NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. feb. 29, 2008 10:03 pm

Jo també he estat donant voltes al tema tast.... és que és flipant, aquestes coses si es pel cas que les bodeges van per un costat i la tugues per un altra (que hem sembla que associats no ho se, però un acord segur, perquè per defecte el servei de catering el fa la tugues) el menys que poden fer es exposar les condicions, jo el tast l'he de fer en dijous, però m'ho van dir, i ho tinc al contracte.... nu se... feu presió que sou vàries i podeu fer més força.

Ceci, vas la setmana que ve a fer el tast?? *.-o-o.*

Jo m'he enterat avui que una amiga d'una colla que treballaven juntes es casa l'any vinent, :-))

Marjo, copisteria que facin gran tamany conec la del carrer vallcalent, que es on la Elena i jo hem fet les invitacions, allà fan plànols per arquitectes i tot....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 29, 2008 11:48 pm

Hola noies.
Sento la polèmica que ha causat el tema del tast. A mi ja m'ho van dir ben clar al principi, el que passa que em va sobtar el que em va comentar l'Aneta, ara si es a la Tugues ja ho entenc mes..

Tampoc crec que donguin fiambreres, de tots maneres ja us ho contaré. Mira, passo de donar mes tombs al assumpte, no hi ha res a fer a aquestes alçades, esl o que hay... Jo ja li vaig dir al del catering en el seu dia i em van dir que estaven buscant algun lloc on fer-ho pero que ara per ara no tenien res.... Potser a vosaltres us enganxa... Coses pitjors s'han vist, que ho tindrien que tenr present està clar... pero.... Jo de totes maneres demà veure al de catering i li comentaré, pero vamos, no cal dramatitzar (encara que em sembla fort), i a mes ja ho sabiem.

No tenen cap contracte el catering i les caves, normalment ho fan ells, pero pots agafar un altre, ho se perque jo ho vaig mirar.

Espero que sorti tot be, mira jo em vull animar i pensar que si demà està bo, el dia de la boda serà la mecachis, perque sera recent fet....

Demà també vaig a fer-me una altra prova de pentinat... A veure si en surto convençuda!

I si tot va be, dilluns a lo millor concretem la cerimonia amb el capella. Ja no queda res pendent!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 29, 2008 11:50 pm

Sabeu que on posa mecachi posava o..tia??? jajajaja
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 29, 2008 11:55 pm

Una altra cosa Key. El viatge. Ni molt menys ens costa tant per cap, nosaltres marxem 15 dies, una setmana a Japo i una a Bali i no costa per cap el que dius tu. Mira mes opcions. Si vols te passo per privi mes info.

Nosaltres també ens paguem la boda SENCERA, ni amics ni res, tot, amics nostres, familiars, compromisos, i amics dels pares tot tot tot aixi que estic tot el dia fent numeros i estalviant pasta, pero vam decidir tirar la casa per la finestra amb el viatge... Es un cop a la vida i no se quan podrem tornar a agagar 15 dies de vacances seguits per temes de feina dels dos!
gloripage

EntradaAutor: Key » ds. març 01, 2008 9:21 am

Glori, que el dinar és més bó el dia de la boda que el tast, pel que han dit molta gent, és així :-)ok: .

és una guarrada, però pel que comentes, que no tenen contracte, aqui ja entenc...i si ja us ho van comentar (q era el meu dubte, pensava que no, que soltaven la bomba ara...)

Domcs si, si us plau, si hem pots passar preus, nosaltres ho vam descartar pel que ens van dir (la gent) i per on van anar a mirar per fira nuvis (que tampoc ens van explicar gaire...)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aneta » ds. març 01, 2008 10:10 am

Glori, siento haberte alarmado y creado este ambiente en torno a la degustación... yo solo tenia la duda por saber dónde lo ibais a hacer, a mi los de Tugues no me han comentado nada al respecto, ni me lo han avisado, creo que eso tampoco está bien.

Tan solo decirte, que tranquila, que todo saldrá bien y a estas alturas lo que tienes que hacer es quitarle importancia al asunto, centrarte en disfrutar de la comida que seguro que estará riquisima.

Lo siento, si lo sé me cayó lo mis amigos, yo pensaba que las cosas en dos años habían mejorado.

Un beso guapa.
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. març 01, 2008 10:21 am

hola a totes! bon dissabte! A veure... mals esperits fora!!! Només faltaria! Ja estem totes prou sensibles per a què ara, una xorrada (que reconec que no ho és tant) ens tregui la son,i la superil.lusió que hi ha en aquell dia! Un consell: preocupeu-vos de d'altres coses importants, anem a agafar petites il.lusions en altres, per exemple, avui és un dia guai per a la Ceci que va a buscar les invitacions... un altre moment d'alegria... també serà un dia guai per la Glori perquè es tornarà a pentinar i segur que estarà superguapa! una altra alegria! així ho hem de fer! i la Key... que segur que la tenim a finals d'any al Japó! Així que una altra mig alegria ens podem trobar! Siguem optimistes, oblidem-nos d'aquestes enrabiades i disgustos... penseu que hi poseu moltes hores per a què qualsevol cosa us pugui tirar a terra tot el que heu estat treballant... per a què s'emporti l'alegria i la il.lusió d'aquells dies! vinga dones! intentem-ho!! Ole rotllo!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: mohnt » ds. març 01, 2008 10:33 am

Hola! Quant temps! he estat molt liada. He llegit que algunes heu fet ja el tastet i altres esteu preocupades. Jo puc explicar com ens el van fer al palau de margalef. Ens van citar i podiem elegir o dissabte o diumenge per anar-hi. Hi havia mes parelles. Cada parella estava amb els seus acompanyants als tast en una taula rodona. Un cambrer estava pendent d'aquella taula. Cada persona tenia un dels plats del menú per veure la presntació del plat, i et donaven platets petits, per a que ho partissis als els familiars que t'ajuden a elegir. Una mica lio. Ens van canviar els menus del que ens havien dit inicialment. Us recomano a les que aneu, anar amb un boli, per anar anotant de cada plat despres de menja'l si us ha agradat o no, perque entre plats, sorbets, postres i pastissos acabes barrejant tots els gustos i sabors.
Al final es va sentar amb nosaltres el senyor que s'encarrega del resturant i et diu quins plats has triat, i s'ho apunta. Recomana que quan facis les taules anotis les alergies alimentaries, o malalties (diabetis...) per tenir-ho en compte a la cuina.
Com que no arribem als 150 convidats, ens falten molts, ens va comentar que ens ajudaria amb el tema iva, que una cosa aniria per l'altra.

Les que esteu preocupades pel viatge a mi també em feia por el pagar-ho, perque si vas sumant hi ha molts gastos. el que em fet es anar a l'agencia iltrida, que et fan una targeta i pots aplaçar el pagament màxim 3 mesos, sense cap interès, i amb un descompte del 3 o 4%. Aquesta opció ens va semblar bona ja que sempre ajuda a recuperar-te una mica econòmicament. Si ho trieu abans de 90 dies de data del viatge us fan el 15% de descompte.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: mohnt » ds. març 01, 2008 10:48 am

Noies, el tema pelu, com el porteu? a la meva em van dir que fins 15 dies abans de la boda, no em preocupés, però com que és el primer dissabte desprès de setmana santa, he tingut problemes per fer pedidos, proves, etc.
la setmana que ve, divendres les meves companyes de feina em fan una "despedida" , no se on anirem ni que farem, o sigui que si el proper divendres veieu una pringadilla soc jo.
mohnt

EntradaAutor: Key » ds. març 01, 2008 10:50 am

Urgell, quina energia!! :-))

La veritat es que tens raó! Hem de prepararnos x les coses que no surtiran com pensem però centrant-nos en les coses bones, que és al cap i a la fi el que amb el temps recordes dels preparatius de la boda.

Segur que avui trobes el pentinat Glori!

Gràcies per la info que m'has passat, me la miraré amb més detall :-))
Monht, el que hem comentes d'iltrida també es molt interessant, de fet aquesta setmana hem vaig plantejar anar, perquè cada cert temps m'envien info i pel que dius està molt bé.....

A tu també et queda molt poquet! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » ds. març 01, 2008 10:52 am

A nosaltres ens deixaven triar la guarnició dels diferents plats. Si al menú 2 havia foie, i tu et quedaves el menú 4 per exemple i volies aquell foie, ho podies dir. Era una mica lio enrecordar-te de tot, almenys per mi que soc una mica despistada, i coses de paladar no n'entenc.
Nosaltres com que el postre és una copa amb la textura d'una mousse, de carajillo de baileys, doncs, un pastís desprès li pega. I el xarrup de pinya colada ( un homenatge a les nits de juerga amb les amigues, i a la solteria, ja, ja, ja)
mohnt

EntradaAutor: mohnt » ds. març 01, 2008 10:58 am

Key, nosaltres vam anar a l'iltrida de santa teresita ( a prop del brutus) hi ha una noia, que si pots pregunta per ella, es diu carme, es jove, es va casar l'any passat, i sap molt bé que es això de la boda. Nosaltres li vam parlar sense tapujos, i ens va dir que la opció targeta està be. Tu tries el viatge, si vols pagues algo, si no vols no. A partir de quan et fan la targeta, ella recomana tardar el màxim abans de la boda tens tres mesos. Sense interes. Si pel que sigui en la organització de la boda tens alguna despesa imprevista, saps que no cal agobiar-te per fer front al viatge, perque tens encara tres mesos per endavant per refer-te i estrenyer el cinturó.
Nosaltres hem trobat una oferta a tailandia. Com que tinc 15 dies de permís em agafat un viatge de 12 dies, ens costa 1700 euros, amb entrades a museus, esmorzar, algun dinar i trasllats inclosos. Havia opcions de 14 dies ampliant a platges, però vaig pensar que seria molt dur tenir només un dia per recuperar-me, ja que son moltes hores de vol, i treballar amb nens requereix tenir els 5 sentits ben oberts.
mohnt

EntradaAutor: mohnt » ds. març 01, 2008 11:41 am

Jo vaig aquesta tarde a fer la prova del vestit amb sabates i sostenidors, per la propera prova, espero que hi hagi propera, perque m'han d'agafar el llarg del vestit, intentaré fer-ho coincidir, tal com has fet tu, per veure l'efecte, no se pas com anirà perque em queda aquest mes, nomès i al tenir la setmana santa me trobat amb bastants problemes per acabar de solventar detalls.
mohnt

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. març 01, 2008 6:14 pm

Jo també m'he fet coincidir la prova de la pelu i maquillatge amb la 1a prova del vestit! Potser ho havia d'haver triat per la 2a prova perquè et fas més a la idea però com sempre vaig de bòlid i la meva obsessió és anar taxant cosetes de l'agenda i deixar-les amb l'ok al costadet, vaig triar-ho tot pel proper 10 de juny...... a veure què tal.......

Lamento Glori si t'ha pogut saber greu el meu comentari! La veritat és que jo no en tenia ni idea i em vaig quedar al·lucinada amb lo de les fiambreres! La veritat no és ni molt menys la idea que jo portava al respecte.....

Avui m'ha trucat una amiga de Madrid que es va casar fa 2 anys a Casa Monico (potser hi has estat Glori) i parlavem del tastet! A ells els van citar un dia al mateix restaurant i els hi van montar la taula tal i com ho havien triat tot, amb la manteleria que havien escollit, la vaixella, cristalleria i coberteria i inclús els centres florals, tot per veure com serà el grandia..... Aquesta és la idea que jo portava i el que creia que ens farien a nosaltres.... no sé, el fet de viure el teu gran moment uns mesos abans per fer-te a la idea de com quedarà tot i sobretot com serà el servei i poder triar el menú amb tranquilitat i inclús els vins i el cava....

M'he quedat bastant decepcionada al respecte i els hi penso comentar perquè trobo que un raconet de la pastisseria tampoc és lloc de fer un tastet....
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. març 01, 2008 8:23 pm

Ceci!!! Com ha anat l'entrega de les invitacions????? Segur que han quedat super xules!!!!

I MOhnt! Què tal la prova del vestit amb tot??? Conta conta que estem intrigades!!!!

I tu Glori! Què tal el pentinat????? Ja t'has acabat de decidir al final????
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. març 01, 2008 9:54 pm

MARJO! Necessito la pàgina web aquella que un dia em vas dir que no la recordo i he de demanar una coseta!! Gràcies wapa!
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. març 02, 2008 12:11 pm

Bones Monht, mirarem on hem dius, a veure que tal, el vostre viatge trobo que està superbé! :-)ok: He parlat amb en Jesus i hem diu que deixem Japó per més endavant,..... que ja s'havia fet la idea d'EEUU i la veritat és que a mi també hem fa molta il·lusió aixi que a veure si mirem més agències i alguna es digna a començar a donar preus, que et diuen que no poden i et trobes que gent que es casa la setmana abans que nosaltres, ja té el viatge contractat.

Ahir vaig estar amb la teva germana Monht, espero que anés bé la prova, i tranquila, que estigui setmana santa el mig o com sigui, t'has de porbar un altre cop, per veure que t'hagin agafat bé el vestit,,,, molts cops ho fan una setmaneta abans, aixi te ho ajusten al pes i mesures que tens a "l'últim moment".

Glori, com va anar ahir el pentinat??

Elena, m,'has fet gràcia amb això de taxar coses de l'agenda,.... jo tinc la primera prova el 26 de juliol, lleginte, m'ha vingut al cap que hem sembla que quan hi vagi, demanaré poder fer una prova a l'agost amb pentinat i maquillatge,,, perquè suposo que l'altra prova serà al punt de la boda, i si vull fer una prova complerta, hauria de demanar a una amiga d'aqui si hem pot acompanyar, ella a l'estiu té festa i podem anar juntes... a veure...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. març 02, 2008 1:34 pm

Si Gemma, és la obsessió que tinc! Necessito com sigui anar taxant cosetes de l'agenda perquè així no m'agobio tant! Quan taxo alguna coseta em sento super alibiada..... En fin, que si pel meu home fos encara no tindriem res de res!

Necessito la vostra ajuda amb el tema arrecades! ja sabeu el meu estilet, que m'agraden molt les arrecades que penjen ben exagerades.... Però estic entre 4 arrecades ben diferentes! A mi les que més m'agraden són la 3 i després la 1! Què en penseu??? Gràcies wapes per la vostra ajudeta!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. març 02, 2008 3:12 pm

Elena, llavors es cuestió del que haguis de fer, en lloc de generalitzar, ficar els diferents passos, llavors taxaràs més, i et sentiràs menys estresada :-)

Tema arracades, a mi també m'agraden que pengin, potser les que més pengen són les primeres, que son més estretes. :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dg. març 02, 2008 4:23 pm

Hola a totes!!!
M'alegro que les bones vibracions us ajudi una mica... encara que sigui una mica!! A veure, tranquil.litat i bons aliments! si no pot ser que us facin el tastet al mateix restaurant, no us amoïneu, eh que fins ara a les bodes que hi havíeu anat era tot bo? per què no ha de ser així? ja sé que és una tocada de nassos el fer tastet a una pastisseria, però em reitero: agafeu-vos a aquelles coses positives, i les negatives... fora! segur que tot anirà bé!
Segona: arrecades de l'Elena: les terceres, és a dir, les primeres de las egona línia, en forma de triangle, són més originalsi finetes.
Key: si et decideixes per EUA, jo et puc ajudar per la costa oest, hi vaig estar vivint 3 mesos, vaig visitar-la bastant... ja saps, si et convé, aquí estic. A més, si us decidiu per EUA, compreu dòlars, ara està baix!
Una abraçada i que aquest diumenge assolellat porti alegria i s'emporti els nervis! jo porto tot el cap de setmana discutint-me amb tothom així que també els consells van per mi!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants