Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 27, 2008 10:42 am

Bon dia guapes!!!!

jo tinc hora el dilluns al migdia amb el de entreacto!!! rachi a veure que et diuen... jo divendres no podré venir amb les del món de flors pq tinc 2 visites a la tarda... avui les trucaré x quedar aahh em podries passar el tlf de M&M pq quan truco em surt com un fax!!! aniràs a veure'ls tots??? és que en tenim un munt.... suposo que al fina en trobarem algun que s'adequi!!!!

fiancee a veure si avui teniu més sort i us passen alguna cosa!!!
croketa ja us han dit quan firmeu???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 27, 2008 1:52 pm

Noies....

Firmo divendres!!!! Si deu vol!!!!! aix quines ganes, ja! I mé n oblido d´ells d´una vegada per totes!!!

Que m´expliqueu???
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 27, 2008 2:13 pm

Que guay!!! Els mobles els tens ja encarregats??? El sofà si que el tenies no? Jo divendres aniré a veure si acabo d'una vegada!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 27, 2008 2:28 pm

Perfecte Rachi!!!!! Així ja te n´oblides d´ells i ja tá!!!!!!

Avui vaig a la pelu i a veure si comentem alguina coseta del pentinat perquè com sempre em deixo que em faci el que vulgui a veure que em proposa però segurament serà migrecollit que és el que millor em queda!!!!!!
Ja us explicar!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 27, 2008 2:29 pm

Rachi ja et surt el 4 en el contador!!!!!
aaaaix quantes coses em queden i que poquet temps queda!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 27, 2008 2:35 pm

ualllaaaaaaaaaaaaa ualaaaaaaaaaaaaaaaaa

Que poquet... i jo sense invitacions... uixxxxxx quin estres, por diosssssssssssss

Els mobles, nomes tinc demanats els armaris i el sofa, tot lo demes m´he emportat lo que tenia a l´altre pis i anire canviant mica en mica...

A veure que tal entreacto... tot i que tinc la impressió pel que he vist de que no em fara molt el pes...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 27, 2008 3:05 pm

Jo a Entreacto no hi vaig veure gairebé res... clar que com Sant benet es un lloc nou no tenien fotos per ensenyar-me... Potser de Bell Recò tenen fotos de decoracions que hagin fet i t'agrada més.
Desprès ens expliques tot eh!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 27, 2008 3:16 pm

Hola noietes!!!! Bufffffffff... Vaya matí q porto!!!!! He estat un munt de temps a Vodafone per aconseguir un modem per poder connectar-me a Vallro mentres no ens posen el telf (q vaya tela, per un canvi de linea, de 20 a 30 dies!!!) Però bueno, lo bo és q he anat a lo del viatge i ja ho tenim tot confirmat, jejeje... El q passa és q ens surt 250 euros per cap més car pq no ens havien comptat les taxes...

Rachi!!! Q bé lo del pis!!!!!!!! Quines ganes de deixar-ho enllestit, oi???
Ja ens explicaràs q tal va amb els d'Entreacto.

G14... No ens oblidem de la foto, eh! Jejeje...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 27, 2008 3:30 pm

Hola guapes!!!!

Entro a saludar, que aquests dies estic missing.... Jajajaja, encara que veient-vos a vosaltres, amb tot l'estressss de la boda gairebe prefereixo lo meu!!!!

Bueno, a veure si demà tinc un dia mes tranquil i puc posar-me al dia!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 27, 2008 4:10 pm

hola guapes!!!!

rachiii felicitats!!!! que bé... per fi!!!! i ja podràs oblidar-te d'ells!!!! a quina hora vas a entreacto??? ja ens diràs algo... jo vaig dilluns al migdia i dimarts a les 19:300 a un món de flors... si al final no hi poguessis anar e divendres, no problem en que vinguis dimarts amb mi!

ahhh aquest migdia m'he comprat una guia de illes maurcio!!! a veure si divendres anem a fer la paga i senyal!!! encara no m'ho crec jejeje
demà a la tarda aniré a l'ajuntament de Dosrius a potar els papers... que amb l de les opos del meu nen encara no hem pogut... em fa una por que em diguin que no hi ha temps o que no tenen dies... ja us explicaré!!!!

croketa són super pesats els de vodafone... jo un dia necessitava arreglar una cosa del mbil i em van tenir un munt de temps al telf....
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 28, 2008 8:37 am

Bon dia!!!
Si si m´enrecordo que he de penjar la foto però he de buscar el cable del mv que descarrega a l´ordenador i porto un parell de dies que no he dormit a casa perùè els pares del meu nen estàn a NY!!!!!!!

Sabeu que m´estic començant a estressaaaaaaaar??? Si si perquè jo soc la primera en casar-me i no tinc ni pis, ni viatge, ni mobles aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiix!!!!!!! a veure si en dos setmanetes ho puc resoldre tot perquè com entre setmana el meu nen no pot tot s´allarga eternament!!!!!!!

El que almenys tinc clar és que el tema pentinat no he de patir perquè ahir em va dir la noia que em talla el cabell que fins a la tercera prova no em preocupés pel pentinat i que ademés ella tenia bastant clar com em quedaria bé i com m´agradaria per tant un tema menys!!!!!!

També vaig anar a escollir les teles pel vestit del dia 30 i com després vaig anar a la modista em va ensenyar la tela del meu vestit de nuvia que l´havia rebut al matí!!!! jolín em va entrar un mono de veure´l ja fet i poder-me´l prova!!!!!!!!!!

A veure que et diuen Mary a Dosrius!!!!!!! Ha aprovat les opos el teu nen?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 28, 2008 10:05 am

Bon dia!!!

G14 no t'estressis que un cop et posis es fa tot en un moment jo demà a la tarda aniré a veure si d'una vegada som capaços de decidir els mobles!!!!
I dissabte a Manresa a veure floretes, jijijiji

RACHI com va anar a Entreacto vas veure alguna cosa interesant??? Ja ens diràs!
Aps he estat mirant amb la meva mare els vestits de Tot-hom i li ha agradat molt aquest, encara que es de l'estiu de l'any passat, diu que dissabte anirà a veure'ls!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 28, 2008 10:07 am

Bon dia nenes...

Estic una mica atabalada... us explico entreacto. Molt be, ara m´han de passar pressupost, el que passa es que vaig trobar que els centres eren com massa moderns pel BR. Quan em passin el presu i fotos us el passo si voleu!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 28, 2008 10:34 am

Si si RACHI pq el que ens vam passar a mi no em va agradar gaire, a veure si els teus m'agraden més... jo havia pensat anar-hi i proposar-li que em fés uns centres com els de Phlox a veure com em surten allà.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 28, 2008 10:48 am

fIANCÉE... AQUEST ES EL QUE LI AGRADA A LA MEVA MARE...

Jo de tu trucari a tothom, i els hi expliques i tal i segur que et donen entradas pel pase que faran al princesa sofia per veure la nova colecció, perque ara no tenen res encara. Deu estar a punto de caramelo... perque em van dir que la teien les 2 primeres setamens de març...

es que a entreacto els vaig veure molt modern, més per actes de empresa...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 28, 2008 10:53 am

Igual que jo RACHI no tenen el to romantic que té Phlox... a mi també em va semblar més fred...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 28, 2008 10:58 am

Mecachis... m´he copiat el teu quadre de phlox i rebaixant a saco em quedo amb 8000 euritos... A RETALLAR S´HA DIT!!!!!

G14... menys escriure a altres posts i més fotillos dels vetits>!!!!!!! jajajajajaj (es broma, eh????)
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. feb. 28, 2008 11:14 am

hola guapes!!!!!

fiancee és super maco el vestit!!!! jo m'esperaré a mitjans de mes per anar-hi amb la meva mare!!!! a veure si troba alguna cosa que li faci el pes i lo més important que no es dispari molt jejej
G14 el meu nen encara no sap la nota de les opos, suposo que passat setmana santa h sabrem!!!!

estic mig nervi x lo de l'ajuntament de dosrius, pq quan em posin alguna pega amb lo poc que em queda!!!! ahh m'he agafat la tarda lliure!!!! tinc unes ganes...
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 28, 2008 11:51 am

RACHI ha escrit:G14... menys escriure a altres posts i més fotillos dels vetits>!!!!!!! jajajajajaj (es broma, eh????)

jajajajja, pobreta... RACHI que dolenta que eeeeeeeets!!! jajjajaja
Per cert que ja m'han enviat de Sant Benet un pdf no es un contracte ni un nº on fer la paga i senyal... però al menys es un paper on posa que el dia 05/07 està reservat per nosaltres!
Ara ja estic més tranquila!!

Mary ja et diré, si va la meva mare aquest disabte, quins preus li donen de vestits... però aquí al barri va veure un que li agradava a una boutique i ja eren 1200€ aixì que ja veurem...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 28, 2008 12:31 pm

Avui per la nit us el penjooooooooooo. Si si estic aqui amb un parell que també ho fan amb Cal Blay i com es csen abans que jo és perfecte!!!!! SI es que mira que ets petardo eeeeeehh Raaaaachi jiijijijijijiji!!!!! a escribir a escribir non stop non stop!!!!! :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants