vinet no pot faltar a les notres quedades és el millor aliat!!! jeje quina gràcia les teves amigues...
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 12, 2008 7:19 pm

Doncs a veure si després de setmana santa trobem un dia (podem quedar un divendres, així podem demanar tantes ampolles com vulguem sense preocupar-nos del dia següent, jejejeje)
Bueno, com veieu avui tinc una tarda moooolt gandula... Jejejeje, entre el refredat i el foro avui no he fet res!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 7:23 pm

per mi perfecte!!!!
guapes marxo cap a casa... un dia menys!!!!

ptnt x totes
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 7:23 pm

Mary fins demà!! Petonets!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 12, 2008 7:28 pm

Jo marxo també.. Que avui fan Anatomia de Grey i no m'agradaria arribar tard a casa!!

Fins demà!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 7:31 pm

Fins demà!!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. març 12, 2008 11:03 pm

Abans d´anar a dormir por aqui que me paso....... Fiancée jo també ho tinc en ment lo de les bombolles de sabó perquè el fotograf ens proporciona el servei però si li dic al Lluís em dirà que nanai i que ja n´hi ha prou comm si ho veies!!! Potser ho faig sorpresa perquè com volem obrir el ball fora!!!!

Oi tant que hem de quedar per fer un vinet!!!!!! Bé el Lluís si que sap lo del foro i diu que som unes sectaries, jejejejeje

Ofcourse tu tranki que soleta no et quedaràs!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 9:50 am

Noies...

Lo de les bombolles pot quedar molt maco... molt romàntic... pel primer ball, no???

Jo de regalets possaré abanicos i ja ta... puros pels nois i prou... que despres tot el que es regala no saps que fer...

Of course... no et deixarem sola, tranquila!!!!

A veure quan quedem... el meu noiet ja ho sap i no parava de riure, despres quan em vaig trobar amb la iancée a phlox ja va flipar del tot...

Vaig al post a animar a esas compissssssssssss
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 10:13 am

La que se está montando con la esteban...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. març 13, 2008 10:23 am

jajaja RACHI molt fort!!!! lo de la esteban... es q es veritat!!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 10:26 am

Vende más llorar y decir que nadi te quiere hacer el vestido que ir con un poco de antelación a un diseñador y que te hagan un vestido... Shaila durcal se casa con un vestido de rosa clara y nadie sabe nada... Pero, por favor, sólo hay que ver a la Esteban para ver de que pie calza...

Fiancée, como has quedado con los de phlox??? Que hareis en la próxima visita...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. març 13, 2008 10:36 am

RACHI doncs hem quedat el día 3 d'abril.. jo li vaig trucar per dir-li que ho fariem amb ells i la Marita es va posar molt contenta jajaja va començar ole!! ole!! jajaja (jo pensant ole ole timadooooooooors jajjajaja) pobreta es molt maca aquesta dona... doncs res em va dir aixó que quedaven desprès de setmana santa per mirar-ho tot i quedar per anar-hi allà junts... i suposo que donar la paga y senyal.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. març 13, 2008 10:45 am

Jo he quedat amb ells el 2 d´abril. Ja li vaig dir que si nes quedavem amb ells ens hauriem de mirar el pressupost i baixar-lo MOOOOLT!!! Em va preguntarsi al meu noiet li havien agradat i quan li vaig dir que molt i es va possar molt content aaaaaaaayyyyyyyyyy si sabes lo que li volem treure de pressupost.... per cert, ahir em van passar el pressupost d´arranz i mes o menys surt igual...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 10:53 am

Bon diaaaaa!

Carai nenes, com heu escrit!! Ahir no em vaig poder passar, tenia dia chunguillo!

Q fuerte, q fuerte, q fuerteeeeeeeee!!! Això de l'esteban té tela... I com us entereu ara de totes aquestes coses si no hi ha el tomate???? Jo, és q jo ara arribo cada dia a casa a les 22:30 i no m'entero del q passa al món! Menos mal q esteu vosaltres per informar, jejeje...

Bufff... también vull començar a tancar cosetes i no puc!!!! Per cert, amb el tema flors ens quedarem segur amb Arranz, q els de Mataró encara no m'han passat pressupost i d'això ja fa 2 setmanes... A més, a la noia d'arranz la vaig veure molt més posada amb el tema flors i em van agradar molt les idees q em va donar.

Per cert, com porteu el tema viatge?? Nosaltres a punt de pagar... Però l'altre dia em vaig emprenyar amb el meu nen... Quan vol és un tacaño de mucho cuidado!! Jo volia pujar la categoria d'hab en 2 hotels de Vietnam (en un pq em venia de gust i en l'altre pq la noia de l'agència m'ho va recomanar...). Doncs bé, ara el nen no vol pagar res més i se m'ha tancat en banda... Aixxxxxxxxxxxxx... I com q no el puc treure d'akí, he de cedir jo i això em fa moooooooolta ràbia!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dj. març 13, 2008 11:23 am

Chicas sabeis lo que me pasó ayer??? La cagué muchiiiiiiiiiisimo estaba amb uns amics sopant abans d'anar al cinema pq els dimecres hi anem amb una de les meves millors amigues i el seu novio y res... que li començo a explicar a la meva amiga el rollo del vestit de la esteban total que els nois s'afegeixen a la conversa tot va pujant de to i de sobte dic: "Pues jo pienso ir a Rosa Clarà y preguntar si la Esteban se ha comprado el Meryl!!!!!" tots van flipar es quedan amb els ulls oberts i la meva amiga Taniaaaaaaaaaaa que faaaaaaaas??? doncs res que el meu novio ja sap quin model es... però em va dir a que ell no l'importa en absolut i que no ho mirará... si fos al revès jo estaria ja mirant però ell no sol fer aquestes coses però bueno... q l'he cagat!!!

:-( :-( :-( :-( :-(

La veritat es que havia de pasar pq jo soc així no sé no tinc compte amb auqestes coses sempre he estat una bocas!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. març 13, 2008 11:32 am

Ostres... Nena, no et preocupis q no crec q el teu nen vagi a mirar quin és. Nosaltres, si fos a la inversa, sí q ho faríem, però ells no són així... Jo em moro per saber de quin color s'ha comprat ell la corbata (vaig intentar saber-ho dient-li q sinó el meu pare i el meu germà podien anar iguals, però no val colar, té de compinche a la meva mare...) i en canvi ell em diu q li encanta q el vestit sigui sorpresa. No pateixis!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants