Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. març 03, 2008 9:19 am

Bon dia!!

Que tal el finde??? El meu bastant profitós... Ja tenim taula i cadires del menjador!! Passats de pressupost (com sempre) però encantats...Jejejeje..

Ah, i sembla que també tenim data.... en ppi serà el 5 de setembre de 2009. Ara només falta trobar lloc!

Croketa, paciència, lo de les cues es el pitjor...no dic que t'acostumis, però al final t'ho prens amb filosofía.
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 9:29 am

Carai!!! Enhorabona ofcourse!!! Ara a mirar llocs, jejeje... Per cert, a on heu comprat els mobles?

Lo de les cues m'ho prenc amb molta filosofia... Mai m'estresso als "atascos", però el q em fa ràbia es q el meu pare ha dormit 1h més q jo i ha arribat més ràpid!!!!!!!!!!!!!!!! Quien dijo q a quien madruga Dios le ayuda???????
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dl. març 03, 2008 9:34 am

Jajajaja, corketa, jo crec que qui es va inventar aquesta dita no s'aixecava cada dia a les 6:30h!!

Doncs la taula l'hem comprat a una botiga de Terrassa, on tenen coses molt xules, la veritat... Ens hem passat de pressupost (gairebe hem doblat) però és que ens va encantar als dos: La taula és de vidre i les cadires de pell, altes i bastant fines... Com a la resta del menjador tenim molta fusta, la taula trenca una mica, i les cadires trobo que son molt elegants i modernes...
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. març 03, 2008 9:39 am

Noietes...

Que tal???? Croketa, ara jo tambe estic patint els atsacos que es formen al mati.... quin rollo!!!!

Per cert, el piset ja el tenim quasi enllestit, a veure si venen els del gas avui i ens anem cap alla en breve... qui diu en breve es dimecres o dijous... QUINES GANES!!!

Les flors es un lloc de masnou que es diu El mon de les flors, fan nomes un casament al dia i em van semblar que feien coses amb molt bona qualitat.

Of course!!! Felicitats!!! Quan aneu a can bonastre???? jejeje... a veure si li agrada al nen i ja ta! no???
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 9:41 am

Molt bé!!!! Això amb pressupostos sempre passa... Sempre agrada el q més pasta val!

Nosaltres ara también volem deixar llest el tema dels mobles, q els tenim mirats des de fa molt, però si no podem anar a prendre mides m'hauré d'esperar a q ens donin el pis...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 9:44 am

Ah!!! Del Masnou??? Jejeje... Ara això em queda molt a prop de casa!!! Ja em diràs q tal el pressupsot!! Vull mirar alguna coseta més, pq la de Mataró no em va acabar de convèncer. Està bé pq fan molts casaments de Sta Maria, però clar, al Castell no hi han treballat i no em van entusiasmar les idees pels centres de taula, pq a mi m'agraden altets i ella em deia q no...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. març 03, 2008 11:06 am

Bon dia guapes!!!!

ofcourse... felicititats!!! aixó ja es comença a perfilar jejej a veure que us diuen a can bonastre!!!!!

fiancee estas missing fa dies??? tot bé????

jo avui vaig a entreacto... ja us explicaré!!! ahh i a la tarda a última hora vaig al joier a veure si puc deixar enllestides les aliances!!! a veure si em puc fer les que m'agraden...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. març 03, 2008 11:21 am

Bon día!!

Porto uns dies super enfeinada... Que tal tot? Ara us llegiré pq no he pogut llegir res...
Dissabte vaig anar a Manresa i més o menys igual... així que definitivament ens decidim per Phlox. Tampoc tinc més possibilitats...

Tema mobles per fi em decidit tot!!! Ja tenim les cortines i tot!! jijiji Ara a veure si pintem etc...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dl. març 03, 2008 11:22 am

Aaaaaaallo!!!!!
Quin finde més profitós, no???
Ofcourse perfecte si ja teniu data de casament!!! Ara a posar-se amb el tema d´espais!!!!! ´La taula de vidre a mi m´encanten!!! Nos no la posarem segurament perquè volem que sigui extensible i les de vidre extensible es disparen de preu!!!!!

Que bé Rachi tu pisito!!!!!! Si es que tot arriba!!!!!!

Mary te veo lanzaaaada ja tens el viatge i ja pensens amb les aliances!!!!!

Jo m´he d´espavilar perquè estem en STAND BY!!!!!! Dissabte vaig pujar a Pas a esquiar i ahir relax!!!!! Això si, baixant-me musiqueta per la boda!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 11:38 am

Buff... No em parlis d'esquí, q tinc un mono!!! I ara ja fins l'any q ve segur q no pujo... Aixxxxx...

A mi ara el q em preocupa, i bastant, és el tema de la pelu... No sé q fer!!! Si buscar a algú q em vingui a casa, si buscar a BCN... Rachi, al final q faràs?? Pq tu también estaràs fora de barcelona, oi?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. març 03, 2008 2:04 pm

mira croketa...

http://www.eventsandmore.es/

Una de les noies que surt a la galeria es amiga meva, jejejej... No sé si anar un dia d´aquests a fer-me una prova i sino, seguramnet anire a la meva perruquera de smpre i ja ta... sera un rollo baixar a bcn i demes, però ho veig complicadet trobar algu per a que vingui!!!

Per cert, dissabte vaig escollir les aliances. Son d´or blanc, completament rodones, d´uns 4mm. Es com un aro, molt fines i molt mones...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dl. març 03, 2008 2:14 pm

mhan passat el pressupost de el mon de les flors... vaja diferencia... de preu...

Si algu vol, ja sap! sobretot les que no tingueu exclusiva!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 2:38 pm

Rachiiiiiiiiii! Passa'm quan puguis el pressupost!!! Pq si dius q hi ha diferència, potser también m'interessa!

A events and more hi he trucat aquest mati... La veritat és q m'ha agradat el q m'han explicat i potser hi vaig aquesta setmana a veure-les. És caret, però és exactament el q estava buscant. Una altra alternativa q he estat mirant és la pelu q em va dir la blaucel, però estic trucant i no me l'agafen... Així q de moment tinc aquesta i no puc trigar a decidir-me pq només agafen 2 casaments al dia i ja en tenen 1!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. març 03, 2008 3:06 pm

RACHI a mi no m'el passis que a sobre em posaré negra!! jijiji
Jo ara ja m'haig d'adaptar al que tinc, aixì que parlarem amb Phlox a veure que fem per rebaixar presupost... per cert quant us cobraven a Phlox per transport? es que a mi em cobren 600€ i em sembla massa.

RACHI al final ho faràs amb el mon de les flors? Jo si tingues una opciò més económica no m'ho pensaria i a més tenint en compte que la majoria son coses que llogues i nomès han de posar 4 flors i espelmes... potser els hi envio als de Rosa d'abril una foto del centre de Phlox per veure si m'el fan igual i quant em costaria, però pel que em van dir dissabte era inclùs més car q Phlox l'unic que els centres si que eren teus no llogats.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. març 03, 2008 3:33 pm

Noietes! Marxo ja, q avui tenim la prova del vestit de la meva cosina!!! Jejejeje... QUINA ILU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: Després d'això cap al màster i cap a les 22h cap a caseta... Bufffffff... Quina mandra arribar tan tard a casa!!!! :-(

Per cert, he trucat también al perruquer q em va dir una vegada la blaucel. He agafat hora per dimecres a veure q tal i m'ha dit q del q s'encarreguen, sobretot, és de núvies! Entre aquest i els d'events em decidiré.

Fins demà!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. març 03, 2008 3:43 pm

croketa, em pots passar el telefon????? d´aquest que et va dir la blaucel????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dl. març 03, 2008 3:56 pm

acabo d'arribar de entreacto i a mi personalment no m'acaben de convençer... massa modern i poques flors!!!! demà tinc amb les noies d'un món de flors a veure que tal... xl que diu la rachi pinta bé!!!
fiancee pq no proves de fer el que has dit?? envia els centres de pholx que t'agraden a veure que et cobren a l'altre lloc... ahh per cert a mi de transport em cobraven 300€.
rachi tens fotos de les aliances??? on te les has fet??? que coti jeje jo vaig avui a bdn al joier a veure que decideixo al final!!!!
croketa que vagi mb la prova del vestit....
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: G14 » dl. març 03, 2008 6:34 pm

Aaaaallo,
Encara no uspucpenjar la fotillo però ja arribarà.......
Si Rachi les aliances on les has mirat????? perquè estic començant a posar-me de los nervioooooos perquè estem deixant masses coses per més endevant i buaaaaaaaaaa m´estic estressant!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dl. març 03, 2008 6:59 pm

Fiancée...

Vau anar a tot hom???

Noietes... marxo en breve... a colocar toalleros jejejejej. Petonets a totes!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. març 04, 2008 9:23 am

Bon díaaa!!

RACHI no vam anar a tot-hom com que jo vaig anar a Manresa a veure les flors i ja no es va animar ella a anar sola...

Bueno vaig a començar a fer feina una mica...
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants