(siempre me olvido de decir buenos dias!!!!)
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 1:56 pm
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 2:07 pm
Autor: LABANDA » dt. març 04, 2008 2:07 pm

Autor: MOT » dt. març 04, 2008 2:08 pm
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 2:12 pm
LABANDA ha escrit:holes!!!
no et desanimis Mot, això es el dia que fa només... que està a punt de ploure!!! quin canvi de temps!!
el viatge, et puc dir que la Gonna va dir que havia fet New York i no sé que més... que new york com a viatge de noces no ho recomanaba... crec que lo altre potser va ser Riviera MAya? ais, a veure si ara la cago...
la resta ja ho diran...
Nosaltres, ni flowers... supos que COSTA OEST EUA Y POLINESIA O AMB ALGUN ALTRE COMBINAT... PERO RES DE PUNTA CANA, NI RIVIERA MAYA NI AIXÒ.... ja vurem....
l'altra opció serà Zimbawe... que diuen que es una pasada!!!!
Autor: Deshix » dt. març 04, 2008 2:13 pm
wolas!!!!!!!!!!!!!!, els autocars que pujen son els de mon tferri i jo de viatge com que vig amb la nena fem algo un tanto diferent, anem 2 dies a Eurodisney y la resta anem de casona rural a santander i asturies, que sempre ens ha cridat l'atenció......
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 2:18 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*wolas!!!!!!!!!!!!!!, els autocars que pujen son els de mon tferri i jo de viatge com que vig amb la nena fem algo un tanto diferent, anem 2 dies a Eurodisney y la resta anem de casona rural a santander i asturies, que sempre ens ha cridat l'atenció......
Autor: LABANDA » dt. març 04, 2008 2:27 pm

Autor: MOT » dt. març 04, 2008 2:35 pm
LABANDA ha escrit:que bé que hagueu pensat en la nena també!!! li encantarà i us encantarà!!!
mol bé!
doncs ja veus ja la pasta... he llegit que el viatget aquest dels collons surt per uns 8000 -10.000 euros els dos!! tela!!! per bueno, amb temps potser podem trampejar-ho no??? ja vurem,.... tot serà que al final acabem a Mallorca....jejejejejejeje
Autor: ru » dt. març 04, 2008 2:44 pm

Autor: Deshix » dt. març 04, 2008 2:50 pm
em podeu ajudar, nesesitaria saber on puc trobar imatges de nuvis, es per fer el full que ficaré a la taula amb la cámera de fotos que faran servir els convidats.....AIIIIIIIIIIIIIIIIIII que no arriboo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, jejejejejejejeje
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 3:18 pm
ru ha escrit:Hola!!!
Alaala!!! Lidiaaaaa!!!! joer!!! Kina pasta!!!! ra! ha d'estar de p.m.!!!![]()
Deshix, vaig estar a eurodisney fa uns anys, i el que et puc dir, és que els adults també ens convertim en nens allà!!! Jo hi tornaria avui mateix!!!![]()
![]()
![]()
![]()
I Asturies diuen que és guapissim!!!
Mot, efectivament, nosaltres fem creueret per les illes gregues.
I doncs? què ha passat amb el viatge??? No van dir que avui ja podrieu reservar???![]()
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 3:20 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*em podeu ajudar, nesesitaria saber on puc trobar imatges de nuvis, es per fer el full que ficaré a la taula amb la cámera de fotos que faran servir els convidats.....AIIIIIIIIIIIIIIIIIII que no arriboo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, jejejejejejejeje
Autor: gonna » dt. març 04, 2008 3:20 pm
Autor: MOT » dt. març 04, 2008 3:25 pm
gonna ha escrit:bones a totes!!!!!!!!!!!!!
anem per parts que com que escriviu tant tindre feina ara per respondre-ho tot.
Mot et passo l adreça de la sandra es a3disseny@yahoo.es.
Jo de viatge vaig anar a nova york una setmana i una altre setmana de creuer per el carib, jo volia una mica de marxa primer i despres relax, i cap asia no hi voliem anar pq hi haviem anat feia 2 anys al Japo i ja se que es diferent tot asia pero estavem saturats d eveure temples i pagodes. Nova york es molt i molt xulo i si que et troves amb altres nuvis pero no tants com crec que et pots trobar en illes paradisieques com maldivas o a thailandia pero e suna siutat super interessant per anar-hi, pero potser per unes vacances d estiu o de nadal, i diuen que per la tardor (que central park es maquissim ) i per nadal tambe es pressios.
sobretot no hi anessiu de juliol ni agost pq es temporada de pluges i tifons, nosaltres era juliol i el dia de tornada veniem de miami i vam perdre el vol de conexio per un tornado,ens vam quedar una dia mes a ny, per la resta tot be a part d un dia que va ploure una mica,pero l agencia esn va dir que era epoca de pluges quan ja estava tot pagat i lligat i ens van regalar dos xubasqueros per dir nos que pot ser plouria llavosrs concell a totes pero sobretot tu Mot que estas a punt de confirmar viatge informat be de quan es epoca de pluges al lloc on voleu anar, pot ser no es epoca de pluges i plou pero depen d on es d el mon si es epoca de pluges un dia o altre t agafen les pluges. nosltres una setmana depres de fer el creuer un ttifo-tornado va fer la mateixa ruta que nosltres (miami,thaiti,jamaica,gran caiman i mexic) sort que ja ho haviem fet per els d aquella setmana devien tindre de moure la ruta.
Autor: gonna » dt. març 04, 2008 3:25 pm
Autor: gonna » dt. març 04, 2008 3:30 pm