Autor: ANEROLA » dl. feb. 25, 2008 5:40 pm

Autor: ru » dl. feb. 25, 2008 5:42 pm

Autor: ANEROLA » dl. feb. 25, 2008 5:44 pm

Autor: JB » dl. feb. 25, 2008 5:45 pm
Autor: ru » dl. feb. 25, 2008 5:48 pm

Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:02 pm
ANEROLA ha escrit:NUMA ha escrit:SI SI TAMBIEN NOCHE....
MENU 3
-PATATAS BRAVAS
ENSALADA TOMATE Y QUESO FRESCO
-CHORIZOS PICANTES
-SUERTIDO DE QUESOS
-SURTIDO EMBUTIDOS
- CHISTORRA
- BACON
- HAMBURGUESAS
TORRADA DE PAN CON TOMATE DE 2 PALMOS CON AJO
SEGUNDO PLATO BUTIFARRADA ( ESTE PLATO DA MIEDO!!! )
BUTIFARRA
BUTIFARRA NEGRA
PATATAS FRITAS
JUDIAS
SANGRIA O VINO
AGUA
HELADO CAFÉ O CORTADO
ESTOS ES POR PERSONA!!!!
Haver-ha que entengui jo això. Que hauràs d'escollir un primer dels que posa i de segon tens botifarrada no? Mare meva és molt heavy això per sopar no? jo amb una amanida i una mica d'embotit ja faig. Els homes sí que s'ho passaran bé. La veritat tant el menú 2 com el 3 tenen amanida i embotit així que com volgueu, qualsevol dels dos m'estarà bé. Després li pregunto al Jordi, però crec que a ell también li agradarà qualsevol.
Autor: ANEROLA » dl. feb. 25, 2008 6:07 pm

Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:08 pm
PERO BUENO SI VOLEU HO TORNO A DIR EL DISSAPTE... X MI CAP PROBLEMA!!!!
ru ha escrit:Hola nenes!!!
Menú, nosaltres votem pel 3, som uns botifarrerus!!!![]()
Numa, nena!!! A mi em tens amb l'ai al cor!!! Tant malament va anar tot??? Que t'han fet pk estiguis així de dolguda??? Ostres, jo em pensava que "en general" tot havia anat bé..., però com més temps passa més enfadada sembles...
A la kdada ens ho has d'explicar tot, almenys jo, vull anar previnguda pel que pugui passar!!!![]()
Una pregunteta, que és exactament el que es veia a venir, ho dius per ells o per mi??? És que m'he ben perdut!!!
Tema decoració: els centres són tres roses vermelles, amb una fulla fran a sota, el filferro i la base de pedra.
Hem agafat també els jerros amb aigua i roses vermelles (2 o 3, ara no ho recordo), 4 jerros en total.
Les pomes penjades per la terrassa, també vermelles.
A la taula de la cerimònia també hi posem uns jerros, i darrera/costat de les cadires també ens hi posaran alguna cosa.
El que no vaig pensar és amb els "semi ous" si ens hi posaran res o no...![]()
Labanda, 115 + IVA, osease, 123 x persona... en fi... fa ràbia, bé més que ràbia, a mi em fa por que estiguem pagant casament fins al 2017!!!
Per cert tot el tema decoració uns 400€ (però hi ha 3 rams de mare i 2 d'avies), no ho vaig trobar car la veritat!I em va agradar molt tot el que tenen!
![]()
Estovalles negre sota i gris a sobre, típic!!! jijiji!!!
Ens va demanar entregues ( el nº), detallets (si donavem o deixavem a la taula), el fotògraf que tenim, el dj (que encara estem igual!!!),... et fan tota una fitxa.
Que bé Lidieta que anés tant bé la kdada!!! Ara em passo pel post de manresa a fer coticoti!!!
Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:12 pm
ru ha escrit:NENES NENES!!!
Que estic a la parra i no m'havia ni recordat de dir-vos que...
JA SÓC DIPLOMADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Autor: ANEROLA » dl. feb. 25, 2008 6:14 pm

Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:18 pm
J&B ha escrit:EL LADO OSCURO DE CA N'ALZINA
CAPITULO 1º
Hace un tiempo decidi registrarme en un foro llamado GUIANUPCIAL. Fui ojeando todos o casi todos los post que habia.
Abri algun post con mis dudas, etc...
Hasta que de pronto ya sabiamos cual seria nuestro restaurante "CA N'ALZINA"
CAPITULO 2º
Con los dias encontre un post con el nombnre de mi restaurante, que ilusion.
Poder chafardear que se comentaba.
Habia dos post uno del 2008 muy extenso y uno del 2009 el cual apenas empieza a arrancar.
CAPITULO 3º
Cierto dia decidi incorporarme en el post del 2008, conocer a la gente que como yo se casa en CA N'ALZINA.
Pero cierto dia apareció una persona misteriosa...
CAPITULO 4º
Una chica que ya se habia casado ahi.
Empezo a insinuar que CA N'ALZINA tenia un LADO OSCURO. (NUMA)
CAPITULO 5º
Poco a poco fue interesando cada vez mása todas las chicas que nos casariamos ahi.. "el lado oscuro"...
Pero nos sigue manteniendo en suspense e intriga.
CAPITULO 6º
Un dia se propuso una cena para conocernos e intercambiar ideas, etc..
CAPITULO 7º
Todas intrigadas le preguntamos cual es el lado oscuro de ca n'alzina, pero ella mantiene su silencio.
Sera el sabado cuando nos desvele el misterio???....
.....CONTINUARA......

Autor: ANEROLA » dl. feb. 25, 2008 6:26 pm

Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:37 pm
ANEROLA ha escrit::-)ok: Numa no nos riñas!! Que con la boda a la vuelta de la esquina estamos mu sensibles.

Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:41 pm
.......
Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:44 pm
NO HAY MAS.....
RESERVO OK???? EN PRIMER TURNO QUE CREO QUE ES A LAS 21 O 21:30.....
Autor: ANEROLA » dl. feb. 25, 2008 6:48 pm

Autor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 6:57 pm
ANEROLA ha escrit:Ei Numa a mí no me asombra para nada tu opinión, es más la comparto.
No entiendo eso de que a tí te dieron una excusa el año pasado y ves que este año se repite.