Autor: JB » dl. març 03, 2008 1:34 pm
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:35 pm
J&B ha escrit:Pues con nervios!!!!!!
Por problemas con el peque y su padre. Tema abogados y eso.
Qeu si lo denunciamos que si no... en fin unos nervios
y para colmo los de la boda, jajaja, pero estos son agradable!!!!!!!!!!!
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:37 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*okokokokokokok, una mica per tot tia no se quan es reparteixen els regals a la boda vui que quedi tot perfecte tia i a mes m'ha entrat la paranoia que se m'oblida algo i no se el que, en fin que estic fatal i com que jo ni tinc mare ni germanes grans que em puguin ajudar estic una mica tova......, pero bueno suposo que ja s'em pasará.
Autor: Deshix » dl. març 03, 2008 1:37 pm
EIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, QUE JA TINC DOS FLORETAS D'AQUELLES QUE EM VAU DIR AL SOPAR, MECACHIS SI QUE XERRO NO?????????????????????????, JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJ I EL QUE EM QUEDA!!!!!!!
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:39 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*EIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, QUE JA TINC DOS FLORETAS D'AQUELLES QUE EM VAU DIR AL SOPAR, MECACHIS SI QUE XERRO NO?????????????????????????, JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJ I EL QUE EM QUEDA!!!!!!!

Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 1:40 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*EIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, QUE JA TINC DOS FLORETAS D'AQUELLES QUE EM VAU DIR AL SOPAR, MECACHIS SI QUE XERRO NO?????????????????????????, JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJ I EL QUE EM QUEDA!!!!!!!
Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 1:40 pm

Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:44 pm
NUMA ha escrit:Deshix ha escrit:*.-o-o.*EIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, QUE JA TINC DOS FLORETAS D'AQUELLES QUE EM VAU DIR AL SOPAR, MECACHIS SI QUE XERRO NO?????????????????????????, JAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJ I EL QUE EM QUEDA!!!!!!!
ja t´ho he posat al teu post.....
SI VOLS I ENS VEIEM AQUEST FINDE EL DIVENDRES O EN ALGÚN MOMENT.... ENS SENTEM I MIREM TOT EL QUE TENS, EL QUE FALTA, I REPASEM TOT PQ NO S´ESCAPI RES OK??
COMENTEM ELS MOMENTS ENTREGAS, SORTIDES ETC.....
2 CAPS PENSEN MES Q UN!!!!![]()

Autor: LABANDA » dl. març 03, 2008 2:05 pm

Autor: Deshix » dl. març 03, 2008 2:11 pm
JEJEJEJEJEJEJEJEJEJE, QUE XULI ORGANITZADORA DE BODES, BE SEMPRE TINDREM AQUESTA SORTIDA, JEJEJEJEJJEJEJE
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 2:16 pm
Autor: gonna » dl. març 03, 2008 3:10 pm
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 3:16 pm
Autor: ANEROLA » dl. març 03, 2008 4:23 pm

Autor: ru » dl. març 03, 2008 4:44 pm
oleole!!! viejitaviejita!!!
... així que... s'ha de fer una altra kdada urgentment!!!
No tinc ni decència ni perdó ni ná de ná!!!
De la meva millor ni comentar!!!
, ens van faltar 3 cançons, però casi casi!!!

Autor: ANEROLA » dl. març 03, 2008 7:18 pm
Faig cara de dormida...des de les 10h del matí que voltava fora de casa.