NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. març 02, 2008 7:09 pm

Nena, doncs no et barallis!! que aqui ets el punt de reflexió i calma :-))

Segurament si no és que veguem que no podem fer front al viatge, farem EEUU, nu se, és que ens veiem allà, així que sipppp, ja ens donaràs instruccions >.-<: >.-<:
Hem d'anar a mirar a totes les agències que més o menys ens han anar aconsellant, vam anar a caitiers i a ecuador. la idea es de moment anar a halcon, iltrida, iberia i marsans.... amb això jo crec que podem comparar sobradament pressupostos, mirar circuit que porti excursions pq ja saps que nosaltres l'idioma fem curt i acabar uns dies a platja, ens es igual si es la part de rivera, de punta cana o altre, el que importa es descansar uns dies i fer lluna de mel :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. març 02, 2008 9:00 pm

Hola nenes que tal? He estat tot el cap de setmana desconectada i ara m'he hagut de posar al dia :-) :-) :-) :-)

Elena quina adreça vols dir, de que anava la pagina web? Es que n'he penjat tantes que ja no se quina es :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

Ceci com ha anat la recollida de les invitacions? Han quedat be? Segur que estan molt be, ja ens les ensenyaras amb el sobre i tot :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nosaltres per fi vam acabar el curset prematrimonial i vam fer un soparet de despedida. Quin descans no haver de correr cada dissabte a la nit per anar al curset Una cosa menys >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Recordeu que us vaig comentar on podia imprimir alguna cosa amb tamany cartolina? Doncs he anat a una copisteria que imprimien amb ploter i em demanaven 11€ per cada impressio amb plotter pq es veu que ho fan amb paper fotografic. Doncs 11 per 120 fulls que voliem, aneu contant, una ruina... Al final ho fem en tamany A3 que ho podem imprimir a la feina i hem comprat paper fotografic i queda super guai. Ja us posaré fotos quan ho tinguem acabat :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: mohnt » dl. març 03, 2008 6:14 pm

Hola noies! la prova amb tot ficat ja està feta. En arribar em van deixar al provador amb el cancan, per a que em pogues ficar sabates i sostenidors. Desprès em van ficar el vestit. Per sort, encara m'entra, je, je, porto un temps menjant com una posesa, i em feia una mica de por el moment pujada de cremallera.. Quan el vaig tenir ficat em van començar a mirar, i deien que estva el vestit tort o que potser era jo. Vam descobrir, que tinc una espatlla mig centimetre més alta que l'altre, i per això el vestit semblava tort. Em van prendre les mides, per arreglar-ho, però l'expressió: em penso que no estas ben feta, em va fotre una mica.
Van agafar-me bé la mida, del pit que m'anava molt gran, i em van agafar la mida dels baixos. de totes les capes.
Em vaig triar una mena de xal per la nit, tipo manteta, perque a la nit, al març encara farà fred i passa de refredar-me que de viatge no vull anar pas amb els mocadors a la ma. A més a més em triat un espectacle que es farà per la nit als jardins i estar 15 minuts parats amb lo fredolica que soc em feia por.
a la meva germana, que es la que em vestirà li van explicar com em tenia que ficar un xal al cabell, per no desfer el pentinat ni el maquillatge, a l'hora de ficar-me el vestit. El proper dia, que tinc que anar el 15 ella me'l ficarà per anar agafant traça, i la setmana de la boda, quan el vagi a buscar també el tinc que tornar a provar per assegurar que tot estigui bé.
Em van aconsellar pesam el dia de la prova del vestit per intentar mantindre el pes, cosa que veig una mica difícil.
Ah Key he sentit avui a la radio que viatges marsans feia oferta en viatge a EUA, però no he acabat de sentir l'anunci, he agafat nomès el final, que feien un circuit per estats units ( no em recordo dels llocs) la durada no ho he sentit. Però si sabeu que voleu anar-hi potser que aneu a preguntar allí primer.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: aneta » dl. març 03, 2008 8:13 pm

Hola chicas!! ya veo que las pruebas, mohnt bien... ya tengo ganas de mi primera prueba... aún me queda.

Elena, en cuanto a los pendientes, todos son chulos... quizás por decir unos los primeros.

Glori!! qué tal cómo fue el peinado?? y la degustación?? seguro que genial... ya nos contarás.

Voy muy atrasada, todavía no tengo nada pensado para los detalles, tenía claro que quería poner dos cestitas de abanicos en la entrada de la iglesia, del color de mi vestido, con un lacito del mismo color que la corbata del novio... pero el otro día una amiga que se casa más tarde que yo, me comentó que ya tenía comprados los abanicos y me quedé callada, no le dije nada sobre que yo también había pensado esa idea... así que como yo me caso antes, por no fastidiarla ya puedo cambiar de idea y pensar en que regalar. Lo malo es que ya me había hecho a la idea de ese detalle, y ahora no hago más que romperme la cabeza...
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: Key » dl. març 03, 2008 8:15 pm

Eii Mohnt!! veus com si dona temps i et faran proves pq tot quedi perfecte! pel tacte de les dependentes.. doncs... és el que sempre acabem dient, falta gent que tingui més amor per la feina que fa, però mira, quedat amb la part positiva, el vestit és maquisim, jo m'enrecordo d'haverlo vist a l'aparador :-))

Ara m'has fet pensar en qui m'acompanyarà com perquè li puguin explicar com vestirme.... hem sembla que ja ho tinc, hi ha una amiga que ja m'ha dit que li digui quan sont les diferents proves que ella demana festa i m'acompanya, així que ella :-))

Gràcies per dirme lo de marsans.... avui li deia al Jesus que hem de tornar a voltar agències, aixi que primer faré cap allà a veure.... també he de demanar a halcon la guia de weekend plan per mirar els hotels de lleida
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. març 04, 2008 8:51 am

Bones!

Bueno anem per parts...

Perruqueria: Decidit, ja més o menys ho tinc clar. Tornaré a anar-hi per la ultima prova del vestit veure tot el conjunt pero ho tinc bastant clar.

Tast:El tast al final molt be, la veritat és que està bonissim, aixi que suposo que el dia del casament encara serà millor. Per la tarda vam anar a veure les caves amb els sogres, que no havien vist res, els hi van encantar! Ja hem tancat tots els detalls del restaurant.

Esglèsia: Va poder venir el nuvi i ja hem parlat amb el mossen i definit la cerimònia.

Bus: També tancat el tema.

Aliances: recollides i a casa.

Vel: ja sabem com posar-lo, hem practicat un parell de cops.

Detalls sopar: mig encarregats.

Ja queda poc! Diumenge vaig tenir una bona crisis de nervis i aixo que ho tinc tot controlat!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. març 04, 2008 9:57 am

Bon dia

Glori, res d'atac de nervis, està tot fet i sortirà genial! look aconseguit, menjar controlar que serà rebó, no t'amoinis!!

Una pregunta, tema autocars, on ho heu mirat??

Fa un parell de dies que hi penso però crec que he aribat ja tard, estaria bé que ens reunissim totes abans que comencessin les bodes lleidatanes, la pena és que falta tant poc, que és molt complicat....

Ceciiii, hem preocupes, això que no entris en dies...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. març 04, 2008 10:04 am

si tot controlat. Nosaltres vam mirar varis, finalment ens hem quedat els de POns, pero mes o menys son similars tots.

Crec que es una cosa important per a que la gent pugui beure, almenys nosaltres que es fora de Lleida....

Estaria be veure'ns abans pero una mica just... Potser per setmana santa, sino jo ja no torno fins la setmana abans del casament!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 04, 2008 10:50 am

Bones!!!!!!!

Perdoneu.... feia molts dies que no podia connectar-me... ni temps per respirar tinc!!!!!

Però bé, suposo que a partir d'ara, tot torna a la normalitat!!! Mareta... quantes coses hu dit... a veure:

Elena... a mi m'agraden molt les terceres... !!! Em semblen precioses!!!!
Glori: tranquila carinyín... que ja ho tens tot lligat, m'alegro que hagis aconseguit trobar el pntinat ue t'agrada... i ja ho teniu tot llest,.. ara a esperar que passin els dies i arribi el gran dia!!! Tot anirà perfecte!!!

Key... si nena... al final jo em pensava que no s'acabaria mai la feina... amb lu enganxada que estic al foro i a vosaltres.. i sense poder entrar!!!! Pel tema vitge, el problema és que encara no et donen preus... si jo he mirat per a lagost i no me'ls donen!!! Pel setembre ja ni te cuento!!! peròvatja... que si ja teníeu coll avall lu de EEUU.. cap allà de caps... Que ha de ser xulíssim!!!

Marjo: explica què són les cartulines!!! em tens intrigada!!!!

Tema invitacions ha anat súper bé!!!! Avui he donat al meu jefe la primera... liha fet molta ilu!!! jejejeje La història és que he fet un tríptic amb hotels i cases rurals que volia incloure als sobres... pq els meus convidats, exepte 10 perones... tots han de buscar hotel!!! i els ho vola posar més fàcil. Us poso fotillos, encara que no s'arecia gaire bé.. ja que els papers de les invis són molt brillants i a la foto no es veu... però bueno per fer-se'n una idea...

Falten els imans, que m'han arribat avui i no tinc foto.. però queden genials. També els dno amb la invitació.

Per cert: jo també aposo per veure'ns!!!! per mi quan vulgueu!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 04, 2008 11:03 am

i auí us poso el tríptic de l'allotjament,... també va amb la invi.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dt. març 04, 2008 11:34 am

Bon dia noies,vaig llegint a totes,Be Glori aixo o tens aki mateix,calma i verás quin dia mes bonic t´ho mereixes tot i mes,Ceci ke dir-te ets super original amb tot el ke fas ets un encant,jo dir-vos ke aket dissabte vaig estar a pronovies igual vaig coincidir amb la month,pero com no ens coneixem dons no se,vaig triar-me les sabates que tenen ke arrivar ja ke el 38 no el tenien i tamb vaig triar-me la roba interior,crec ke ja o tinc tot
fins el dia 6 de maig no tinc la proba o sigui ke ara ja em kedo trankila i marxo uns dies a la platja habere si podem trencar el color esblancait ke tinc ke semblo morta.Divendres em faran una analitica fa dies ke no em trovo massa be,suposo ke es una mica de estresss,ja veurem espero ke no sigui res.Un petó per a totes.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. març 04, 2008 11:58 am

Està genial Ceci!

Nosaltres estem pensant de fer alguna espècie de guia per Lleida (tapeo, menjars, visites imprescindibles,....) i deixar-la als hotels. Però no se si tindré temps o ganes per a tot.
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. març 04, 2008 1:40 pm

Bones noies!!

ceci, que et donin una mica de marge ::-) és broma, jo porto unos dies que deunidó també.-.....

Tema viatges, no te creguis, hi ha noies del foro que ja tenen el viatge reservat i es casen al setembre... això es depen de com enxampis a les agències, llàstima que no conec ningú del gremi (almenys que estigui exercint ara, que si no....)

M'encanten com han quedat les invitacions, són maquísimes!

Raki, aprofita el sol i la platjeta!! a Monht no te la vas creuar a pronovies, el seu vestit és d'una altra casa :-)

Jo he d'anar a preguntar per unes sabates que hem vull emprobar però hem fot una mandra!!

Glori, és bona idea lo de la guia, però si no tens temps, no et capfiquis, quants dies vindran?? si venen només el cap de setmana no dona per molt tampoc... també pots agafar unes guies de turisme (que jo crec que a l'hotel hi haurà, d'aquestes gratuïtes)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 04, 2008 1:52 pm

Bua... es que portem unes setmanetes que pa qué!!!! i aquesta nit assemblea... que no s'acaba fins les tantes!!!! Però què hi farem... aquests són els ritmes de les ONG... jejejeje

Glori... jo crec ue si no tens temps... faria el que diu la gemma, ves a turism que et donin guies q tenen fetes... estan súper bé!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. març 04, 2008 6:08 pm

Hola lleidatanes que tal anem?

Ceci les invitacions son una canya i la idea de posar una guia de allotjaments es molt bona >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Al final hem solucionat el tema cartolines. Ho farem amb tamany A3 que ho puc imprimir a la feina i hem agafat paper fotografic. Ho vull per fer bosses per posar els detallets de la boda. Quan en tingui acabat algun ja us l'ensenyaré :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Glori fora nervis. Si ho tens tot apunt, pentinat, esglesia, detalls, el tastet,... Tot controladíssim :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A mi també m'agradaria quedar pq no vaig poder venir a la última quedada i encara em sap greu ara pq tinc ganes de coneixer-vos a totes :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 04, 2008 6:18 pm

pos vinga... aquest dissabte????? jejejeje

feu propostes... no sé quan ve la glori... però podríem intentar-ho!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. març 04, 2008 6:24 pm

Aquest noooo :-( a mi me toca currar! com hi ha les eleccions, hem de fer torns per atendre, i tinc dissabte al matí (era optatiu però com sempre vam bé uns calerons extres, i jo no tinc gaires possibilitats de fer extres, hem vaig apuntar...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. març 04, 2008 6:53 pm

r... pos aquest dissabte no!!!! jejejej

vinga,.... propostes....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. març 04, 2008 7:42 pm

Doncs, qualsevol altre dia que us vagi bé neujor:-) aquest dia no puc, però si us va bé, endavant, si proposseu dinar, si que arribo :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. març 04, 2008 7:59 pm

Per mi quan vulgueu :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants