NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. març 04, 2008 9:37 pm

Wapis!!! Primer de tot gràcies pel consell de les arrecades! Jo també crec que em quedaré finalment les terceres!! QUè bé una coseta menys!! No sé si mirar alguna esclava... què farieu vosaltres??? Tinc por de que em vegui massa carregada nosé....

Per cert Ceci! M'encanten les invis! Quina currada nena amb tot! Lo teu si que té mèrit de veritat! T'han quedat xulíssimes!! Nosaltres en repartirem una pila per Semana Santa perquè pugem a la Vall d'Aran i aprofitarem per anar a França a repartir a la familia d'allà.... Em fa ilusió ja donar-les totes!!!

Glori! Què bé que tot surtís bé al final! Me'n alegro moltíssim! Heu agafat l'opció de fer visita a les caves??? Com funciona exactament???

Nosaltres també hem de mirar autocars, no sé si agafar-ne un, un parell o un de 2 plantes....Ho hem deixat una miqueta massa però espero que no sigui massa tard per contractar-ho... Per lo menys l'hotel ja el tenim.... I la llista de convidats tancada del tot:258pax.... retallant al màxim....

Glori, podries passar-me per privi preus d'autocars please??? Per no haver d'anar a tot arreu sino decantar-me per un parell... Gràcies wapi!

Mohnt! M'alegro molt de què la prova del vestit anés tan bé!!! Quins nervis!!! Jo ja en tinc ganes.... Bueno, imagino que a totes ens fa moltíssima ilusió que ens arrivi ja eldia!!!!

Os queda no res noies!!!!
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. març 04, 2008 9:39 pm

Per cert jo aquest disabte no puc perquè vaig a Barna arecollir parelles de nuvis i caixetes tabac, puros i targetes detallet! Si és qualsevol altre dia per mi també perfecte!!!! Casi que podrem empalmar amb dinar perquè després de la xarrera de l'altre dia....jejeje

Besitos!!!
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dt. març 04, 2008 9:51 pm

Elena diga'm la pagina web que necessitaves, de que era?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. març 05, 2008 9:26 am

Jo aquest dissabte no puc, no se si aniré a Llieda per setmana santa....

No fem visita a les caves perque ens va dir que erem molta gent i que seria una mica complicat... i penso que te raó.

Et passo lo dels autocars, mes o menys a tot arreu son iguals crec.

Nosaltres a veure quants serem pero jo calculo que 250 com a minim....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. març 05, 2008 11:52 am

Aquest dissabte no pot ser que no li va bé a gaire gent.. i hem de mirar de ser-hi, sino totes, gairebé totes!!!!

I algun divendres tarda? Com ho veieu?
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. març 05, 2008 3:31 pm

Hola noies que tal? Jo dinant que tenia una gana de por A mi el divendres a la tarda també em va be pr la setmana vinent impossible pq es fira a Molle i tinc gent a casa a dinar el dissabte i ho he de preparar tot que aixo d fer de mestressa de tarda no ho porto massa be ::-) ::-) ::-) ::-) ::-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dc. març 05, 2008 3:38 pm

Per cert a les que esteu mes ficades en el tema, algu em podria donar una bona recepta pel rodó de vedella amb bolets? Tinc pensat de fer de menu un plat de sopa (que el caldo em queda molt bo i ho puc fer el dia abans) i de segon rodó de vedella o havia pensat també auberginies rellenes. Que us sembla? Es que venen a dinar els germans del meu xicot i la meva germana i no han vingut mai i clar vull quedar be :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dc. març 05, 2008 3:46 pm

Noies, pregunta: estic pensant en fer les tarjes d'agraïment pero no se quin texte posar.... Alguna idea?????

Ceci tu que ets la mes imaginativa del grup!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: marjo » dc. març 05, 2008 3:58 pm

Glori et poso la que volta pel foro que segurament sera la que utilitzarem nosaltres (traduida al català). A mi m'agrada molt:

Hay momentos en la vida
que son especiales por si solos
compartirlos con las personas que quieres
los hace inolvidables

Gracias por estar aquí
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dc. març 05, 2008 8:47 pm

Marjo, si vols fer albergínies farcides, et puc passar la recepta de ma sogra que són boníssimes!!!!!!!! Alguna vegada les he fet i triunfen! *.-o-o.*
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. març 05, 2008 9:07 pm

OSTRES GLORI!!!! ET FALTA 1 MESET PEL GRAN DIA!!!!!!! FELICITATS PEL -1 ANIVERSARI WAPA!!!!!! QUINS NERVIS!!!!!

I gràcies per lo dels autobusos! Avui el meu home m'ha deixat al·lucinada! Ja ha trucat al Xavier de la Tugues i hem quedat per principis d'Abril per concretar cosetes! también ha parlat amb un amic del River per veure que ens poden oferir si quan ens fan fora de les caves anem tots cap allà! I también ha lligat el tema dels busos! Al final ho agafem a un tal Carretero! Ens surt molt bé de preu i ara només queda concretar si en fem 1, 2 o un de 2plantes.... Som en total 250 però jo calculo que gent que pugui agafar l'autobus uns 60 com a molt.... Amb 1 bus ens quedem curts però 2 ho trobo massa perquè no es plenaran i és una pasta..... No sé què farem al final....

marjo! gràcies wapa per l'interès i perdona per no contestar-te abans..... ja vaig trovar la pàg web remenant remenant! era aquella on podies fer tot personalitzat i tot de conjuntet! Vull encarregar el llibre de firmes a joc amb les invis perquè surt molt bé de preu! 18euros!

la semana que ve per mi està bé que quedem div tarde o disabte matí en principi em va bé! Ja ens anem dient alguna coseta al respecte!!! Per cert Ceci, com tens eltema música del casament????? Ja reservat???? Heu arrivat a un acord???'
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. març 05, 2008 9:10 pm

Quina gràcia marjo! La frase que has posat és laque hem ficat nosaltres a les targetes del detallet! Per devant hi ha els nostres noms i una parella de nuvis i per darrera aquest text amode de tarja detall + tarja d'agraïment!

pel que fa ala recepta, lamento no poder ajudarte!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dc. març 05, 2008 9:12 pm

Glori, felicitats per aquest mes de compte enrera!!

Elena, me puedes pasar los precios más o menos del bus?? es que nosotros tambien queremos mirarlo!

Habeis conseguido cuadrar lo del river?? que guay!! *.-o-o.* *.-o-o.* Nosotros tambien barajamos a ver que hacemos, que yo cuento hasta con desayunar neujor:-) neujor:-) (eso me lo dijeron hace unos meses, con lo que ya me he mentalizado... más o menos....)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dc. març 05, 2008 9:24 pm

Glori FELECITATS!!!!!!!!!!!!!! Uffff un mes sol........!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. març 05, 2008 9:37 pm

Hola guapes... avui estic de bajón,... un desastre.. però segur que demà se'm passa. No sé si és pq demà en faig 26 (abans del meu cumple sempre em passo un dia deprimida) o per les coses rares que he fet avui.
La primera... només se m'acut a mi... la veritat q fa fins i tot vergonya explicar-ho.. però és que sóc l'òsti... pues no us creieu que estava a la feina i de com m'ha donat per fer un salt... rollo fama i agafar-me a una mena de ferro que tenim allà i... m'he enganxat amb l'anell i l'he destruït!!! Un anell d'or... i m'he fet un mal!!! mare meva... encara tinc el dit inflat com una botifarra... jajajaja un desastre.

Després passo per davant de pronovias i olé!!! han tornat a canviar el vestit i el vel... i he entrat i he demanat hora pel divendres 14 per provar-m'ho tot i mirar la llenceria. Sortint d'allà, estava com amb ganes de fundir la visa... però com que estem en estalvi no ho he fet... i he anat a un puesto que es diu pelostop de depilació làser a demanar preus i info.. i divendres vinent a les 5 em faran una prova i una consulta mèdica (o això diuen... ) ai no sé... he fet coses rares...

Glori.-.. jo d'agraïment vull escriure un missatge personalitzat a cada un dels convidats... però clar es que tampoc som tants... si se'm acut algo genial t'ho dic.

Gemma... si vols provar-te les sabates... el divendres 14 a les 5 jo vaig a pronovies... si vols aprofitar... que sé que et feia una mica de mandra anar a provar-te-les...

Elena... pues de la música no he pogut concretar res... aquest dilluns vaig a fer el tast i és quan hem de concretar tot... però, potser estic així de depre... com segueixi el temps així hauré de canviar la data... ma mare m'ha dit que ha caigut un bon tou de neu... buuufffff

vaya rollo us he fomut... sorry!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. març 05, 2008 9:45 pm

Primer... com tens el dit?? dioxxxxx, maretaa, t'hem de comprar una pilota d'aquestes per l'estress o algo, eh?? i l'anell no té arreglo?? :-(

Pel laser, ja se on dius, weno, no et cobraran res per informarte, i axí ja sabràs on anar a "morir", ja ens diràs que et sembla, que jo també tard o d'hora ho miraré.. però Ceci, tu ets rosa... no se te ven los pelos! (vale, no m'he fixat molt però.... ja t'ensenyaré com estic i t'animaré, que soy un osillo...)

JO també fa dies que estic rara, i faig coses que no acabo d'entendre... serà el canvi de temps??

Per lo de l'edat, et fotré clatellot eh?? si estem a la flor de la vida, a mi hem tracten a tot arreu de mocosa....

Per lo de pronovias... sí quiero! ::-) jejejeje

NO us he dit, hem anat a Masai, ens han donat presu de circuit oest EEUU, 10 dies, per 3800€ els dos *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. març 06, 2008 9:10 am

FELICIDADES CECI, FLORETAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SI ESTAS EN LA FLOR DE LA VIDA, NO ME DIGAS QUE TE DEPRIME HACER AÑOS, PEOR SERIA NO HACERLOS...... ASI QUE VENGA ARRIBA ESE ANIMO............

MIRAME A MI EL DIA 15 DE ABRIL HARE 34 AÑOS Y TANTO ME DA TENGO TODO LO QUE QUIERO EN LA VIDA... QUE MAS LE PUEDO PEDIR A LA VIDA.....

PIENSA EN ESO SI ERES FELIZ CON TU VIDA, DA IGUAL HACER AÑOSSSSSSSS

FELICIDADES WAPAAAAAAAAAA
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dj. març 06, 2008 9:13 am

Wapísima i hermosa, jo no se si atrevirme a felicitar-te... jejeje

Al Jesus ahir li vaig dir, som de la mateixa quinta!! jejejeje així que res de depres eh?? per favor!!!

Espero que ho celebris avui, i demà i passat....jejeje

MOLTES FELICITATS!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dj. març 06, 2008 10:40 am

Primer de tot: MOLTISSIMES FELICITATS CECI!!!! Espero k passis un bon dia (despres dels previs k ens has contat...!! jajaja!! Per cert, com tens el dit?? i l'anell, s'ha pogut fer algo amb ell??

Canviant de tema... Ueee!!! Dissabte ja podem anar a buscar les invitacions!! jejeje
también el novio dissabte te la 1ª prova del traje! jijiji! Pero a mi no em deixen anar!! oohh!!! M'hauré desperar fins el dia B! I tot aixo coincidint amb el seu aniversari! I es k no se k regalar-li!! L'economia ja sabeu k en akests temps no esta gaire be, ja k s'ha d'estalviar, pero es k tampoc se k li puc regalar!! Alguna idea??

Per cert, Month! El tastet k tal?? Ah! I m'alegro x la prova del vestit!!!

Aix!! K aixo ja s'apropa!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. març 06, 2008 11:04 am

Gràies guapes!!!!!

Avui ja m'he aixecat de bon humor... la depre de cumple, sempre la tinc el dia abans... és mol raro... jejejje i a més avui tinc dinar amb tots els lleidatans q venen a la boda... i tinc preparat l'arsenal d'invitacions!!!!!

Bé... el meu dit ja s'ha desinflat, però el pobre anell... jajjajaja Suposo que es podrà arreglar, la meva millor amiga és joiera... alguna cosa hi podrà fer... espero!!! Que és l'anell de promesa... jajajja quina salvatjota estic feta... ja em direu qui em demanava fer el Salto de fama". jajajaja
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants