Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 10:35 am

que és aixo del flash germinal??? ja us he dit que no en tinc ni idea jejej
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 10:50 am

Mary aixó si que t'ho pots comprar a la farmacia. Ampolles de Germinal si vols comprat el paquet de 5 van molt bé t'ho posas abans de maquillar-te i es una maravella!!! Jo m'ho poso quan tinc un sopar o alguna cosa important. I es molt baratet.
No sé com explicar el que fa, però es com que et veus més guapa!!!

Que tal el presupost comparat amb Phlox?? Molt més barat?
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 10:53 am

ahhh ok pues ho provaré!!! i que es nota?? jeje
el pressupost si que és més econòmic!!!! xo jo em volia quedar a 3000€ xo xl que veig serà missión imposible jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 10:55 am

jopeeeee!!! bueno es ho que hi ha jo amb Phlox ja veuré com m¡'ho monto!!
Tu ho agafarás aquí al final?

Amb el germinal es com no sé com dir... como que te sube el guapo!! jajaja si una sensació així jo li poso també al meu novio jajajaja a veure si si convierte en Brad Pitt jajajaja però de moment res!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 11:00 am

jjeje que bo lo del teu novio!!!! ja m'ho compraré i ho provaré... ja et diré... jeje
en quant a les flors... nose que faré, aquetes noies em van agradar molt!!! xo em toca anara veure la germana d'un amic del meu nen que también fa casament a veure que m'ensenya... xo ja veig que amb aquest tema i haurà problemes pq l'altre dia li vaig dir al meu nen que les flors més o menys costarien cap a uns 3000€ i em va dir que si estava boja!!! que busques algo més econòmic... no se com m'ho faré!!!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 11, 2008 11:06 am

Mary per lo que he vist no es cap disbarat!!! Més o menys tothom es gasta lo mateix... a mi a priori em semblava super car però ara ja m'estic donant compte de q es lo que hi ha...

Per cert vaig al meu piset que ara em porten els mobles que vaig encarregar per la cuina, la barra i un parell de vitrines... avui nomès m'ho porten i d'aquí un parell de dies vindran a muntar-lo.

Apa ens veiem desprès!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 11:14 am

pel que veig és aixó lo que costa el tema flors... jo ho puc arribar a entendre xo fer-li entendre al meu nen o al meu pare serà misión imposible!!!!!
que vagi mb en el piset fiancee... quan ho tinguis tot montat ja ens posaràs fotos jejee
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 11, 2008 11:15 am

Bon dia!!

RACHIIIIIIIIIIII!!! Posa'ns l'esborrany!!! Uf... Jo amb lo de les invitacions m'estic penjant q dóna gust... Les vam escollir abans q el meu nen marxès i encara no he portat el text... Aixxxxxxx...

I això dels tractaments m'ho he de pensar. Encara no sé q em faré, però la veritat és q tinc bastanta sort i no acostuma a posar-se-me vermella la cara ni res (toquem fusta, q ara fijo q a la propera em passa algo!!!). Això del flash germinal ho hauré de provar...

Ofcourse, a veure si vas millorant... La meva mare està igual i s'ha passat el cap de setmana feta una caca...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dt. març 11, 2008 11:29 am

Lo del flash dona molta lluminositat a la cara i realça l´expressió!!! Jo també me´l poso sempre que tinc una boda o un soparet txulo!!!!!! De fet jo me l´aplico durant un parell de dies abans i el mateix dia. Això si sempre abans de maquillar-se una.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 12:46 pm

Passeu-me un mail amb l´adreá electronica, perque pel foro troga molt lo de les invitacions...

Les ampolles del germinal van molt be, jo sempre me les posso... De totes formes, estarem morenetes i sempre la pell esta molt mes maca. A mi la meva em va comentar de fer-me un tractament de velo de colageno i un peeling corporal amb extracto de perles o no se que... vamos, que amb els nostres anyets, estarem divines de la muerte!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 4:16 pm

chicas ha salido los modelitos de tot hom... a ver si os cuelgo alguno!!!!!!!!!!!!! Para las mamis!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: ofcourse » dt. març 11, 2008 4:36 pm

Hola!! Rachi, m'encanta la mampara que has posat!! Jejejeje, nosaltres portem un any que intentem decidir-nos per alguna, pero no hi ha manera... Les que ens agraden son hipercares!! Així que de moment tenim un bany sense utilitzar
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 4:43 pm

mmm...

a ver, que hacemos con las mamas??? POrque se tienen que comprar el modelito ya, no??? Donde ireis??? En valentino, el otro dia vi alguno mono. Luego esta el jofré, però no son molt de vestir, no???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 11, 2008 4:52 pm

Jo crec q me l'emportaré al tothom... La meva tieta va estar allà la setmana passada i és més q segur q se'l compra allà (pel casament de la meva cosina)
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 4:55 pm

si... jo crec que a la meva també... hi ha un molt maco de la part de dalt... mireu!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 4:58 pm

la part de dalt es molt mono...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. març 11, 2008 5:10 pm

la meva mare también anirà a mirar a tothom a veure si troba alguna cosa que li agradi!!!! ja comença a estar nerviosa xl tema vestit jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 11, 2008 5:19 pm

El vestit és molt mono, però ma mare no es pot posarà algo així. A veure si trobem algo q li agradi... Pq és molt punyetera a l'hora d'escollir la roba!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. març 11, 2008 5:25 pm

no, no, la meva tampoc, es molt punyetes tambe!!!! A mi m´agrada molt, pe`ro per una mare no...

Per cert croketa, que faras amb la pelu? et quedaras amb l´angel??
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 11, 2008 5:35 pm

Jo crec q si... Pq a més, tampoc se m'acut a on més anar, pq les d'events, tot i q et facin un tractament q et deixin estupenda, no sé... Això de q no et tallin elles el cabell... Aixxx... Encara li dono voltes! Però ja et dic q de moment em quedo amb ell. I si m'he de fer alguna coseta en plan peelings o coses així, ja aniré a algun altre lloc.
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant