CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Capdemar » dv. març 07, 2008 1:29 pm

NUMA ha escrit:
Capdemar ha escrit:
Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* i l'anec te una pintaaaaaaaaaaaa, uf quina gana que m'está entrant, jejejejejejejejeej

Per mi l'ànec va ser el millor!

eiii jo vaig agafar l´anec!!!! x mi un 10!!!

de primer el papillote

de postres vaig agafar 2 de diferents :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Numa, maca, how much this combination?? si no és massa indiscreció...
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Capdemar » dv. març 07, 2008 1:33 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* hola Bon dia!!!!!!!!!, com va tot????, jo aquesta tarda vaig a la pelu em fiquen les ungles de porcelana!!!!, en lo que pertany al tema de l'ariadna no puc fer altra cosa que aguantar-me he quedat dilluns per fer el primer pagament així que parlaré amb la poersona que estigui encarregada d'aixó ara i aveure si tot va tan be com fins ara.......

No pateixis dona!!! Tu concentra't en les ungles tan maques que et posaran aquesta tarda!!
Capdemar

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 2:15 pm

bones a totes!!!!!!!!!!!
a veure si avui puc escriure.
primer de tot J&B has de vindre a cal ble aviat??? o fem un altre sopar ben aviat i aixi ho poden veure totes, es un cataleg on hi ha molts detallets us el ensenyo i te llista de preus (llastima que per el sopar no vaig caure de portar-lo) ho qui vulgui al juliol hi ha fira a barcelona on exposen aquest i 2 mes que jo se que tenen caixetes i detlallets,es que el cataleg es un toxo i jo aqui a casa no tinc scaner per passar ho, et casaves al setembre??? ho dic per a veure quan de temps tenim. Si veus que et pot interessar llavors pots anar a les seves oficines que son a Barcelona i els alltres crec que de l hospitalet i tu mateixa alla ho pdras veure i si vols fas la comanda alli mateix i ja tho donen.
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 2:19 pm

ahir a la tarda tenia festa i vaig passar per davantde cal ble i estaven les portes obertes i vaig pensar que potser alguna de vosltres estava fent el tast era aixi?

si algu volgues les figures de nuvis per donar del bubinots ahir tambe vaig veure una botiga a aprop de cal ble que estan en liquidacio i n hi havia una al apardor ,almenys em va sembla perque vaig passar en cotxe i al vidre posava 50 % de dte o sigui que si algu li interessa li dono la direccio.
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 2:25 pm

ANEROLA: a veure si ara no es borren ahir vaig escriure 2 vegades aquest missatge.
referent a jamaica, si que tenia sentit que era millor no sortir del hotel pero no ho se molt be nosaltres anaavem amb 2 excursions programades, anar a nadar en dofins i pujar unes cascades d aigua, i depres ja ens van portar cap al veixell, supso que si vas d hotel et pots quedar a l hotel o be sortir pero amb visites o excursions guiades i no hi ha d haver cap problema, nomes hi vaig ser un dia pero em va agradar molt jo hi tornare.
Referent a nova york si al final decidiu d anarhi i vols que quedem per exlicarte coses digam ho i quedem. tambe hi ha un foro a interent que jo el vaig coneixes depres d anar a nova york em va fe runa rabia perquelli expliquen cada cosa per fer hi...... nova york , aixo va per totes, una dia o altre aneu hi es xulo.
i per ultim vaig veure en un post que parlaveu de lo d emoulin rouge projeccio si ho vols jo et puc deixar el dvd que vaig tenir que preparar per fer ho que son els talls de secuencia noems shauria de canviar la presentacio qu ehi posa els nostrs noms pero la rest aja esta fet i aixi t estalvvies un apasta, pero aixo si tingues en conte que ho ve algu a ferte les projeccions i sap com va lo de conexio o no ho podras fer, en el meu cas va anar just, sort d un amic que ho va saber conectar pq no es conectava .
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 2:57 pm

ANEROLA: em sembla que tambe eres tu que demanaves si algu havia fet dos postrs, jo si coulant i fruits del bosc, a primer moment l ariadna em va dir que no sabia si es podria fer perque ra un fred i un calent pero si es va poguer fer. jo volia coulant de totes totes es l unic pastis que m agrada, a mi els pastissos en general no m agraden i abans de saber di cal ble feien passtisos o no jo volia per la meva boda coulant pero la resta deia que empatxava com la familia de capdemar o sigui que 2 postres.
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 3:04 pm

RU: si la boda es a la tarda jo no posar hi vanos,be tot depen de a quin hora es la boda??? i es a prinicipis o a final de maig perque podria canviar molt si fos a finals de maig i principis de la tarda.
Enhorabona per la floreta!!!!!!! jo ja fa un any que estic registrada pero encara soc la que menys floretes te, pero amb els missatrges que escric ja en sortirant mes :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: ara ja començo a descobrir el perque; jo abans nomes escrivia al post de ca n alzina ara veig que tothom escriu en altres posts.ahhhhhhhhhh
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 3:04 pm

m en vaig a dinar despres continuo
gonna

EntradaAutor: JB » dv. març 07, 2008 3:15 pm

GONNA, em caso al gener, jo no tinc molta presa. pero si s'ha de quedar un altre cop cap problema!!!!!!!
o si nomes m'interesa a mi donç ja ens arribariem a on es diguesis, per mirar-ho i veure que tal ens surt de preu. Aixo si si hi ha algu mes interesat sempre ens surtira algo mes economic.

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 3:36 pm

J&B: no crec que us surti mes barat per cantitat , no es com aixo que vosltres mireu de solostocks o algu aixi aqui pots comprar la cantitat que necessitis i sera el mateix preu que posa tan si en vols pocs com molt, l unic que a vegades va amb packets de 12 unitats o 46 unitats... per tant depenen de les que necessites agafes mes o menys packets.
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 3:41 pm

CAP DE MAR: dels 3 primer plats que has provat jo el que descartaria es el de peix de marcat, mes que res per el nom , aixo de peix de mercat no saps quin peix es quan ho llegiran a les minutes, els altres dos sonen molt be i el de carpaccio de rap no hi era l any passat, el rap sempre esta considerat car o sigui que si es un plat que et surt baratet queda molt be, l unic que passa es que es fred i no se si a la gent li agrada el peix fred.
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 3:44 pm

MOT: no se si a la boda a part del purronet donareu la foto o no. En cas que fos que si fes les carpetes igual que les invitacions amb la cartolina ondulada quedara mes personalitzat i et sortira mes econimic que les que et posara el fotograf ja que te les hauras fetes tu.
t ha has pogut posar en contacte amb la sandra???
gonna

EntradaAutor: gonna » dv. març 07, 2008 3:47 pm

be ja he acabat els rotllos he??????ja estic. : ban : : ban : : ban :
gonna

EntradaAutor: ru » dv. març 07, 2008 4:27 pm

Hola pola!!!

Bueno! Primer de tot, gràcies a totes per la felicitació de la floreta!!! :-)) semblem més ilusionades per una floreta que quan hi ha noticies importants!!! :-)0(-: estem fatal!!!!

Lidia, vols que et passi per mail les fotos dels meus plats??? Les tinc totes guardades!!! :-)ok:

deshix, deshix!!! No t'estressis que tot anirà moooolt bé!!! Que segur que està la Marta al peu del canó per ajudar-te amb el que sigui!!! :-)ok:
Per cert! M'has d'explicar aixó de les ungles de porcellana, que jo estic entre aquestes i les de gel... :-/ :o-o:

Gonna, que són això dels bobinots??' :-/ potser ja ho has explicat, però aquí una té memoria de peix!!! :o-o:

Nosaltres farem la parella de nuvis del pastís (que ens quedarem nosaltres) d'aquests personalitzats amb les nostres cares!!! :-)) 85€!!! No està mal oi??? :-)ok:

Gonna, el casament no és ni a finals ni a principis!!! Just al mig!!1 el 17 a les 5 de la tarda!!! Ara hi he tornat a pensar, ahir no vaig recordar-me de dir-li al Manel!!! :t:t:

Jo també recomano NY, és molt impressionant, jo recordo que em feia por i tot!!! Ara! tenia 12 anyets!!! :-)) , la sort que vaig tenir jo és que vaig poder pujar a les torres bessones... :-(
Ara jo vull anar a las vegas!!! Alguna hi ha estat??? :o-o:

Mot, ostres!!! El que diu la gonna de les carpetes per les fotos!!! Quedarien xulissimes amb les cartolines!!! :-)) Nosaltres també fem la carpeta de la foto de conjunt amb les invis, però encara no les tinc (no és que no les portés al sopar!!!), de seguida que les tingui fotico al cantu!!!

Ala! que jo també us foto uns rotllets que pa que!!!! :o-o:

Pitunets!!! :-()-)
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dv. març 07, 2008 4:31 pm

Ah! per cert!!! Anerola, avui fas el tast de segons oi???
Imatge
ru

EntradaAutor: maribeth » dv. març 07, 2008 5:54 pm

HOLA A TOTHOM!!!!

Sóc una nova Canalzinera súper entusiasmada amb el meu restaurant. La veritat és que és el primer que vam veure i ja en vam tenir prou, va ser un amor a 1a vista.

M'agradaria rebre idees, opinions, recomanacions d'aquells qui ja us hi heu casat. Algú ha fet la cerimònia a l'Esglèsia de Rubió?? Nosaltres estem valorant aquesta possibilitat ja que la vam anar a visitar i ens va agradar molt.

MOLTA SORT ALS QUI ES CASEN PROXIMAMENT!!!!
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: ru » dv. març 07, 2008 6:14 pm

Hola maribeth!!!

Crec que vas obrir un post una mica espantada amb ca n'alzina (eres tu?). Bé, espero que et quedessis més trankila!!! :-)ok:

En fí, primer de tot enhorabona i benvinguda al forum!!!

Jo sóc del 17 de Maig d'aquest any, em queda ben poquet ja!!! I sóc la cotilla nº 1 del post!!! :-))

O sigui que fen honor al meu titol de "coticoti" començo amb l'interrogatori!!! :-))

Quan és el teu dia? Ke tens? K et falta???? Ho volem saber tooooooot!!!! :-))

I vigila... pk aquest forum vicia moooooolt!!! :o-o:

Un petó ben fort maca!!! :-()-)
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dv. març 07, 2008 6:18 pm

Neneeees!!!

No sé si alguna està amb el tema pentinats (jo si! :-)) ) us deixo una pàgina que n'hi ha exactament 450!!!! :.0.-0.: jurjur!!! Agafeu-vos-ho amb paciència que us hi estareu una estoneta!!! :-))

http://album.aufeminin.com/album/see_23 ... RIAGE.html
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dv. març 07, 2008 6:23 pm

Ah! Maribeth, el tema església de Rubió, l'Anerola ho fa allà.

De les que ho van fer, que eren 2, ja no entren pel forum, i les ja casades d'aquí, una ho va fer al seu poble i l'altre pel civil.
Imatge
ru

EntradaAutor: maribeth » dv. març 07, 2008 6:57 pm

Sí Ru, era jo la que estava espantada per "EL LADO OSCURO DE CA N'ALZINA", gràcies x la teva resposta i gràcies també a J&B. La veritat és que un lloc tan encantador no pot tenir "un lado oscuro".

Doncs bé coticoti, el meu dia és el 1 d'agost del 2008, i tan just fa uns 15 dies que ho hem decidit no t'ho perdis, o sigui que he de muntar un casament amb 5 mesos. Mare meva, ja m'estresso només de pensar-hi. Sort que aquí al forum hi ha idees que em seran de gran ajuda.

Ah!! i no em caso de penalti, eh.
maribeth

Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 7:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants