Deshix ha escrit:*.-o-o.*no gaire la veritat......., estic una mica preocupada per tema calers i tinc un nus a l'estomac que em fa olt mal.
GUapa! Que pasa amb els calers??
Autor: annakaes » dl. març 03, 2008 12:02 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*no gaire la veritat......., estic una mica preocupada per tema calers i tinc un nus a l'estomac que em fa olt mal.

Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 12:03 pm
annakaes ha escrit:Marian! M'agrada molt la foto de l'avatar!![]()
I... quien és la mejor de ca n'Alzina??????????

Autor: annakaes » dl. març 03, 2008 12:04 pm

Autor: Deshix » dl. març 03, 2008 12:05 pm
Dons que se m'ha pasat una mica el pressupost de tot plegat i em faltaran una mica i no se si amb lo que em fiqui la gent m'arribará....., estic bastant preocupada per aixó. Per cert anna que tens cronica de la boda??????
Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 12:06 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*Dons que se m'ha pasat una mica el pressupost de tot plegat i em faltaran una mica i no se si amb lo que em fiqui la gent m'arribará....., estic bastant preocupada per aixó. Per cert anna que tens cronica de la boda??????
Autor: Deshix » dl. març 03, 2008 12:27 pm
nosaltres també et trobarem a faltar.......ana petonsssss. MARIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, tia tinc que comprar-me valeriana o algo perque estic molt atacada....jajajajajajjajaja
Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 12:28 pm
Deshix ha escrit::-))nosaltres també et trobarem a faltar.......ana petonsssss. MARIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, tia tinc que comprar-me valeriana o algo perque estic molt atacada....jajajajajajjajaja
Autor: Deshix » dl. març 03, 2008 12:44 pm
okokokokokokok, una mica per tot tia no se quan es reparteixen els regals a la boda vui que quedi tot perfecte tia i a mes m'ha entrat la paranoia que se m'oblida algo i no se el que, en fin que estic fatal i com que jo ni tinc mare ni germanes grans que em puguin ajudar estic una mica tova......, pero bueno suposo que ja s'em pasará.
Autor: Capdemar » dl. març 03, 2008 12:51 pm

Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:05 pm
Deshix ha escrit::-))nosaltres també et trobarem a faltar.......ana petonsssss. MARIAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, tia tinc que comprar-me valeriana o algo perque estic molt atacada....jajajajajajjajaja
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:06 pm
Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 1:20 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*okokokokokokok, una mica per tot tia no se quan es reparteixen els regals a la boda vui que quedi tot perfecte tia i a mes m'ha entrat la paranoia que se m'oblida algo i no se el que, en fin que estic fatal i com que jo ni tinc mare ni germanes grans que em puguin ajudar estic una mica tova......, pero bueno suposo que ja s'em pasará.
Autor: JB » dl. març 03, 2008 1:28 pm
Autor: NUMA » dl. març 03, 2008 1:29 pm
Autor: Deshix » dl. març 03, 2008 1:31 pm
JA HO SE!!!!!!, PERO SUPOSO QUE AIXÓ ES NORMAL L'UNIC QE VEIG QUE S'APROPA LA DATA I ENCARA EM QUEDAN TANTES COSES A FER!!!!!!!! VAIG COMPROVAR AL SOPAR QUE PUC CONTAR AMB VOSALTRES I QUE TOT EL QUE EM PGUEU ACLARIR M'HO ACLARIREU......
Autor: JB » dl. març 03, 2008 1:32 pm
Autor: MOT » dl. març 03, 2008 1:33 pm
J&B ha escrit:EIIIIIII!!!!!!!!
Os lo recuerdo..........
![]()
![]()
![]()
![]()
FELICIDADES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No os lo creereis pero me acaba de llamar mi padre para felicitarme, jajajaj y no me acordaba, que bueno!!!!!!
Sera la boda????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()