Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 7:15 pm

la meva mare està com boja mirant els vestits de tot-hom li agraden dos de moment. Els poso.
Per cert G14 he vist la teva taula li he fet una foto amb el movil jijiji la poso tambè, està a una botiga de Sant Adrià.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 7:31 pm

Apa!!! Vaig a casa demà parlem!!!
*.-o-o.*
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. març 12, 2008 10:10 am

Fiancée ets uns sol!!!! On està aquesta botiga de St Adrià????? Jo no conec res de Sant Adrià però la mare del meu nen com va al gimnàs allà i son pare treballa a una entitat de Sant Adrià per tant segur que coneixen la zona!!!!!!! Ja em diràs l´adreça okis?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. març 12, 2008 10:14 am

jejejej...

Es que son molt monos aquests vestits...

G14... quina sort amb la taula... DIT I FET!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 10:16 am

Bon dia!
G14 diles que hi es al carrer Ricart/Plaça de la Vila a mobles Garcia Mazo (Kibuc) segur que ho coneixen, està al centre.

:-)ok:

Per cert aquest dos tambè son molt monos:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 12, 2008 10:27 am

Bon dia guapes!!

Fiancée, ets una crack... No se com t'ho fas, jejejeje..

Per cert, que tal es presenta la setmana santa?? Fareu alguna cosa o aprofitareu per dedicar-vos al tema boda???
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 10:38 am

jijijiji doncs no sé pq ha estat casualitat que la vaig veure...

Jo per Setmana Santa no faré res... com que els papis marxen pujarem a casa dels papis per cuidar els gossos i el gats i si fa solet gaudir de la piscina i fer barbacues amb els amics... però res especial. I tema boda el deixarem de banda una mica.

Per cert aquest dissabte pujarem a Sant Benet amb els papis fem el recorregut modernista i el medieval i desprès dinarem allà. Tinc ganes de veure-ho un altre cop!
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 12, 2008 10:50 am

Mmmm, pinta molt be el plan!!! De relax total...

L'altre dia la meva sogra va comentar que li faria gracia anar a Sant Benet, per veure com ha quedat... Ja m'explicaràs la ruta que heu fet, que potser els hi dic i que hi vagin un dia...
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. març 12, 2008 11:09 am

A veure a veure, ahir vam anar a veure si ja estava tot ok per poder firmar i efectivament ja ho tenim tot a punt per firmar i ara ens diuen que la setmana vinent no potser perquè és setmana santa i aquestes histories, buaaaaaaaaaaa jo vull el meu piset jaaaaaaaa!!! Tantes presses i ara ens fan esperar fins la setmana del 25i claro com el meu nen és de numeros va i em diu com ja no ve de 4 dies ens esperem a l´1 d´abril per no tenir que pagar 4 dies d´interessos. :-( :-( . Intentarem que la gestoria de la Caixa on ell treballa pugui aconseguir les notes registrals per la setmana vinent sino a esperar fins el dia 1 d´abril. aaaaaaaix

Nosaltres per Setmana Santa no farem res potser baixem a Sitges un parell de dies però res més!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dc. març 12, 2008 11:11 am

Fiancée moltes gràcies per l´adreça
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. març 12, 2008 12:05 pm

Són molt monos els vestits de tot hom. nosaltres hem quedat per anar el dia 29 de març a veure vestits per la mama i la tieta, jejejejej

Per cert noies, la belen esteban sense vestit altre cop, pronovias es nega a que porti el vestit de elie saab encara que pagui perque li suposaria moltes cancelacions de nuvies... es que es normal, aquesta dona s´ha de fer un vestit exclusiu... no pot ser que porti un vestit d´aquesta temporada...

Per cert, vaig anar a arranz i la noia en sabia moll de flors i tenia molt bones idees, el que passa es que bellreco no el dominen massa, crec que em quedare amb phlox...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 12:19 pm

Ostres ja em sap greu pobre!! A la fi es una nuvia i pobre li están treient la il.lusió... em fa pena.

Jo vull anar amb la meva mare, pero vull anar entre setmana pq no us he dit que vam anar dissabte passat i va ser imposible estava super ple i a més hi havien 3 dones esperant així que ens vam anar. Us recomano que aneu entre setmana.

G14 de res... faltaria més!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 12:31 pm

bon dia guapes!!!!
G14 ja saps on comprar la taula... que bé!!!

és normal que no li vulguin vendre cap vestit a la esteban pq tu imaginat que t'has gastat un pastón amb el teu vestit i va hi el porta ella... en aquest cas crec que és una cosa negativa xls dissenyadors.... también sap greu porbre pq li queda res...

rachii si al final et quedes amb phlox et quedarà genial!!!!! ho fan super bé... jo encara no sé que faré!!! és que em vaig enamorar del centre de taules amb roses de color malva jejej
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. març 12, 2008 1:20 pm

Jo aquests dies que he estat a casa he vist un munt de programes del corazon, y estic bastant "puesta" amb el tema Esteban, jajajjaa, vaya tela amb la esteban!!! Encara que lo de que tampoc pot portar el de Elie Saab no ho sabia... Rachi com ho fas per estar tant al dia?? Jejejeje
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dc. març 12, 2008 1:42 pm

jo dels temes marujeos no me n´entero gaire però bé qien siembra recoge, no????? pues aquesta això és el que li passa!!!!! I menys mal que Rosa Clarà no li vol fer perquè sino, bé ni m´ho imagino.
Encara que segurament com Pronovias i RC han sentat precedent a veure qui li vol fer el vestit.
Quan es casa?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. març 12, 2008 4:43 pm

chicas este mediodia comiendo en casa de mis padres le digo a mi hermana lo de que Pronovias le habia dicho a la esteban que tururú a hacerle el vestido y coje mi padre, marujilla donde los haya, y me dice: "Si han dicho que al final se lo hace Rosa Clarà...." No me lo he creido porque es un mentiroso y ahora leo en internet lo siguiente:

"En un principio, la Esteban excusaba a la diseñadora Rosa Clará por problemas de agenda. Ahora la colaboradora de El Programa de Ana Rosa cuenta toda la verdad: la firma le había propuesto hacerle el vestido de novia a cambio de que ella promocionara varios modelos de la colección por diferentes programas. La ex de jesulín no aceptó, el el acuerdo se fue al traste."
"Pero hace unas horas, después de que otra firma se negara a coser su vestido de novia, Rosa Clará volvía a ponerse en contacto con la Esteban: "ayer me dijo que me quería hacer el vestido". Después de la anterior desilusión es Belén la que se está tomando su tiempo para dar una respuesta."

Sólo puedo decir aaaaaaaaaah!!!!! jajajjaa supongo que le hará uno exclusivo para ella!! Y de todas formas no creo q elija el Meryl!!!
¡¡¡¡CHICAS NUESTRAS PEORES PESADILLAS VUELVEN!!!!

jijijijijijiji
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 5:40 pm

fiancee que fort!!!!! jo que em pensava que ja m'havia lliurat de la esteban jejej espero que li facin un especial per ella... pq quan es quedi el nostre... a veure com acaba el tema pq és com un culebron... nenes realment espero que no es quedi el meryl!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. març 12, 2008 5:53 pm

No crec que rosa clara li endosi un dels seus... jo crec que li fara un exclusiu i molt mes despres de tot el follon que s´esta ,umtant... no patiu noies... i si el porta, jo anire i que facin el que vulguin, però me l´han de canviar... no patiu, en serio... jo crec que aquesta dona té visió de marketing... ESO ESPERO!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 5:56 pm

aixó espero rachi!!!! jeje sino a veure com ens ho fem!!! xo jo tn crec que li farà un model especial!!!!

una altra cosa, com porteu el tema dels detalls???? encara no tinc ni idea de que fer i hauria de começar a mirar-ho!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dc. març 12, 2008 5:57 pm

ahh fiancee tu jas has dit que si als de phlox??? buenoo ja ens aniras explicant els avanços... al final quins centres faràs???
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants