Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dt. març 04, 2008 9:40 am

Bon dia guapes!!!!

ja tinc aliances!!!!! al final el joier em farà aquelles de cartier!!! estic super contenta.... m'ha comentat que abans de final de mes tindrà la prova feta i hauré d'anar a donar el OK!!! una cosa menys!!! jeje

alguna novetat???

muaaa
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. març 04, 2008 10:05 am

Que bien Mary!!!

Ja ens diràs q tal!! segur que queden genial, jo de moment no he mirat res... ara vull centrar-me una mica al pis i bueno flors... q em tenen boja!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

r

EntradaAutor: maeva » dt. març 04, 2008 10:27 am

Fianceë on et cases????
Em sembla k habia llegit a Sant benet!!
Nosaltres les de manresa et Podem recomanar Harmonia...Som unes kuantes k ho fem alla.Et faran el k vulguis i s adapataran al teu preu mes o menys....Sobre kin presupost tens contat???Jejj..jo akesta tarda torno a tenir visita amb ells i si vols els hi comento...K necesites de flors???
maeva
:: núvia rookie

Entrades: 59
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 5:49 pm
Ubicació: manresa

EntradaAutor: fiancée » dt. març 04, 2008 10:31 am

maeva moltiiisimes gracies, però es que a Sant Benet tinc exclusiva... així que nomès puc fer-ho a Phlox a Entreacto o a Rosa d'abril!!! Aixì que res... més o menys quant calcules que et gastarás en flors?? entre esglesia, banquet etc... jo vull fer com a màxim 3000i ja em sembla molt!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 04, 2008 10:31 am

Hola noietes!!! bon dia!! Jo surto d'una i em fico en un altra... Tic a caseta amb una contractura de cavall al coll... Aquest matí quan m'anava a aixecar no em podia ni moure!!! Estic començant a odiar molt seriosament el tema mudança!!! Abans em feia mandra, però ara... Ja m'han dit q és pels esforços q he fet aquestes 2 setmanes, i és q sóc una mica burra i em vaig posar a aixecar i pujar caixes de llibres i de roba i de tot per les escales... RACHIIIIIIIIIIIII!!!! Vigila i no facis tu el mateix!!!!

Aquest home es diu Angel Viler i el telf es 934672202. también té pag web, però ara no la recordo... A mi em va preguntar de part de qui anava i no vaig saber q dir, jejeje... A veure si demà ja tic bé del tot, q espero q si, i puc anar-hi. Ja t'explicaré q tal
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

r

EntradaAutor: maeva » dt. març 04, 2008 11:10 am

Aixo d exclusiva es un kuento chino!!!
también en tenia jo amb el restaurant i rosa d abril..i m hi vaig negar i van claudicar!!!Rosa d abril es horroros...k et van ensenyar???
Jo he rebaixat i em surt tot per 4800e..aixo si es precios....k et van oferir a rosa d abril??'De totes maneres comenta k tu vols una altra floristeria...phlox k t han ofert???
Explicam.ho tot per comparar amb la meva boda..jejjj
maeva

Entrades: 59
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 5:49 pm
Ubicació: manresa

EntradaAutor: G14 » dt. març 04, 2008 11:22 am

Bon dia!!!
Rachi, com va anr el tema bricolaje???? que bé!!1 quines ganes!!!! Jo ahir vaig recollir el nou contracte pel canvi de parquings!!1 Us enrecordeu que no els volia perquè no feien les mides?? Doncs ja està modificat i ens hem quedat uns altres amb la sort que estàn junts i el traster és el doble de gran. Ens ha sortit bé perquè just havia rescindit el contracte de compravenda un altra propietari i va deixar lliure les places i el traster. Ara ja ho tenim en contracte, per tant que ens concedeixin la hipoteca i a FIRMAAAAAAR que suposo que no serà més tard del 19 de març!!!!!!

Croketa vaya quina temporadeta portes, no????? Cuida´tt!!!!!

Mary felicitats per les aliances que bé!!!!!!!! Això ja ho tens totalment encarrilat!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. març 04, 2008 11:25 am

Maeva t'envio un privi amb lo que em vam oferir a Phlox!! Que es el que més m'agrada perque Rosa d'abril el meu novio no vol ni sentir parlar no li va agradar res...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 04, 2008 11:29 am

Pues si... Però q hi farem!!! Això em passa per voler fer massa... La veritat és q a mesura q passa el dia vaig estant millor. I més em val pq demà tinc la 1a prova del vestit!!!! Jejejeje... Tinc unes ganes!!!

Mary, ja ens explicaràs com queden les aliances! Jo tinc moltes ganes de anar a mirar-les, però m'he d'esperar... Aixxxxxxx...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. març 04, 2008 11:45 am

CROKETAAAAAA demà ja tens la primera prova????? Aaaaaaay quines ganes, no????? quins nervis!!!!! uuuufff a veure que tal??? que has d´anar per la tarda??????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. març 04, 2008 11:49 am

croketa... quan vas a l´angel viler??? Jo estic pensant en anar dintre de poc també... per cert, que li diem... que truquem de part de la Blaucel'???? Vaig a enviar-li un mail a veure si em respon...

Ara et passo el presupost i cuidat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dt. març 04, 2008 11:56 am

croketa demà tens la primera prova??? quines ganes.... quins nervis ejeje volem tots els detalls de com va ehhh avui fes repós que sn demà no estaràs ok per la prova.........
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. març 04, 2008 11:59 am

Que guay!!! no m'enrecordava que tenies la primera prova CROKETA ja ens explicarás... a mi encara em queda molt... :-( fins el 14 de maig!!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 04, 2008 11:59 am

Jo em vaig quedar tan tallada q li vaig dir una mitja veritat i és q l'havia vist en un foro d'internet, el q no li vaig dir és a on... Jejeje... mare meva, quina vergonya vaig passar!

Hi vaig demà, just abans de la prova, jejejejeje... Ta todo controlao! Això si, si la meva esquena m'ho permet! Q jo crec q si, pq ara ja pujo i baixo les escales amb una soltura! La veritat és q amb lo de la prova tic una mica nerviosa, tinc unes ganes de veure el vestit!! El q em van dir és q no seria de la roba definitiva, així q veuré la forma i tot i després ja me'l faran per la següent, suposo...

Ja li vaig enviar una missatge a la blaucel, però no m'ha dit res...

Ara vaig a mirar el pressupost!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. març 04, 2008 12:01 pm

Croketa!!!!!!!!!! La teva primera prova!!!!!!!!!!!!! Ualaaaaaaaaaaa ualaaaaaaaaaaaaaa... posa´ns fotos vale??? que guay!

Per cert, que tal la prova de la teva cosina??? Quin tenia ella? el cardona de pronoias era???

Esa croketaaaaaaaaaaaa croketaaaaaaaaaa

Per cert. l´angel viler va a domicili o no????
Demà m´expliques que ta l´angel i si es molt car o que...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dt. març 04, 2008 12:07 pm

nenis que ja no ens queda massa ehhh .... jo primer ho veia super lluny encara xo la gent no em para de dir que passat setmana santa em passarà volant!!!!!
croketaaaaa volem fotos ehhhhhhhh
rachi com va la mudança????
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 04, 2008 12:11 pm

Demà us ho explico tot con pelos y señales, jejeje

La prova de la meva cosina, genial!!! Estava guapiiiiiiiiiiiiissima!!!

Fiancée... Fins al 14 de maig!!! Jolin... I la resta, quan teniu les proves??? Q jo también tinc ganes de veure-us amb els vestidets!!!!!!!
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 06, 2008 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. març 04, 2008 12:27 pm

Es que el carpatos es molt fi i elegant....

Per cert mary... a quina hora vas a el mon de le sflors???

La mudanza ja tota feta. Nomes cal que em possin el gas i suposo que en 2 o 3 dies ja em trasllado. Oer cert noietes... avui vaig a encarregar les invitacions.... Em podeu passar els vostres textes, si heu fet tarja d´´ agraiment i planol del lloc????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. març 04, 2008 12:35 pm

Nosaltres en vam pensar algún, però m'he deixat el disc dur on ho tinc al lab i aquí no ho tinc. Era en plan:

Junto con nuestros padres, deseamos invitaros a nuestra boda que tendrá lugar el próximo 19 de Julio a las 18:30 horas en la Basílica de Santa María, en Mataró. A continuación lo celebraremos todos juntos en el Castell Jalpí, en Arenys de Munt.

La segona part encara no em conveç, però tampoc sé q posar!

Al final on les fas??
CROKETA l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 06, 2008 2:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. març 04, 2008 12:44 pm

Rachi el nostre text és:
Junto con nuestros padres

Nos complace invitaros a participar en nuestro enlace matrimonial el próximo día 14 de Junio de 2.008 a las 18:30h, celebrándolo juntos a continuación en el Hotel Can Bonastre.

Se ruega confirmación.

Lluis.................. Georgina .....................
Telf: Telf
Mv Mv:
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008