CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: MOT » ds. març 08, 2008 9:03 pm

Deshix: coticoti, com haurà anat el comiat? a hores d'ara ja deus estar mig disfressada!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » ds. març 08, 2008 9:03 pm

Numa: xatona, que fa temps que no entres pel post!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » ds. març 08, 2008 9:06 pm

Estherroger: heu tingut un dia genial pel que fa al temps, però segur que tot ha estat perfecte, tot al seu lloc, i segur que heu viscut moltes emocions... i el més important: A HORES D'ARA, JA SOU: MARIT I MULLER!!! :-):-):-): L'ENHORABONA!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » ds. març 08, 2008 9:09 pm

Ostres, noies, ja em fa vergonya... he escrit un munt de missatges seguits perquè pel que dèieu si en feia un de llarg, se'm penjaria i ara he omplert jo sola gairebé tota la pàgina!!!! quina vergonya... bé, fins demà a la nit, no crec que em torni a connectar. Fins aviat!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » ds. març 08, 2008 10:41 pm

Alaaaa Mot quina forma de parlar tu sola noia!! jajaja. Pues del tast tinc la foto del pollastre i del braó. De l'anec no perque el Jordi la va fotre la forquilla abans de fer la foto i clar...no era qüestió de fotografiar-lo destrossat. I que tastareu a part del braó? A nosaltres també ens van posar un vi negre diferent, però ens va agradar més el del primer tast.
Ru noia quin pal lo de treballar demà. Bueno si encara pots entrar per internet se't farà més suau. Per cert jo també vull saber lo dels ninos aquests personalitzats. On els has fet?
Pues nosaltres amb la Marta no hem parlat mai. Només la vam veure el primer dia que vam visitar ca n'alzina que estava per allà. Però des del primer dia nosaltres vam parlar amb l'Ariana, que maca és aquesta noia!!
Nanit!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: gonna » dg. març 09, 2008 10:50 am

he suprimit el missatge que si que s havia impres i jo no ho havia vist, a sota teniu el missatge repetit aqui l he borrat.
gonna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 09, 2008 8:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: gonna » dg. març 09, 2008 11:13 am

em cago amb tot!!!!!!!!!!!!!!!!!! : sgra : : sgra :
he tornat a eescriure un missatge llarg i s ha tornat a penjar!!!!!!!!! ara fare "copiar i enganxar" a una fulla de word per si de cas.
tono a començar :

bon dia a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aixo dels nuvis personalitzables per 85 euros surt la mar de be!! jo quan ho vaig estar mirant nomes vaig trobar els de pastalina i valien molt i molt mes i em van dir a mes que ja no hi era a temps, pq Mirabeth jo tambe vaig decidir de casar-me a 5 mesos de la boda pero tranqui que hi ha temps per fer ho tot, ara primer un cop ja tens el restaruant es preparar les invitacions per no anar justa ja que jo encara repartia invitacions a un mes i poquet vista de la boda menys mal que ja ho sabia tothom, es que jo nomes poda repartir els diumenges i no tots pq el meu xicot fa torn america i algun diumenge li tocava treballar. i depres a mirar el teu vestit la resta de mica en mica es va fent.les inviatcions si les vols fer tu mateixa com crec que casi totes les del foro s ho han fet elles ( quian pasciencia i currada que he fet eh!!!!!???)) ja t hi pots posar avui mateix.

tornant a les figures del bobinots son unes figures que tenen les cames i braços de cordill rigid, segur que les heu vist pero per el nom ara pot ser no sabeu que vull dir, jo les vaig donar el dia de la meva boda son figures que valen entre 50 i 65 eruos per aixo du que les personalitzables estan be de preu. la botiga que us deia que els tenen al 50 % be almenys una que hi ha al aparador, es, partiu d ela rambla d on es cal ble, alli a la rambla hi ha el pull & bear llavors tranqueu alli i pujeu al carrer que es diu c/ odena i abans d arribar al passeig que quan hi arribarieu hi ha correus alli mateix al costat hi ha la botiga doron i ja veureu que fan 50 % i ar aque hi penso tenen coses normalment una mica fora volt i per fer llistes i decoracio de la casa o sigui que aprofiteu les que esteu montant pis.

mot intentare conectar avui amb la sandra dema tindras resposta, si es que no es que esta fora de viatge.
uns amics meus tambe han volgut fer aixo dels adhesius per la seva boda i tambe va conectar amb toypapier i li sortia carissim 500 euros crec que 20000 adhesius pero cla rque en fa de tants.

algu ha estat mai a sant sebastian ens ho estem plantejant d anar hi per setmana santa?? ens podeu recomenar hotel i que visitar o restaurants. gracies.

be, m en vaig a votar :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: !!! ;.:love_:

ara fare copiar i enganxar abans d enviar ho pq ja no m' en fio que es torni a penjar.
gonna

EntradaAutor: ru » dg. març 09, 2008 3:22 pm

Uoleeees!!!

Comença el meu supliciiiii!!! :o-o:

Primer de tot: Labanda!!! Perdona nena!!! ahir et vaig enviar unes quantes fotos del tast, i al mail et vaig dir que avui te les acabava de passar... m'ha marxat del cap, i aquí a la feina no les tinc!!! :--( Perdona! de seguida que hi pensi te les acabo de passar!!!

Mot! 15 dies esteu de viatget? Així serà tornar del viatge i anar a treballar!!!??? :o-o:
Li ha tocat pringar al Paco al final???

nenes! Els ninots: web: www.mrsclay.com són de Hong Kong, val 135 dolars, amb enviament i tot!!! passat a euros, això, uns 85!!! està molt bé!!! :-)ok:

jejeje!!! festa el dilluns??? Ho dubto molt!!! si treballés dilluns al matí potser si, pk plegant tant tard... però com que faig horari de tarda, ho dubto molt!!! :--( , ara, també us he de dir que aquests dies d'eleccions es paguen mooooolt bé!!! :-)ok: i amb això marxarem uns dies per setmana santa!!! :-///: :-///: :-///:

Gonna, les invis meves, no les he fet pas jo!!! Que amb això sóc garrula total!!! :-)) La Mot, l'Anerola i la JB si que se les han fet elles (crec!), això si que és tenir art!!!
Jo espero tenir-les en una setmana o 15 dies, els dilluns ma germana les portarà a l'impremta, a veure si en una setmana ja les poden tenir... :o-o: realment amb això anem bastant tard!!! :--(

Gonna, jo vaig estar a sanse, i crec que va ser la setmana santa passada (la meva mala memòria ataca de nou), vam estar a l'hotel Londres, just davant de la concha, molt maco, net, bon servei,... jo t'el recomano totalment!!!

http://www.hlondres.com/

I sobretot aneu al museu chillida, fantàstic!!!! =0-0-) , restaurants i aquestes coses no t'ho sé dir, pk va ser el primer cop que hi anavem, i la meva germana, ens guiava, que ells hi han estat un fotimé de cops!!! ja li demanaré llocs. Recordo que hi havia un poblet proper on vas a menjar peix, que està de mort!!!! Jo em vaig fotre una orada (que variada sóc no??!!! :-)) ), i de vici nenes, de vici!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno, vaig a navegar una mica!!! Que passeu bona tardaaaaa!!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: gonna » dg. març 09, 2008 8:27 pm

oh oh ara veig que si que s havia impres el missatge i jo l he tornat a escriure. Ru moltes gracies per l informacio ara m ho anire a mirar.
gonna

EntradaAutor: Judy » dg. març 09, 2008 9:08 pm

Hola Ca n'Alzineres! Sóc novata en tot aquest món dels fórums, però tafanejant una mica he descobert que hi ha molta gent que es casa a ca n'Alzina. Nosaltres també ens hi casem el 2 d'agost del 2008. M'encantaria intercanviar idees i impresions amb vosaltres. Fins aviat. :-///: :-///:
Imatge
Judy

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

EntradaAutor: Capdemar » dg. març 09, 2008 9:37 pm

Bona nit nenes!
Acabo d’arribar de passar un fantàstic cap de setmana a Llívia i no m’hi he pogut resistir a passar-me pel post…
Anem per parts:

MARIBETH i JUDY, benvingudes al post!! Sabeu que us caseu una l’1 i l’altra el 2 d’agost? Maribeth, nosaltres, com l’Anerola, també ens casem a l’església de Santa Maria de Rubió. És preciosa. Saps que t’has de portar tu al cura? Vull dir que el de Calaf, el mossèn Enric no ho fa?

MOT, què tastareu a part del braó? Us encantarà! Quantes persones hi anireu? I quant val si només es volen tastar segons? És que nosaltres ens estem plantejant fer també un segon tast…

GONNA, merci pels consells. Nosaltres de moment també ens decantem pel carpaccio de rap.

RU, merci per la pàgina de pentinats! Quan tingui una estoneta me la penso mirar tota!

ANEROLA, com era aquest pollastre a la catalana?

LABANDA, a nosaltres ens va anar super bé tenir les fotos de tots els tasts. Les vam imprimir i així podem comparar.
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Capdemar » dg. març 09, 2008 9:38 pm

Nenes, perdoneu pel missatge taaaaaaaaaaaaaaaaan llaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg que us he escrit. Però és que l’he hagut d’escriure primer en el word perquè no me’n refio d’aquest ordinador...
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dg. març 09, 2008 9:39 pm

Respecte les invitacions, nosaltres també les estem fent sols. Però potser li demanem a un amic que és dissenyador que ens doni un cop de mà, per donar-li un toc més “professional”.
Capdemar

EntradaAutor: Judy » dg. març 09, 2008 9:57 pm

Hola Capdemar, ja ho he vist, quina casualitat!
Nosaltres ´també estem amb el tema del menú, ja el tenim decidit.
De primer: papillote de marisc, de segon: melós de vedella, gelat de poma àcida i coulant de xocolata. És el que ens va fer més el pes i no era de lo més caret!!!!
Imatge
Judy

Entrades: 62
Membre des de: ds. set. 29, 2007 11:00 am

EntradaAutor: ru » dg. març 09, 2008 10:52 pm

Hola nenes!!!

Una que segueix a la feina... :--(

Benvinguda Judy!!! K bé! Una més!!!! :-///: :-///: :-///:

Així que has triat el coulant... :hmm:: ... benvinguda al club!!! :-))
Nosaltres també fem el gelat de poma àcida. De primer orada i de segon filet de bou a la llosa.

I de pressupost que tal??? (si no és molt demanar clar!!!)

I que més??' Tens viatge, vestit, fotograf,... cotilleooooooooooo!!!!!

Mar, a nosaltres (bé, a totes suposo) el segon tast de segons ( :o-o: ), ens en van cobrar 20 € per persona.
Imatge
ru

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: maribeth » dg. març 09, 2008 11:24 pm

Ostres Judy, quina casualitat!!
Quan et cases, al migdia o al vespre?? Perquè si et cases al migdia quasi que ens treuràs del llit, jejejeje....
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: JB » dl. març 10, 2008 8:33 am

BON DIA!!!!!!
carai si que heu escrit, he estat tot el finde liadilla y em poso ara!!!!

FELICITATS A LES DUES NOIES NOVES que com nosaltres han decidit ca n'alzina :-)) :-))

A la resta, si que heu escrit deu-ni-do jajajajaja.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: NUMA » dl. març 10, 2008 9:46 am

BON DIA GUAPETONES!!!!!!! :-))
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: maribeth » dl. març 10, 2008 11:59 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!
Noies, algú em pot explicar com s'ha de fer per posar aquests marcadors tan "fashion" que us poseu amb els dies que falten?
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: NUMA » dl. març 10, 2008 12:14 pm

maribeth ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!
Noies, algú em pot explicar com s'ha de fer per posar aquests marcadors tan "fashion" que us poseu amb els dies que falten?

MIRA...... ENTRA AQUI I FÉS UNA PER TU!!!! :-)ok: :-)ok:

http://resderes/esp
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat