NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Laura31 » dc. feb. 27, 2008 12:23 pm

Raki, de veritat és bonic el ram, el trobo molt elegant.

Marjo, el tema de les caricatures com va? qui t'ho ha fet? penso que pot ser divertit. Quant he vist el teu post he pensat que li podria fer al meu germà i a la seva xicota pq voldria fer-li algún detallet i és complicat.
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 27, 2008 12:37 pm

Raki... com ja t'han dit.. m'apunto al club... !!!! el ram és preciós... la cala és una flor molt elegant, fa molt de núvia. I per la idea de fer les rèpliques... em sembla molt encertada... i estigues tranquila... que et guardarem el secret ::-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 27, 2008 12:38 pm

Raki... com ja t'han dit.. m'apunto al club... !!!! el ram és preciós... la cala és una flor molt elegant, fa molt de núvia. I per la idea de fer les rèpliques... em sembla molt encertada... i estigues tranquila... que et guardarem el secret ::-)
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. feb. 27, 2008 1:08 pm

Gracies a totes,claro ke adivino Marjo tu ramo de Calasssss?
Bueno ara ke ja estem cada cop mes a prop de akesta boda penjo els
objectes perdonals ke portare akell dia,Penjo aliançes,penjo el regal dels meus pares que es el ke portaré al coll i la pulsera i penjo l´anell de promesa ke me la va regalar el meu home al juliol cuan varem decidir tornar-nos a casar habere ke sembla.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. feb. 27, 2008 1:10 pm

aki les aliançes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32

EntradaAutor: RAKI32 » dc. feb. 27, 2008 1:11 pm

i per ultim l´anell de promessa
RAKI32

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 27, 2008 7:28 pm

Hola noies!

Aqui segueixo mig-mig... Encara que demà aniré a la feina perque tinc que anar a Barcelona que el dissabte tinc tastet!

El ram m'encanta, es molt maco. El meu l'he triat més colorit, amb taronges, mes silvestre, pero les cales les trobo super elegants.

Les sabates tenen una pinta estupenda... Jo en tinc que buscar algunes per despres.

Fins despres!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. feb. 27, 2008 7:39 pm

Bona tarda!!

toc rebentada i una mica no se si dir trista,... hem sento un tant impotent per la feina, coses que veus que no funcionen, que ficant una mica de part de tots seria molt més fàcil, però ja sabem el que pasa..... :o-o:

Ceci, he vist el teu vel en directe i amb "alevosia" és maquísim, anava pel carrer imaginante.... neujor:-) neujor:-) quedarà bé, això segur :-)ok:

Les sabates no les han canviat, així que ja saps ::-)

Si vols anem un dia, tu els fas treure el vel i jo les sabates neujor:-) neujor:-)

Raki, la idea del ram hem sembla encertadísima, no se ho esperaran i segur que els hi fa mltisima ilusió, ho trobo un detall maquissim. Les joies que has ficat són molt fines també :-)ok:

Apa totes amb les cales....jejejejeje

Glori, cuidat molt!! jo fa dos dies que hem torno a marejar, aquest matí m'he asustat una mica, però no he gosat dir res a la feina... és que no vull ni pensar-hi, a veure si aixi passa tots els mals :o-o:

NOticia: ja m'han arribat els minidvd per fer cosetes *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 27, 2008 7:41 pm

Hola noies que tal va tot? Jo treballant, be lo de treballar es un dir pq aqui tothom ha fotut el camp i jo m'entretinc al foro fins a l'hora de plegar :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Laura les caricatures me les fa un noi del meu poble que no es professional pr dibuixa molt be. Aquest cap de setmana si puc faig fotos i us les ensenyo

Raki jo el ram encara no el tinc triat, em va dir la de la floristeria que fins al Juny no calia que passes, pr la meva idea es que sigui de cales vermelles o taronges pq dels tipus de rams que he vist es el que més m'agrada :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Glori ja estas millor? Me n'alegro que et trobis mes be. Veus com segurament son els nervis, t'has de tranquilitzar, relaxar-te i cuidar-te una miqueta :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 27, 2008 7:46 pm

Ah que me'n descuidava !!!!!!!!!!!!!

Raki les joies son precioses, també molt finetes com les de la ceci que son les que a mi m'agraden, elegant pr discretetes >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Les anells també son molt xules i que dir de la de promesa "vaya cacho anillo!!!!!!!!" debies flipar quan el vas veure =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Oni un altre cop amb els marejos...? Nenes que ens em de cuidar, vitamines, proteines, omega3,... el que fassi falta per acabar amb aquests mal rotllos :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. feb. 27, 2008 7:48 pm

si Marjo, i això ja hem comença a preocupar, m'esperaré pq dillums hem fan analitiques a veure que hem diuen..... tot i que penso que no sigui del estrés i la cafeina/teina que hem foto aquesta setmana :-/

Per menjar, ara menjo bé, quan començo les dietes, miro més el que menjo, menys guarrades i molta més fruita i verdura
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 27, 2008 8:11 pm

Ei Key! 7 messos clavats! Poc a poc tot arriba, no ens en donem compte i ja ha arribat el dia! Cuida't!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 27, 2008 9:28 pm

Ole noies!

Primer de tot (que no tinc perdó per la de dies que fa....) dir-li a la Ica que em va encantar el seu vestit! Em va fer il·lusió veure't vestida de nòvia! I el que més em va encantar és tot el treball que porta a la zona del corpinyo i del coll!És xulíssim! FELICITATS!!!!

I després també dir-vos a totes que m'han agradat molt els conjuntets de joies, anells i rams! Laura a quina floristeria et vas fer tu el ram??? Ah si ja ho recordo, a la Bordeta no?? No havia vist la foto de tan a prop i m'ha encantat! És molt xulo! Jo raki no sé si et servirà de consell però el porto tot blanc perquè em feia il·lusió que tota la decoració floral fos blanca..... Suposo que són manies, ho trobava més neutre, més elegant i a part l'església és bastant fosca..... Però ara que he vist la foto del ram de les cales de la Laura amb aquell color tan eixerit, m'han encantat!!!! I començo atenir dubtes de si posar una miqueta de color..... Quin cacao....

Glori, que te quedan super poquitos días..... qué nervios!!!! Recupérat prontito y sobretodo no te agobies que ya lo tienes todo listo! Ah! Y ya nos contarás qué tal el tastet sobretodo a l'Aneta (que hace días que no se deja ver por el foro) y ami que nos afecta directamente y andamos angustiadas con el tema.... Yo sobretodo después del desastre y la indigestión con el pastel de laTugues del día de San Valentín..... En fin....

Oni, y tu también mejórate eh?? No podría ser los mareos un poquito de anemia o incluso bajadas de tensión bruscas o de azúcar??? Tomatelo con calma que lo primero de todo es la salud, si necesitas cualquier cosita no dudes en pedírmelo oki???
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 27, 2008 9:29 pm

Ole noies!

Primer de tot (que no tinc perdó per la de dies que fa....) dir-li a la Ica que em va encantar el seu vestit! Em va fer il·lusió veure't vestida de nòvia! I el que més em va encantar és tot el treball que porta a la zona del corpinyo i del coll!És xulíssim! FELICITATS!!!!

I després també dir-vos a totes que m'han agradat molt els conjuntets de joies, anells i rams! Laura a quina floristeria et vas fer tu el ram??? Ah si ja ho recordo, a la Bordeta no?? No havia vist la foto de tan a prop i m'ha encantat! És molt xulo! Jo raki no sé si et servirà de consell però el porto tot blanc perquè em feia il·lusió que tota la decoració floral fos blanca..... Suposo que són manies, ho trobava més neutre, més elegant i a part l'església és bastant fosca..... Però ara que he vist la foto del ram de les cales de la Laura amb aquell color tan eixerit, m'han encantat!!!! I començo atenir dubtes de si posar una miqueta de color..... Quin cacao....

Glori, que te quedan super poquitos días..... qué nervios!!!! Recupérat prontito y sobretodo no te agobies que ya lo tienes todo listo! Ah! Y ya nos contarás qué tal el tastet sobretodo a l'Aneta (que hace días que no se deja ver por el foro) y ami que nos afecta directamente y andamos angustiadas con el tema.... Yo sobretodo después del desastre y la indigestión con el pastel de laTugues del día de San Valentín..... En fin....

Oni, y tu también mejórate eh?? No podría ser los mareos un poquito de anemia o incluso bajadas de tensión bruscas o de azúcar??? Tomatelo con calma que lo primero de todo es la salud, si necesitas cualquier cosita no dudes en pedírmelo oki???
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 27, 2008 9:33 pm

Per cert Raki! Les vostres aliances s'assemblen moltíssim a les nostres! Portes un brillantet al mig tu a la teva o ho he vist malament???? Quan os han costat si no es molt preguntar? Es per saber si ens han fet bons tractes perquè són super semblants.....A vegades peques d'inocent i d'inexpert en segons quines coses i com que el meu home és d'anar a un lloc fixe i no rodar gaire perquè si no s'agobia em sembla que en més d'una cosa hem pagat les ganes..... GRÀCIES WAPA! Ah i el detallet dels rams em sembla una boníssima idea i crec que els hi farà moltíssima il·lusió, sobretot a la teva nena!
Elena Set'08

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 28, 2008 11:21 am

Hola noies que tal el dijous? Jo amb un mal d'esquena terrible. Suposo que deu ser el canvi de temps :-/ :-/ :-/ :-/

Ei sabeu que ahir va fer un any que volto pel foro. Un anyet molt profitós ja que he aprés moltíssimes coses i he conegut gent fantàstica.

MOLTES GRÁCIES A TOTES!!!!!!!!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. feb. 28, 2008 11:27 am

eeeii Marjo, un any ja!! :-)ok:

Jo acabo de canviar el dia de la primera prova del vestit... li deia al juny però m'ha dit que tot i que li deia a finals, que era molt aviat, i hem quedat pel 26 de juliol a les 12h *.-o-o.* *.-o-o.* ,,,, weno, més temps per aprimarme ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 28, 2008 11:30 am

Jo la tinc a finals de Juny pr no crec aprimarme ni un gram pq ho he intentat i no me'n surto i a mes em trobo fatal i estic de molt mala llet (l'ansietat em pert) o sigui que m'aconformo en mantenirme tot i que seguire anant al gimnas com sempre i no pasant-me amb le menjar no sigui que la cosa aumenti
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. feb. 28, 2008 11:38 am

Jo també hem fico de mal humor, sobretot al principi.... però ho he de fer, de fet la talla que he agafat de caderes m'anava justa, no m'apretava ni res però m'anaven a demanar una mes i vaig dir que no (de la resta m'anava que hem sobrava per tot arreu.....) aixi que a dieta.... amb 5 mesos ho puc fer bé
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 28, 2008 11:50 am

Buenos dias chicas que tal como lo llevais, veo que esto se nos va acercando a todas...yo estoy de los nervios... este viernes mi nene se viene a vivir conmigo ya.. tengo miedo a ver como lo llevamos esto de la convivencia antes de la boda, yo soy muy rarita y un poco sargento jejejejeje me gusta mandar, pero bueno creo que eso él ya lo sabe y si me ha aguantado hasta ahora....jejejejejjeje
Sabeis ya tengo el viaje, nos vamos 8 dias a Fuerteventura, a Corralejo, en un hotel de 5 estrellas de gran lujo jejejejej si a pasarlo en grande a cuerpo de rey, ademas tiene 3.000 m2 de spa... osea que no veas.... se llama gran atlantis bahia real...es superchulo estilo neomudejar una pasada me enamore cuando lo vi.....ya se que es un viaje que normalmente se hacia antes pero es que no nos queriamos gastar mucho dinero.....
No os canseisssssssssss
BESITOSSSSSSSSSSSSSSS
CUIDAROSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat