CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » dc. feb. 27, 2008 9:42 pm

enhorabona pel JORDI!!! ja el podrem felicitar el dissabte per doble:

- per guanyar el concurs

2n- per entendre que realment val la pena l'àlbum digital!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jejeje)

pd- a mi també m'agraden els blancs, i pensava que era la unica!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 27, 2008 10:00 pm

Eii Anna enhorabona pel Jordi!! Espero que això no li faci pujar el seu caché de músic no? jajaja.
Pues a mi m'agraden....els blancs!! Perque els de colors no sé són uns colors raros no? I si me'ls envien amb el logo del PP?? em moro directament. Pues si decideixes demanar-los m'ho dius que jo m'apunto.
Annakaes per cert jo no sabia això de que et fan treure una finestra perque sigui més gran del conte...això es molt relatiu no? I a més, amb les coses tan horribles que es veuen als edificis, fer treure una finestra per gran?? I don't understand.
Llavors ets tu Mot la que tens la casa més feta no? anireu a viure despres de casar-vos o abans si ja està feta? (aquesta pregunta és en honor a la Ru, coti-coti).
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 27, 2008 10:03 pm

Per cert Mot jo havia trobat aquests pai pais, que són molt monos, però no sé jo si això serà molt comode per fer-se aire.
http://www.airedefiesta.com/verarticulo ... lia2%3d695
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 27, 2008 10:06 pm

ANEROLA ha escrit:Per cert Mot jo havia trobat aquests pai pais, que són molt monos, però no sé jo si això serà molt comode per fer-se aire.
http://www.airedefiesta.com/verarticulo ... lia2%3d695

Estan bé Anerola, però jo tenia la idea del vano, a més, ja tinc pensada la manera com els adornaré, que en algun lloc venen així, amb un tros de cartolina de la de ones (la mateixa que la de les invis) i alguna enganxina amb les inicials o el nostre logotip.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 27, 2008 10:08 pm

ANEROLA ha escrit:Eii Anna enhorabona pel Jordi!! Espero que això no li faci pujar el seu caché de músic no? jajaja.
Pues a mi m'agraden....els blancs!! Perque els de colors no sé són uns colors raros no? I si me'ls envien amb el logo del PP?? em moro directament. Pues si decideixes demanar-los m'ho dius que jo m'apunto.
Annakaes per cert jo no sabia això de que et fan treure una finestra perque sigui més gran del conte...això es molt relatiu no? I a més, amb les coses tan horribles que es veuen als edificis, fer treure una finestra per gran?? I don't understand.
Llavors ets tu Mot la que tens la casa més feta no? anireu a viure despres de casar-vos o abans si ja està feta? (aquesta pregunta és en honor a la Ru, coti-coti).

Doncs sí, xatona, la meva està més avançada, de fet a la web de nuvis hi tinc fotos, però ara fa temps que no en faig, perquè ja no sé com fer-les, perquè hi ha les parets fetes i ara no es veu res per més fotos que faci... :(
Hi anirem a viure tan bon punt ens casem, ara bé, ja ens han dit que no estarà del tot acabada... sobretot faltaran els mobles del fuster (Armaris) i la façana del carrer... ja us diré si tinc casa per dormir el dia després de la boda...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 27, 2008 10:10 pm

Vaig a xafardejar la teva pagina...
I que vols enrotllar els vanos amb la cartrolina o com ho faràs? Jo no tenia pensat posar-li res, només donar-los tal qual.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 27, 2008 10:13 pm

Pues jo no trobo cap foto de la casa... :-(
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 27, 2008 10:17 pm

ANEROLA ha escrit:Vaig a xafardejar la teva pagina...
I que vols enrotllar els vanos amb la cartrolina o com ho faràs? Jo no tenia pensat posar-li res, només donar-los tal qual.

També... i menys maldecaps!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 27, 2008 10:18 pm

ANEROLA ha escrit:Pues jo no trobo cap foto de la casa... :-(

Estan a les Notícies, però has d'anar tirant enrera, hi ha vàries pàgines.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 27, 2008 10:20 pm

Noies, Anerola, me'n vaig a sopar, que ja es fa tard i m'han cridat.

Fins demà xatones!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 27, 2008 10:22 pm

Jo també me'n vaig...però a dormir que jo ja he sopat.
Nanit wapes.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:18 pm

bones a totes!!!

he anat superliada aquests dies i m ha sigut impossible conectar-me abans. I a mes teniu una xarrera que per seguir ho tot porto una bona estona llegint :-.:·::
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: LABANDA » dc. feb. 27, 2008 11:24 pm

Hola wapa!! ja sas que sempre ets benvinguda!! i sí, no m'estranya que tinguis feina a llegir-nos perque anem a diestro i siniestro... com es nota que tot s'apropa... i que els nervis estan a flor de pell!!!!

esto mooooooolaaaaaaaaaaaaaa!!!

per cert, crec recordad que algun dia vas penjar alguna foto del dia del teu casament? o potser era una altra noia? ais quin cap!!! perquè no ens fas un REMEMBER? una fotito por favor!!!!!!! que veiguem lo wapa q estaves no??
LABANDA

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:32 pm

Quines ganes em feu de venir al sopar!!!!!! ja se es massa tard per dir ho la numa ja ha reservat i jo no he dit res abans per a veure si convencia al meu xicot ( be marit ja pero aixo de marit es fa estrany) doncs per convencer-lo pero no, ell el dimenge li toca treballar de mati o sigui llevar-se a les 5:30, fa una cosa tipo torn america i no vol baixar a barcelona pq si no ja sap que tornarem tard i aniria a treballar zombi, i jo sola a Barna em fa un "iuio" baixar sola... perl el cotxe .(*.*).:.. cap problema etic acostumada a mourem per barna el que em fa iuio es mourem-hi sola de nit, supso que les que sou de barna ho trobareu extrany pero a mi....

deshix si pogues venir ja seriem dues que aniriem sense parella :-///:

ostres que be que us ho passareu!!!!!!!!

n hi ha algunes que sou de manresa no?? el proxim sopar el podrieu organitzar alli o be podem reservar taula per grup a cal ble ( si no es per grups no fan sopars) i aixi demaneu un plat diferent cada una i aixi els podeu veure i provar tots. Com ho veieu???
gonna

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:34 pm

hola labanda!!!!!!
per fi un dia que trobo algu al forum!! ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//
gonna

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:43 pm

Per el tema dels banos, no se si us caseu a l esglesia de rubio o feu ceremonia civil a ca n alzina, si ho feu a l aire lliure jo no se com estara aquell dia el temps pero jo hem vaig casar al juliol al mig de l estiu i no es que fes calor, be jo no em vaig casar alli pero quan hi vam arribar , per l aperitu be pero al cap de poc es va girar aire i feia fresca,hi havia gent que va acabar l aperitu a dins, i axio que erem a ple estiu, despres anar parlant per aqui al xat i amb algunes altres parelles que els hi he fet les aliances hi que tambe es casan o s han casat a ca n alzina el comentari es que alli sovint hi fa aire i es que jo no hi havia caigut mai pero clar si hi ha els molis de vent sera per alguna cosa oi? pero i si aquell dia fa molta calor??? jo no vull dir res pq si el final no feu els banos per aixo del vent i depres fa un sol que crema....em matareu!
gonna

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:44 pm

numa oi que la foto que hi ha ara mateix a l aaprador del noguera sou vosaltres??? es maquissima aquesta foto.
gonna

EntradaAutor: LABANDA » dc. feb. 27, 2008 11:46 pm

ostres, dons sap greu que no vinguis al sopar si pots! potser la DEshix i tu podeu baixar juntes no? ets d'igualada tu també??? va, va... pel tema reserva no crec que passi res si encara es diu demà no??

De manresa som la RU I JO!! olé el duo manresà!

aps, i per la proposta del sopar a cal ble, algun dia ho haviem comentat per aki.. llavors si que es quedarien a quadres i podria ser molt molt molt bo!!!

jo ho deixo obert, pero si ho tirem endavant nosaltres ens apuntem!!!

em quedaria més estona Gonna , pero ... m'estic dormint! i el barça ja acaba....

així que ... seguim en contacte!!!

pensa en la foto ... va ,va ,va porfaaaaaaa!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
LABANDA

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:48 pm

be m en vaig a sopar que ja veig que m he tornat a quedar sola aqui al forum , ja se que em conecto tard pero fins ara no he pogut plegar de la botiga ,ja us llegire dema, no us passeu escrivint heeeeeee que ultimament feu pagines i pagines. neu:-D
gonna

EntradaAutor: gonna » dc. feb. 27, 2008 11:55 pm

la deshix es de per aqui??? `Pot ser es ella de la LLacuna?? o algu altre se que la numa es de la llacuna pero ara dubto si la deshix o es tambe se que hi havia algu mes pero no se qui, seria perfecte si ho fos podriem baixar juntes !!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jo sense cap problema puc .(*.*).:.. conduir no acostumo a beure,i aixi ja no em fa tant "iuio" anant dues. be ara si men vaig a sopar i a dormir i dema us penjo una foto de la boda, be de moment no en tinc gaires, pero una us la penjo i si no, si vingues al sopar us la porto. bona nit
gonna

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants