eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! molt bona la teva explicació Marian me la penso imprimir i tot que així segur que no em perdo, jejejejejejeje
Autor: Deshix » dc. feb. 27, 2008 7:23 pm
eiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! molt bona la teva explicació Marian me la penso imprimir i tot que així segur que no em perdo, jejejejejejeje
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 7:44 pm
ru ha escrit:A vore!!!
Anna, vinga! que tu pots!!!Si no, que el trii el Jordi, que segur que és més objectiu!!! jijiji
![]()
Mot, el teu viatge era tailandia i bali??? Pk una amiga meva el va fer, si vols li demano quina ruta van fer i que em digui què va estar bé i què no... com ho veus???
Deshix!!! Coñe!!! nena!!! Hauràs de portar unes 6 maletes!!! jurjur!!!
Per cert, al final vas dir quin era el teu vestit??? M'ho vaig saltar???![]()
J&B!!! Que dolenta que sóc!!! Poques coses que tens per portar dissabte i jo ja te les faig dir abans!!!![]()
Eiei!!! L'ester? aquest finde??? No era el que ve??? aiaiaiaaiaiiiiiiiiiiiii!!!!
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 7:45 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*Bona Tarda!!!!!, no entenc res, Mot no puc llegir el quadre!!!, per cert jo hauré de portar una motxila per poder portar tot el que tinc de la boda, us portaré tot incloses les sabates i els complements que vaig ficar a les fotos, jejejejeje, així em podreu donar la vostra opinio, que amb tots els nervis que tinc la nesesitaré, jajajajajaja.
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 7:51 pm
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 7:58 pm
Autor: LABANDA » dc. feb. 27, 2008 8:15 pm

Autor: LABANDA » dc. feb. 27, 2008 8:16 pm

Autor: LABANDA » dc. feb. 27, 2008 8:17 pm

Autor: ANEROLA » dc. feb. 27, 2008 8:47 pm

Autor: annakaes » dc. feb. 27, 2008 9:02 pm
I a ells què els importa la mida d'una finestra si nosaltres la volem gran. I què si està desproporcionada? nosaltres la volem així!!!!!!

Autor: annakaes » dc. feb. 27, 2008 9:04 pm

Autor: annakaes » dc. feb. 27, 2008 9:06 pm

Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 9:07 pm
ANEROLA ha escrit:Mot I think that...em diguis com són que igual m'apunto jo també i fem la comanda juntes. Així només paguem unes despeses d'enviament, what do you think now?? Jo també volia posar per l'entrada a l'esglesia. Jo crec que sinó a la cerimonia civil perque fa vent, pues a l'aperitiu o a dins al saló segur que hi ha un moment de caloreta per fer-lo servir.
Ja ens explicaras que tal demà amb el Jordi Dalmau. Té pinta de ser la visita definitiva la de demà.![]()
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 9:09 pm
annakaes ha escrit::-///:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Una bona notícia!!!! És que estic molt orgullosa!!!
El meu maridet ha guanyat un premi de composició de la música d'un curtmetratge!!!!
Es va presentar a un concurs de bandes sonores de Barcelona i ha guanyat ell!!!!![]()
![]()
![]()
VISCA EL MEU MARIT!!!!

Autor: annakaes » dc. feb. 27, 2008 9:10 pm
MOT ha escrit:annakaes ha escrit::-///:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Una bona notícia!!!! És que estic molt orgullosa!!!
El meu maridet ha guanyat un premi de composició de la música d'un curtmetratge!!!!
Es va presentar a un concurs de bandes sonores de Barcelona i ha guanyat ell!!!!![]()
![]()
![]()
VISCA EL MEU MARIT!!!!
VISCA, VISCA!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
La nostra més sincera enhorabona!!!!

Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 9:11 pm
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 9:11 pm
annakaes ha escrit:A mi m'agraden més els blancs!
Autor: MOT » dc. feb. 27, 2008 9:13 pm
annakaes ha escrit:Mot... això té bona pinta!
Et noto diferent amb el Jordi Dalmau! Segur que serà aquest!!![]()
Per cert, parlant de rajoles; avui hem rebut una carta de l'ajuntament amb les coses del projecte que s'han de canviar, entre les quals la mida d'una finestra del WC que creuen que és desproporcionada!!!I a ells què els importa la mida d'una finestra si nosaltres la volem gran. I què si està desproporcionada? nosaltres la volem així!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()