NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 25, 2008 7:27 pm

jjeejjejejeje

A mi ja m'agradaria dur unes joies ben grosses,.... plenes de brillants... però noi... és el que entrava dins del pressupost... que déu ni dó per lu que és el que ens ha costat!!! I això que em feien molt descompte!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dl. feb. 25, 2008 8:26 pm

Ceci! Felicitats per les joies!!! tot un encert!! I les flors, segur que quedaran molt bé, i en l'entorn de muntanya que estareu... preciós!!!
Glori, ja falta poc, sobre el tema dels colors de la família... en els vestits, seria molta mala sort que fos igual el vestit (de forma), vols dir que de colors són realment iguals? sempre pots condicionar a què es posin algun complement que variï...
i a la resta... que sigui lleu el dilluns... nosaltres no hem avançat gens, així que m'estic començant a preocupar...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 25, 2008 8:44 pm

Bones!

Pues crec que tant ma mare con ma cuñada van de vermell... El vestit no tindrà res a veure segur, perque per començar ma cuñada estarà embarasadissima... Pero se que a ma mare no li farà molt gràcia. No se.

Avui he trucat a la fotògrafa a veure si també la vec aquest finde, aixi ja em quedarà una cosa menys i es que tampoc me queden gaures nmes! El de la despedida que pensva fer coses m'ho han prohibit! Aixi que ja no en tinc cap mes excepte l'anterior a la boda.. No queda res de res!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 25, 2008 10:04 pm

40 dies!!!! Per favor... 40 dies!!!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa més sanaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gloripage, jo estic amb la Urgell, crec q és molt difícil que se les vegi igual... intenta investigar què portaran de complements... i incidir per aquí. De totes maneres, igual hi haurà més de dues persones de vermell... mira que el color dona molt de joc en els vestits de festa... esperem q ta mare no s'ho agafi massa malament...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 25, 2008 10:51 pm

No queda res... És veritat!!!! Com menos temps queda més ganes tinc de que arribi el dia.... A més la gent (alguns) se'ls veu super ilusionats i amb ganes, altres en canvi, fa goig el pasotisme que demostren a aquestes alçades pero es podria obrir un capitol apart per aquest tema.

A veure si aquest dissabte em convenç el pentinat!
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. feb. 26, 2008 10:25 am

Bones noies, entro per saludar rapidament.

Ceci encara no he pogut tornar amb els ninus.. a veure....
les joies a mi m'encanten, son molt fines, m'agrada aquest estil!

Urgell, nosaltres tampoc hem avançat res, i es que ja no tinc temps ni per la resta de coses ....

Glori, que poquet queda, com passen els dies, ja veuràs com disabte trobes el pentinat.

Petons a totes!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 26, 2008 10:28 am

Hola noies!

Estic a casa que no em trobo be. Estic super marejada... No se. Espero que no sigui una grip, sols me faltava aixo ara! Jo vull pensar que es dels nervis! Quin rollo.
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dt. feb. 26, 2008 10:31 am

ànims a totes! Que això no defalleixi!!! La Glori ja ho té enllestit tot i encara li sobren 40 dies! doncs la resta sense atabalar-nos...
Key... amb calma i temps tot es pot fer. I Glori, sobre el vestit continuo pensant el mateix, incideix en ta mare en els complements, així pot ser que sigui una mica diferent. Per cert, sobre la gent que no mostra cap tipus d'il·lusió, el millor que es pot fer és la indiferència, ni tant sols la ignorància, indiferència i ja està!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: Urgell2 » dt. feb. 26, 2008 10:33 am

Ei... Glori! Tranquil.litat! És possible que sigui una baixada de defenses, després del ritme que portes seria el més normal... així que paciència, repòs i demà serà un altre dia! Prent-ho com un dia de relax!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 26, 2008 10:37 am

Gloripage... segur que no és res dona... igual els nervis que bé han de sortir per alguna banda... fes molta bondat, per si de cas!! I res de cafès, coca-coles, ni de tès... A prendre-s'ho amb calma... jejejeje que ja veuràs que no és res.

Key... últimament vas súper atabalada... sosiega... !!!!!!!!!!! jajajjaja I no us preocupeu dones..., això també va per la Urgell... tranquiletes que hi molt de temps, a més moltes de les coses no es poden preparar pq la gent no et deixa, i si no mireu a la Glori el fotògraf i la florista (crec recordar) li deien que anava massa aviat 3 mesos abans de la boda!!! Així que tranquiles...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 26, 2008 10:37 am

Noies molta calma. Teniu molt temps per davant. Jo vaig començar a organitzar la boda amb 6 mesos i me'n sobren 2!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » dt. feb. 26, 2008 10:45 am

Gràcies guapes! Ara ja estic una mica més tranquil.la! A veure si m'ho miro amb uns altres ulls tot això!!!
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: feminacora » dt. feb. 26, 2008 11:15 am

Buenos dias chicas que tal como va la cosa, veo que todas estamos con unos nervios y la verdad es que tiene razon Glori nos queda mucho tiempo....Glori que te pasa mujer, no te preocupes que eso seguro que es de los nervios que llevas encima, el estres y todo se va acumulando y luego tiene que salir... cuidate mucho vale???
Oni si me he quedado el velo de la modelo.. no se como me quedara pero bueno...
Besitoss
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: XIPI » dt. feb. 26, 2008 1:22 pm

RELAJATE... RELAJATE....!!!!!! :--=-) :--=-) ::-) JEJEJE
Despres de passarme uns dies al llit amb angines, ja soc aqui!
Quant d'estres...!!!! jejeje (no se pk parlo, pk vaig igual...)
Ceci! Les joies son una passada! Super fines! M'agraden molt!!
Per cert, akelles amb la perleta es algo semblant a lo que vull, crec que amb el vestit quedaria be!
Per cert, el tema de les sabates, com ho porteu?? Ara que comença a venir tot lo de temporada es qüestió de mirar, encara que segurament aniré a Sarragossa, j aque com que también hem de fer una excursió amb mare, avia, sogra, i tieta per mirar-se el vestit...!!! Buf!! temo aquest dia!!!!
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 26, 2008 5:06 pm

Hola noies com va per aqui, molt liades pel que veig...

Glori guapa, ja estas millor? Jo també crec que son els nervis que juguen males passades :-( :-( :-( Cuida't molt i tranquilitzat (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)

Raki celebro que estiguis millor. Jo també he d'anar a mirar les sabates. Volia aprofitar les rebaixes pr se m'ha tirat el temps a sobre o sigui que res de res. La setmana vinent si no passa res aniré a Lleida a mirar que hi ha i espero que no siguin molt cares :-/ :-/ :-/ :-/

Necessito la vostra ajuda: recordeu que us vaig dir que feiem fer unes caricatures per donar com a nuvis i que ja haviem anat a buscar la primera? Doncs resulta que el noi ens ha aconsellat que l'emmarquem pq doblegada potser es correra el llapis. Ara vull mirar on trobar un tipus de marc d'aquells que son amb grapes o sigui un vidre, una fusta i quatre grapes, sabeu que vull dir? Sabeu on ho puc mirar que em surti be de preu pq el que he vist val uns 12€ (12x6=72€) si sabeu un lloc o un sistema mes barat :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 26, 2008 5:42 pm

Xipi!!!! Feia dies que no et veiem!!!! Aquestes angines... aquests virus... aquets marejos i aquestes febres... s'han cebat!!!!! :: orrr:: :: orrr:: Fora!!!! Allunyeu-vos!!! Res que espero que ja estiguis del tot recuperada.. si ja ho dic jo, que aquest clima no senta gens bé... jejejeje

A veure... tema sabates, jo ja les tinc, de fet a per tot arreu ja estan posant les noves de la temporada, encara que a les que volgueu sandàlies, igual m'esperaria encara una miqueta, a que posin les coses d'estiu (tot epèn de les dates dels casaments i de les proves dels vestits... claru...).

Marjo, on has mirat els marcs? Jo generalment els compro a Fotollum, és on trobo les coses més bé de preu... La única cosa que podries mirar que en comptes de ser vidre de veritat la làmina del davant fos de plàstic i per darrera fullola, que a banda de ser més econòmic no reflexa la llum i depèn de com queda millor.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 26, 2008 6:12 pm

Si ja ho havia pensat lo de posar plàstic pq a part pesa menys i ens anirà molt millor pr no tinc ni idea de on mirar-ho :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Tu saps d'algun lloc?
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. feb. 26, 2008 6:20 pm

Uolaaa

he fet cas dels consells, i avui m'he quedat per la tarda a casa! com puc bescanviarme les tardes que he de treballar, i necesito més hores a la feina demà que no pas avui, ja treballaré demà... :o-o: ara, no m'he quedat per aprofitar el temps a fer coses, si no per descansar.... :o-o:

Xipi, no sabia que havies estat amb angines, en meu noi també les va tenir fa unes setmanes :-( es que fot un temps!

Glori, fes com jo, fot un fre, ni que sigui unes horetes.... costa, però... la salut s'ha de mantenir.... pensa el viatge que propet el tens...ohhhh quin relaxxxxx
Pel que fa al tema colors de familiars, doncs nu se...el vermell es que és molt recorrent, però també hi ha diferents tonalitats i segons l'estil que porti cada una potser ni és veu tant com et pot semblar a primera vista.

Urgell, sàbies paraules, no cal capficarse i patir per segons quines coses..

Ceci, l'atabalament, doncs sorgeix els dies que es junta tot, és normal, comencen a apretar d'un cantó i de l'altre i et puges per les parets, i després quan tens temps no saps ja ni que ferni... :o-o:

Fermina, como va a quedarte el velo:: pues guapísima!! es muy fino además

Marjo, jo llocs d'emmarcar inclús els que pensava més senzills m'han clavat de mala manera, mira el que diu la Ceci.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dt. feb. 26, 2008 8:49 pm

Holaaaaaa, quin mun de coses!!! No em puc despistar que sinó ja no dono abast a fer comentaris...

Glori... segur que son nervis! Respira fondo, prent-ho tot amb calma i com que ja ho tens tot fet... fes alguna cosa que no et faci donar tombs a la boda... si no hi penses tot el dia, et passarà més ràpid i no et posarás tant nerviosa! No sé,... llegeix un llibre dels que enganxen o algo que t'agradi i et faci desconectar!

Mar, jo també ho compro al fotollum normalment, però si són massa cars i la teva idea era donar-los enrotllats...
Perquè no preguntes a alguna botiga de manualitats...? Si no m'equiboco hi ha uns esprais que practicament plastifiquen els dibuixos fets a carbonet, colors pastel o sèpia per a que no s'escampi i així t'estalviaries una pasta... (bé, es una idea però igual no es suficient al estar enrollat)
Sé que hi ha gent que de forma casolana els fixa amb laca del cabell, la veritat es que jo ho he probat alguna vegada i va prou bé!
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 26, 2008 9:02 pm

Hola nenes com va la tarda. Jo estic fent l'album de les vacances de fa dos anys. Ja era hora no? ::-) ::-) ::-) ::-)

Ica el noi que ens la va fer ja va posar fixador pr diu que no ens en fiem pq el tipus de llapis que va utilitzar es molt delicat. Al fotollum ja ho he mirat i hem demanen 13€ per cadascun. Volia mirar si trobava alguna cosa més econòmica pq clar, son 6 i entre tot puja una pasta, pr si no trobo res mes ho faré aquí (total ja no ve d'això)

Be vaig a continuar amb les fotos que ja estic a mig viatge. Per cert, a qui li interessi fer un bon album tipus els que et donen els fotograf de bodes amb les tapes d'alummini, per dpboox es pot demanar. :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants