RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: SONIA18 » dl. març 03, 2008 8:41 pm

Sonia nosaltres ens casem el 18 de juliol, just 6 dies dp del teu casament. La veritat q desde el principi tenia molt clar q seria Thailandia xq crec q es un destí super complet ja q veurem moltes coses i dp al fer la platja podrem descansar de tot l'estres q s'acosta. Q hotel heu agafat a BKK? i a Bali? Nosaltres hem triat el Royal Orchid Sheraton i a Krabi un altre Sheraton, tenen una pinta xulisimaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Per cert nosaltres vem tastar el gaspatxo de melò i encara q no esta malament, es molt refrescant, triarem els llagostins donç ens van fer més el pes. De segon vem tastar el Filet del Avi, la vedella i el filet d'iberic i la veritat q tot bonissim, a mi el filet del avi em va encantar, pero segurament agafarem el filet d'iberic xq a casa nostra son molt delicats per la carn i aixi no tindre q fer tants canvis. Encara m'estic pensant les postres, i el pastis sera la mousse de 3 xocolatas ja q es molt suau. De totes maneres triar postres i pastis es moooooooolt complicat xq esta tot "tremendo" :e:-)e :e:-)e
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dt. març 04, 2008 8:15 am

Bon diaaaaaaaa!!!
Ara a les 9 anem al registre civil x tirar endavant els papers xl casament. Ns han dit q ens tarden uns 2 mesos... Justet xl casament, anirà ben justet, xq el senyor Bonamusa ens va dir q fins el dia 8 d maig teniem temps. Serà tot ben ràpid! Sort q ens ho van poder arreglar, q sinó....

Sonia18, molt bona elecció d plats. I tant q costa triar!! Tot stà super bo, la veritat és q és una desició moooolt dificil!! I nena, kin viatge mes xulooo!! Enhorabona!!
Kin èxit q està tenint Taihlandia noies!!! :-)
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dt. març 04, 2008 9:43 am

Hola, el gazpatxo esta bo pero al costat dels llagostins o el mig llamantol ni punt de comparació. Nosaltres segurament triarem els llagostins. El filet de l'avi bonissim, la carn molt tendre i amb molt sabor i la guarnició una monada... encara que ens agrada més la guarnició del chuleton de bou, preguntarem si es pot canviar.
Em de tornar un altre di per tancar tots els temes, parlar sobre el guio, centres de taula...
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. març 04, 2008 10:51 am

bueno, pel tema plats em vaig kedant més trankila pk esteu agafant lo k nosaltres volem tastar i això es bona senyal de k anem ben encaminats!!! per cert, al tastet ja donen el planol per montar les taules i tal??? això sí k ha de ser complicat!
Akesta setmana volem trucar al Bonamusa per kedar un dia amb ell per portar-li l'expedient k ja el tenim llest i una cosa menys!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: SONIA18 » dt. març 04, 2008 11:31 am

Ostres Mima q justet no?? Aixi m'agrada donant-li emoció al casament :: orrr:: :: orrr::

A nosaltres ens van donar els planos x arrivar a Can Ribas x tal d'adjuntar-los a les invitacions i et donen l'adreça d'una pagina web q es on pots muntar les taules.

Mima tu no et pots queixar de viatge, aquesta era la meva segona opció, al meu xicot li feia molta gracia sobre tot anar a Las Vegas, suposo q algun dia, estalviant una miqueta força, i anirem. Per cert, tu ets la primera d'aquest any??? Nena quins nervis....
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. març 04, 2008 6:09 pm

ei, si que esteu abaix!!! ostres, quina sort poder muntar les taules per internet, no??? nosaltres amb paper
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dt. març 04, 2008 7:48 pm

Sonia18, si hem anat molt justet,, xq no ns pensavem q trigarien tant en donarnos hora xls papers. Ja veus, et trobes amb alguns imprevistos!! Xo be , ara ja stà tot controlat. Ara hem d tornar un altre cop el 7 d'abril i dps ja cap a Bigues i Riells q ja hem kdat amb el senyor Bonamusa amb el dia i l'hora.

A mi també em van donar la pàgina web x començar a fer taules. Stà molt be, i bastant fàcil d fer-ho. Es va millorant...

Sonia18, i tant, amb una mica d voluntat podreu estalviar be, x poder fer aket viatge! Crec q ha d ser impresionant!! Kines ganes!!!

Siiiiiiiiiiiii, sóc la primera d'aket any!!!!! 2 mesos falten!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dc. març 05, 2008 11:07 am

mima que ara passarà tot volant!!
Imatge
pilimili

EntradaAutor: Lea » dc. març 05, 2008 12:09 pm

Felicitats mima!!

Nosaltres vem anar al hotel la Florida del Tividabo i deu meu!! Es una simpatica--- pasada!!! Ens van mostrar les habitacions i son la jostia! Ens hem decidit per la que surt a la pàgina web, pack nuvis, amb esmorçar, maduixes (ñam) i cave, tot el servi de spa i ens quedarem a dinar.

Crec que serà l'únic dia que estarem tranquilets, perque desde fa uns mesos anem agobiats de tot, entre el pis, la boda i tot, estem fins i tot, cansats.

I aquest diumenge el tastet!!! Quins nervis!! Os penjare les imatges!
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: Eysuke » dc. març 05, 2008 1:01 pm

si si si que poquito te queda Mima, y cada día menos a nosotras también..... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que pasada dormir en le hotel ese Lea, la verdad es que es un hotel super chulo. Nosotros por desgacia tenemos que salir al día siguiente de viaje, ósea super justo, pero sino teníamos que salir el siguiente martes y al ser ya día 15 de julio había como 500€ de diferencia y después de tantos gastos como que no.... tendremos que dormir en el avión jajajajaja ya que nos acostaremos tarde y el avión sale a las 14h hacía Bangkok. Por lo que será dormir un rato con el colocón del bodorrio y al rato maletas y para Asia..... pero bueno ya terminaremos de dormir allí.....

Chicas besitos voy a seguir trabajando.

www.nuvis.org/jose-rosamari
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dc. març 05, 2008 1:35 pm

LEA, q be, ja vas al tastet!! D mica en mica ja hi anem pasant totes, he!!
Ja posaras fotos! Q això ens encanta!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dj. març 06, 2008 12:24 pm

siiii, ja he buscat el cargador de la càmara XD

Jo encara no he mirar el viatge :( El mes pròxim anirem a mirar-ho que es quan tenim una mica de temps, pero ja ens van dir l'agència de viatge que amb uns 4 mesos abans es suficient.
Lea

EntradaAutor: mima » dj. març 06, 2008 7:41 pm

Lea, ja sabe a on voleu anar d viatge? Teniu algun destí ja mirat?
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dv. març 07, 2008 11:41 am

Primer voliem anar a Grècia però crec que pasarem per l'incendi de l'estiu pasat. Probablement mirarem un pack de 8 dies, 4 a Tunez i uns altres 4 dies a Egipte. També volem mirar Kenia.

Ja veurem.
Lea

EntradaAutor: mima » dv. març 07, 2008 1:37 pm

Ah, stà molt be. La meva germana va anar a Kenia fa un any xl viatge d nuvis i els hi va encantar!
Trieu el q trieu, serà genial. Ja no és el viatge q feu, sinó el sentiment q hi ha cap aket viatge, xq és el viatge d nuuuuuuuuuuuviiiisss!!! jeje!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dv. març 07, 2008 11:18 pm

:-)ok:
Imatge
pilimili

EntradaAutor: mima » ds. març 08, 2008 10:31 am

Bon diaaaaaaa a totes!! Avui és un dia molt especial, xq és el nostre aniversari. Faig 5 anys amb el meu xicot. Com pasa el temps! L'any pasat quan vem fer 4 anys, ell em va regalar l'anell d compromís. I jo, avui, akesta nit li regalo el rellotge!!! Kines ganes q tinc d veure-li la cara.

I felicitaaaaats a totes les dones!!! Avui és el dia de la dona treballadora!!
FELICITATS!!! :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » ds. març 08, 2008 11:20 am

mima ha escrit:Bon diaaaaaaa a totes!! Avui és un dia molt especial, xq és el nostre aniversari. Faig 5 anys amb el meu xicot. Com pasa el temps! L'any pasat quan vem fer 4 anys, ell em va regalar l'anell d compromís. I jo, avui, akesta nit li regalo el rellotge!!! Kines ganes q tinc d veure-li la cara.

I felicitaaaaats a totes les dones!!! Avui és el dia de la dona treballadora!!
FELICITATS!!! :-)

UEUEUEU felicitats MIMA!!!!!! I a totes les altres dones treballadores!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Lea » ds. març 08, 2008 12:05 pm

Felicitats mima!! Com pasa el temps eh!

I FELICITATS A TOTES LES NOIES! Però nenes, no hauriem de treballar, que molt dia de la dona treballadora i tenim que estar pencant com mules... ains....

de totes formes, felicitats!!! *.-o-o.* :-///: :: orrr::
Lea

EntradaAutor: Eysuke » ds. març 08, 2008 8:52 pm

Felicidades Mima, y felicidades a todas, yo hoy por suerte no trabajo, bueno los sábados nunca trabajo.... pero a las que trabajáis os mando un gran saludo
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants