del primer bar al segon ja anaba taja així que la vergonya ja no la tenia però man dit que anava dient a tothom que els estimaba molt, jajajajajajajja
Autor: Deshix » dl. març 10, 2008 6:15 pm
del primer bar al segon ja anaba taja així que la vergonya ja no la tenia però man dit que anava dient a tothom que els estimaba molt, jajajajajajajja
Autor: LABANDA » dl. març 10, 2008 7:21 pm

Autor: LABANDA » dl. març 10, 2008 7:28 pm

Autor: LABANDA » dl. març 10, 2008 7:34 pm

Autor: Deshix » dl. març 10, 2008 7:54 pm
eso eso VIVA L'ARIADNA!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: Judy » dl. març 10, 2008 8:03 pm

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:04 pm
Deshix ha escrit:>.-<:![]()
eso eso VIVA L'ARIADNA!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
NO SE SI US HE DIT QUE JA HE VIST LES MINUTES NOVES!!!!!!!!, NO ESTÁN MALAMENT......
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:08 pm
Judy ha escrit:Hola!!!!! Quina passada, quina manera d'escriure, no se si podré seguir aquest ritme que porteu,jejeje![]()
Primer de tot gràcies per la rebuda,
Maribeth: Tranqui, ens casem a la tarda, em sembla que us deixarem dormir a gust!!!
Ru: Potser hem fico on no em demanen, però he vist que estàs una mica tristona. A mi em va passar una cosa semblant amb la meva família. Aquest estiu ens casem jo a l'agost i el meu germà al setembre.Quan vam comunicar-ho als meus pares, no ens van fer massa plan i ens va sentar una mica malament. Però jo en el meu cas, he decidit no fer-me mala sang i ja veus estic preparant la boda igual d'emocionada.
Amb això et vull dir, que en totes les famílies passa alguna d'aquestes cosetes. Espero haver-te animat una miqueta.

Autor: Judy » dl. març 10, 2008 8:09 pm
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:09 pm
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:11 pm
Judy ha escrit:Tema pressupost, a nosaltres ens costa 97 euros/persona amb la barra lliure inclosa, però sense iva. Ens va semblar que no estava malament del tot, què en penseu?
Tema cosetes de la boda: ja tenim les invitacions, el fotògraf i música a l'esglèsia. Ara estem amb lo de la musica al restaurant. Ja teniu dj? em podeu recomanar algun?

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:12 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*del primer bar al segon ja anaba taja així que la vergonya ja no la tenia però man dit que anava dient a tothom que els estimaba molt, jajajajajajajja

Autor: Judy » dl. març 10, 2008 8:21 pm
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:29 pm
Judy ha escrit:Així que pugui poso una foto de les invitacions, si me'n surto, no se massa com es fa.
Aquí en aquest fòrum hi ha de tot, eh!!!![]()
![]()
Doncs hauré de parlar amb l'Annakaes i la Deshix!!!
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:34 pm
ru ha escrit:Bon dia noies!!!
Bueno! Al final vaig plegar a la 1!!! I la veritat estic que no m'aguanto dreta!!!![]()
A vore! A les que us caseu p'el civil: quants testimonis s'han de tenir???![]()
Demà anem a parlar amb l'alcalde i hem de portar els dnis dels testimonis, i encara no sabem per part del Manel qui seran!!!![]()
A part li hem de dir quin tipus de cerimònia volem fer, i tampoc sabem res!!! jurjur!!1 Si és que una és més feliç!!!
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 8:38 pm
Autor: annakaes » dl. març 10, 2008 9:33 pm
crec que m'he enamorat...........

Autor: annakaes » dl. març 10, 2008 9:35 pm
MOT ha escrit:ru ha escrit:Bon dia noies!!!
Bueno! Al final vaig plegar a la 1!!! I la veritat estic que no m'aguanto dreta!!!![]()
A vore! A les que us caseu p'el civil: quants testimonis s'han de tenir???![]()
Demà anem a parlar amb l'alcalde i hem de portar els dnis dels testimonis, i encara no sabem per part del Manel qui seran!!!![]()
A part li hem de dir quin tipus de cerimònia volem fer, i tampoc sabem res!!! jurjur!!1 Si és que una és més feliç!!!
Ei Ru, que vagi molt bé demà!!!! Ja ens explicaràs com va ben bé això!!!

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 9:49 pm
Autor: annakaes » dl. març 10, 2008 9:58 pm