NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 26, 2008 9:06 pm

xiquetes... ara us n'explicaré una que riureu una estona....

Volia demanar hora per aquest divendres a la tarda per provar-me el ditxós vel. Fins aquí tot bé, ja que farà cosa d'uns quants dies van canviar l'aparador de pronovias, i van colocar el vestit DANGO amb un altre vel. Doncs... surto ara a passejar amb en Lucas.. i carai!!!! no fotem... resulta que veig que han canviat altra vegada l'aparador, ara hi ha el DAGEN... amb el meu vel altre vegada!!!!!!!!
Si es que no pot ser veritat... s'havien tirat dos mesos amb el mateix vestit a l'aparador i ara, en menys d'una setmana... zas! Van i el tornen a canviar... i clar el meu vel deu ser el "velo comodín" que va bé amb tot.. pq noi...

Res q tono a ser al punt de partida... el vel a l'aparador i jo sense haver-me'l provat encara!!!!

Es fort eh!!!!????
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. feb. 26, 2008 9:08 pm

que es el que estàs fent ara Marjo?? el de dpbox dic... ho miraré per internet a veure que tal....

Ica, si que escribim força .. i llàstima no tinguem més temps per escriure més! semblem una espècie de family :-)) a veure si aconseguim quedar un dia totes.....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dt. feb. 26, 2008 9:16 pm

Ceci, des de luego.... Ja es casualitat no? Aixó vol dir que es guapíssim... neujor:-)

Ahir vaig anar a mirar sabates per anar a les tres bodes que tinc a part de la meva, i vaig veure unes sabatetes blanques supercòmodes que no vaig poder estar de comprar pel dia de la boda quan no aguanti les de nuvia... jijijij...no sé si passaré l'estiu sense posar-me-les... però em va fer gràcia i com que eren tant baratetes... :-)ok:

que us agraden? bé, de totes maneres l'important es que són cómodes...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ica l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 26, 2008 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dt. feb. 26, 2008 9:19 pm

Vosaltres encara veig que teniu una mica més de temps que jo... ara m'he assegut aquí a escriure i tinc tota la compra per ficar a la nevera... jijijiji

Quin pal... sempre vaig de cul! A veure si a la propera quedada hi puc anar...

>.-<: >.-<:
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 26, 2008 9:23 pm

El programa que utilitzo es el dp-book que es com el hoftmann pr te mes plantilles. Ho vaig descarregar d'aquesta pagina i es a la serie africa pr a la serie mediterraneo tenen encuadernaments de luxe.

http://www.tualbum.es/series/Mediterraneo/Album-Digital

NOsaltres, aprofitant que comprem les fotos a alta resolució volem fer l'album dels pares o sigui que ho miraré per fer una bona encuadernacio :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dt. feb. 26, 2008 9:24 pm

Això va a dies Ica, toto i que a vegades es que si no explaio una estona, es que acabaria faltada.....

Ceci, no ho entenc!! ho han canviat aquesta tarda a mitja tarda doncs! perquè li he dit a ma mare que es pasés i estava l'altre aparador..... ostràs quina pu tada! que vol dir que l'han tret per probarlo potser?? :-/ deunidó! a mi m'extranyava una mica, pensava que ficaven a l'aparador els carets, perquè es menys probable que t'els demanin probar, com quan havia el confeti que valia mig kilo...

Ica, les sabates són boniques i aquestes les podras aprofitar després :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 26, 2008 9:37 pm

Ica.. que xules les sabatetes... fan una pinta de còmodes que no vegis!!!! On les has comprades... llàstima de la punta.. jo busco una cosa semblant però més rodonetes...

si si.. noies el vel que he triat és car.. però deu ser la òstia de bonic.,... sirve igual pa un roto que pa un descosío... q fort lu meu... Key, encara no t'havia dit res pq se m'ha passat trucar avui i volia trucar demà... però ara.. amb aquesta guasa no sé!

Jo es q crec q el dango no aguanta dos dies a l'aparador!!! Les de Pronovias lleida no s'han enterat que es el vestit de l'any!!! Que ha fet un furor que fa por.. i algú el deu haver demanat per provar.... fijo! jajajjajaja
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 26, 2008 9:39 pm

neujor:-) neujor:-) jo creia que el vestit de l'any era el nalón! això al principi hem foteia, ara mira, m'es igual.....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 26, 2008 9:41 pm

Key no sé pas com està la estadística.. però com que les dango girls són tant guerreras!!! Sempre amb el post a les primeres posicions... jajjajajaja

La veritat que el vestit és preciós...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 26, 2008 9:44 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) no hem facis parlar!!! ::-)

MIra, els vestits és que la gran majoria són molt bonics, i normalment el que escolleixes a banda d'agradarte és dels que cauen a cada una millor.....

A mi m'agradaven més altres que el meu, (de fet m'el vaig probar per probar) però no per mi o per com hem queien...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 26, 2008 9:50 pm

I així... com va ser per enamorar-t'en???? explica explica...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. feb. 27, 2008 12:16 am

pq hem vaig probar uns 40 vestits i va ser l'únic amb el que no hem veia disfraçada, (dins que no és amb el tipus de roba que portes habitualment ::-) ) però hem vaig veure jo... després hem vaig probar més, però res, o molt carregats, o massa moderns...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 27, 2008 8:59 am

Ostras Ceci lo teu amb el vel sembla que jugueu al gat i al ratolí. I no podries intentar demanar que te'l deixessin probar encara que estiguia l'aparador? Els telefones i els dius que te'l vols probar i així els dones temps a despenjar-lo :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. feb. 27, 2008 9:01 am

La veritat es que ho haurien de fer... doncs no han desmontat tot l'aparador en dos dies?? home!! si no, a un últim recurs, si vas un dia a barna aprofites, però no és això tampoc, no hi ha dret, coi que si els hi dius i no és al damunt al moment... que ja veus! que costa més treure el vestit que el vel!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dc. feb. 27, 2008 10:17 am

Hola bon dia Noies com esteu totes?Ja veig ke molt be totes.Jo cada dia mes nerviosa i aixo que queden 3 mesos encara,ahir vaig estar a la floristeria per demanar tot alló que vui,estic super liada amb el ram,no sabia que em costaria tan decidir-me per el ram,m´agrada tot,pero al mateix temps per a mi personalment no se que fer.Al final m´he decidit,un consell ke m´han donat es ke:una noia alta i amb el cabell curt li keda be portar un ran llarg.no se us penjo una cosa similar al ram ke mes o meys he triat habere que sembla a vosaltres.Unes em diuen color vermell,altres em diuen ke blankes.......kin liooooo,jo les he triat blanques
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dc. feb. 27, 2008 10:35 am

que he de dir Raki, jo soc una enamorada de les cales!!! :-)) el blanc o color, doncs és ´més personal, a mi m'agraden més els colors, per destacar, però un ram en blanc i verd fa tant elegant!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 27, 2008 10:40 am

Ostras Raki m'encanta el ram. Jo també soc del club I love Calas :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Jo tinc al cap un ram amb cales vermelles o taranges pq son dos color que m'encanten . Moltes felicitats per l'elecció :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: RAKI32 » dc. feb. 27, 2008 11:13 am

Gracies noies,suposo ke com jo ja soc una mica mes gran ke totes vosaltres i ja no tinc el cos ke totes vosaltres teniu dons he tingut ke triar un vestit elegant,llavors crec ke pega bastant les cales balnkes,volia dir-vos a totes pero ke sigui un secret entre nosaltres la idea ke he tingut.
Explico:eL MEU RAM LI ENTREGARE A LA MEVA GERMANA,pero clar la meva filla Tania tenia molta il-lusio per el ram tambe,llavors he dit a la floristeria ke facin una replica igual pero algo mes petit, i depres he fet fer un 3º ram encara mes petitonet per la unica nevodeta ke tinc,ke suposo ke a la meva cuñada li fará molta gracia tambe,Ke us sembla?
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 27, 2008 11:18 am

Hem sembla molt bona idea Raki, així fas contentes a les tres, sobretot a la teva germana i a la teva filla, que dificil deu ser triar entre les dues :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

En aquesta linea també voltava pel foro la idea de fer el ram de manera que es pogues partir en dos i aleshores agafes a les dos "vistimes" i les fas estirar cadascuna per un costat del ram. Aquest es separa i les dos es queden amb un ram sencer (una mica mes petit clar) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dc. feb. 27, 2008 11:29 am

Raki, que bonito, es que me encantan las calas blancas, de hecho mi iglesia estara decorada toda con calas blancas, asi que adivinais de que va a ser mi ramo?????? pero no se si seran blancas o de otro color..... a ver que dicidimos entre la chica de la floristeria y yo......
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants