Bones Monht, mirarem on hem dius, a veure que tal, el vostre viatge trobo que està superbé!

He parlat amb en Jesus i hem diu que deixem Japó per més endavant,..... que ja s'havia fet la idea d'EEUU i la veritat és que a mi també hem fa molta il·lusió aixi que a veure si mirem més agències i alguna es digna a començar a donar preus, que et diuen que no poden i et trobes que gent que es casa la setmana abans que nosaltres, ja té el viatge contractat.
Ahir vaig estar amb la teva germana Monht, espero que anés bé la prova, i tranquila, que estigui setmana santa el mig o com sigui, t'has de porbar un altre cop, per veure que t'hagin agafat bé el vestit,,,, molts cops ho fan una setmaneta abans, aixi te ho ajusten al pes i mesures que tens a "l'últim moment".
Glori, com va anar ahir el pentinat??
Elena, m,'has fet gràcia amb això de taxar coses de l'agenda,.... jo tinc la primera prova el 26 de juliol, lleginte, m'ha vingut al cap que hem sembla que quan hi vagi, demanaré poder fer una prova a l'agost amb pentinat i maquillatge,,, perquè suposo que l'altra prova serà al punt de la boda, i si vull fer una prova complerta, hauria de demanar a una amiga d'aqui si hem pot acompanyar, ella a l'estiu té festa i podem anar juntes... a veure...