Hola pola!!!
Bueno! Primer de tot, gràcies a totes per la felicitació de la floreta!!!

semblem més ilusionades per una floreta que quan hi ha noticies importants!!!

estem fatal!!!!
Lidia, vols que et passi per mail les fotos dels meus plats??? Les tinc totes guardades!!!
deshix, deshix!!! No t'estressis que tot anirà moooolt bé!!! Que segur que està la Marta al peu del canó per ajudar-te amb el que sigui!!!
Per cert! M'has d'explicar aixó de les ungles de porcellana, que jo estic entre aquestes i les de gel...
Gonna, que són això dels bobinots??'

potser ja ho has explicat, però aquí una té memoria de peix!!!
Nosaltres farem la parella de nuvis del pastís (que ens quedarem nosaltres) d'aquests personalitzats amb les nostres cares!!!

85€!!! No està mal oi???
Gonna, el casament no és ni a finals ni a principis!!! Just al mig!!1 el 17 a les 5 de la tarda!!! Ara hi he tornat a pensar, ahir no vaig recordar-me de dir-li al Manel!!!
Jo també recomano NY, és molt impressionant, jo recordo que em feia por i tot!!! Ara! tenia 12 anyets!!!

, la sort que vaig tenir jo és que vaig poder pujar a les torres bessones...
Ara jo vull anar a las vegas!!! Alguna hi ha estat???
Mot, ostres!!! El que diu la gonna de les carpetes per les fotos!!! Quedarien xulissimes amb les cartolines!!!

Nosaltres també fem la carpeta de la foto de conjunt amb les invis, però encara no les tinc (no és que no les portés al sopar!!!), de seguida que les tingui fotico al cantu!!!
Ala! que jo també us foto uns rotllets que pa que!!!!
Pitunets!!!