Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. març 04, 2008 12:44 pm

rachi he quedat amb les noies a les 19:30!!! ja tinc ganes d'anar-hi pq estic del tema.....
jo tinc la prova el 22 d'abril!!! encara queda... xo tinc unes ganes!!!!

el meu text és molt informal... jo crec que massa xl meu gust xo el meu nen volia aquest i x una cosa que opinia no li diré que no jeje a més la meva familia también ho volia informal, no volien res de posar juntament amb els nostres pares ni res x l'estil... així que informal!
el meu diu aixó:

Ens casem!!
I volem compartir amb vosaltres
aquest dia tan especial.
Us esperem el 20 de Juny a les 18:30 h.
al Bell Recó d'Argentona.

Badalona 2008,

accepto crítiques...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dt. març 04, 2008 12:47 pm

Nosaltres vam posar aquest text perquè com és ceremonia civil al mateix lloc, el meu nen no volia que sortís que ens casavem al jardí de Can Bonastre i res d´això. D´aquesta manera queda entre dit.

Jo la primera prova del vestit la tinc el 18 de març, però ja em van avisar que no em fes gaires il.lusions perquè no el veuria tal cual ja que el tindràn envestat o algo així, no sé a veure. Tinc un mono!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dt. març 04, 2008 12:49 pm

Si necessiteu també el tinc en EEEEENGLISH!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. març 04, 2008 1:50 pm

fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 27, 2008 1:44 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dt. març 04, 2008 4:56 pm

fiancee... és normal jejeje ja podem respirar tranquiles...
la de l'agència de viatges m'acaba de passar els vols de sortida i arribada, ja estan confirmats!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dc. març 05, 2008 9:27 am

Boooon dia!!!!
Croketa a vui tens la primera prova aaaaaix quibnes ganetes de que ens expliquis coses!!!!!!
Mary quants dies marxareu a Mauricio?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. març 05, 2008 9:52 am

Bon diaaaa

croketa 1ra prova.... com et trobes??? espero que bé, disfruta molt d'aquest moment!!!! volem el max de detalls!!! jeje a kina hora el tens???

ahir vaig anar a veure les noies del món de les flors i la veritat que molt bé... comparteixo la mateixa opinió que la rachi se les veu molt professionals i molt clares... els seus treballs són molt elegats i senzills... buenooo ara a esperar el pressupost ejejej quan el rebi si alguna vol us el puc enviar!!!!

G14 estem 7 nits a les mauricio, que són uns 9 dies.... crec que lo suficient, pq l'illa tp és molt gran!!!! quines ganes... jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. març 05, 2008 10:36 am

CROKETAAAAAAAAAAAA CROQUETAAAAAAAAAAAAAAAA
CROQUETAAAAAAAAAAAA

Per cert, les invitacions estan en marxa... a eure quan tingui algu més us les penjo.... petonetssssssssssssssss
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. març 05, 2008 10:58 am

Rachi, Quin text li heu posat a les invitacions??? tu ja tens el viatge lligat??? Al final era Perú i una illa no??????

Croketa també vas a la Pelu, no??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. març 05, 2008 11:51 am

Hola noietes!!!!!!!!!Bon dia!!!!!!!!! Avui tinc la prova!!!!!!!! Ueeeeeeeee...

Bueno, el coll va fent, de moment m'he pogut dutxar i vestir, jejejeje. Encara em fa mal, però em puc posar recta del tot! Cosa important, pq emprovar-me el vestit en plan Jorobado, pues como q no! ja ho tinc tot preparat, càmera inclosa, així q a veure q tal va. Buffff, tic nerviosa!

también vaig a la pelu, de fet a les 14:30 i quan acabi dinaré algo i cap a la prova, q la tinc a les 5. Ja us explicaré q tal és aquest home.

Rachi, al final on has fet les invitacions?? Per cert, quan pugueu, o tu o la mary, em podrieu passar el telf i adreça d'aquestes noies? Es q pel q vaig veure al pressupost q em vas passar, potser m'interessa q m'ho mirin, a veure per quant em surt.
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dc. març 05, 2008 12:05 pm

croketa t'he passat un privi amb el telfon de les noies!!! ja ens explicaras...
que vagi mb la prova!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. març 05, 2008 2:01 pm

Bon diaaa!! Bueno tarda ja... CROKETA quins nervis no¿? segur q estarás guapiiisima ja ens explicaras que tal...
Bueno noies jo ja he reservat a Phlox, aquest matí he trucat a la Marita i ja li he dit que ho fariem amb ells... El día 3 d'abril hem d'anar per parlar amb ells... Però bueno ja m'he fet a la idea de que els 4000€ no m'els treu ningu!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. març 05, 2008 2:41 pm

Fiancée si teniu la exclusivitat no us queda un altra i si ademés al teu nen li va agradar Plhox doncsaixí es porta millor!!! Quins centres hi posaràs???

Has vist que et queden 4 mesets clavats???????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. març 05, 2008 3:36 pm

aaaah!!! no m'havia fixat!! ja no queda res... em fa una mica de penita pensar q d'aqui res ja tot s'haurà acabat... però bueno ho gaudirem a tope!! jajaja

es això G14 que a mi tambè m'agrada molt l'únic que vas sumant i tot plegat es la ruina!!!!
I bueno, a bastant gent que he preguntat els 3000€ entre esglesia, banquet etc... no t'els treu ningù aixì que resignaciò... que hi farem!!!
Aps els centres agafaré aquests:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. març 05, 2008 3:44 pm

Fiancée... som molt macossssssssssssss i els de phlox treballen super beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... I es això els 4000 no tels treu ningu!!

Les invitacions encara estic rumiant, fins dilluns no sabre res, i estic pensant textos... aix quin rollo, eh??

CROKETA CROKETA!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. març 05, 2008 4:15 pm

fiancee són molt xulos aquest centres!!!! m'agraden molt... que bé ja tens decidida una cosa menys!!!! i que per mi és la més complicada jejeje esta super bé a phlox... ja veuras com et quedarà genial!!!

corketa et queda poquet per anar a la prova... quins nervis... només de pensar-hi ja m'agafen a mi jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dc. març 05, 2008 4:18 pm

nenes tinc un dubte... ara estic començant a mirar per fer ja les obres... i avui anirem a mirar els terres del bany, el dubte és que el bany és petit i voliem treure la banyera que hi ha ara i posar plat de dutxa, xo donat-hi voltes al tema no és millor banyera x quan tingui nens???? x banyar-los i tot el rotllo... nose estic una mica liada!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. març 05, 2008 4:25 pm

Les meves ja us les vaig ensenyar no? son com aquestes, aquí no es veu molt bé però son blanques y el dibuixos son com una mica més brillant en negre... les vaig agafar pq a més son molt semblants a les minutes que em posa Sant Benet...

RACHI es que Phlox m'agrada molt però no sé em feia rabia pagar 110€ per uns centres on l'únic que posen son 5 amapolas i 4 espelmes i a més es de lloguer, per no paralar dels canelobres...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. març 05, 2008 4:35 pm

Mary!!! Pensen igual que el meu nen... a mi el meu mha encasquetat una banyera quan jo no la vull, per això mateix!!!! A més... que jo passo, que soc molt joveeeeeeee.... jajajaja quina gràcia!

Fiancée... son super macos... tens raó, fa ràbia, però es que a tot arreu son iguals de cars... jo encara no sé amb qui em quedaré, estic entre phlox i les nenes...

<per cert, m´ha dit la cangui que es veu que avui sortia la belen esteban plorant perque la rosa clara no li volia fer el vestit de nuvia.... menos mal!!!!!

CROKETA CROKETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He estat a eventus i mhan dit una cosa molt maca de fer. En comptes de possar les tarjes d´agraiment a la taula, mhan dit d´ enviarles per correu el mateix dia del casament aixi arribaran un 3-4 dies mes tard i a la gent li fara gracia, perque encara estaran pensant en el casament, que si el mejar, que si les flors, que si que guapa estaba la nuvia (jejejej) i es un puntazo, perque no t´ho esperes... jo crec que ho fare!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. març 05, 2008 4:40 pm

sisis la idea de la banyera a vingut del meu nen... aquest migdia em truca i em diu.." he estat pensant i crec que és millor posar banyera x quan tinguem els nens... ves-hi donant voltes" jejej és lo mateix que el teu nen... i la veritat que ara no sé que fer!!!
és bona ideal lo d'enviar les targetes d'agraïment el mateix dia de la boda... al final o fas amb eventus???
fianceee ja et veuras que et quederà genial!!!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants