NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: RAKI32 » dj. març 06, 2008 11:06 am

Bon dia Wapetes,Glori ke ja o tens Aki un Meset.
Feminacora ke alegria me as dado con tu cumple nos llevamos un dia con diferencia de un año yo soy del 16 de Abril los ke cumpla 35,pero ya tengo mucho camino recorrido.Jo tambe he vist el vestit de pronovies
que bonics ke son tots,ara m´agraden tots menys el meu.UIssssss.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: RAKI32 » dj. març 06, 2008 11:08 am

Per Cert Ceci,ke tinguis un Feliç dia del teu Aniversari.FELIÇ DIA de tot cor.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. març 06, 2008 3:15 pm

FELICITATS CECI!!!!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. març 06, 2008 3:22 pm

Que tal noies?

Jo un altre cop de bajon,.... Una altra bronca. La veritat és que pensava que no em passaria a mi mai, pero vamos, els nervis fan miracles! A aquest pas no ens casarem.

Ahir era el nostre aniversari (10 anys!!!!) i el vam celebrar amb una meravellosa discusió. Paciència. La veritat és que tinc ganes de que arribi el dia del casamnet per treure'm els nervis! Agafeu forces noies! I les que a sobre comenceu a conviure mes!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. març 06, 2008 3:38 pm

CECI MOLTES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAIG UNA MICA TARD PR ES QUE FINS ARA NO M'HE POGUT CONECTAR. QUE ACABIS DE PASSAR UN MERAVELLOS DIA :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dj. març 06, 2008 3:41 pm

Glori anima't guapa que ja estas a la recta final :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Els nervis juguen males passades i tothom ho diu que es discuteix per qualsevol xorrada un mes abans de la boda

Tu ves entrant per aqui i descarrega tensions a veure si t'aguda a refredar una mica les cosetes i de pas a nosaltres ens serveix per saber el que ens espera quan estiguem a les portes de la boda com tu ::-) ::-) ::-) ::-) ::-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Urgell2 » dj. març 06, 2008 5:34 pm

Ceci felicitats!
Glori, paciència!
La resta, també per totes necessitem paciència, o continuo dient el mateix, i si lloguem un balneari per totes? Segur que ens aniria bé.
nosaltres ja anem enllestint coses, sembla que necessites molt temps per a triar, però de cop i volta, amb mitja hora... tries de tot. Us explico, ja tinc pulsera i m'estan buscant les arrecades, el vestit ja el tinc només em falta la prova final al maig, tinc els detalls encarregats i la invitació la tinc en procés de selecció... el viatge també ja el tinc encarregat, només em falta pagar-lo (coi, és el més xungo)! REs, que us prometo que us envio fotos de tot i així a veure si us relaxeu!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dj. març 06, 2008 5:46 pm

Marjo enhorabona! 6 MESOS CLAVATS!

Decidit. Calma. Molta calma. Passo del llibre de firmes, del ball... Ja pensaré les tarjetes i sino posaré gràcies.....

No m'hagués imaginat mai que una dieta increible fos un casament!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dj. març 06, 2008 6:22 pm

I tant! HAs de fer el que creguis que tinguis temps de fer... sinó arribaràs supercansada el dia de la boda!
Així que tranquil.litat i bons aliments (encara que siguin pocs per guardar la línia!)
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. març 06, 2008 6:23 pm

gràcies, gràcies, gràcies!!!!!!

glori, guapi... a t'ho han dit tot elles... i veig que en realitat n'ets conscient... són els nervis. Intenta estar molt tranquila... que tot anirà molt bé.

Molts ànims!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: aneta » dj. març 06, 2008 8:41 pm

Ceci, MUCHAS FELICIDADES!!!

Glori, venga ánimo que queda poquito, disfruta de todo, piensa en el día tan especial que te espera y en las vacaciones que os vais a pegar...

Me alegro que fuera bien todo, la pelu, el tastet... pusiste que habiais concretado todo con el restaurante... qué elegisteis manteles y centros?? o algo más?? ellos trabajan con determinadas floristerias o puedes tu elegir la que quieras??
Y en cuanto al menú han variado algo respecto al anterior?? os resultó facil elegir?

Cuántas preguntas!! pero tengo ganas de saber para hacerme a la idea... muchos ánimos guapa!!
Un beso para todas.
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: marjo » dj. març 06, 2008 8:54 pm

Gracies glori, sis mesets, el temps passa volant i no ens n'adonarem i estarem totes casades :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Be nenes, avui he estat de compres. En tinc una de calenta i una de freda. La freda es que m'he recorregut tot el carrer major d'una punta a l'altra i no he trobat sabates que m'agradessin :-( :-( :-( :-( :-( :-( Ho tornaré a intentar passat festes pq diu que els arribará mes coses, sino sempre em queda el recurs de agafar les de pronovies :-/ :-/ :-/

La calenta es que JA TINC ROBA INTERIOR >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'he agafat un conjuntet monissim (i caríssim) de calcetes i sostenidors La noia de la botiga com que coneix a ma mare m'ha regalat la lligacama a conjunt :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. març 06, 2008 9:12 pm

Hola noietes!!

Que tal ha anat el dinar Ceci?? que t'han dit de les invitacions?? :-)

Glori, no et capfiquis amb segons quins detallets, tot el que has fet és més que de sobres i sortirà genial, has de mirar també per tu, els teus nervis i salut, que has de disfrutar de les coses. (Reconec que m'estic acollonint una mica, jo quan hem foto dels nervis... ufff)

Marjo, que bé la roba interior, weno, és que totes teniu novetats, la Xipi, l'Urgell que ha tancat un munt de coses... nosaltres ara estem una mica en stand by, anem mirant tema viatge, però entre la feina que vaig molt liada ara i la universitat, que ja hem queda un mes....després ja podré fotre més canya
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. març 06, 2008 9:12 pm

Gràcies noies!

Aneta, si, elegimos la manteleria, detalles de resopon, iluminacion, bebidas, ramos,... Y la floristeria de los centros, yo ya lo habia hablado antes, pero vamos, que trabajan con varias. El menu creo que es muy parecido, impresionantemente bueno, es dificl elegir, porque todo está buenisimo! Mi hermano preguntaba sino se podia hacer un plato combinado!
Pregunta, pregunta... Vosotras que me teneis de adelanto aprovechad!
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dj. març 06, 2008 9:15 pm

Enhorabona pels avanços Marjo!

Jo vaig decidir casar-me 6 mesos abans del casament i mira ja està aqui! Aneu be de temps noies, amb menos temps que vosaltres no m'ho havia plantejat i me'n sobra! ..... Els nervis es un altre tema... Van per dintre i sense motiu justificat!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. març 06, 2008 9:49 pm

Glori... et veig més tranquila... espero que estiguis millor i que tot torni a ser al seu lloc. La veritat és que ho tens tot llest... segur que sempre queda alguna cosa que a l'últim moment hauries fet d'una altra manera... però ho has fet amb il·lusió, amb carinyo... i amb molt d'esforç i crec que tindrà la recompensa... ja ho veuras.

Marjo 6 mesets!!!! Felicitats per vosaltres també!!!!

KEy... en un mes ja acabes la uni??? Ja en deus tenir ganes, eh!!! Ja veuràs que un cop estiguis més tranquila de feina podrás tornar a posar la quarta i adelantando!!!! jejeje

Bueno... que ja he donat les primeres invitacions... ha sigut genial. A tots els ha agradat moltíssim... i ja parlavem de lligar una casa per a tot el finde. I les que han al·lucinat més... les meves fotografes... jejejeje com que els hi paguem l'allotjament els hi hem posat a cadauna amb la invi un val per un cap de setmana a la cerdanya... i com que els hi he triat un súper apartament guapíssim, tipus casa de muntanya però molt modern per dins... han flipat!!! jejeje...

Urgel... al final has trobat l'esclava grossa??? I les arrecades com són...???? Va... esas fotikis!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dv. març 07, 2008 11:51 am

Hola a totes... ja veig que aneu posant fil a l'agulla i les altres, hem d'estar tranquil.les que sinó... jo ja tinc mig enllestides les invitacions però demà he de parlar amb la noia que me les fa i així us les ensenyo la setmana vinent, amb més tranquil.litat i un model sol...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dv. març 07, 2008 9:13 pm

Noies que parat està el tema avui!

Com va tot? Novetats? Jo ja poca cosa puc contar de nou... Mes nervis, menys nervis..... He encarregat les targetes d'agraïment, a veure que tal son, de moment he agafat 30, primer vull veure quin aspecte tenen...

Tinc que anar preparant la musica... Em fa una mica de mandra pero bueno... Ja arriba!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dg. març 09, 2008 9:20 pm

Hola noies que tal el cap de setmana? Ja heu anat a votar? Nosaltres anar fent, la veritat es que hem tingut alguna enganxada amb el Josep per xorrades. Se'm deuen haver empegat els nervis de la glori pq ultimament estic que salto a la minima i estic super toba i per qualsevol tonteria em poso a plorar No se que em passa, pr espero pel be dels dos que se'm passi la tonteria aviat :-( :-( :-( :-( :-( :-(

A part d'això, ja hem començat a fer les bosses per posar els obsequis. Al final ho hem fet amb paper A3. Us poso una foto aviam que us sembla :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dg. març 09, 2008 9:24 pm

Quines bosses mes xules Marjo! t'han quedat molt be! Perdona per encomanar-te els nervis, sembla que ja m'he calmat una mica, a veure quant em dura.

Jo al final votar ni res, goseria aqui a casa, ja me val... De la cuina al sofa i tornem-hi! Aquesta setmana ja puc fer bondat o no entraré al vestit!
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants