RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dt. feb. 26, 2008 6:52 pm

SoniaJordi, jo també em caso xl civil allà, xo crec q starem tot el rato a sobre dla alfombra vermella q posaran. Crec q en cap moment trepitjarem la gespa, i si és així suposo q serà un moment. Jo també espero q així sigui, xq sinó vaya plan... Vaig anar a un casament als arcs d'ariatza, i tot el rato stavem a la gespa. Va ser horroros! Tot el rato amb els talons enfonsats, i a sobre la gespa estava mulladaaa!!!!!! Can Ribas, ho tenen tot controlat!! jeje!! :-)

La paqui, nosaltres haviem d'anar la setmana pasada a mirar els anells. Ens els regalen la meva germana i el seu marit. Nosaltres segurament anirem a una joieria d Terrassa, q ja sabem mes o menys quin preu hi ha. A mes nosaltres volem els anells tipics, una cosa senzilla, xq el meu novio no li agrada q sigui masa vistos. A mi també m'agrada així. Llavors, akets sempre surten mes economics. A veure q trobem, suposo q no trigarem gaire en anar-ho a mirar.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Eysuke » dt. feb. 26, 2008 8:05 pm

Hola chicas, me alegro que os haya gustado las fotos que he puesto. Creo que así tenéis una idea de todo y así entre todas nos aportamos un granito de arena para terminar nuestras bodas.

Mima estaba bueno, pero está mas bueno el resto de postres, uno que también nos apreció muy bueno ya vereis es el pecado de chocolate a que si??? y el coulant también.

La paqui la caldereta y el mig llamantol estaban los dos buenos. A nosotros nos gustó un poquito mas el llamantol, pero como dice mima hay miles de gustos y el menú que ha cogido ella es también espectacular. En fin lo comentado que escojas lo que escojas en can ribas está todo bueno.

por el tema del cesped no había caído pero teneis razón, soniajordi si en la ceremonia civil se hunden los zapatos me muero....jajajajajajajajaja. Espero que lo tengan controlado tal y como dice mima, de todas maneras es una cosa que me apunto para preguntarlo, chicas anotadlo para las que tengan ceremonia civil allí.

El tema de los anillos todavia no nos lo hemos mirado, creo que tenemos tiempo, pero de todas maneras me gustan muy sencillos, lo de siempre y es verdad que salen mucho más económicos.

Bss chicas!!!!!
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: pilimili » dc. feb. 27, 2008 8:05 am

nines tema tacons.... don't worry!!! no trepitjareu la gespa i en cap moment tindreu problemes!!! en serio! jo em vai casar allà i olé!!
jo de plats vaig posar: aperitiu recomanat, llamantol tal cual a les 4 salses, filet de l'avi, peres al vi i hojaldre amb crema i fruites. La gent s'ho va menjar tot, no van deixar RES, us ho puc assegurar!!! Un petó i no patiu!! :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. feb. 27, 2008 8:05 am

nines tema tacons.... don't worry!!! no trepitjareu la gespa i en cap moment tindreu problemes!!! en serio! jo em vai casar allà i olé!!
jo de plats vaig posar: aperitiu recomanat, llamantol tal cual a les 4 salses, filet de l'avi, peres al vi i hojaldre amb crema i fruites. La gent s'ho va menjar tot, no van deixar RES, us ho puc assegurar!!! Un petó i no patiu!! :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. feb. 27, 2008 10:11 am

Hola, us han dit on es farà l'aperitiu?? si davant del salo o davant la masia? l'última vegada que vaig anar em van dir que davant dels salons volien fer com uns porxos, els han fet??
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Eysuke » dc. feb. 27, 2008 11:24 am

Rubgal los tienen hechos, tu que salón tienes??? de todas maneras es muy bonito hacer el apetritivo delante del salón, con el cesped es muy bonito y si hace sol entre los porches y las sombrillas yo creo q queda muy bien y la bienvenida delante de la casa.

A mi personalmente no hemos cerrado el tema este, mas adelante lo cerraré y cómo mi hermana se casa antes en mayo veré como queda todo y lo terminaré de cerrar.

Besitos
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. feb. 27, 2008 1:05 pm

Gràcies guapes pel tema dels “talons”!!! jejeje! Eske jo entre k soc petita i m’imaginava enfonsada a la gespa, kina imatge més horrible!!!!! Però ja sabia jo k akest tema tmb el devien de tenir controlat al 100%!!!!!!!!

Jo tmb vull consultar el tema de l’aperitiu.... jo si el fan devant del saló no m’importa, mentres no em deixin sense la benvinguda i el paseillo pel passadís k arriva a la casa i tothom allà esperant amb la copa de cava, cap problema!!!!!! Lo k pasa es k si fas l’apeririu devant de la casa, baixen cortines o algo? Pk sinó es veu tot el saló i perd una mica la gracia, no??? Nosaltres tenim el més nou, crec k és el dels cirerers i la veritat és k les vistes desde la gespa son increibles!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: mima » dc. feb. 27, 2008 1:45 pm

Jo faig l'aperitiu davant dla masia, m'agrada mes.
Rubgal, et refereixes a akests porxos, oi? Ha kdat be, sta davant dl salo nou. Xo a mi em continua agradant mes fer l'aperitiu davant dla masia.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
mima

EntradaAutor: carmends » dc. feb. 27, 2008 4:53 pm

Uau! Quantes novetats!!!!!

Moltíssimes gràcies pel reportatge de fotos!. Quina pinta tenen els plats! I els postres!. Una pregunta, a l'aperitiu agafeu a més a més dels que ells proposen tall d'alguna cosa? que són una mica justets els aperitius?
Qui va a fer el tastet aq. cap de setmana????

Petonarrus per a totes!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. feb. 27, 2008 4:59 pm

hola, jo tinc el salo de fusta. HI ha un altre porxo al davant o es el mateix pels dos salons?
Mima que chula foto... la veritat es que ha kedat molt xulo el porxo i hi ha unes vistes genials.
On fareu l'aperitiu vosaltres?
rubgal

EntradaAutor: mima » dc. feb. 27, 2008 5:26 pm

Rubgal, aquest porxo nomes està davant dl saló nou. Al saló d fusta, quan hi vaig anar-hi no hi havia res davant. Crec q aket porxo és tan sols xl saló nou.
Jo faig l'aperitiu davant dla masia. Ho vem star pensant i parlant amb la familia, xo a mi al final em va agradar mes davant dla masia. M'agrada el fet d q quan arriven els nuvis, tohom estigui allà davant i nosaltres arribem xl caminet. M'agrada! Davant dl saló, ja hi starem quan dinem, i la gent pot sortir sempre q vulgui a veure les vistes.
Imatge
mima

EntradaAutor: Lea » dc. feb. 27, 2008 5:57 pm

Nosotros pensemos que delante del salón nuevo no estaría mal, pero también es verdad es que cuando fuimos a verlo, no habían hecho eso, y nos atraía más la idea de que fuese en el cesped, ya que nos dijeron que ponían unas tarimas de madera muy bonitas.. ahora viendo eso, me da un toque más frio.. Ya veremos.

Nosotros hacemos la prueba dle menú el día 9!!! Alguna chica lo hace ese día???

Fuimos a buscar lo del expediente de matrimonio, y casi le da un yuyu a mi novio! Van y le sueltan que tienen fecha a partir de enero del 2009 y el chiquillo todo angustiao diciendo "pero que me caso en septiembre!!" y mirando y mirando han logrado darnos fecha para finales de marzo.

Hay overbooking de bodas xD
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. feb. 27, 2008 6:18 pm

Lea, el expdiente matrimonial os tardan tanto?? a nosotros nos lo hacen en una semana. Fuimos a buscar todos los papeles necesarios el viernes pasado y lo llevamos a la iglesia de mi novio que es donde nos lo van a tramitar y nos dijeron que este viernes ya lo tendriamos.
Yo voy este finde a la prueba de menu, hay muchas ganas!!!
rubgal

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 27, 2008 7:07 pm

Eysuke, no em cansaré de donar-te les gracies. VAYA PEDAZO CRÓNICA DEL TASTET!!!!!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: Lea » dc. feb. 27, 2008 8:05 pm

En badalona nos dijeron que el expediente comenzaban a dar fecha para el año que viene pero miraron a ver si podía ser antes y al final nos dieron fecha para el 31 de marzo.
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. feb. 27, 2008 9:23 pm

Com va tot guapisimes???

Eysuke moltes gracies per la cronica, esta super be!!!!! quants plats vau triar??? pensava q nomès es podien triar 2?

Per cert,ja tinc sabates!!!!! en q m'he vist de trobar-les. Me les he comprat al Tocador de la Nuvia a Bcn i estic super contnta xq despres de mirar a moltes sabateries, al Corte Ingles i a Pronovias no trobava res...

La setmana q ve nem a donar la paga i senyal pel viatge :

Paisajes de Thailandia!!!!!!!

No us sembla q amb l'expresió aquesta de q "sólo te casas una vez" acabes pagant lo q sigui x tot??? Ho dic xq tot lo q jo vaig pagant va acompanyat de tres 000 al darrera :.0.-0.:

dw!! : btbe :: : btbe :: : btbe ::
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: Janna » dc. feb. 27, 2008 9:40 pm

JAjajajajaj!!!! Tens tota la raó del món Sonia18.
Amb el rollo de que "sólo te casas una vez en la vida" et van fotent pals per tot arreu. Tot plegat és una estafa!!!

S'ha d'anar amb molt de compte,..., i pensar una mica amb el cap perquè sinó muy enamorados pero en la ruina!!!! :o-o:

Però; i la il.lusió que fa tot el muntatge!!! :-///:
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: mima » dc. feb. 27, 2008 9:50 pm

Janna i Sonia, quanta raó q teniu!! Això dls casaments és una ruina! La veritat és q deixes una mica d banda el tema economic, i avegades això és perillos. S'ha d fer una gran festa, xo sempre fins a on es pugui!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dc. feb. 27, 2008 10:55 pm

hola chicas, al verdad es que teneis todas la razón, te acabas gastando mucho dinero, pero bueno teniendo salud el dinero trabajando se recurera y un día es un día.

A mi hacer el aperitivo delante de la casa me encanta también, pero nosotros somos dos bodas en el mismo día y no quiero que le den prisas a los invitados en darles el aperitivo para q bajen pronto al salón pq viene la otra boda. Por eso prefiero la bienvenida delante del salón y nosotros estar un rato con los invitados y luego ellos se van a hacer el aperitivo al jardín delante del salón, cosa que sí que cierran las cortinas y así luego se ve todo bonito.

De todas maneras creo que de las dos maneras queda bien. Creo que ese día nos lo pasaremos genial y esos detalles no nos daremos ni cuenta y creo que la gente estará a gusto igual dónde esté. La casa la verán de todas las maneras.

Rayma, gracias a ti... a mi no me tienes que dar las gracias, lo hago por todas para que tengamos la más información posible. Muakkkk!!

Chicas buenas noches a todas.
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: SoniaJordi » dc. feb. 27, 2008 11:04 pm

Sonia18, nosotros tmb nos vamos a thailandia y como todas.... la casa por la ventana!!! nosotros hacemos un viaje de 18 días... bangkok, triangulo del oro en avión y phuket!!!!! una maravilla!!!!!!!!

Del porxe para el aperitivo, la verdad es k en la foto se ve espectacular con esas vistas!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants