CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ru » dc. març 12, 2008 5:35 pm

El meu problema és que m'agraden balades, però per plats, regals,... i tota la pesca del restaurant, no hi queda bé posar balades!!! :--(
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Capdemar » dc. març 12, 2008 5:41 pm

Home, pots posar alguna balada, però el que queda més bé és música animada que faci que la gent cridi, s'engresqui, s'aixequi...

(Sento el retard en contestar però se m'havia penjat l'ordinador...)
Capdemar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: ru » dc. març 12, 2008 5:46 pm

Ultimament els ordinadors ens estan fent boicot!!! jurjur!!! A palos con ellos!!!!

Si, només pel ram posaré una que és mig balada, mig moguda, però les altres coses, sisi, mogudetes!!! Però les he de trobar!!! :o-o:
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 12, 2008 5:48 pm

hola noies, he arribat de l'excursió i estic feta caldo... tinc un mal al pit i al coll.... crec que per dos dies no acabo el trimestre.... jurs!

bé, he estat llegint per sobre i veig que aneu perdudes amb les cançons del ball, jo encara més... ni idea... a veure si feu cosetes xules per poder copiar!!jejejeje

que bé lo de caves bohigues Anna! a veure si el lloc l'arreglen una miqueta i encara ens canviarem d'ubicació pel casament... no crec....però...

bé, marxo a recollir l'ordinador portàtil meu que el tenia arreglant... a veure que em diuen i puc tornar a la normalitat...

petonets
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ru » dc. març 12, 2008 5:53 pm

COPIONA!!!! :-))

Això fa pinta de costipadet!!!! :o-o:

Ala! un ordinador que li han chuscat el boicot!!! oleole!!! :-///: :-///:
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 12, 2008 5:59 pm

eis!!! segur que s'ha mort del tot... perquè feia uns dies que feia una peste a cremat!!!!! mal rollooooooooo!!!

bé, ara sí que marxo!

aps, lo del poster del padrí queda xulíssim personalitzant la cara pero jo m'ho hauré d'estudiar molt per fer-ho... i això que diuen que es molt fàcil...
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NUMA » dc. març 12, 2008 6:00 pm

jajajajaja com es nota que ara ells et pasen feina!!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

bromaaaaaa

annakaes ha escrit:Hola guapes.....
m'està costant molt seguir-vos.....
fins que no estigui a casa no podré!

Bé, com sabeu ahir vam anar a les caves Bohigas! Anerola no sabia que ho havieu anat a veure, evidentment no té color com Ca n'Alzina, però també és molt maco! La sala la vaig trobar molt xul.la i em tornaré a repetir: l'estètica Ca'l Ble m'encanta!!! Odio les coses carregades i les cadires amb el llençol blanc..... crec que vam escollir Ca n'Alzina perquè les cadires eren tal qual!!! jejejejeje!
Bé, la nosatra actuació va ser normal: vam tocar mentre la gent sopava i l'única cosa que desitjavem era que menjéssin ràpid per poder arrivar aviat a casa (ja que encara hauriem de sopar), però....... sorpresa!!!! Teniem sopar allà!
Ens van donar de sopar després de tocar i vam menjar:
-carpaccio de rap amb vinagreta de festucs (delíciós)
-braó de xai (em va agradar molt el gust i que o hi havia òssos)
-Coulant de xoco....
-I per beure: vi blanc Bohigas (boníssim!!!), i un vi negre riojà que no recordo el nom!

Vaja, que vam menjar un menú de casament i no pagant, sinó cobrant!!! jajajajajajajajaja!!!!

Bromes a part,
el sopar que feien era dels de la fira d'Alimentaria i em va fer pensar que.... perquè aquesta gent hi vagin ho han de fer bé. I hi pot haver els problemes que siguin però.... el menjar és mooolt bo!

Dit això;

intentaré posar-me una mica al dia dels vostre comentaris!!! :-))
NUMA l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 12, 2008 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: ru » dc. març 12, 2008 6:04 pm

Numa??? K hasssses niñaaaa???? :-))

Ostres Lidia, pudor de cremat i tot??? joeeeer!!! Recordeu-me que mai em fiqui amb ella!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: NUMA » dc. març 12, 2008 6:13 pm

EN MI CURRO NECESITAN UNA PERSONA A MEDIA JORNADA ( 2 PRIMEROS MESES ) LUEGO CON OPCION SI SE DESEA A JORNADA COMPLETA

DE 9H A 13H -O DE 10H A 14H

CONTABILIDAD A NIVEL DE USUARIO

4H 450-500 EUR NETOS

SI SABEIS DE ALGUIEN......
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: Judy » dc. març 12, 2008 6:33 pm

Hola guapes!
Veus Anerola, ja tens el teu preu de somnis, jejejeje :-///: :-///: :-///:
Què bé ànec! A mi m'agrada molt, però tampoc el vam provar.
Anna, que guay això de les caves, no hi he estat mai, no sabia que era de Cal Ble.
Maribeth, jo sóc de bastan a propet, d'opcions d'esglèsies tens de diferents, però jo no hi he estat a cap dels poblets de la vora. Hi ha Calaf, Copons, Jorba...
Imatge
Judy
:: núvia rookie

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

EntradaAutor: Judy » dc. març 12, 2008 6:37 pm

El tema de les cançons, nosaltres també tenim guardades un munt i serà qüestió d'anar mirant quina es millor per a cada moment.
A mi m'agradaria ballar pel vals una cançó de la Rosana que es diu mágia, però al Pablo no li acava de convèncer. Aquests homessssss!!!! :mu::
Imatge
Judy

EntradaAutor: ANEROLA » dc. març 12, 2008 6:59 pm

Pues el meu portatil està fet caldo també. Estic mirant coses i escribint i de cop es posa en suspensió i s'apaga, i així cada 5-10 minuts...
Judy sí que bé he aconseguit el preu dels meus somnis. *.-o-o.*
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Judy » dc. març 12, 2008 8:00 pm

Per cert, us penjo la foto del detallet que donarem als convidats. Un got de xupito personalitzat. A veure que us sembla?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Judy

EntradaAutor: ANEROLA » dc. març 12, 2008 9:41 pm

Judy son molt monos els xupitos aquests. Nosaltres vam demanar la mostra l'any passat però al final farem un altre cosa. Així m'agrada foticos, jaja.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: maribeth » dj. març 13, 2008 12:12 am

Judy ha escrit:Hola guapes!
Anna, que guay això de les caves, no hi he estat mai, no sabia que era de Cal Ble.
Maribeth, jo sóc de bastan a propet, d'opcions d'esglèsies tens de diferents, però jo no hi he estat a cap dels poblets de la vora. Hi ha Calaf, Copons, Jorba...

Gràcies Judy

mirarem algunes esglèsies a prop. També m'han parlat de l'ermita de Tossa de Montbui, l'anirem a visitar a veure que tal. Però tampoc ens trencarem les banyes que una cerimònia civil a Ca n'Alzina ha de ser preciosa.

Per cert, molt originals els gots, on ho has fet?
Imatge
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: JB » dj. març 13, 2008 11:53 am

BUENOS DIAS!!!!!!!

Judy nosotros tambien nos miramos los chupitos pero al final hicimos cuentas y no podra ser.

NUMA!!! no se a quien le podria interesar. :-/ :-/

Oye quien era que decia que ya habia visto las nuevas minutas????

como es que no hay fotos?????

ya tarda *.-o-o.* *.-o-o.*
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: JB » dj. març 13, 2008 11:57 am

ahir ven anar a sopar a casa dels sogres, pero celebrar els aniversaris de la meva parella i la seva germana que son besons, pero no se parecen.
Y mi sopresa es que yo tambien recibi unos regalos, ya que el mio fue el 3 y como no se lo habiamos dicho a la suegra pues mira.

Ella me regalo una camisa color naranja 3/4 y una camiseta chula color marron manga corta.
Y mi cuñada una guia de VENECIA!!!!!! Es que es ahi donde queremos pasar unos dias por nuestra boda.

Son increibles!!!!! y mira que me pregunto que que queria y le dije que nada que ellos ya hacian mucho con la boda. En fin que es un sol!!!

: sol :
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 2:36 pm

J&B ha escrit:eeieii MOT que soc la J&B, diria que m'ho deies a mi no?? lo de la usica.

ups!!! és que porto un cacau!!! ho sento, noies!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: Hansen » dj. març 13, 2008 2:41 pm

maribeth ha escrit:
Judy ha escrit:Hola guapes!

Gràcies Judy

mirarem algunes esglèsies a prop. També m'han parlat de l'ermita de Tossa de Montbui, l'anirem a visitar a veure que tal. Però tampoc ens trencarem les banyes que una cerimònia civil a Ca n'Alzina ha de ser preciosa.

Per cert, molt originals els gots, on ho has fet?

Jo estic enamorada de l'ermita de la Tossa. Forma part de la meva infància i li tinc un carinyo especial. Si em casès per l'església, sense cap dubte seria allà. Però com soc bastant anti-església... Em conformo amb anar a visitar-la de tant en tant.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: MOT » dj. març 13, 2008 2:49 pm

Uola!!! Ara sí, ja he llegit el que heu escrit des d'ahir!!!

A veure, Anerola, sembla que tinguis un radar, volies pagar 113 i així serà!!! molt bé!!! LLavors, ara, després de llegir que us quedàveu amb el confit, he volgut provar-lo però com que avui fem el tast, ja era massa just per a fer-lo fer i ens quedarem amb les ganes...

Per cert, que ara ja parlo directament amb la Marta, com al principi... és molt maca ella també...

Avui farem el 2n tast i prometo fotos... tant del tast, com dels vanos... ufff!! quina feina que m'espera aquesta tarda!!!

Anerola, jo m'esperava una altra cosa, ja t'ho he de dir, però estan força bé, també cal dir-ho... a veure què et semblaran a tu... alguns venen ratllats i això no em fa tanta gràcia, però bé... ma mare aquesta tarda anirà a comprar tela per fer les bossetes dels vanos i les dels fruits secs per penjar al porró. I ara dèiem de posar el porró dins una bossa de paper petita, que així la gent ho tindrà més fàcil per endur-s'ho i serà més còmode de portar... ja veurem... sabeu d'algun lloc on facin bosses de paper petites (pel porró)? és que fer-les nosaltres, ja seria curro, i crec que ja en tenim prou...

Vaja, ja m'he tornat a enrotllar!!! sorry!!!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants