NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 28, 2008 11:52 am

Buenos dias chicas que tal como lo llevais, veo que esto se nos va acercando a todas...yo estoy de los nervios... este viernes mi nene se viene a vivir conmigo ya.. tengo miedo a ver como lo llevamos esto de la convivencia antes de la boda, yo soy muy rarita y un poco sargento jejejejeje me gusta mandar, pero bueno creo que eso él ya lo sabe y si me ha aguantado hasta ahora....jejejejejjeje
Sabeis ya tengo el viaje, nos vamos 8 dias a Fuerteventura, a Corralejo, en un hotel de 5 estrellas de gran lujo jejejejej si a pasarlo en grande a cuerpo de rey, ademas tiene 3.000 m2 de spa... osea que no veas.... se llama gran atlantis bahia real...es superchulo estilo neomudejar una pasada me enamore cuando lo vi.....ya se que es un viaje que normalmente se hacia antes pero es que no nos queriamos gastar mucho dinero.....
No os canseisssssssssss
BESITOSSSSSSSSSSSSSSS
CUIDAROSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. feb. 28, 2008 2:17 pm

Nani, no hace falta irse a la otra punta del mundo para disfrutar la luna de miel ::-)

Por lo de la convivencia, paciencia, al principio es duro, ( yo creo que es de las pruebas más duras que pasa una pareja) y ahora teneis los nervios de la boda, así que valor y al toro!! vamos que seguro que estos meses serán los más complicados, después pan comido.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 28, 2008 3:29 pm

Key ya os ire contando que tal va, porque claro acostumbrada a estar en casa y que me hicieran la comida y eso... pues ya veremos..pero yo tenog ganas la verdad....
feminacora

EntradaAutor: Urgell2 » dj. feb. 28, 2008 5:24 pm

Ei, hola!!! No tinc temps, no dono l'abast!!! Jo he anat de bòlit tota la setmana. M'agrada tot molt el que aneu ensenyant... a veure si tinc temps d'ensenyar-vos més coses meves. El dimarts passat vaig fer una altra prova del vestit i ara ja només em queda la definitiva. Em vaig veure bé, però continuo tenint aquella sensació que no m'hi sé veure amb un vestit tot blanc. Ja tinc mig complements: una pulsera, res de collaret i em falten les arrecades. La pulsera és moderna, gran, tipus braçalet... molt exagerada!!! ole!!! I del ram... encara res... així que el més calent està a l'aigüera!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 28, 2008 5:28 pm

nenes... us llegeixo... però porto uns dies que pa qué!!! horribles a la feina... Key... tu també has tingut mals dies al curro no??? Ufff... es que no contesto i se'm acumulen els temes... cosa que em fa molta ràbia...

Bé, demà suposo que ho tindré millor i us dic a cadascuna el que vaig pensant...

de moment... avui curro fins tard.. i a més amb poques ganes pq aq matí hem acabat el meu jefe i jo, no barallant-nos, però sí plorant tots dos. Portem una època molt estressant i per qualsevol cosa... fatal... però sort que som molt amics que si no...

Res.. besitos per totes!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » dj. feb. 28, 2008 7:44 pm

t'he vist al diari avui Ceci ::-)

Urgell, ja t'han fet la proba amb el vestit amb la tela que es i tot no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. feb. 28, 2008 8:49 pm

ESperem que la feina millorin les coses...sip jo porto una setmana bastant moguda i ahir vaig sortir feta pols, però no per enfrontarme amb ningú, si no per qüestions de desorganització i que voldries fer més i trobar solucions a coses que ni depenen només d'una , en fin,,,, todo llega a la normalidad!!

Glori, que no sabia que vas a Japó! sabia que era per Asia, però no Japó!! joooo quina envejaaaaaaaaaaaaaaaaaaa era el nostre ideal =0-0-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aneta » dj. feb. 28, 2008 10:37 pm

Hola chicas!! cuántos tiempos?? he estado muy liada, por el trabajo... os he ido leyendo más o menos y bueno veo muchos avances en complementos, joyería... muy chulo todo. Sobre todo Raki el ramo de calas, yo tengo claro que lo quiero blanco y creo que también estoy barajando las calas, ya veremos... ya os contaré!

Veo que los nervios están ahí y que estamos todas bastante liadas... así que un mensaje cargado de mucho ánimo para todas.

Glori, ya nos contarás que tal va es tastet y una pregunta: dónde lo haceis?? allí en las bodegas?? te lo pregunto porque unos amigos que se casaron hace dos años e hicieron el banquete en las bodegas, cuando llegó el momento de la degustación, se lo intentaron dar envasado para que lo probaran en casa, ellos se negaron y dijeron que nos les parecía bien, que consideraban que tenían que probarlo y servirles en las mismas condiciones que el día de la boda y sí, al final la cosa se aclaró y les sirvieron allí... me parece muy fuerte!! espero que no lo intenten con nosotros.

Muchos ánimos a todas!
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: aneta » dj. feb. 28, 2008 10:38 pm

Hola chicas!! cuántos tiempos?? he estado muy liada, por el trabajo... os he ido leyendo más o menos y bueno veo muchos avances en complementos, joyería... muy chulo todo. Sobre todo Raki el ramo de calas, yo tengo claro que lo quiero blanco y creo que también estoy barajando las calas, ya veremos... ya os contaré!

Veo que los nervios están ahí y que estamos todas bastante liadas... así que un mensaje cargado de mucho ánimo para todas.

Glori, ya nos contarás que tal va es tastet y una pregunta: dónde lo haceis?? allí en las bodegas?? te lo pregunto porque unos amigos que se casaron hace dos años e hicieron el banquete en las bodegas, cuando llegó el momento de la degustación, se lo intentaron dar envasado para que lo probaran en casa, ellos se negaron y dijeron que nos les parecía bien, que consideraban que tenían que probarlo y servirles en las mismas condiciones que el día de la boda y sí, al final la cosa se aclaró y les sirvieron allí... me parece muy fuerte!! espero que no lo intenten con nosotros.

Muchos ánimos a todas!
Imatge
aneta

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 29, 2008 12:12 am

Aneta, demasiado tarde... Me la han colado! A mi me dijeron que no tenian donde hacerlo asi que me han dicho que lo recoja en la Tugues! Me siento estafada pero ahora como lo deslio????? Dios que rabia. Mira que pregunté pero me dijeron que no habia opcion posible.... Mi****.

Si Key estem super emocionats amb el viatge! La veritat és que ultimament tambe tinc molt lio a la feina i sols pensar en marxar: Japó-Bali. Me'n moro de ganes!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 29, 2008 8:57 am

Buenos dias, Glori me parece muy fuerte, que tengas que hacer el tastet en tu casa, eso no es un servicio.... desde luego, sabe lo que haria yo, llamaria y les diria que yo quiero que me monteis una cena o comida lo que sea pero en las bodegas para ver el efecto que hara en la boda, no se que te parece....es que no es para menos sentirse estafada.....
Key yo tambien queria hacer una viaje largo pero el presupuesto no nos llega para tanto, porque la verdad nos lo pagaremos todo nosotros y........
feminacora

EntradaAutor: Key » dv. feb. 29, 2008 9:20 am

Glori, flipo, pero com que et foten el tastet per emportar?? quin morro que tenen!

Et puc preguntar si realment Japó es tan car com diuen o sembla?? es que vaig intentar mirar, però vaig veure només una companyia, que anava només Japó amb guia uns 4.000€ per cap..... però ja no vaig mirar més companyies.

Fermina, nosaltres també ho apoquinem nosaltres tot, estem mirant u viatge, que no es el dels nostres somnis, però ens fa molta ilusió, però després hem de veure si ens quadren els numeros, tot i que ja sabem que haurem de tirar de banc, quan vam ficar data teniem uns estalvis i sobretot uns ingresos que ens donaven espectatives d'estalvi, ara no tenim aquests ingresos i els estalvis ja no hin son, amb la qual cosa, anem a pelo...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 29, 2008 10:04 am

Bon dia boniques!!!!! Per fi divendres... aquesta setmana el necessitava més que mai!!!! A més, anem a bcn a buscar les invis!!!! ueeeeeeeeeeeeeeee

Glori.. jo no ho entenc massa bé..-. us donen el tastet envasat i el proveu a casa???? Es que estic igual que la Gemma... flipant!!!!!! No té res a veure el menjar servit al plat i en un restauran que a casa calentat al micro... bueno es que estic al·lucinant!!!! Però clar... evidentmenet s'aprofiten de que ara, a aquestes alçades, no deixaràs de celebrar el banquet amb la seva empresa... que fuerte...!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. feb. 29, 2008 10:10 am

Ceci, com es que les porteu a imprimir a bcn les invitacions??

Jo anava a preguntarte si anaves a Animac, però si marxeu.....

Nosaltres intentarem anar demà, per cert, avui he vist al diari, una noia que coneixia feia anys, que erem amigues, i resulta que es percusionista i avui té una actuació, a veure si la puc anar a veure... hem faria molta gràcia.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 29, 2008 10:35 am

Ei... quina gràcia això de retrobar gent a través del diari... jejejeje Si es que jo sempre marxo els findes que fan coses!!!! Sempre em passa igual!!!!

Les hem imprès a barna pq la cosina de l'alfonso té una impremta i ens ho ha fet ella "by the face"... això sí... jo li vaig donar farà dos mesets i fins ara no hen estat... però mira... no ens costen ni un duro... no ens queixarem pas... i de fet encara hi ha temps per donar-les!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. feb. 29, 2008 3:17 pm

Doncs de conya!!

LO fort d'això de saber de gent pel diari, és que no és el primer cop que hem passa, fa uns mesos vaig veure una entrevista a una companya de classe, que és fotògrafa i va guanyar un premi.... lo millor és que tot el que vec són bones notícies, a mi hem fa molta il·lusió :-))

Mira que.... que ´'últim cap de setmana de febrer sempre és Animac!! has vist la moguda de la plaça s joan?? si l'han ocupat!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. feb. 29, 2008 3:54 pm

Ostras així que eren els de Raimat els que donaven el tastet en fiombreres!!!!!!! Quan vam anar a la Dida a mirar preus la mestressa ens va dir que hi havia un lloc que ho feien així pr no ens va dir el nom. Nosaltres no sabiem pas si creure'ns ho pr veig que era veritat... :-( :-( :-( :-( :-( :-( Glori planta'ls cara i que et facin el tastet com deu mana que per aixo pagues una pasta. Coi que Raimat no es dels llocs mes barats precisament :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Noies sabeu com podria imprimir alguna cosa en una cartolina?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 29, 2008 4:34 pm

Chicas! Estoy alucinando en colores! Me niego rotundamente a tener a mis padres y a mis suegros comiendo de la fiambrera y yo sirviendo el menú de nuestra boda! Es que ni de coña! Me parece super fuerte! Glori, no les comentastes nada al respecto??? Ostras estoy flipando!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: aneta » dv. feb. 29, 2008 6:01 pm

Jo.... con los de Tugues!!! ya les vale.... yo también me niego. Glori, les he preguntado a estos amigos y les sirvieron en la misma pasteleria en un rinconcito, en las bodegas no, diles que espabilen y que quieres recibir el mismo servicio que el día de tu boda. Sitios los hay, en la misma pasteleria, en el polígono, dónde tienen una cocina y las oficinas... que espabilen!!
Imatge
aneta

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 29, 2008 8:36 pm

nenes... a veure jo pregunto per preguntar.. hi he estat donant tombs... a aquest problema que teniu del tast totes les que ho feu amb la Tugues.

Aviam: la tugues és l'empresa de càtering recomanada des de les bodegues? És a dir, és el càtering amb qui ells ho fan sempre o vosaltres l'heu hagut de buscar i no tenen cap tipus de vinculació?

Ho dic, pq si treballen conjuntament haurien d'oferir-vos aquest servei... que per alguna cosa estan associats. Si no és així... em temo que poca cosa si pot fer, però a mi em sembla igual d'indecent per part seva que t'ho donin en safates i a recalentar a casa... que t'ho facin menjar en una oficina o en un raconet duna botiga o pastisseria.

No ho sé.. però jo m'hi negaria. I si us queixessiu totes les que ho feu allà a la vegada...? Crec que si només ho heu de provar la parella pos mira... depèn de com et pot ser igual (encara que l'alf i jo hi anem la setmana q ve i es una de les coses q ens fa més ilu) però, sincerament, si el tast el teniu previst amb els pares.. em sembla molt fort.

Marjo: si la cartulina és A4, tamany foli... totes les impressores les accepten sense problemes.
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant