Autor: MOT » dl. març 10, 2008 2:24 pm
Autor: NUMA » dl. març 10, 2008 2:29 pm
Autor: ru » dl. març 10, 2008 2:30 pm

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 2:32 pm
ru ha escrit:Bon dia noies!!!
Bueno! Al final vaig plegar a la 1!!! I la veritat estic que no m'aguanto dreta!!!![]()
A vore! A les que us caseu p'el civil: quants testimonis s'han de tenir???![]()
Demà anem a parlar amb l'alcalde i hem de portar els dnis dels testimonis, i encara no sabem per part del Manel qui seran!!!![]()
A part li hem de dir quin tipus de cerimònia volem fer, i tampoc sabem res!!! jurjur!!1 Si és que una és més feliç!!!
Autor: ru » dl. març 10, 2008 2:34 pm

Autor: NUMA » dl. març 10, 2008 2:34 pm
ru ha escrit:Ei Mot! Com va anar ahir??? era una calçotada oi???![]()
I el tema del dia de la despedida?![]()
Numa, Anna, labanda i Anerola, no sé si heu vist que teniu un mail meu!!!![]()
No us ho haureu pres malament oi??? Que no hi ha obligació de res eh??!!!
Autor: ru » dl. març 10, 2008 2:36 pm

Autor: Laia07 » dl. març 10, 2008 3:08 pm

Autor: ru » dl. març 10, 2008 3:09 pm

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 3:11 pm
ru ha escrit:Ei Mot! Com va anar ahir??? era una calçotada oi???![]()
I el tema del dia de la despedida?![]()
Numa, Anna, labanda i Anerola, no sé si heu vist que teniu un mail meu!!!![]()
No us ho haureu pres malament oi??? Que no hi ha obligació de res eh??!!!
Autor: ru » dl. març 10, 2008 3:13 pm

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 3:17 pm
ru ha escrit:Hola un altre cop,
voleu saber la última de la familia del manel?
Doncs, a part de dir-li per 150 cop que no es casi, que és una tonteria, blablabla,.... el seu germà li ha dit que no vol ser el padrí! Ala! veus que bé?!? Així m'agrada! La familia ben unida!!!
Com podeu imaginar estic feta una merda, i cada dia més a prop d'enjegar-ho tot a parir, i anar un dia qualsevol el Manel i jo a casar-nos, i ningú més!!!
Jo és que ja no puc més!!!!! Qui em manaria a mi volguer casar-me??? A cas estem fent mal a algú?? És un delicte volguer tenir un casament maco??? A mi que algú m'ho expliqui, pk jo ja no dono més de mi...
Perdoneu que em desfogui amb vosaltres, però és que crec que em podeu entendre més que ningú altre...

Autor: MOT » dl. març 10, 2008 3:18 pm
ru ha escrit:ja les tens totes les invis??? que bé!
Nosaltres encara estem esperant, a veure si avui van ja a la impremta...
Autor: MOT » dl. març 10, 2008 3:23 pm
Autor: JB » dl. març 10, 2008 3:48 pm
Autor: NUMA » dl. març 10, 2008 3:52 pm
J&B ha escrit:NUMA!!! es para flipar la verdad.
Y en nose donde ponen un pato, alucinante. Vamos de mal en peor la verdad!!!!
PArece que solo se valore lo peor de lo peor.
http://youtube.com/watch?v=_EYrwV_v
Autor: NUMA » dl. març 10, 2008 3:55 pm
ru ha escrit:Hola un altre cop,
voleu saber la última de la familia del manel?
Doncs, a part de dir-li per 150 cop que no es casi, que és una tonteria, blablabla,.... el seu germà li ha dit que no vol ser el padrí! Ala! veus que bé?!? Així m'agrada! La familia ben unida!!!
Com podeu imaginar estic feta una merda, i cada dia més a prop d'enjegar-ho tot a parir, i anar un dia qualsevol el Manel i jo a casar-nos, i ningú més!!!
Jo és que ja no puc més!!!!! Qui em manaria a mi volguer casar-me??? A cas estem fent mal a algú?? És un delicte volguer tenir un casament maco??? A mi que algú m'ho expliqui, pk jo ja no dono més de mi...
Perdoneu que em desfogui amb vosaltres, però és que crec que em podeu entendre més que ningú altre...

Autor: JB » dl. març 10, 2008 3:55 pm
Autor: Deshix » dl. març 10, 2008 4:10 pm
holaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja estic aqui!!!!!!!. Primer de tot saludar a juddy despres RU que no vol!!!!, dons que li donin pel sac hi ha molta gent que segur que voldrá no fa falta que sigui el seu germà, si et serveix de consòl la meva sogra deia que ella no volia entrar al seu fill a la boda i el sergi li va dir que no pasaba res que ja buscaría algú altre i com que no li va anar al darrera dons va reaccionar i ara està super ilusionada, hi ha gent que nesesita que li donin un parell d'osties per reaccionar!!!!!!!!, be tu no et fiquis trista i no ho engeguis tot a la merda, tu has de tenir un casament en condicions, serà posible..........
Autor: NUMA » dl. març 10, 2008 4:16 pm