Bé nenes

JA TINC VESTIT
Aquest damatí em planto a les 10 davant de la botiga amb la meva mare. La venedora m'ensenya els catàlegs i veig un vestit que havia escollit a la web de la botiga de Quart i que m'encantava, però no el tenien quan vaig anar-hi i, una vegada més, no volia demanar-lo sense emprovar-me'l. N'escullo alguns i començo la prova (tenint els vestits de Quart a la ment), i cap no em feien el pes. El penúltim és aquest que us dic, me'l poso i

. Provo l'últim, que també era molt maco, però no, era l'altre! Demano el preu: 1'320 €. Anem a beure un cafè amb la meva mare i li dic que aquest vestit el podria aconseguir també a la botiga de Quart i em diu de demanar el preu allà, per veure la diferència. Torno a casa, truco i... em costaria 727 €, gairebé la meitat!
Es flipant, no, el mateix vestit!!! O sigui que, ho sento molt per aquesta senyora que ens ha atès super bé, però amb la diferència, em puc comprar les sabates, les arrecades i tot el que faci falta!
Bé, us penjo el vestit
El que m'he provat és d'un color més clar, i la veritat és que queda molt millor "en vivo y en directo".
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.